Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
35 minutter siden, Gorilla skrev:

Tuller du? Kritiserer du noen for å gå med sokker? 🤣

Antar det siktes til at hun selv sier hun aldri bruker sokker - med mindre noen betaler henne for å gjøre nettopp det.

Logoen er jo meget tydelig,samt 100 bilder av kjolen på storys.

Bare vent - dukker snart opp sponset innlegg fra Zalando om "kjolen alle har spurt om!".

• Liker 24
Skrevet
37 minutter siden, Birdo skrev:

https://imgur.com/a/KunHnLN

Reklame for en tørrshampo. "kommer ikke sånn hvitt pulver i det hele tatt" - å nei, derfor håret ble hvitt? 🙈 

😂

• Liker 7
Skrevet

Klart hun vil bli med i Kompani L. Henrik Thodesen var jo med i første sesong. 

• Liker 19
Skrevet

Når kommer bok 3., og hva skal den handle om? 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, førstedamen skrev:

Selftan til Sophie fikk terningkast 6 hos minmote. Så dårlig kan den da ikke være som påstått i tråden her. Selv er det den beste selvbruningen jeg har prøvd. 

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24665232/test-av-selvbruning

Jeg har bare sett screenshots av bilder av henne selv her, hun ser jo ikke ut i måneskinn.  Kommer aldri til å kjøpe et SF produkt uansett noensinne, støtter ikke løgner, bedrag og hykleri. 

• Liker 31
Gjest Gul_gul
Skrevet
3 hours ago, Apocalypte said:

(...) Kommer aldri til å kjøpe et SF produkt uansett noensinne, støtter ikke løgner, bedrag og hykleri. 

Samme her, men fordi jeg absolutt ingen trang har til å bade i kjemikalier for å endre hudfargen min.   

Skrevet
53 minutter siden, Gul_gul skrev:

Samme her, men fordi jeg absolutt ingen trang har til å bade i kjemikalier for å endre hudfargen min.   

Jo jeg kan godt bruke selvbruning, kjøpte sist en fra st Tropz som jeg er sånn mellomfornøyd med.  Fargen som utvikles er på samme måten som når man deler et eple i to og det blir brunt.  Oksydering.  Tror grilling i timer i sola er verre selv om jeg gjør det også med glede. haha

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, Apocalypte skrev:

Jo jeg kan godt bruke selvbruning, kjøpte sist en fra st Tropz som jeg er sånn mellomfornøyd med.  Fargen som utvikles er på samme måten som når man deler et eple i to og det blir brunt.  Oksydering.  Tror grilling i timer i sola er verre selv om jeg gjør det også med glede. haha

Men forandres fargen på huden? Jeg trodde at fargen i selvbruning bare var i selve produktet, som ble liggende som en hinne utenpå huden. Hvis selve huden forandrer farge, så kan det da ikke være sunt?

• Liker 2
Gjest Lin11
Skrevet

Når Minmote eies av samme eier som VG, og VG profilerer bloggere som CP, CBE og SE. Hvor er kredibiliteten i denne testen da?

Skrevet

Har ikke alle som har gitt GLÖD bra anmeldelser til syvende og sist noe å tjene på at SE gjør det bra? 

• Liker 17
Gjest Lin11
Skrevet
Akkurat nå, Birdo skrev:

Har ikke alle som har gitt GLÖD bra anmeldelser til syvende og sist noe å tjene på at SE gjør det bra? 

Ja, det har de.

Skrevet
1 time siden, Hulderen skrev:

Men forandres fargen på huden? Jeg trodde at fargen i selvbruning bare var i selve produktet, som ble liggende som en hinne utenpå huden. Hvis selve huden forandrer farge, så kan det da ikke være sunt?

Stoffet reagerer med de døde hudcellene dine og forsvinner gradvis.  Det spiller ingen rolle om selvbruninga er blank eller brun.  Bruker du brun er det bare litt lettere å se hvor du har smurt ut.  Fargen blir ikke forandret permanent, blir bleik igjen etter 4-5 dager.  Den har ingenting med melaninet i huden å gjøre, de cellene sitter mye dypere i huden. 

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Apocalypte skrev:

Stoffet reagerer med de døde hudcellene dine og forsvinner gradvis.  Det spiller ingen rolle om selvbruninga er blank eller brun.  Bruker du brun er det bare litt lettere å se hvor du har smurt ut.  Fargen blir ikke forandret permanent, blir bleik igjen etter 4-5 dager.  Den har ingenting med melaninet i huden å gjøre, de cellene sitter mye dypere i huden. 

Takk for svar.

Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
3 timer siden, Lin11 skrev:

Når Minmote eies av samme eier som VG, og VG profilerer bloggere som CP, CBE og SE. Hvor er kredibiliteten i denne testen da?

Min første tanke også. "Best i test" har ingen betydning i det hele tatt for meg lengre, hva det enn måtte være. Hudpleie, bilstoler, barnevogn, nettbrett, tv. Helt tullete. 

Skrevet
På 30.5.2020 den 2.59, lamorte skrev:

Min første tanke også. "Best i test" har ingen betydning i det hele tatt for meg lengre, hva det enn måtte være. Hudpleie, bilstoler, barnevogn, nettbrett, tv. Helt tullete. 

Hun vant ikke best i test selv om hun fikk terningkast 6. Det var en annen som også fikk terningkast 6 og ble testens vinner. En blå flaske, husker ikke navnet i farta. 
Hadde ikke prøvd SE sin om jeg fikk den gratis. 

• Liker 18
Skrevet

Når jeg ser hvor skjoldete hun selv er etter å ha brukt selvbruningen, så kunne jeg aldri tenke meg å prøve. 

• Liker 27
Gjest Finlay
Skrevet

Jeg kunne heller ikke tenkt meg å prøve Glöd. Mest fordi jeg straks kobler den til lange SEs negler med dritt under, uren, blank og skjoldete hud, stadig filming av sin egen brune, men utrolig merkelige rumpe.

For meg har hun ødelagt sitt eget produkt med masse dårlig reklame, det virker ganske enkelt mot sin hensikt. Hadde kanskje vært mer fristende om produktet ble vist fram på en mer profesjonell og delikat måte.

Nå er det bare æsj, nei🤢

Skrevet
54 minutter siden, Finlay skrev:

Jeg kunne heller ikke tenkt meg å prøve Glöd. Mest fordi jeg straks kobler den til lange SEs negler med dritt under, uren, blank og skjoldete hud, stadig filming av sin egen brune, men utrolig merkelige rumpe.

For meg har hun ødelagt sitt eget produkt med masse dårlig reklame, det virker ganske enkelt mot sin hensikt. Hadde kanskje vært mer fristende om produktet ble vist fram på en mer profesjonell og delikat måte.

Nå er det bare æsj, nei🤢

Dette er veldig on point. Hver gang jeg ser noe om den dama, eller når hun popper opp på feeden min, så tenker jeg også bare æsj. Mye pga at hun åpenbart ikke er renslig av seg på noe vis, men også fordi jeg har et moralsk kompass som assosierer løgnere, svindlere, og falske mennesker med negative ting. Og det hele er ekkelt, og det er bare hun selv som har fått til det, med oppførsel, holdning, utlevering, og løgner, I tillegg til at jeg blir tvunget til å se den opererte kroppen overalt, selv om jeg ikke følger henne noe sted. Æsj er det rette ordet. Enkelt og greit. 

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...