Gjest Heartgirl Skrevet 28. april 2020 #17561 Del Skrevet 28. april 2020 17 minutter siden, Birdo skrev: Tilbake til Harstad.. Er jo bare en uke siden de reiste dit forrige gang. Virker som om hun ikke bryr seg om koronatider og anbefalinger om reising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 28. april 2020 #17562 Del Skrevet 28. april 2020 14 minutter siden, Heartgirl skrev: Virker som om hun ikke bryr seg om koronatider og anbefalinger om reising. Selvfølgelig ikke, hun bryr seg bare om seg selv. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 29. april 2020 #17563 Del Skrevet 29. april 2020 18 timer siden, Birdo skrev: Selvfølgelig ikke, hun bryr seg bare om seg selv. Det kan jo faktisk hende det at hun hadde en god grunn til å reise, en grunn som ikke handler bare om sin egen fornøyelse.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. april 2020 #17564 Del Skrevet 29. april 2020 16 minutter siden, Forundret.. skrev: Det kan jo faktisk hende det at hun hadde en god grunn til å reise, en grunn som ikke handler bare om sin egen fornøyelse.. Tror du på dette selv? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 29. april 2020 #17565 Del Skrevet 29. april 2020 6 minutter siden, J.. skrev: Tror du på dette selv? Ja. Hun mistet et familiemedlem nylig, så kanskje det er derfor hun har reist dit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. april 2020 #17566 Del Skrevet 29. april 2020 (endret) 19 minutter siden, Gorilla skrev: Ja. Hun mistet et familiemedlem nylig, så kanskje det er derfor hun har reist dit. Hun har allerede vært hjemme for å være i begravelse,å reist hjem. Så dette har ingenting med det å gjøre. Dette er altså flytur nr 3 på 2 uker. Endret 29. april 2020 av J.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunagoid Skrevet 29. april 2020 #17567 Del Skrevet 29. april 2020 12 minutter siden, J.. skrev: Hun har allerede vært hjemme for å være i begravelse,å reist hjem. Så dette har ingenting med det å gjøre. Dette er altså flytur nr 3 på 2 uker. Dette synes jeg er unødvendig å spekulere i. Vi vet ingenting om sorgen den familien har nå. Hvis dette var bestefar til sophie Elise, er jo det pappa'n til mor eller far. Sorgen starter som regel for fullt etter begravelse. Mulig familien ville samles igjen. Men hva vet jeg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetgull Skrevet 29. april 2020 #17568 Del Skrevet 29. april 2020 36 minutter siden, J.. skrev: Hun har allerede vært hjemme for å være i begravelse,å reist hjem. Så dette har ingenting med det å gjøre. Dette er altså flytur nr 3 på 2 uker. Det ble akkurat lagt ut et innlegg på IG om at de var i begravelsen i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 29. april 2020 #17569 Del Skrevet 29. april 2020 1 time siden, J.. skrev: Tror du på dette selv? Skulle trodd at det var mannen med jåen vi pratet om... Ja, som jeg sa så kan det faktisk hende at hun har en annen grunn til å reise. Altså jeg er åpen for at Sophie Elise, som jeg egentlig tross alt vet fint lite om, kan ha evnen til å prioritere annet enn det å drite seg ut på nett.. Ser også at noen sier her at hun har vært i begravelse til din bestefar, i mine øyne så er ikke det noe en gjør for å ha det gøy! Jeg tenker også at det er en smule spesielt at det forventes å vite alt om dette mennesket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. april 2020 #17570 Del Skrevet 29. april 2020 (endret) 42 minutter siden, Forundret.. skrev: Skulle trodd at det var mannen med jåen vi pratet om... Det er utelukkende SE sin egen feil at jeg,med fler,ikke tror på en dritt av hva hun sier. Endret 29. april 2020 av J.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. april 2020 #17571 Del Skrevet 29. april 2020 1 time siden, Potetgull skrev: Det ble akkurat lagt ut et innlegg på IG om at de var i begravelsen i dag. Da skjønner jeg ikke hvorfor hun fløy opp,fløy ned for så å fly opp igjen idag for ett å samme formål. Men meg om det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. april 2020 #17572 Del Skrevet 29. april 2020 1. Hvorfor ikke kjøpe en egen,hun har jo pengene til det? 2. Hvem vil leie bort bunaden sin til henne etter Thodesen-historien? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 29. april 2020 #17573 Del Skrevet 29. april 2020 4 minutter siden, J.. skrev: 1. Hvorfor ikke kjøpe en egen,hun har jo pengene til det? 2. Hvem vil leie bort bunaden sin til henne etter Thodesen-historien? Ja hvis folk er villige til å få sperm på bunaden sin så må de bare låne den ut til henne. Er ikke første, andre eller siste gang hun har ødelagt andre sine klær uten å gjøre opp for seg. Tenk å få tilbake en bunad som har vært full av sperm......... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. april 2020 #17574 Del Skrevet 29. april 2020 1 minutt siden, DianaV skrev: Ja hvis folk er villige til å få sperm på bunaden sin så må de bare låne den ut til henne. Er ikke første, andre eller siste gang hun har ødelagt andre sine klær uten å gjøre opp for seg. Tenk å få tilbake en bunad som har vært full av sperm......... Jepp! Nedspermet bunad,klippet opp designerkjole til 70(?).000 kr,osv.. Hadde stått over,med den bakgrunnen.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 29. april 2020 #17575 Del Skrevet 29. april 2020 (endret) https://www.minmote.no/#!/artikkel/24324381/sophie-elise-i-konflikt-om-gullruten-kjole Endret 29. april 2020 av Gro12 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetgull Skrevet 29. april 2020 #17576 Del Skrevet 29. april 2020 1 time siden, J.. skrev: Da skjønner jeg ikke hvorfor hun fløy opp,fløy ned for så å fly opp igjen idag for ett å samme formål. Men meg om det. Nei, jeg tenkte akkurat det samme. For det første er det jo veldig styrete å skulle fly sånn frem og tilbake. For det andre syns jeg det er unødvendig å utsette hunden for flyturer så ofte. Og for det tredje, var det ikke hun som var så opptatt av klima?? Eller gjelder ikke det flyturer?🤦🏻♀️ 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. april 2020 #17577 Del Skrevet 29. april 2020 7 minutter siden, Potetgull skrev: Nei, jeg tenkte akkurat det samme. For det første er det jo veldig styrete å skulle fly sånn frem og tilbake. For det andre syns jeg det er unødvendig å utsette hunden for flyturer så ofte. Og for det tredje, var det ikke hun som var så opptatt av klima?? Eller gjelder ikke det flyturer?🤦🏻♀️ For ikke å glemme Corona.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetgull Skrevet 29. april 2020 #17578 Del Skrevet 29. april 2020 Akkurat nå, J.. skrev: For ikke å glemme Corona.. Ja, den glemte jeg av en eller annen grunn😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. april 2020 #17579 Del Skrevet 29. april 2020 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 29. april 2020 #17580 Del Skrevet 29. april 2020 3 timer siden, J.. skrev: Hun har allerede vært hjemme for å være i begravelse,å reist hjem. Så dette har ingenting med det å gjøre. Dette er altså flytur nr 3 på 2 uker. Det var begravelse for bestefaren i dag. Vet ikke hvorfor hun dro tilbake til Oslo noen få dager, for så å dra tilbake til Harstad. Men samme det. Dødsfall i nær familie er tøft for alle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå