J.. Skrevet 18. april 2020 #17341 Del Skrevet 18. april 2020 8 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Slett siteringen er du snill🙂 Gjorde det rett etter å ha svart deg 🙃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. april 2020 #17342 Del Skrevet 18. april 2020 Ikke første gangen hun ble avslørt ang "leilighetkjøp".. Det kan ses i første sesong av SE vetden🤭 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. april 2020 #17343 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) Det må være vanvittig flaut å bli tatt for en slik type løgn offentlig. Huff. Jeg har alltid hørt at om man lyver så vil man tilslutt bli tatt fordi man ikke klarer å huske hva man har sagt tidligere. Endret 6. oktober 2022 av Tvillingsjel 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 18. april 2020 #17344 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) 11 minutter siden, Gorilla skrev: Dette må være vanvittig flaut å bli tatt for en slik type løgn offentlig. Kun om man eier skam. Narsissister og andre som ikke eier skam blir ikke flaue når de blir tatt i løgn. Endret 18. april 2020 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestemor Piletre Skrevet 18. april 2020 #17345 Del Skrevet 18. april 2020 48 minutter siden, J.. skrev: Finner bare bloggergossip2 og bloggergossip3,kanalene er knapt i bruk.. Fant du kanalen? Den kommer ikke opp hos meg heller. Noen som vet hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. april 2020 #17346 Del Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, Bestemor Piletre skrev: Fant du kanalen? Den kommer ikke opp hos meg heller. Noen som vet hvorfor? Ja fant den plutselig. Søkte den opp,la til,fjernet å la til kanalen igjen,da gikk det plutselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 18. april 2020 #17347 Del Skrevet 18. april 2020 1 time siden, Finlay skrev: Det sletta blogginnlegget ligger på Bloglovin. Der opplyser hun at hun "fikk leiligheten til en god pris"😆 Og vi lo og vi lo og vi lo 🤣 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. april 2020 #17348 Del Skrevet 18. april 2020 27 minutter siden, Nimbus2000 skrev: Kun om man eier skam. Narsissister og andre som ikke eier skam blir ikke flaue når de blir tatt i løgn. Hennes kjære far sier jo at hun ikke var oppdatert, eller misforsto... Siden verken hun eller han blir flau, så blir jeg det på deres vegne. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 18. april 2020 #17349 Del Skrevet 18. april 2020 3 minutter siden, The Kitten skrev: Hennes kjære far sier jo at hun ikke var oppdatert, eller misforsto... Siden verken hun eller han blir flau, så blir jeg det på deres vegne. Eplet faller ikke langt fra stammen. Faren tjener penger på at dattera ødelegger kroppen sin med operasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 18. april 2020 #17350 Del Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, Nimbus2000 skrev: Eplet faller ikke langt fra stammen. Faren tjener penger på at dattera ødelegger kroppen sin med operasjoner. Ja, og forsvarer det også ! Ser for meg en viss annen bloggerbedrift/bloggerektepar som kommer til å gjøre det samme med egne barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. april 2020 #17351 Del Skrevet 18. april 2020 Fanken, for en pill råtten bransje. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. april 2020 #17352 Del Skrevet 18. april 2020 19 minutter siden, The Kitten skrev: Hennes kjære far sier jo at hun ikke var oppdatert, eller misforsto... Siden verken hun eller han blir flau, så blir jeg det på deres vegne. Hvordan går det an å ikke bli flau over å ha blitt tatt i løgn foran hele Norge? Og så en sånn ting også. Fullstendig unødvendig ting å lyve om. Jeg kan forstå at man lyver om man gjør det for å hindre at én selv eller noen andre blir utsatt for fare, eller evt for å unngå å såre noen, men dette faller jo ikke under noen av kategoriene, så jeg forstår ikke poenget med å lyve om noe sånt. En fullstendig unødvendig løgn spør du meg... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. april 2020 #17353 Del Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, Gorilla skrev: Hvordan går det an å ikke bli flau over å ha blitt tatt i løgn foran hele Norge? Og så en sånn ting også. Fullstendig unødvendig ting å lyve om. Jeg kan forstå at man lyver om man gjør det for å hindre at én selv eller noen andre blir utsatt for fare, eller evt for å unngå å såre noen, men dette faller jo ikke under noen av kategoriene, så jeg forstår ikke poenget med å lyve om noe sånt. En fullstendig unødvendig løgn spør du meg... Når man har basert live sitt på løgn foran hele verden så er det svært vanskelig å slutte med det. Man forville seg inn i en evig labyrint som man ikke kommer seg ut av. SE Er den neste eks-bligger å influencer som til stadighet lyver om alt hun tar seg til og bmir avslørt. At media tar dette opp er helt supert synes jeg. For det beviset bare at den kritikken hun får er rett hele veien. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 18. april 2020 #17354 Del Skrevet 18. april 2020 Jeg skjønner ikke denne saken... Hva har hun å vinne på å lyve om å ha kjøpt en leilighet i Tromsø? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. april 2020 #17355 Del Skrevet 18. april 2020 Jeg forstår ikke hvordan hun/de har havnet oppe i denne løgnen jeg. Det må jo være at hun har vært litt prematurt ute med å si at "Nå har jeg kjøpt" i den tro at kjøpet var rett rundt hjørnet. Men, når det da tydeligvis ikke ble noe av allikevel så følges løgnen opp med "følgeløgner" om at de fikk den til en god pris, at den er solgt osv. Noe så latterlig egentlig. Kunne vel bare sagt det som det er - "jeg trodde det var i boks - derfor skrev jeg at jeg hadde kjøpt, men så ble det ikke noe allikevel. Sorry for at jeg lot følgerne tro at alt var i orden" 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. april 2020 #17356 Del Skrevet 18. april 2020 4 minutter siden, Rebecca30 skrev: Jeg skjønner ikke denne saken... Hva har hun å vinne på å lyve om å ha kjøpt en leilighet i Tromsø? Ingenting. Men hun prøvde bare å ro seg inn,ved å si hun angret å solgte den videre,enn å innrømme at hun er så korka at hun ikke forsto forskjellen på å ha kjøpt hus/ikke kjøpt hus.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. april 2020 #17357 Del Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, Isild skrev: Det må jo være at hun har vært litt prematurt ute med å si at "Nå har jeg kjøpt" i den tro at kjøpet var rett rundt hjørnet. Hun skrev,ordrett, at hun fikk mail om at hun vant budrunden mens hun satt på kafe alene.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. april 2020 #17358 Del Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, J.. skrev: Hun skrev,ordrett, at hun fikk mail om at hun vant budrunden mens hun satt på kafe alene.. Da er det jo helt tragisk. Da er det jo en løgn for å med overlegg villede leserne til å tro noe som overhodet ikke er sant/noe som overhodet ikke kan tolkes. Det er faktisk en "lystløgn". 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. april 2020 #17359 Del Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, Isild skrev: Da er det jo helt tragisk. Da er det jo en løgn for å med overlegg villede leserne til å tro noe som overhodet ikke er sant/noe som overhodet ikke kan tolkes. Det er faktisk en "lystløgn". Jepp.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. april 2020 #17360 Del Skrevet 18. april 2020 Hva mer juger a om 😂😂😂 Bloggere, taskenspillere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå