Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Slett siteringen er du snill🙂

Gjorde det rett etter å ha svart deg

🙃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke første gangen hun ble avslørt ang "leilighetkjøp".. Det kan ses i første sesong av SE vetden🤭

20200418_195931.jpg

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være vanvittig flaut å bli tatt for en slik type løgn offentlig. Huff. Jeg har alltid hørt at om man lyver så vil man tilslutt bli tatt fordi man ikke klarer å huske hva man har sagt tidligere.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
11 minutter siden, Gorilla skrev:

Dette må være vanvittig flaut å bli tatt for en slik type løgn offentlig. 

Kun om man eier skam. Narsissister og andre som ikke eier skam blir ikke flaue når de blir tatt i løgn. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, J.. skrev:

Finner bare bloggergossip2 og bloggergossip3,kanalene er knapt i bruk..

Fant du kanalen? Den kommer ikke opp hos meg heller. Noen som vet hvorfor?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bestemor Piletre skrev:

Fant du kanalen? Den kommer ikke opp hos meg heller. Noen som vet hvorfor?

Ja fant den plutselig.

Søkte den opp,la til,fjernet å la til kanalen igjen,da gikk det plutselig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Finlay skrev:

Det sletta blogginnlegget ligger på Bloglovin. 

Der opplyser hun at hun "fikk leiligheten til en god pris"😆

Og vi lo og vi lo og vi lo 🤣

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Nimbus2000 skrev:

Kun om man eier skam. Narsissister og andre som ikke eier skam blir ikke flaue når de blir tatt i løgn. 

Hennes kjære far sier jo at hun ikke var oppdatert, eller misforsto... :klaske:

Siden verken hun eller han blir flau, så blir jeg det på deres vegne.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
3 minutter siden, The Kitten skrev:

Eplet faller ikke langt fra stammen. Faren tjener penger på at dattera ødelegger kroppen sin med operasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nimbus2000 skrev:

Eplet faller ikke langt fra stammen. Faren tjener penger på at dattera ødelegger kroppen sin med operasjoner.

Ja, og forsvarer  det også ! Ser for meg en viss annen bloggerbedrift/bloggerektepar som kommer til å gjøre det samme med egne barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, The Kitten skrev:

Hvordan går det an å ikke bli flau over å ha blitt tatt i løgn foran hele Norge? Og så en sånn ting også. Fullstendig unødvendig ting å lyve om. Jeg kan forstå at man lyver om man gjør det for å hindre at én selv eller noen andre blir utsatt for fare, eller evt for å unngå å såre noen, men dette faller jo ikke under noen av kategoriene, så jeg forstår ikke poenget med å lyve om noe sånt. En fullstendig unødvendig løgn spør du meg...

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gorilla skrev:

Hvordan går det an å ikke bli flau over å ha blitt tatt i løgn foran hele Norge? Og så en sånn ting også. Fullstendig unødvendig ting å lyve om. Jeg kan forstå at man lyver om man gjør det for å hindre at én selv eller noen andre blir utsatt for fare, eller evt for å unngå å såre noen, men dette faller jo ikke under noen av kategoriene, så jeg forstår ikke poenget med å lyve om noe sånt. En fullstendig unødvendig løgn spør du meg...

Når man har basert live sitt på løgn foran hele verden så er det svært vanskelig å slutte med det. Man forville seg inn i en evig labyrint som man ikke kommer seg ut av. SE Er den neste eks-bligger å influencer som til stadighet lyver om alt hun tar seg til og bmir avslørt. At media tar dette opp er helt supert synes jeg. For det beviset bare at den kritikken hun får er rett hele veien.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke denne saken...

Hva har hun å vinne på å lyve om å ha kjøpt en leilighet i Tromsø?

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan hun/de har havnet oppe i denne løgnen jeg. Det må jo være at hun har vært litt prematurt ute med å si at "Nå har jeg kjøpt" i den tro at kjøpet var rett rundt hjørnet. Men, når det da tydeligvis ikke ble noe av allikevel så følges løgnen opp med "følgeløgner" om at de fikk den til en god pris, at den er solgt osv. 

Noe så latterlig egentlig. Kunne vel bare sagt det som det er - "jeg trodde det var i boks - derfor skrev jeg at jeg hadde kjøpt, men så ble det ikke noe allikevel. Sorry for at jeg lot følgerne tro at alt var i orden"

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rebecca30 skrev:

Jeg skjønner ikke denne saken...

Hva har hun å vinne på å lyve om å ha kjøpt en leilighet i Tromsø?

Ingenting.

Men hun prøvde bare å ro seg inn,ved å si hun angret å solgte den videre,enn å innrømme at hun er så korka at hun ikke forsto forskjellen på å ha kjøpt hus/ikke kjøpt hus..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Isild skrev:

Det må jo være at hun har vært litt prematurt ute med å si at "Nå har jeg kjøpt" i den tro at kjøpet var rett rundt hjørnet.

Hun skrev,ordrett, at hun fikk mail om at hun vant budrunden mens hun satt på kafe alene..

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. skrev:

Hun skrev,ordrett, at hun fikk mail om at hun vant budrunden mens hun satt på kafe alene..

Da er det jo helt tragisk. Da er det jo en løgn for å med overlegg villede leserne til å tro noe som overhodet ikke er sant/noe som overhodet ikke kan tolkes. Det er faktisk en "lystløgn". 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Isild skrev:

Da er det jo helt tragisk. Da er det jo en løgn for å med overlegg villede leserne til å tro noe som overhodet ikke er sant/noe som overhodet ikke kan tolkes. Det er faktisk en "lystløgn". 

Jepp..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...