Isild Skrevet 18. april 2020 #17301 Del Skrevet 18. april 2020 Men i alle dager! Hun skriver at hun har kjøpt og senere solgt leilighet, og managerpappa sier at hun kanskje har "misforstått"? - Dette er ingenting å skrive om, sier han. - Så du har ikke forståelse for at vi reagerer på at hun flere ganger hevder å ha kjøpt en leilighet, mens du sier at det ikke stemmer? - Nei. https://www.dagbladet.no/kjendis/skrev-om-leilighetskjop---stemte-ikke/72357937 Han går jo alltid rett i forsvar. Så uprofesjonellt og merkelig å se på egentlig. Alle forstår at det ikke er skadelig for noen at hun av en eller annen grunn løy om leilighetskjøp, men det blir bare så flaut å se på nå hun så blir tatt i løgnen, lar være å kommentere, - og gjemmer seg bak pappa som svarer like dustete (unnskyld utrykket) som alltid. Hele den bedriften der har blitt så harry at jeg virkelig ikke forstår hvorfor hun er så i "vinden". Er det gammel vane? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. april 2020 #17302 Del Skrevet 18. april 2020 Hun er velkjent som løgner gjennom alle år og det vet jo alle som har fulgt henne. Men å lyve om kjøp og salg av leilighet, som er offentlig informasjon, det er virkelig lavmål. Brukte det til og med da hun søkte etter hund som likte å pendle med fly 😃 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eevee Skrevet 18. april 2020 #17303 Del Skrevet 18. april 2020 Omg! Dette er så kleint at jeg nesten syns synd på SE. En ting er å lyve som liten unge om ting eller lyve til dine venninner for å virke kul eller populær, men å lyve så det renner i en alder av 25 år! 😂 Jævlig kleint.. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. april 2020 #17304 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) Og der var IG kontoen til SE offentlig igjen🤭 Endret 18. april 2020 av MaleficentAurora 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. april 2020 #17305 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) MaleficentAurora skrev (På 18.4.2020 den 16.45): Ha-ha, leste bare løgn løgn løgn i hele svare ditt😂 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. april 2020 #17306 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) MaleficentAurora skrev (På 18.4.2020 den 16.49): Og der er IG kontoen til SE offentlig igjen🤭 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. april 2020 #17307 Del Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: Hele hodet mitt var løgn da jeg skrev det og nå er det så veldig rart ord! Stemmen i hodet som sier "løgn" når jeg skriver og leser det ordet høres helt koko ut! 😂 Ha-ha, akkurat sånn er det hos meg også😅 Med en gang jeg ser siste nytt fra denne tråden så kommer stemmen i hodet mitt og sier at det er en løgn😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. april 2020 #17308 Del Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: Hun tenker nok 💲 så fort hun er nevnt i media. All PR er god PR i hennes hodet. 🤣 Jodel kommer til å elske dette. Jodel elsker det allerede. Det er full sving innpå den appen nå. Synes det er bra at media avslører henne. For hun har hatt den innstillingen at etter hun la ned bloggen så ville ikke noen ta henne på noe.. Hun er som en elendig vits, man må bare høre den likevel🤪 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Celina holmkold Skrevet 18. april 2020 #17309 Del Skrevet 18. april 2020 Skjønner ikke at folk bryr seg om hva hun putter opp i kroppen sin. La no jenten være i fred. Hvis du ikke liker hun 1. slutt å les bloggen hennes 2. ikke bry deg om hva hun gjør Så enkelt er det. Og det gjelder ikke bare deg, Men også alle andre som legger seg opp i hva hun gjør med kroppen sin. Det er hennes kropp, og hun bestemmer selv hva hun vil gjøre med det. Sophie Elise er ikke den verste av alle influencere. Har du sett Kardashian søstrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 18. april 2020 #17310 Del Skrevet 18. april 2020 35 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Det er ingen overraskelse at hun løy. Det som derimot er overraskende er at pappa-managere for en gang skyld ikke forvarer henne på dette. Men likevel så klare han å underbygge at SE har "misforstått". Hvordan er det mulig og misforstå om man har kjøpt en leilighet eller ikke? Det henger ikke på greip på hans uttalser om saken. Han forsvarer henne så godt han kan, men Dagbladet konfronterte han med at kjøpet og salget av leiligheten ikke finnes i noen registre. Da fikk han ikke mye annet valg enn å prøve å glatte over så godt han kunne, men måten han uttalte seg på, fikk det til å høres ut som om SE hadde uttalt seg langt mer diskret om leiligheten enn det hun i virkeligheten gjorde. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. april 2020 #17311 Del Skrevet 18. april 2020 2 minutter siden, Celina holmkold skrev: Skjønner ikke at folk bryr seg om hva hun putter opp i kroppen sin. La no jenten være i fred. Hvis du ikke liker hun 1. slutt å les bloggen hennes 2. ikke bry deg om hva hun gjør Så enkelt er det. Og det gjelder ikke bare deg, Men også alle andre som legger seg opp i hva hun gjør med kroppen sin. Det er hennes kropp, og hun bestemmer selv hva hun vil gjøre med det. Sophie Elise er ikke den verste av alle influencere. Har du sett Kardashian søstrene? Du kan ikke være mye oppdatert. For hun la ned bloggen på nyåret. Om vi ønsker å diskutere henne så gjør vi det. Av de norske influencere så er SE desiderte verste. Men om du skal se globalt så topper Kardashian på øverste trone. Og de har ikke tenkt seg ned fra den tronen heller. Dermed at det første til at SE har nå et sterkt ønske om om komme seg opp på den tronen. Det er hvertfall slik det ser ut til nå. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. april 2020 #17312 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) MaleficentAurora skrev (På 18.4.2020 den 16.56): Jodel elsker det allerede. Det er full sving innpå den appen nå. Synes det er bra at media avslører henne. For hun har hatt den innstillingen at etter hun la ned bloggen så ville ikke noen ta henne på noe.. Hun er som en elendig vits, man må bare høre den likevel🤪 . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. april 2020 #17313 Del Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, Arabella3 skrev: Han forsvarer henne så godt han kan, men Dagbladet konfronterte han med at kjøpet og salget av leiligheten ikke finnes i noen registre. Da fikk han ikke mye annet valg enn å prøve å glatte over så godt han kunne, men måten han uttalte seg på, fikk det til å høres ut som om SE hadde uttalt seg langt mer diskret om leiligheten enn det hun i virkeligheten gjorde. Så det nå.. Leste kjapt gjennom. SE gjør aldri noe diskre. Det er noe han burde vite noe om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. april 2020 #17314 Del Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Sjekket jodel nå, oooh this is gonna be goood. Litt drama er god for sjela, spesielt i disse karantene-dagene. 🤣 Det er utrolig å lyve så direkte. Har jo forbannet meg over mye av løgnen hennes, men denne var bare morsom. For det er så stor lystløgner-løgn at det er bare tragisk, men også komisk og mest komisk fordi det ikke er familie eller meg selv som har blitt tatt!. Må være så flaut å bli tatt i en så stor og unødvendig løgn! Kjøp av hus er en ting, salg på toppen er som glassuren på iskremen! Det er å synke laaavt, så lavt at lystløgnere med diagnosen på lystløgner/mytomani på papiret, ville ha skjemtes over å bli tatt. Og det sier litt, for de lager bare nye løgner når de blir tatt og skjemmes aldri. Det er det jeg har sagt hele tiden om henne. Hun er og forbli en lystløgner. Det hun sier er løgn. Før eller siden så blir hun avslørt selv hun innbiller seg at hun ikke blir det. Hun prøvde seg på at typen ville gå fra henne om hun ikke kjøpte seg en leilighet i Tromsø, men hun ble avslørt på det gjennom jodel. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. april 2020 #17315 Del Skrevet 18. april 2020 2 minutter siden, Celina holmkold skrev: Skjønner ikke at folk bryr seg om hva hun putter opp i kroppen sin. La no jenten være i fred. Hvis du ikke liker hun 1. slutt å les bloggen hennes 2. ikke bry deg om hva hun gjør Så enkelt er det. Og det gjelder ikke bare deg, Men også alle andre som legger seg opp i hva hun gjør med kroppen sin. Det er hennes kropp, og hun bestemmer selv hva hun vil gjøre med det. Sophie Elise er ikke den verste av alle influencere. Har du sett Kardashian søstrene? Jeg syns det er kjempefint at mange er engasjerte i å påpeke hva Norges største påvirker påvirker TIL, og ikke minst HVEM hun påvirker (stort sett ungdom) Personlig kommer jeg aldri til å slutte å bry meg om influenceres pushing av kroppspress - det er en ganske bekymringsverdig utvikling vi har i dag når svært mange unge har idoler som fronter utseendefiksering, shopping, "drit i utdanning" osv. Jeg vet ikke hvor gammel du er. Men for mange av oss andre, så er det er barna våre det gjelder. Jeg kommer heller aldri til å slutte å bry meg om at den samme påvirkeren gjentatte ganger lyver til de samme barna/ungdommene. Løgn er faktisk virkelig ikke greit - i noen business. Hun tjener grovt med penger på dette. Sånn kan vi ikke ha det fra "Norges mektigste mediekvinne". "Slutt å les/følg" er heller ikke noe tema, hun er jo overalt i Media og TV-programmer - uansett hvor man ser. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 18. april 2020 #17316 Del Skrevet 18. april 2020 18 minutter siden, Isild skrev: Men i alle dager! Hun skriver at hun har kjøpt og senere solgt leilighet, og managerpappa sier at hun kanskje har "misforstått"? - Dette er ingenting å skrive om, sier han. - Så du har ikke forståelse for at vi reagerer på at hun flere ganger hevder å ha kjøpt en leilighet, mens du sier at det ikke stemmer? - Nei. https://www.dagbladet.no/kjendis/skrev-om-leilighetskjop---stemte-ikke/72357937 Han går jo alltid rett i forsvar. Så uprofesjonellt og merkelig å se på egentlig. Alle forstår at det ikke er skadelig for noen at hun av en eller annen grunn løy om leilighetskjøp, men det blir bare så flaut å se på nå hun så blir tatt i løgnen, lar være å kommentere, - og gjemmer seg bak pappa som svarer like dustete (unnskyld utrykket) som alltid. Hele den bedriften der har blitt så harry at jeg virkelig ikke forstår hvorfor hun er så i "vinden". Er det gammel vane? Det blir definitivt skrekkelig flaut når manager går ut med forsvar for avkommet. Han gjør alle situasjoner SE tråkker i totalt feil og fullstendig latterlige. Edit. Sammen driter de seg totalt ut.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. april 2020 #17317 Del Skrevet 18. april 2020 Dagbladet skriver om at SE lyver.. hva gjør hun? Jo hun nekter far manager å svare for seg som et voksent mennesker, også forter hun seg å åpne instagram for å legge ut reklame på instagram og snapchat for å tjene ekstra penger på dramaet. Penger først, så stillhet for å tjene litt ekstra penger de neste 24 timene. Så enda mer reklame i 48 timer, fordi hun vet at folk vil stikke innom for å høre hva hun tenker om dramaet. Også, på fjerde dag så kommer det tårer, er deprimert og trenger en pause, så jeg vil bare legge ut bilder av meg som liksom leser bøker og av nye valpen min som mamma og pappa skal få om 6 mnd, og så klart en lang og dyp tekst om depresjon og "Jeg har blitt mobba siden æ var bitteliten" bullshit som vil se slik som så ut "står i stormen som den warrioren jeg er for jeg er så sterk og er vant til å bli mobbet på! #I'm fucking strong #Husk rabattkoden min hos brun og blid folkens! *Vis rumpe til kamera og trutmunn*" pjuh, krisen avverget og alle er fornøyde, så tilbake til normalen innen Fredag. Akkurat som alle andre år, for hun vokser aldri opp og vil aldri endre seg. Ny rumpe og nese, samme personlighet og måte å drive business på. Veldig modent måte å møte kritikk på med andre ord. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. april 2020 #17318 Del Skrevet 18. april 2020 4 minutter siden, Consita skrev: Det blir definitivt skrekkelig flaut når manager går ut med forsvar for avkommet. Han gjør alle situasjoner SE tråkker i totalt feil og fullstendig latterlige. Edit. Sammen driter de seg totalt ut.. Enig. At hun driter seg ut er vi på en måte vant til, at pappa nå fornærmet har begynt å forsvare absolutt alt hun driter seg ut med - at han faktisk har som jobb og tjener gode penger på å drite ut bedriften ennå mer enn det hun klarer på egenhånd. Priceless. Det er ganske underholdende egentlig. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 18. april 2020 #17319 Del Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Dagbladet skriver om at SE lyver.. hva gjør hun? Jo hun nekter far manager å svare for seg som et voksent mennesker, også forter hun seg å åpne instagram for å legge ut reklame på instagram og snapchat for å tjene ekstra penger på dramaet. Penger først, så stillhet for å tjene litt ekstra penger de neste 24 timene. Så enda mer reklame i 48 timer, fordi hun vet at folk vil stikke innom for å høre hva hun tenker om dramaet. Også, på fjerde dag så kommer det tårer, er deprimert og trenger en pause, så jeg vil bare legge ut bilder av meg som liksom leser bøker og av nye valpen min som mamma og pappa skal få om 6 mnd, og så klart en lang og dyp tekst om depresjon og "Jeg har blitt mobba siden æ var bitteliten" bullshit som vil se slik som så ut "står i stormen som den warrioren jeg er for jeg er så sterk og er vant til å bli mobbet på! #I'm fucking strong #Husk rabattkoden min hos brun og blid folkens! *Vis rumpe til kamera og trutmunn*" pjuh, krisen avverget og alle er fornøyde, så tilbake til normalen innen Fredag. Akkurat som alle andre år, for hun vokser aldri opp og vil aldri endre seg. Ny rumpe og nese, samme personlighet og måte å drive business på. Veldig modent måte å møte kritikk på med andre ord. 👍 Hun er og forbli den irriterende hakkete plata fra 90tallet.. Men likevel så vil man høre på den plata uansett hvor hakkete det er på "favoritt" låten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest22 Skrevet 18. april 2020 #17320 Del Skrevet 18. april 2020 Og typisk når dette med med leilighetskjøpet som aldri har skjedd kommer opp, så stenger hun instagramprofilen sin.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå