Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
26 minutter siden, Aintnofun skrev:

Jeg har aldri klart å mislike Sophie Elise. Jeg ser at hun er en usikker person og jeg tror hun oppriktig er en god person. Hun gjør feil som alle oss andre og tar kanskje dårlige valg, men jeg tror ikke hun gjør dårlige valg bevisst. Hun er som alle oss andre. Man lærer så lenge man lever. Man hører ikke nødvendigvis på kritikk, men man skjønner kritikken i ettertid.

Jeg tror ikke det er så mange som misliker Sophie Elise, men jeg tror det er mange som misliker endel av det hun gjør. Hun forandrer mening hele tiden - noe som igjen får det til å fremstå som at hun lyver mye, og ikke har gjennomføringsevne.

Jeg vet ikke helt om jeg er enig i at hun forstår kritikk i ettertid. Hun sa f.eks i intervjuet med Morten Hegseth (som jeg la ut i tråden i går) at hun ikke lenger ville fokusere på kropp, hun ville ikke lenger spille på kropp. Nå var det nok sa hun. Det er 3.5 år siden, et par neseoperasjoner senere, et par runder med hyllest av halvsannheter i media om "fjerning" av implantater (mens sannheten var at det var for å sette inn nye) - profilene hennes har vel aldri spilt så mye på kropp noensinne som de gjør nå. 

Dette igjen gjør at hun får kritikk for å si en ting og gjøre noe annet. Da har hun en tendens til å bli furten eller litt sånn "I dont care"

Så nei, det virker ikke som hun forstår kritikken i ettertid heller. På meg virker det som (utifra hva hun deler) at hun har et stort behov daglig for å høre fra veldig mange at hun er veldig sexy, hot og deilig. Hun har også et sterkt behov for reise mye, og skaffe seg dyr på impuls. Men! Det er ikke det hun ønsker å være kjent for. Det hun ønsker å være kjent for er indre verdier, modenhet og intellekt,  forkjemper for miljøvern og ansvarlig dyreeier. 

Hun har også sluttet å svare på kritikk, det er det faren som gjør. 

• Liker 36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I podcasten «sånn er du» kommer det frem hvor høyt hun scorer på narsissisme og spontane avgjørelser.

• Liker 19
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Sol, admin.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Dessverre ser nok oppdretteren på det å selge til en kjendis som veldig god PR. 

• Liker 4
Skrevet

Syns synd på den stakkars lille hunden. Hun BØR behandle den bra. Slutt på ferier og hotellopphold i hytt å vær nå prinsesse Sofie. Nå har hun ansvar for noe som er MYE viktigere enn henne selv. Men tenker jeg vet hvordan dette går.... 

• Liker 24
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Arabella3 skrev (På 28.3.2020 den 21.14):

Dessverre ser nok oppdretteren på det å selge til en kjendis som veldig god PR. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

PR? hun har jo ikke nevnt hvem oppdretteren er, så det stemmer nok ikke. Ikke som jeg har fått med meg

Jeg bare gjetter, men tenkte kanskje dette er noe oppdretteren kan bruke til å selge valper senere, ved å reklamere for at valpene er helsøsken eller halvsøsken av SE sin hund.

• Liker 3
Gjest Plannergirl
Skrevet (endret)
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

PR? hun har jo ikke nevnt hvem oppdretteren er, så det stemmer nok ikke. Ikke som jeg har fått med meg

Det er bare lese kommentarfeltet under «vi skal få valp» innlegget på Instagram og gjøre et kjapt Google søk så ser du hvem oppdretter er. 

Endret av Plannergirl
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Plannergirl skrev (På 28.3.2020 den 23.26):

Det er bare lese kommentarfeltet under «vi skal få valp» innlegget på Instagram og gjøre et kjapt Google søk så ser du hvem oppdretter er. 

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
9 timer siden, Aintnofun skrev:

Jeg har aldri klart å mislike Sophie Elise. Jeg ser at hun er en usikker person og jeg tror hun oppriktig er en god person. Hun gjør feil som alle oss andre og tar kanskje dårlige valg, men jeg tror ikke hun gjør dårlige valg bevisst. Hun er som alle oss andre. Man lærer så lenge man lever. Man hører ikke nødvendigvis på kritikk, men man skjønner kritikken i ettertid.

Du syns det er helt greit at hun lyger jevnlig?

• Liker 19
Skrevet

Kanskje Sophie Elise dukker opp i kirurgiske katastrofer"? 😉

• Liker 14
Skrevet

Off topic fra det meste, men jeg lurer på hvorfor IG-kontoen hennes er åpen og lukket om hverandre. Jeg følger henne ikke (kommer ikke til å begynne med det heller) men titter igjennom IG-storyen hennes innimellom. Annenhver gang så er kontoen gjort privat. 

Jeg husker å ha hørt at kjendiser begynte med det for å få flere følgere (typ "bli med i den ekslusive følgerklubben BAK")  Men det å ha åpen og lukket om hverandre så ofte virker jo bare rart? 

• Liker 6
Gjest Jegserdeg
Skrevet
11 timer siden, Isild skrev:

Off topic fra det meste, men jeg lurer på hvorfor IG-kontoen hennes er åpen og lukket om hverandre. Jeg følger henne ikke (kommer ikke til å begynne med det heller) men titter igjennom IG-storyen hennes innimellom. Annenhver gang så er kontoen gjort privat. 

Jeg husker å ha hørt at kjendiser begynte med det for å få flere følgere (typ "bli med i den ekslusive følgerklubben BAK")  Men det å ha åpen og lukket om hverandre så ofte virker jo bare rart? 

Hun kjøper kanskje likes etc for bildene hun legger ut, eller om hun skal promotere noe da må hun ha det åpent slik at vi skal se hennes reklame. 

Skrevet
7 timer siden, Jegserdeg skrev:

Hun kjøper kanskje likes etc for bildene hun legger ut, eller om hun skal promotere noe da må hun ha det åpent slik at vi skal se hennes reklame. 

Kanskje det er det som skjer. La merke til at hun fikk ganske mange flere tusen følgere i en sånn "lukket periode" en gang. 

• Liker 2
Skrevet
På 29.3.2020 den 0.06, Nasse Nøff ❤ skrev:

skulle ha vist det et par dager tidligere, slik at oppdretterne kunne ha fått beskjed om hvem de selger valp til. 

Edit: finner ikke nå jeg, har scrollet igjennom nesten alle kommentarene 

oppdretter er såre fornøyd med valpekjøper.. 

• Liker 2
Skrevet

Nå har hun skrevet på instagram-story hvilke kirurger som gjør denne operasjonen, også bildet av seg selv med et filter...

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, hundenbossen skrev:

Nå har hun skrevet på instagram-story hvilke kirurger som gjør denne operasjonen, også bildet av seg selv med et filter...

Ser ikke det jeg?

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Mut skrev:

Ser ikke det jeg?

Ikke så rart,da det er postet på snapchat,å ikke Insta.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, hundenbossen skrev:

Er det ikke ulovlig å reklamere for plastiske inngrep?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...