Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Uglesjel skrev (På 7.11.2019 den 17.07):

Ser ikke problemet at SE snakker engelsk på insta storyen sin. Det er nå innanfor når man har fått nesten 20 tusen nyere følgere som ikke skjønner bær av norsk. Eller er det måten hun gjør det på som får folk til og reagere? Er det noen som vet eller?

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
16 minutter siden, J.. skrev:

Det er teit fordi - dritten hun selger,er kun tilgjengelig for det norske publikum,samme evt tv-opptredner.

De fleste nye følgerne er bare nysgjerrig på alle de mislykkede operasjonene hennes,å folk trenger ikke forstå språket hennes for å se hvordan hun ser ut..

Og en del av følgerne er bots..

Så,engelsen er overflødig..

Aha. Ja da er det mer forståelig for hvorfor folk reagerer.

12 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hvor mange Engelske kommentarer har du sett på bloggen og under bildene på instagram egentlig?

Jeg verken leser bloggen eller sjekker instakontoen hennes. Fikk vite om dette via Panelet.

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Uglesjel skrev (På 7.11.2019 den 17.35):

Aha. Ja da er det mer forståelig for hvorfor folk reagerer.

Jeg verken leser bloggen eller sjekker instakontoen hennes. Fikk vite om dette via Panelet.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Da kan du ikke akkurat sitte her å være så bastant å si at hun har "20k Engelsk talende følgere, så da er det innafor". 🙃 Det er ikke 20 tusen aktive følgere som prøver å kommunisere med henne. Det er falske kontoer og nyssgjerrige folk som vil se på rumpa hennes. 

Nå har jeg ikke fremlagt meg som bestant på det. Selv om det ikke er spor av engelske kommentarer i kommentarfeltet så vet vi jo ingen ting om hvor mange det er på innboksen hennes. At hun har falske følgere er nå ikke noe nytt heller.

Endret av Uglesjel
  • Liker 3
Skrevet

Tror nok også hun prater engelsk fordi hun tror hun høres sexy ut. Hun sa selv at hun syns hun høres veldig sexy ut når hun pratet engelsk, så det er nok også en av grunnene til at hun fortsetter med engelsken. 

Men det jeg syns er merkelig er hvorfor hun får så «mørk» stemme når hun prater engelsk? Gjør hun seg til eller er det noe som er vanlig når man går fra norsk til engelsk 😛 ? 

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, Sool skrev:

Tror nok også hun prater engelsk fordi hun tror hun høres sexy ut. Hun sa selv at hun syns hun høres veldig sexy ut når hun pratet engelsk, så det er nok også en av grunnene til at hun fortsetter med engelsken. 

Men det jeg syns er merkelig er hvorfor hun får så «mørk» stemme når hun prater engelsk? Gjør hun seg til eller er det noe som er vanlig når man går fra norsk til engelsk 😛 ? 

Jeg er også fra Nord-Norge og stemmen min endrer seg litt når jeg snakker andre språk og dialekter. Snakker lysere og raskere med min vanlige dialekt, roligere og «dypere» når jeg snakker f.eks engelsk eller østnorsk.

Kanskje noe av det samme? Men regner med hun kanskje gjør seg litt til også, siden hun synes det er så sexy?

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, korallrev skrev:

Jeg er også fra Nord-Norge og stemmen min endrer seg litt når jeg snakker andre språk og dialekter. Snakker lysere og raskere med min vanlige dialekt, roligere og «dypere» når jeg snakker f.eks engelsk eller østnorsk.

Kanskje noe av det samme? Men regner med hun kanskje gjør seg litt til også, siden hun synes det er så sexy?

Ja mulig det ligger noe i det. Har ikke tenkt over det selv når jeg prater engelsk 🙈

Men ja hun sa selv på første storyen hun pratet engelsk at hun syntes hun hadde en veldig sexy stemme når hun pratet engelsk. 

• Liker 3
Skrevet

Har dere lest kommentarene på artikkelen fra Dailymail? De er ikke veldig snille akkurat.

• Liker 3
Skrevet
58 minutter siden, Nanette skrev:

Har dere lest kommentarene på artikkelen fra Dailymail? De er ikke veldig snille akkurat.

Hun får gjennomgå på twitter

• Liker 3
Skrevet

Jeg er kanskje fæl, men syns hun fortjener all kritikk som kommer hennes vei. Mange gode poenger under artikkelen på daily mail, og der ser vi det ikke bare er vi kjipe nordmenn som reagerer på denne åpenbare pr-kåtheten som topper ALT annet i hennes verden. Hun legger seg billig til rette og fortjener det hun får. 

• Liker 18
Skrevet
2 timer siden, Nanette skrev:

Hva skriver de?

• Liker 2
Skrevet

Fikk sånn wannabe-Kylie-Jenner-følelse når jeg hører engelsken hennes på Instagram. 

• Liker 8
Skrevet
6 timer siden, DianaV skrev:

Jeg er kanskje fæl, men syns hun fortjener all kritikk som kommer hennes vei. Mange gode poenger under artikkelen på daily mail, og der ser vi det ikke bare er vi kjipe nordmenn som reagerer på denne åpenbare pr-kåtheten som topper ALT annet i hennes verden. Hun legger seg billig til rette og fortjener det hun får. 

Enig med deg i det du sier.. Når man ser helheten i hva SE gjør og sier så er det ingen tvil om at hun fortjener all den kritikken som kommer fra utenlandske nettaviser. DailyMail er kjent for å være ganske så frekk og brutal når dem først settes i gang. Måtte sjekke ut bloggen og insta hennes bror å se om hun i det hele tatt hat skjønt hvorfor hun får så mye kritikk. Men nei. Hun bader seg i det som at det skulle være rikelig med penger. Er vel ikke så lenge til at rampelyset utenfor skandinavia slukkes.

• Liker 8
Gjest badesangen
Skrevet
49 minutter siden, Uglesjel said:

Enig med deg i det du sier.. Når man ser helheten i hva SE gjør og sier så er det ingen tvil om at hun fortjener all den kritikken som kommer fra utenlandske nettaviser. DailyMail er kjent for å være ganske så frekk og brutal når dem først settes i gang. Måtte sjekke ut bloggen og insta hennes bror å se om hun i det hele tatt hat skjønt hvorfor hun får så mye kritikk. Men nei. Hun bader seg i det som at det skulle være rikelig med penger. Er vel ikke så lenge til at rampelyset utenfor skandinavia slukkes.

Du snakker om dama som ble kritisert for å være et elendig forbilde, en dårlig inspirasjon for ungdom ang kroppspress, kosmetiske operasjoner, ansvarsfraskrivelse, narsissisme, leve i en boble, meg, meg, meg.

Hva gjør hun? Gir ut bok med tittelen "Forbilde". Tatoverer ordet på kroppen og bærer det som en slags hedersmedalje. Fortsetter å operere seg, dyrke seg selv, ingen reflekskon overhodet.

Skrevet (endret)
2 timer siden, badesangen skrev:

Du snakker om dama som ble kritisert for å være et elendig forbilde, en dårlig inspirasjon for ungdom ang kroppspress, kosmetiske operasjoner, ansvarsfraskrivelse, narsissisme, leve i en boble, meg, meg, meg.

Hva gjør hun? Gir ut bok med tittelen "Forbilde". Tatoverer ordet på kroppen og bærer det som en slags hedersmedalje. Fortsetter å operere seg, dyrke seg selv, ingen reflekskon overhodet.

Ja?

Alt du oppsummerte nå er hun forsatt. Jeg går ikke rundt mine egende ord eller meninger om henne. Men jeg utvider mine meninger. At hun skulle ha vært fjernet fra nettet for lenge siden er det ingen tvil om. Hun er skadelig for alt alle rundt seg. At hun ikke klarer og se på seg selv med et kritisk blikk, eller ha forståelser for kritikken som hun har fått i alle årene er faktisk urovekkende.

Endret av Uglesjel
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg skjønner lite av lanseringen av Glöd til Sophie Elise. Det har jo blitt solgt i butikken i litt under en uke allerede, likevel legger hun ut lanseringsdato? Og alle har jo visst hele veien at det er selvbruning hun skal lansere - hvorfor har hun da ventet så lenge når alle går rundt og vet? Hvorfor lage innlegg med «gjett hva jeg skal lansere» og instagramprofil med annonsering av hemmelig produkt «sjekk innom senere for hva»? Har hun totalt oversett alt i media, ignorert sitt eget kommentarfelt, forhåndskrevet innlegget for x antall uker siden og hatt en liksom-lansering med hodet stukket i jorden? 

Alt virker veldig rart.

Endret av Eevee
  • Liker 18
Gjest CecilieX
Skrevet
5 minutter siden, Eevee skrev:

Jeg skjønner lite av lanseringen av Glöd til Sophie Elise. Det har jo blitt solgt i butikken i litt under en uke allerede, likevel legger hun ut lanseringsdato? Og alle har jo visst hele veien at det er selvbruning hun skal lansere - hvorfor har hun da ventet så lenge når alle går rundt og vet? Hvorfor lage innlegg med «gjett hva jeg skal lansere» og instagramprofil med annonsering av hemmelig produkt «sjekk innom senere for hva»? Alle vet jo dette allerede. Har hun totalt oversett alt i media, ignorert sitt eget kommentarfelt, forhåndskrevet innlegget for x antall uker siden og hatt en liksom-lansering med hodet stukket i jorden? 

Alt virker veldig rart.

Det handler i prinsippet om å skape en hype. 

https://snl.no/hype

Det gjør man når produktet ikke egentlig er godt nok kvalitetsmessig. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
35 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hvordan kan hun sitte å påstå at det er hennes eget merke om å om å om å om igjen? Når det er Elle Basic AS som står bak produktet? "Jeg har startet mitt eget merke, Glöd Sophie Elise!" (fra dette blogginnlegget) Denne setningen har hun brukt alt for mye på snapchat i dag.. og jeg holder på å klikker bananas av det.
Her står det at søker er Elle Basic AS og fullmektig er ACAPO AS (hva nå det er). Om det var hennes merke, så hadde det jo stått Sophie Elise! Det er ikke hennes, det er Elle Basic sitt. Står her: https://search.patentstyret.no/Trademark/201909118
Bare for moro skyld. Søker du "Jeffree Star" på den nettsiden over, så står det svart på hvit "Jeffree Star Cosmetics" som eier og søker. Søker du opp "Vendela Kirsebom" så får du opp det samme, hun eier sitt eget selskap og da produktene i det selskapet. 

Sophie eier ikke disse produktene på noen som helst måte. Gud, jeg vet det er en teit ting å henge seg oppi. Men hun snakker som om at hun eier dette produktet, det gjør hun ikke, hun har klistret navnet sitt på noen andres produkter. Punktum. :bond:

Det er ren rosabloggvitenskap, empirisk begrunnet: Sier du noe mange nok ganger til et kritikkløst publikum, blir det en etablert sannhet. At det i virkeligheten er ren løgn, vil neppe nå frem til det samme publikum.

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...