Gjest pelikanen Skrevet 26. november 2017 #5821 Del Skrevet 26. november 2017 Så henne på gardermoen. Synd hun har ødelagt et naturlig vesen. Hun ser voksaktig ut. Uten mimikk. Kan jo bare tenke hvordan det blir ved 30 og 40 åra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. november 2017 #5822 Del Skrevet 26. november 2017 18 minutter siden, pelikanen skrev: Så henne på gardermoen. Synd hun har ødelagt et naturlig vesen. Hun ser voksaktig ut. Uten mimikk. Kan jo bare tenke hvordan det blir ved 30 og 40 åra Google eldre Hollwoodkjendiser så ser man resultatet av mange år med botox og fillers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 26. november 2017 #5823 Del Skrevet 26. november 2017 34 minutter siden, Xstrella skrev: Google eldre Hollwoodkjendiser så ser man resultatet av mange år med botox og fillers. Ta Janice Dickinson f.eks. Huff 😔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 26. november 2017 #5824 Del Skrevet 26. november 2017 (endret) Eller Lara Flynn Boyle. Eller Meg Ryan. Eller Courtney Cox...... Blir interessant å se disse bloggerne om noen år ja Innlegget er ryddet for brudd på opphavsretten. Endret 26. november 2017 av Papirfly 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 26. november 2017 #5825 Del Skrevet 26. november 2017 Det er vel sånn at de har sett for mye formiddagstv fra USA. Drømmer seg bort til idealer de aldri kan bli. Sånn som vi gjorde når vi gikk i 1 klasse og så bilder av filmstjerner i blader. Når vi ble eldre sånn 13 til 18 skjønte vi det var bare film...sminke og parykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 26. november 2017 #5826 Del Skrevet 26. november 2017 Er ikke lenge siden hun påstod at kroppen er finere uten tatoveringer og at hun nærmest angret, men jaggu tar ikke dobbeltmoralisten selv og kjører på med 3 til! Nå skal hun tydeligvis tatovere på seg teksten "I'm gonna fuck all your friends". Det er jo om ikke annet svært passende, med tanke på at hun sier selv hun ville vært hore om ikke hun var blogger. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 26. november 2017 #5827 Del Skrevet 26. november 2017 10 minutter siden, gjest91 skrev: Er ikke lenge siden hun påstod at kroppen er finere uten tatoveringer og at hun nærmest angret, men jaggu tar ikke dobbeltmoralisten selv og kjører på med 3 til! Nå skal hun tydeligvis tatovere på seg teksten "I'm gonna fuck all your friends". Det er jo om ikke annet svært passende, med tanke på at hun sier selv hun ville vært hore om ikke hun var blogger. Den passer jo bra sammen med "be the change" sitatet hun har tatovert fra før av... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 26. november 2017 #5828 Del Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, elisaday skrev: Den passer jo bra sammen med "be the change" sitatet hun har tatovert fra før av... Mer tatovering? Hun skulle vel kvitte seg med de eller angret. Er det virkelig demens som rammer i så ung alder? Skulle ra av seg øyevipper også. Det bare bekrefter at bloggere serverer svada og løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 26. november 2017 #5829 Del Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, pelikanen skrev: Mer tatovering? Hun skulle vel kvitte seg med de eller angret. Er det virkelig demens som rammer i så ung alder? Skulle ra av seg øyevipper også. Det bare bekrefter at bloggere serverer svada og løgn. PS. De har så lite å komme med, at dexsutter å fantaserer....jo nå skal vi se....jo i dag angrer jeg på tatoveringene. Taste taste... i morgen. ...skal vi se....nå skal jeg ta av vippene...taste taste. Gale sjuke verden. Har alle psykologer ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. november 2017 #5830 Del Skrevet 26. november 2017 5 timer siden, Xstrella skrev: Google eldre Hollwoodkjendiser så ser man resultatet av mange år med botox og fillers. Hvis man slutter med botox etter mange år blir man pløsete fordi musklene i ansiktet ikke har vært aktive. Sjekk på youtube 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 28. november 2017 #5831 Del Skrevet 28. november 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Papirfly, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 28. november 2017 #5832 Del Skrevet 28. november 2017 Ettervirkningene av botox har vi ikke sett ennå. Når du begynner før du er 20...du må ha mer og mer med alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 28. november 2017 #5833 Del Skrevet 28. november 2017 "Ser dere hvor mye ettervekst jeg har fått..? Jeg sverger, de HairCare-tabelettene har skutt fart som et uvær spesielt de siste ukene, jeg er nesten redd for å ta mer, haha. Så gøy at det faktisk har funket så bra for meg! Jeg passer på å nevne det nå som det ikke er et reklameinnlegg, da får dere kanskje mer tillit til det også? Ikke vet jeg, det har bare genuint funket så bra og jeg er skikkelig fornøyd. " Blir det ikke automatisk et reklameinnlegg (les: innlegg som skal merkes med reklame), når du reklamerer for et produkt du har et samarbeid med? Selv om du ikke får betalt for det spesifikke innlegget så bygger det jo opp under troverdigheten til de innleggene du faktisk får betalt for.. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusken81 Skrevet 28. november 2017 #5834 Del Skrevet 28. november 2017 6 minutter siden, LizbethOsnes skrev: "Ser dere hvor mye ettervekst jeg har fått..? Jeg sverger, de HairCare-tabelettene har skutt fart som et uvær spesielt de siste ukene, jeg er nesten redd for å ta mer, haha. Så gøy at det faktisk har funket så bra for meg! Jeg passer på å nevne det nå som det ikke er et reklameinnlegg, da får dere kanskje mer tillit til det også? Ikke vet jeg, det har bare genuint funket så bra og jeg er skikkelig fornøyd. " Blir det ikke automatisk et reklameinnlegg (les: innlegg som skal merkes med reklame), når du reklamerer for et produkt du har et samarbeid med? Selv om du ikke får betalt for det spesifikke innlegget så bygger det jo opp under troverdigheten til de innleggene du faktisk får betalt for.. Jeg reagerte på det samme som deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. november 2017 #5835 Del Skrevet 28. november 2017 4 minutter siden, LizbethOsnes skrev: "Ser dere hvor mye ettervekst jeg har fått..? Jeg sverger, de HairCare-tabelettene har skutt fart som et uvær spesielt de siste ukene, jeg er nesten redd for å ta mer, haha. Så gøy at det faktisk har funket så bra for meg! Jeg passer på å nevne det nå som det ikke er et reklameinnlegg, da får dere kanskje mer tillit til det også? Ikke vet jeg, det har bare genuint funket så bra og jeg er skikkelig fornøyd. " Blir det ikke automatisk et reklameinnlegg (les: innlegg som skal merkes med reklame), når du reklamerer for et produkt du har et samarbeid med? Selv om du ikke får betalt for det spesifikke innlegget så bygger det jo opp under troverdigheten til de innleggene du faktisk får betalt for.. Joda, det er reklame. Det er samme greia om og om igjen, og det hjelper ikke med trusler om bøter, hun tror fremdeles at hvis hun sier at det ikke er reklame - så er det ikke reklame. Både SE og Anna R tror de kan krangle på en lov! Jeg er så lei av dem og deres tro på at de kan gjøre som de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 29. november 2017 #5836 Del Skrevet 29. november 2017 I tillegg motsier hun det haircare selv skriver om produktet; det påvirker ikke hårstråene du har fra før, men NY HÅRVEKST. Så hvorfor hun har så syyykt mye ettervekst for tiden må vel forklares på annet vis? Dette svarer haircare selv på sine facebooksider: Sitat HAIRCARE-tablettene bør inntas over tid for å bidra til sunn hårvekst jevnt over. Om HAIRCARE skal bidra til vekst- og hårpigmentering anbefales det at 2 tabletter inntas daglig i minst 6-12 mnd. Det er viktig å påpeke at produktet ikke har noen virkning på ferdig utvokst hår, og at kroppen bruker lang tid på ny hårvekst. Et godt synlig resultat anslås derfor til minimum 6 mnd, og best etter 12 mnd. HAIRCARE-tablettene kan trygt inntas over lang tid for å vedlikeholde håret Sitat HAIRCARE er et kosttilskudd som består av en unik sammensetning av ingredienser som bidrar til normal hårvekst. Enkelt forklart er hensikten med produktet å få det beste ut av ditt eget hår. HAIRCARE består av ølgjær, hirse, biotin, selen, sink og kobber. Ølgjær har tradisjonelt blitt brukt som tilskudd til å styrke håret. Ferdig utvokst hår er det lite man kan gjøre med. Kosttilskuddet sørger imidlertid for at du kan tilføre alle de rette næringsstoffene på en og samme tid til utviklingen av nytt hår. To daglige tabletter sørger for næring til hårveksten med virkning innenfra. 😘 Hentet fra https://www.facebook.com/haircarenorge/posts/2158446097715759 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 29. november 2017 #5837 Del Skrevet 29. november 2017 14 timer siden, LizbethOsnes skrev: "Ser dere hvor mye ettervekst jeg har fått..? Jeg sverger, de HairCare-tabelettene har skutt fart som et uvær spesielt de siste ukene, jeg er nesten redd for å ta mer, haha. Så gøy at det faktisk har funket så bra for meg! Jeg passer på å nevne det nå som det ikke er et reklameinnlegg, da får dere kanskje mer tillit til det også? Ikke vet jeg, det har bare genuint funket så bra og jeg er skikkelig fornøyd. " Blir det ikke automatisk et reklameinnlegg (les: innlegg som skal merkes med reklame), når du reklamerer for et produkt du har et samarbeid med? Selv om du ikke får betalt for det spesifikke innlegget så bygger det jo opp under troverdigheten til de innleggene du faktisk får betalt for.. Med løshår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 29. november 2017 #5838 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Jeg syns dette er et svært alvorlig problem hos noen av bloggerne, at de lyver i sine annonser. Markedsføringsloven er så tydelig som det kan gå an, og de som betaler bloggerne for å lyve, burde tenke seg om en gang til før de bruker denne typen markedsføring. En ting er at (det voksne og reflekterte) publikum etter hvert ikke tror på for eksempel SE og at reklamen derved ikke har noen virkning, men det viktigste må vel være at produktet får dårlig rykte; Er det så dårlig at SE (og andre bloggere) må lyve? Bloggernes reklameinnlegg har i alle fall motsatt virkning på meg; jeg kjøper aldri noe som jeg har sett annonsert via rosabloggere, fordi jeg etter hvert har fått det inntrykket at det er de desperate og dårlige merkene/butikkene/selskapene som velger å annonsere på denne (elendige og lovstridige) måten. Nå er ikke jeg i målgruppen til SE, det er derimot svært unge jenter. Se paragraf 19 ... "§ 3.Presentasjon og dokumentasjon av markedsføring Markedsføring skal utformes og presenteres slik at den tydelig framstår som markedsføring. Påstander i markedsføring om faktiske forhold, herunder om ytelsers egenskaper eller virkning, skal kunne dokumenteres. Dokumentasjonen skal foreligge på annonsørens hånd når markedsføringen skjer. § 19.Alminnelig bestemmelse Når en handelspraksis rettes mot barn, eller for øvrig kan ses eller høres av barn, skal det vises særlig aktsomhet overfor barns påvirkelighet, manglende erfaring og naturlige godtroenhet. Ved vurderingen av om en handelspraksis er i strid med bestemmelser i eller i medhold av denne lov, skal det tas hensyn til alder, utvikling og andre forhold som gjør barn spesielt sårbare." https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2009-01-09-2 Endret 29. november 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 29. november 2017 #5839 Del Skrevet 29. november 2017 Firmaet har vitenskapelige studier på dette produktet. Håret vokser 5 cm pr mnd. Vi utenker hår,men vettet i behold, skjønner at det ikke er mulig. Ser frem til at noen sjekker disse pillene, for å opplyse at de ikke inneholder noe som gir denne virkningen. Da vil si si.....dette er jeg ikke informert om. Det er typisk bloggere, lite kritisk til hva de reklamerer for. De er med å så tvil om firma. Nå er vel alle firma som selger piller som skal ha virkning på ting, lite troverdig fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 29. november 2017 #5840 Del Skrevet 29. november 2017 Akkurat nå, pelikanen skrev: Firmaet har vitenskapelige studier på dette produktet. Håret vokser 5 cm pr mnd. Vi utenker hår,men vettet i behold, skjønner at det ikke er mulig. Ser frem til at noen sjekker disse pillene, for å opplyse at de ikke inneholder noe som gir denne virkningen. Da vil si si.....dette er jeg ikke informert om. Det er typisk bloggere, lite kritisk til hva de reklamerer for. De er med å så tvil om firma. Nå er vel alle firma som selger piller som skal ha virkning på ting, lite troverdig fra før. Finner så og si ingenting på nett som dokumenterer effekten av disse pillene utenom maaaaasse blogginnlegg. Jeg hadde aldri tatt noen piller anbefalt av en blogger. Det er å leke med helsen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå