Gjest Newroz Skrevet 18. november 2017 #5741 Del Skrevet 18. november 2017 2 timer siden, Mystix skrev: Hun har jo lagt ut bilde av rompehullet sitt......blir liksom ikke mer avkledd enn det! Seriøst?? Herregud. Og til det som diskuteres: Mye mulig det var skrevet med ironi, men med tanke på at så unge jenter leser bloggen, og mange har henne som forbilde, bør tenke seg et par ganger om før hun skriver slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 18. november 2017 #5742 Del Skrevet 18. november 2017 Man skal dessuten være forsiktig med å bruke ironi som virkemiddel skriftlig, da det er svært lett å misforstå siden man ikke kan kombinere tekst med kroppsspråk og stemmebruk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. november 2017 #5743 Del Skrevet 18. november 2017 1 time siden, Rosalie skrev: Man skal dessuten være forsiktig med å bruke ironi som virkemiddel skriftlig, da det er svært lett å misforstå siden man ikke kan kombinere tekst med kroppsspråk og stemmebruk. Og,hadde det vært skrevet i en privat samtale på feks facebook messenger,venner i mellom,KUNNE ironien blitt plukket opp. Men for xxxx tusen småjenter som ikke kjenner SE personlig? Neppe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 18. november 2017 #5744 Del Skrevet 18. november 2017 1 time siden, Newroz skrev: Seriøst?? Herregud. Og til det som diskuteres: Mye mulig det var skrevet med ironi, men med tanke på at så unge jenter leser bloggen, og mange har henne som forbilde, bør tenke seg et par ganger om før hun skriver slikt. Det jeg husker å ha sett er stringtrusebikinidel (hva enn det faktisk heter), hvor hun bøyer seg frem slik at man kan se der man ofte er mørkere. Ikke selve åpningen. Ikke at det er så mye bedre, og det er jo muligheter for at det er ting jeg har sluppet unna å se. Noe jeg merket nå på snapchat som var litt artig, er at da hun snakket om skinrepair så brukte hun first price sin sminkefjerner wipes, og kun den. Nå er det plutselig reklame (umerket tror jeg) for den grønne sminkefjerneren. Som er kun den hun bruker.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. november 2017 #5745 Del Skrevet 18. november 2017 9 minutter siden, Tonio skrev: Det jeg husker å ha sett er stringtrusebikinidel (hva enn det faktisk heter), hvor hun bøyer seg frem slik at man kan se der man ofte er mørkere. Ikke selve åpningen. Ikke at det er så mye bedre, og det er jo muligheter for at det er ting jeg har sluppet unna å se. Noe jeg merket nå på snapchat som var litt artig, er at da hun snakket om skinrepair så brukte hun first price sin sminkefjerner wipes, og kun den. Nå er det plutselig reklame (umerket tror jeg) for den grønne sminkefjerneren. Som er kun den hun bruker.. Da er det ikke så rart hun har uren hud! De fjerner bare en brøkdel av sminken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. november 2017 #5746 Del Skrevet 18. november 2017 2 minutter siden, Mystix skrev: Da er det ikke så rart hun har uren hud! De fjerner bare en brøkdel av sminken. Uren hud kan også skyldes hormoner,og ikke utelukkende dårlig vaner med rens og vask av hud.. Men ja,de er ikke å anbefale.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 18. november 2017 #5747 Del Skrevet 18. november 2017 36 minutter siden, Tonio skrev: Noe jeg merket nå på snapchat som var litt artig, er at da hun snakket om skinrepair så brukte hun first price sin sminkefjerner wipes, og kun den. Nå er det plutselig reklame (umerket tror jeg) for den grønne sminkefjerneren. Som er kun den hun bruker.. Sier litt om hvor troverdig reklame på bloggen er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 19. november 2017 #5748 Del Skrevet 19. november 2017 12 timer siden, Newroz skrev: Sier litt om hvor troverdig reklame på bloggen er.... Og likevel forstår ikke hun og andre bloggere hvorfor reklame må merkes 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. november 2017 #5749 Del Skrevet 19. november 2017 De siste 6 innleggene på rad (!) er annonseinnlegg.. Håper leserne nå ser hvor mye som er "jobbpjatt",altså innlegg skrevet kun for å bake inn reklame og linker,og hvor lite som skrives for å dele noe personlig.. Men,tommel opp for riktig merking! Selv om skriften fortsatt er liten,lysgrå,og kunne med fordel vært hakket mer tydelig.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 19. november 2017 #5750 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) #reklamemerking: Snart vixenjuryering - hvor «utvikling i riktig retning» blir lagt merke til ... Det vil si, hvis siste måneds merking er ok (etter advarsel fra Forbrukerombudet), er de andre elleve månedene med manglende merking glemt og tilgitt. Endret 19. november 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 20. november 2017 #5751 Del Skrevet 20. november 2017 Vet ikke om det er blitt sagt her tidligere, da jeg har gått glipp av de siste ti sidene som er skrevet i denne tråden. Jeg føler på meg at typen til SE gjør henne til et mer likanes menneske?.. Jeg har faktisk begynt å få sansen for SE. Vanskelig å forklare hvorfor. Har ikke har lest bloggen hennes på en stund, inntil i går da jeg leste meg nedover hele bloggen hennes. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 20. november 2017 #5752 Del Skrevet 20. november 2017 Utrolig trist å lese hva hun har gått gjennom med eksen. Har selv vært i et lignende forhold, og vet hvor vanskelig det er å komme seg ut av det. Når man i tillegg er en offentlig person, og må tåle at alle har en mening om det, er det nok ekstra vanskelig. Er glad for at hin har funnet seg en fyr som virker skikkelig nå. Er enig med dere over her i at han virker til å ha positiv innflytelse på henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. november 2017 #5753 Del Skrevet 21. november 2017 At R var ett rasshøl er jeg helt enig i - men som vanlig kaster hun diagnoser (det ble definert som det før og gjør det ennå i feks retten..) rundt seg.. Psykopat er han neppe men god gammeldags drittsekk der imot.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusken81 Skrevet 21. november 2017 #5754 Del Skrevet 21. november 2017 Hvor er hensynet til tredjepart? Er det greit å omtale andre slik på bloggen? Hun har jo skrevet en del nedlatende ting om ekskjæresten i det siste. Hvor går egentlig grensene i bloggverden? Jeg er lei av den evinnelige offerrollen mange bloggere inntar,jeg greier faktisk ikke ta det seriøst lenger. Er det for å sanke klikk? Eller er det reelt? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 21. november 2017 #5755 Del Skrevet 21. november 2017 48 minutter siden, Pjusken81 skrev: Hvor er hensynet til tredjepart? Er det greit å omtale andre slik på bloggen? Hun har jo skrevet en del nedlatende ting om ekskjæresten i det siste. Hvor går egentlig grensene i bloggverden? Jeg er lei av den evinnelige offerrollen mange bloggere inntar,jeg greier faktisk ikke ta det seriøst lenger. Er det for å sanke klikk? Eller er det reelt? Sikkert en salig blanding, samt for å få «ekthetspoeng» blant all reklamen som bloggen ellers består av, hvis man er god til å lese dårlig merket skrift. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LinusMR Skrevet 21. november 2017 #5756 Del Skrevet 21. november 2017 Det jeg ikke klarer å la være å tenke, og som flere også har kommentert, er tidspunktet alle disse «åpne og ærlige» innleggene kommer på.. Det kan ikke være en tilfeldighet at SE, og flere bloggere, de siste ukene har åpnet seg betraktelig mer enn tidligere i år. Og på bakgrunn av det oppnår bloggerne dessverre ikke høy troverdighet, eller en følelse av en genuin ærlighet hos meg. Dette viser atter en gang at penger og publisitet teller mest hos bloggere, og at deres «nære forhold med leserne» dessverre blir visket mer og mer ut til fordel for dette. At folk fremdeles går på dette er for meg en gåte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 21. november 2017 #5757 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) @J.. @Pjusken81 @allesote Oisann. Det siste innlegget på bloggen, altså. Alle skjønner hvem det er hun skriver om på den måten, selv den som kun har fulgt sånn halvveis med i bloggverden skjønner at det dreier seg om en tidligere samboer. Dersom rette vedkommende leser innlegget, og det gjør han sikkert, så kan det bety søksmål ... Mister X kan kreve penger for at hans omdømme er skadet, og har han en god advokat kan det bli dyrt for frøken Sofie. Man kan ikke skrive i en offentlig bloggpost at han hadde alle kjennetegnene på psykopati (en diagnose som forresten ikke eksisterer lengre) og at han stjal fra henne. Selv om det skulle være sant, så er det hennes versjon og den kan selvsagt bestrides av Mister X, om han vil. http://sophieelise.blogg.no/1511211150_jeg_er_srbar_men_du_er_rett.html http://www.nored.no/Juss/Krenkelser/AErekrenkelser Endret 21. november 2017 av orfeus Lagt til lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. november 2017 #5758 Del Skrevet 21. november 2017 8 minutter siden, orfeus skrev: @J.. @Pjusken81 @allesote Oisann. Det siste innlegget på bloggen, altså. Alle skjønner hvem det er hun skriver om på den måten, selv den som kun har fulgt sånn halvveis med i bloggverden skjønner at det dreier seg om en tidligere samboer. Dersom rette vedkommende leser innlegget, og det gjør han sikkert, så kan det bety søksmål ... Mister X kan kreve penger for at hans omdømme er skadet, og har han en god advokat kan det bli dyrt for frøken Sofie. Man kan ikke skrive i en offentlig bloggpost at han hadde alle kjennetegnene på psykopati (en diagnose som forresten ikke eksisterer lengre) og at han stjal fra henne. Selv om det skulle være sant, så er det hennes versjon og den kan selvsagt bestrides av Mister X, om han vil. http://sophieelise.blogg.no/1511211150_jeg_er_srbar_men_du_er_rett.html http://www.nored.no/Juss/Krenkelser/AErekrenkelser Som jeg skrev, det ikke er en diagnose pr definisjon,men "Psykopati er i dag ikke en egen diagnose i diagnosesystemene men brukes bredt i retts- psykiatriske/psykologiske sammenhenger." 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 21. november 2017 #5759 Del Skrevet 21. november 2017 12 timer siden, smartbimbo skrev: Vet ikke om det er blitt sagt her tidligere, da jeg har gått glipp av de siste ti sidene som er skrevet i denne tråden. Jeg føler på meg at typen til SE gjør henne til et mer likanes menneske?.. Jeg har faktisk begynt å få sansen for SE. Vanskelig å forklare hvorfor. Har ikke har lest bloggen hennes på en stund, inntil i går da jeg leste meg nedover hele bloggen hennes. Hvis det er han som har fått henne til å ta vekk kunstige vipper og minske omfanget av falskt hår, så er det en bra ting, men jeg skulle likevel ønske det var hun selv som tok disse beslutningene, at hun ikke gjorde det for å tilfredsstille kjæresten, men at hun selv ser at det er en bra ting å gjøre. SNAP-PS Det er litt merkelig at hun sitter i sofaen sammen med en (mindreårig) kusine og har størstedelen av puppene framme. Hvem er det som går slik kledd hjemme? Eller på besøk hos familien? Jeg tror kanskje litt mer dannelse hadde vært på sin plass. Selv Aylar, som har jobbet i bransjen, kler seg mer adekvat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. november 2017 #5760 Del Skrevet 21. november 2017 Akkurat nå, orfeus skrev: SNAP-PS Det er litt merkelig at hun sitter i sofaen sammen med en (mindreårig) kusine og har størstedelen av puppene framme. Hvem er det som går slik kledd hjemme? Eller på besøk hos familien? Jeg tror kanskje litt mer dannelse hadde vært på sin plass. Selv Aylar, som har jobbet i bransjen, kler seg mer adekvat. Dette blir for dumt. At hun kler seg tacky er en smålig ting å ta henne på. Regner med kusinen har sett både kløft og pupper før,noe som er fullstendig ufarlig,selv for en mindreårig.. Kropp og seksualitet kan faktisk skilles. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå