frukrines Skrevet 17. november 2017 #5721 Del Skrevet 17. november 2017 Sophie Elise formulerer seg på en slik måte at det nærmest høres lukrativt ut å være eskorte. Tenker den dama i det hele tatt? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 17. november 2017 #5722 Del Skrevet 17. november 2017 Hun burde sette seg inn i hva de såkalte "instagram-modellene" må gjøre for å få penger av sine sugardaddies. Ja sex er valgfritt, men hvis man vil tjene penger så må man ha sex og det er ikke den type vanlig sex man har under dyna en fredagskveld.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 17. november 2017 #5723 Del Skrevet 17. november 2017 Tråden er ryddet for spekulasjon. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 17. november 2017 #5724 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) ... Endret 11. november 2020 av icock 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 17. november 2017 #5725 Del Skrevet 17. november 2017 Man ser jo hvordan menn behandler kvinner uten å gi dem noe, så da er det ikke urimelig å gå ut ifra at det finnes flere eskorter med dårlige opplevelser enn gode. Å skrive noe sånt på en blogg som leses av barn er jo helt fantastisk idiotisk men det bekrefter bare hvor lite smart dama er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. november 2017 #5726 Del Skrevet 17. november 2017 8 minutter siden, elisaday skrev: Man ser jo hvordan menn behandler kvinner uten å gi dem noe, så da er det ikke urimelig å gå ut ifra at det finnes flere eskorter med dårlige opplevelser enn gode. Å skrive noe sånt på en blogg som leses av barn er jo helt fantastisk idiotisk men det bekrefter bare hvor lite smart dama er. ...og de som forsvarer uttalelsen hennes.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 17. november 2017 #5727 Del Skrevet 17. november 2017 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett og brukerdebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. november 2017 #5728 Del Skrevet 17. november 2017 48 minutter siden, anonym1997123 skrev: Les deg opp litt, snakk med mennesker og se dokumentarer Jeg tror kansje det er du som trenger ett lite lynkurs. Pr norsk definisjon av ordet - kvinnelig eskorte er en prostituert som ikke inngår avtaler med kunder på gata eller arbeider i et bordell. Avtaler inngås via telefon eller nettet. Ofte annonserer Call girls sine tjenester i små annonser i magasiner og aviser, eller via internett. Mange organiseres av eskortebyrå og halliker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellatin Skrevet 17. november 2017 #5729 Del Skrevet 17. november 2017 Og i Dubai ikke minst, som er så kjent for de sitt sterke kvinnesyn... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 17. november 2017 #5730 Del Skrevet 17. november 2017 Sånne uttalelser fra en rosablogger kvalifiserer til utestengelse. Det får være måte på. Hun har en del beundrere, da i hovedsak naive jenter fra 13 til 18. Om SE tror det er frivillig med sex så er hun virkelig naiv. Eskorte er ikke noe annet enn en hore. Ofte gifte rike menn, som vil leke seg. De treffes på hotell. Eller de treffes på flyplassen når de skal ut å fly til et annet land, eller by. Det er skremmende hva hun kan slippe unna med. Jeg har ikke uttrykt at jenta er dum, men det må hun være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 17. november 2017 #5731 Del Skrevet 17. november 2017 11 timer siden, terrasuave skrev: Ja det skrev hun Vær nå så vennlig og fortell meg at du forstår ironien hennes her? Jøss noen tar jammen ting bokstavelig. Selv jeg forstod den og humret godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 17. november 2017 #5732 Del Skrevet 17. november 2017 29 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Vær nå så vennlig og fortell meg at du forstår ironien hennes her? Jøss noen tar jammen ting bokstavelig. Selv jeg forstod den og humret godt Dessverre er det ikke vi voksne som er målgruppen hennes, og jeg tviler på at naive pubertetsjenter forsto «spøken» på samme måte som oss. Derfor oppgittheten i min og andres kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 17. november 2017 #5733 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) 2 timer siden, TøffeSnåkus skrev: Vær nå så vennlig og fortell meg at du forstår ironien hennes her? Jøss noen tar jammen ting bokstavelig. Selv jeg forstod den og humret godt Muligens jeg er litt tett i nøtta og ikke forstår ironi i tekst, men jeg har ingen tvil på at hun mente det hun skrev om eskorte. Hun lever av å «selge» sin egen kropp digitalt, jeg har sett SE mer avkledd enn meg selv Endret 17. november 2017 av gjestgitt 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 18. november 2017 #5734 Del Skrevet 18. november 2017 7 timer siden, gjestgitt skrev: Muligens jeg er litt tett i nøtta og ikke forstår ironi i tekst, men jeg har ingen tvil på at hun mente det hun skrev om eskorte. Hun lever av å «selge» sin egen kropp digitalt, jeg har sett SE mer avkledd enn meg selv Jeg mener dette ikke frekt selvom det høres sånn ut: det må være det dummeste jeg har hørt. Lettkledd automatisk eskorte. Det var velsig enkelt. Jeg er 100% sikker på ironien og fordi hun liker å vise seg sånn på bilder er det ingen automatikk i at hun er dum. Kan si det samme om Kardashian klanen men de spiller på det som «funker» og bygger milliard bedrift. Ingen eskorting der heller gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrasuave Skrevet 18. november 2017 #5735 Del Skrevet 18. november 2017 1 time siden, TøffeSnåkus skrev: Jeg mener dette ikke frekt selvom det høres sånn ut: det må være det dummeste jeg har hørt. Lettkledd automatisk eskorte. Det var velsig enkelt. Jeg er 100% sikker på ironien og fordi hun liker å vise seg sånn på bilder er det ingen automatikk i at hun er dum. Kan si det samme om Kardashian klanen men de spiller på det som «funker» og bygger milliard bedrift. Ingen eskorting der heller gitt nå vet jeg ikke hvor mye ironi i det hun skriver, hun har jo 2 venninner i Dubai lignende land som lever av eskorte...(skriver hun) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 18. november 2017 #5736 Del Skrevet 18. november 2017 5 timer siden, TøffeSnåkus skrev: Jeg mener dette ikke frekt selvom det høres sånn ut: det må være det dummeste jeg har hørt. Lettkledd automatisk eskorte. Det var velsig enkelt. Jeg er 100% sikker på ironien og fordi hun liker å vise seg sånn på bilder er det ingen automatikk i at hun er dum. Kan si det samme om Kardashian klanen men de spiller på det som «funker» og bygger milliard bedrift. Ingen eskorting der heller gitt «Street smart» er ikke det samme som smart. At Kardashiandamene og diverse etterdiltere tjener penger på å legge ut seksualiserte bilder av seg selv betyr ikke at de er spesielt smarte, spør du meg ... Jeg vil påstå det motsatte. De selger sin integritet og tingliggjør kvinner, dessverre. Jeg tror hun (SE) var ironisk, men med en undertone som ikke var til å ta feil av; hun tror på det hollywoodske horebildet av lykkelige og pene jenter som er selskapsdamer for eldre og pene, rike menn. Dessverre er ikke den ironien noe en elleve-tolvåring vil oppfatte. De er i sin seksuelle oppvåkning og på leting etter sitt nye jeg, og mange har rosabloggere som sitt ideal, SE er et av dem, kanskje det største. Hennes holdninger smitter, slik hun selv har blitt smittet av Kardashian-damene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 18. november 2017 #5737 Del Skrevet 18. november 2017 15 timer siden, TøffeSnåkus skrev: Vær nå så vennlig og fortell meg at du forstår ironien hennes her? Jøss noen tar jammen ting bokstavelig. Selv jeg forstod den og humret godt Det kan være ironi,men tror du jenter på 13 til 18 forstår den ironien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 18. november 2017 #5738 Del Skrevet 18. november 2017 Som blogger må du være ditt ansvar bevist. Som sagt leser jeg ikke rosabloggere, men har tatt et dykk de senere dager. Hva er det de sitter å lirer av seg til unge jenter. De har selv uttalt/ skrevet at de kan/ vil være et forbilde for andre. Jeg vil ikke at unge jenter skal få et vrengt bilde av virkeligheten. De kler av seg, fikser på det som fikses kan. Det naturlige skal skjules. Når det er jenter på 13 som snakker om rynker,botox og løshår, hvilken forskrudd verden er dette da. De virker helt ansvarsløse. At du bare kan kutte ut skolen, og begynne å blogge, har ikke noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 18. november 2017 #5739 Del Skrevet 18. november 2017 SE går rundt med "forbilde" tatovert på hånda. Det blir så ironisk at det topper hele kaka liksom. Og da er det ikke morsomt lenger, ironi eller ei. Det er bare tåpelig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. november 2017 #5740 Del Skrevet 18. november 2017 17 timer siden, gjestgitt skrev: Muligens jeg er litt tett i nøtta og ikke forstår ironi i tekst, men jeg har ingen tvil på at hun mente det hun skrev om eskorte. Hun lever av å «selge» sin egen kropp digitalt, jeg har sett SE mer avkledd enn meg selv Hun har jo lagt ut bilde av rompehullet sitt......blir liksom ikke mer avkledd enn det! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå