J.. Skrevet 15. november 2017 #5701 Del Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, Mystix skrev: Ja hun har da ørti vesker i ekte skinn, hvilken rolle spiller det om hun kjøper et par skaihansker? Nettopp.. Har jo kommentert selv at SKINN ser hun ingen problemer med.. bare kjøtt og pels.. Hvordan er pels verre enn skinn? Det er jo egentlig det samme,altså,ikke mer humant eller nødvendig.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. november 2017 #5702 Del Skrevet 15. november 2017 Ville likt prisen pr år på botox, fillere, løshår og negler. Hva koster dette usikre jenter som kjøper dette? Og det må jo vedlikeholdes. Hvem har råd til slikt i lengden? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 15. november 2017 #5703 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) 1 time siden, Xstrella skrev: Ville likt prisen pr år på botox, fillere, løshår og negler. Hva koster dette usikre jenter som kjøper dette? Og det må jo vedlikeholdes. Hvem har råd til slikt i lengden? De har råd til det så lenge bloggen rusler og går og reklamepengene tikker inn, men plutselig er de ikke unge lenger og ikke like attraktive som reklamepushere, - hva da? Endret 15. november 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. november 2017 #5704 Del Skrevet 15. november 2017 8 timer siden, orfeus skrev: De har råd til det så lenge bloggen rusler og går og reklamepengene tikker inn, men plutselig er de ikke unge lenger og ikke like attraktive som reklamepushere, - hva da? Da begynner de å drive med fitness, lager eget hudpleiemerke eller sin egen kleskolleksjon og håper på det beste. Må heller ikke glemme at det helt sikkert også kommer bøker om de "tøffe" årene og annet vas. I tillegg kan de håve inn hos Seoghør med SF snakker endelig ut om det tøffe livet og se hvordan jeg har det hjemme og se hvordan vi har det i syden. Alt er selvfølgelig sponset. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frostrøyk Skrevet 16. november 2017 #5705 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg har ikke fått det med meg.. men hva er det som skjer i Januar? Hun sier at noen har skjønt hva det dreier seg om.... Egen tv serie??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. november 2017 #5706 Del Skrevet 16. november 2017 Forbrukerombudet har kjeftet litt og -vips- så klarer Sofie å merke reklameinnleggene korrekt. Er det ikke rart ... Kanskje det er fordi Vixen nærmer seg? Juryformannen har jo uttalt at de legger vekt på en utvikling i riktig retning, det vil si litt heftig merking de siste ukene før det avgjøres og elleve måneder med utelatelse og feilmerking er glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. november 2017 #5707 Del Skrevet 16. november 2017 28 minutter siden, frostrøyk skrev: Jeg har ikke fått det med meg.. men hva er det som skjer i Januar? Hun sier at noen har skjønt hva det dreier seg om.... Egen tv serie??? Reiseprogrammet for NRK? De filmet jo for en stund siden så det bør vel komme snart. Jeg må si jeg gruer meg, men jeg skal se, selv om jeg regner med det blir en pine å se en sur og overoperert rosablogger late som om hun er interessert i det de skal formidle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 16. november 2017 #5708 Del Skrevet 16. november 2017 På 15.11.2017 den 12.59, Mystix skrev: Ja hun har da ørti vesker i ekte skinn, hvilken rolle spiller det om hun kjøper et par skaihansker? SE har nok mer ekte skinn i skapet sitt enn hun har på kroppen sin... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 16. november 2017 #5709 Del Skrevet 16. november 2017 1 minutt siden, orfeus skrev: Reiseprogrammet for NRK? De filmet jo for en stund siden så det bør vel komme snart. Jeg må si jeg gruer meg, men jeg skal se, selv om jeg regner med det blir en pine å se en sur og overoperert rosablogger late som om hun er interessert i det de skal formidle. Var ikke det for innsamlingsaksjonen som Leo A var programleder i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. november 2017 #5710 Del Skrevet 16. november 2017 1 minutt siden, TomineB skrev: Var ikke det for innsamlingsaksjonen som Leo A var programleder i? Jeg skal innrømme at jeg ikke har oversikt, så du har nok rett ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 16. november 2017 #5711 Del Skrevet 16. november 2017 8 minutter siden, orfeus skrev: Jeg skal innrømme at jeg ikke har oversikt, så du har nok rett ☺️ Jeg vet ikke så bare at han var programleder og hadde hørt at de reiste sammen i fattige land. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrasuave Skrevet 17. november 2017 #5712 Del Skrevet 17. november 2017 Hva skulle du bli dersom du ikke hadde blogget: "eskorte-leve av å date og få gaver fra rike menn- å ligge med de er valgfritt..." SE 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 17. november 2017 #5713 Del Skrevet 17. november 2017 24 minutter siden, terrasuave skrev: Hva skulle du bli dersom du ikke hadde blogget: "eskorte-leve av å date og få gaver fra rike menn- å ligge med de er valgfritt..." SE Hvor har du hentet dette sitatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrasuave Skrevet 17. november 2017 #5714 Del Skrevet 17. november 2017 22 minutter siden, sirenas skrev: Hvor har du hentet dette sitatet? det er fra bloggen hennes- spmrunde 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 17. november 2017 #5715 Del Skrevet 17. november 2017 1 time siden, terrasuave skrev: Hva skulle du bli dersom du ikke hadde blogget: "eskorte-leve av å date og få gaver fra rike menn- å ligge med de er valgfritt..." SE Sa hun virkelig det? De fleste sugetdaddies vil ha sex i gjengjeld for at de skal forsørge unge jenter. Sex er valgfritt, men er som sagt noe de vil ha 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrasuave Skrevet 17. november 2017 #5716 Del Skrevet 17. november 2017 3 minutter siden, smalls skrev: Sa hun virkelig det? De fleste sugetdaddies vil ha sex i gjengjeld for at de skal forsørge unge jenter. Sex er valgfritt, men er som sagt noe de vil ha Ja det skrev hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. november 2017 #5717 Del Skrevet 17. november 2017 54 minutter siden, smalls skrev: Sa hun virkelig det? De fleste sugetdaddies vil ha sex i gjengjeld for at de skal forsørge unge jenter. Sex er valgfritt, men er som sagt noe de vil ha Sugardaddy/sugarbabe er jo bare ett penere ord for sexkjøper/prostituert.. Så å si at sex er "valgfritt" er bare utrolig naivt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 17. november 2017 #5718 Del Skrevet 17. november 2017 2 minutter siden, J.. skrev: Sugardaddy/sugarbabe er jo bare ett penere ord for sexkjøper/prostituert.. Så å si at sex er "valgfritt" er bare utrolig naivt. Hun er jo naiv, selv om hun stadig forteller oss at hun er smart. Det som er så fortvilende ille er at hun formidler slike holdninger og vrangforestillinger til pubertetsjenter som tror på henne. Hennes kunnskapsnivå er lavt og hun er med på å tingliggjøre kvinner, sånn apropos #metoo. Jeg har så lyst til å ta fra henne alle speil og sende henne på bootcamp med seriøs litteratur i sekken, det er tydelig at hun trenger både dannelse og utdannelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. november 2017 #5719 Del Skrevet 17. november 2017 3 timer siden, terrasuave skrev: Hva skulle du bli dersom du ikke hadde blogget: "eskorte-leve av å date og få gaver fra rike menn- å ligge med de er valgfritt..." SE Eskortepiker er horer. Man får ikke gaver fra rike menn gratis. Det er bare noe sugarbabes vil at bermen skal tro slik at vi ikke ser på de som prostituerte. De kan like gjerne stå å trekke på Tollbugata. Same shit, new wrapping. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. november 2017 #5720 Del Skrevet 17. november 2017 2 timer siden, smalls skrev: Sa hun virkelig det? De fleste sugetdaddies vil ha sex i gjengjeld for at de skal forsørge unge jenter. Sex er valgfritt, men er som sagt noe de vil ha Selvfølgelig må de betale med livstilen med sex. Det er vel innlysende for de fleste oppegående mennesker. Så hun forteller fjortiser at hun kunne tenke seg å være hore hvis hun ikke hadde hatt bloggen....ja hun er et godt forbilde for døtrene våre...rene engelen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå