LeilaS Skrevet 28. oktober 2017 #5581 Del Skrevet 28. oktober 2017 39 minutter siden, orfeus skrev: PS Noen som har lest bilaget i DN? Bare lurer på hvordan avisen argumenterer for at SE har gjort en forskjell i samfunnet. Lurer på hvilken forskjell det er 🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 28. oktober 2017 #5582 Del Skrevet 28. oktober 2017 19 minutes ago, LeilaS said: Lurer på hvilken forskjell det er 🤔 Fått jenter mer opptatt av utseende sitt og normalisert plastisk kirurgi 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 28. oktober 2017 #5583 Del Skrevet 28. oktober 2017 Enig. Hennes bidrag til samfunnet er at hun har gitt falske romper et ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The ceiling lamp Skrevet 28. oktober 2017 #5584 Del Skrevet 28. oktober 2017 4 timer siden, orfeus skrev: PS Noen som har lest bilaget i DN? Bare lurer på hvordan avisen argumenterer for at SE har gjort en forskjell i samfunnet. Ja, det lurer virkelig jeg også på! Håper noen leser og deler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. oktober 2017 #5585 Del Skrevet 28. oktober 2017 Nå slettet jeg henne fra snap. Hun skal liksom vise ansiktsmasker og zoomer «tilfeldig» inn på sideboob. Det skal altså spilles på sex uansett faen. Sjukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg deuces Skrevet 31. oktober 2017 Populært innlegg #5586 Del Skrevet 31. oktober 2017 Sofie Elise på Mandagsklubben i kveld. Spørsmål fra Dag Sørås : "Du har jo blitt kalt norges mektigste kvinne, hvordan kombinerer du det med offerrollen?" 👏👏👏 Burn! 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 31. oktober 2017 #5587 Del Skrevet 31. oktober 2017 Det var en stakkarslig opptreden hvor hun var ganske sur (i et humorprogram) og hvor de andre gjorde narr av henne. De eneste gangene hun sa noe var når hun kunne snakke om seg selv Hun må slutte å si ja til å være med på ting som krever et visst intellektuelt nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. november 2017 #5588 Del Skrevet 1. november 2017 Beklager men personen kler ikke alle operasjonene. Mye finere før. Ingen naturlighet igjen der. Slike store påfylte nebb kler absolutt ingen. Måtte duckface trenden dø ut. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 1. november 2017 #5589 Del Skrevet 1. november 2017 9 timer siden, orfeus skrev: Det var en stakkarslig opptreden hvor hun var ganske sur (i et humorprogram) og hvor de andre gjorde narr av henne. De eneste gangene hun sa noe var når hun kunne snakke om seg selv Hun må slutte å si ja til å være med på ting som krever et visst intellektuelt nivå. Hvor kan jeg se det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 1. november 2017 #5590 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) 10 minutter siden, Snuppah00 skrev: Hvor kan jeg se det? TV Norge. Ligger sikkert på Dplay. Endret 1. november 2017 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 1. november 2017 #5591 Del Skrevet 1. november 2017 Mandagsklubben på TV Norge. Kanskje den går i reprise? Ellers er det vel på Viaplay eller tilsvarende, regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 1. november 2017 #5592 Del Skrevet 1. november 2017 18 minutter siden, orfeus skrev: Mandagsklubben på TV Norge. Kanskje den går i reprise? Ellers er det vel på Viaplay eller tilsvarende, regner jeg med. Dplay når det er TV Norge 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 1. november 2017 #5593 Del Skrevet 1. november 2017 10 timer siden, orfeus skrev: Det var en stakkarslig opptreden hvor hun var ganske sur (i et humorprogram) og hvor de andre gjorde narr av henne. De eneste gangene hun sa noe var når hun kunne snakke om seg selv Hun må slutte å si ja til å være med på ting som krever et visst intellektuelt nivå. Hun er ALLTID sur når hun er på TV... Er nok bare slik personligheten hennes er. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 1. november 2017 #5594 Del Skrevet 1. november 2017 7 minutes ago, Anonym2467 said: Hun er ALLTID sur når hun er på TV... Er nok bare slik personligheten hennes er. Hun konsentrerer seg for mye om hvordan hun ser ut på kamera at hun glemmer å smile eller engasjere seg i hva som egentlig foregår. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 1. november 2017 #5595 Del Skrevet 1. november 2017 6 minutter siden, Anonym2467 skrev: Hun er ALLTID sur når hun er på TV... Er nok bare slik personligheten hennes er. Da bør hun innse at hun ikke skal si ja til å delta i humorprogrammer ... Heller ikke i andre talkshows hvor man bør ha litt samfunnsinnsikt eller kan spille på lag med andre. Hun kan en eneste ting og det er å svare grettent på spørsmål om henne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 1. november 2017 #5596 Del Skrevet 1. november 2017 12 timer siden, deuces skrev: Sofie Elise på Mandagsklubben i kveld. Spørsmål fra Dag Sørås : "Du har jo blitt kalt norges mektigste kvinne, hvordan kombinerer du det med offerrollen?" Burn! Hehe, hun ble tander og teit i det selskapet der, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMiMy Skrevet 1. november 2017 #5597 Del Skrevet 1. november 2017 Syns det alltid er tragisk og se SE på tv. Hun har ingenting og tilby. Eneste gangen hun åpner kjeften er når hun får et spørsmål spurt direkte til seg selv. Og svarene er kortes mulig. Hun virker så sinnsykt nærvøs hver gang hun er på tv. Jeg kan ikke forstå hvordan plastisk dukka klarer og holde konferanse forann en stor folke mengde? Når hun sliter så j*vlig med og si noe på tv. At hun var med i Mandagens episode ødela hele showet. Hun har ingenting og gi🤡😈 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The ceiling lamp Skrevet 1. november 2017 #5598 Del Skrevet 1. november 2017 Det var direkte vondt å se SE på mandagsklubben. En ting er alt som er kunstig i ansiktet hennes og gjør at hun ser bare rar ut - en annen ting er at hun fremstår forferdelig sur, helt sikker fordi hun er så usikker på seg selv. Det er jo forsåvidt fint at hun tørr være med på mandagsklubben, men veldig god tv blir det ikke. Med mindre hun skal "drites ut". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. november 2017 #5599 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg så episoden og hun fremstår alltid så sur på TV! Null sjarm og utstråling. Dialekten gjør det ikke bedre akkurat. Hun virker fryktelig nervøs og. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 1. november 2017 #5600 Del Skrevet 1. november 2017 2 timer siden, LeilaS skrev: Jeg så episoden og hun fremstår alltid så sur på TV! Null sjarm og utstråling. Dialekten gjør det ikke bedre akkurat. Hun virker fryktelig nervøs og. Jeg tror nok det er det at hun er nervøs som gjør henne slik. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå