Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Missy1 skrev:

Når man skal opereres, skal man ikke være helt uten sminke da? Så videoen på insta og det ser ut som vippene hennes har falt av og henger igjen under øyet. (Så bare veldig ubehagelig ut med alt det klisset)

Det er maskara under øynene. Eneste sminken hun tilsynelatende hadde på, var mascara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Herregud alt folk skal klage på! 

Er du seriøs? Hun hadde ekstremt stort overbitt, og har blitt operert på offentlig sykehus, så hva syter du over? De fleste hadde tatt en slik operasjon om de hadde samme problem.

Hvem er du til å dømme hvordan en 22 åring skal se ut? Hahaha. Alle er forskjellige, men du forstår kanskje ikke det :( 

Har da ikke nevnt et ord om den kjeveoperasjonen, så ta nå å chill litt! Jeg er helt enig i at dette var en nødvendig operasjon. Nå snakket jeg om å operere alt annet. Som er veldig unødvendig. Hun var en veldig pen og søt jente, så jeg synes faktisk det er trist hun er så usikker på seg selv og blir aldri fornøyd. Hun er avhengig av å fikse på ting og kommer aldri til å bli fornøyd. Jeg synes faktisk det er skremmende at en jente på bare 22 har gjort så mye allerede. Jo, jeg skjønner veldig godt at folk er forskjellige, men dette her er ikke sunt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis SE får barn en gang, blir det direktesendt på FB?

Jeg vet at dette var en nødvendig operasjon, men oppmerksomhetshungeren når liksom ingen grenser når Joakim filmer henne mens hun fremdeles er omtåket, ikke kan snakke, oppsvulmet som en hamster og sminke klint utover, og legger det ut på FB. Hva var intensjonen her? Tabloidene jubler, selvsagt, nå fikk de enda en grunn til ikke å skrive om seriøse temaer denne dagen, de kan bare vise bildene og klippe og lime litt fra SEs blogg og FB, så har de sikret seg noen klikk fra fansen.

Håper media følger opp med en artikkel hvor de intervjuer fagfolk (kjeveortopeder) og skaper oppmerksomhet rundt tommelsutting og hvordan det kan påvirke bittet. 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, orfeus skrev:

Hvis SE får barn en gang, blir det direktesendt på FB?

Jeg vet at dette var en nødvendig operasjon, men oppmerksomhetshungeren når liksom ingen grenser når Joakim filmer henne mens hun fremdeles er omtåket, ikke kan snakke, oppsvulmet som en hamster og sminke klint utover, og legger det ut på FB. Hva var intensjonen her? Tabloidene jubler, selvsagt, nå fikk de enda en grunn til ikke å skrive om seriøse temaer denne dagen, de kan bare vise bildene og klippe og lime litt fra SEs blogg og FB, så har de sikret seg noen klikk fra fansen.

Håper media følger opp med en artikkel hvor de intervjuer fagfolk (kjeveortopeder) og skaper oppmerksomhet rundt tommelsutting og hvordan det kan påvirke bittet. 

Virker som Joakim er den som alltid filmer og ta bilder av henne. Den jenta der fryktelig oppmerksomhetssyk. Blir litt for mye av det gode 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Har da ikke nevnt et ord om den kjeveoperasjonen, så ta nå å chill litt! Jeg er helt enig i at dette var en nødvendig operasjon. Nå snakket jeg om å operere alt annet. Som er veldig unødvendig. Hun var en veldig pen og søt jente, så jeg synes faktisk det er trist hun er så usikker på seg selv og blir aldri fornøyd. Hun er avhengig av å fikse på ting og kommer aldri til å bli fornøyd. Jeg synes faktisk det er skremmende at en jente på bare 22 har gjort så mye allerede. Jo, jeg skjønner veldig godt at folk er forskjellige, men dette her er ikke sunt.

Nei, du sier "Lurer på hva neste operasjon blir? "

og da virket det jo veldig som du sikter til neste operasjon etter kjeveoperasjonen, eller hur? Kanskje du skal være litt mer spesifikk da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av de som egentlig trenger en sånn operasjon, men jeg tørr ikke. 

Det å se at Sofie ikke romantiserer denne operasjonen er så viktig. For sånn som hun la ut bilde av er sånn man faktisk ser ut etter operasjon, og noe som krever mye mot. Man skal faktisk knekke opp kjeven og flytte den. Hu var ikke pen på de bildene og det er jo noe som er viktig for henne. Ja, hu er sikkert ute etter gode ord og oppmerksomhet, men det har hun alltid vært. Denne operasjonen forandrer ikke det. 

Vil legge til at jeg heller ikke har sett noe til andre som har hatt behov for denne operasjonen før nå, så det var egentlig litt godt å se at man ikke er alene :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fyller jo i hake om de ikke har hake. Alle ser jo til Hollywood hva the Kardashian fikser på. Ingen er blinde, vi ser de totaltforandrer ansikter med operasjoner. Er det det skattepenger skal gå til? Unge jenter som bruker overretusjerte instagrambilder som en mal hvordan de må se ut. Flere og flere unge får psykiske lidelser og er deprimerte. Bør vi ikke gjøre noe nå? Stoppe dette tullet her!?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Nei, du sier "Lurer på hva neste operasjon blir? "

og da virket det jo veldig som du sikter til neste operasjon etter kjeveoperasjonen, eller hur? Kanskje du skal være litt mer spesifikk da.

Kanskje du heller bare kunne spøre meg, enn å kjefte, eller hur? 😊

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg, @LeilaS, denne operasjonen blir neppe den siste selv om akkurat denne er nødvendig. Men om ræv og puppeoperasjon og fillers i tryne, lepper, hue og ræva er nødvendig kan vel diskuteres. :fnise: Bare trist at hun har ødelagt seg selv på den måten. :( Hun var jo mer enn bra nok fra før. Og jo mer hun opererer seg, jo mer oppmerksomhetssyk blir hun. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig vanskelig å tro at hun hadde gjennomført denne operasjonen hvis det ikke var for at det gjorde henne penere. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, jentefranorge skrev:

Jeg har veldig vanskelig å tro at hun hadde gjennomført denne operasjonen hvis det ikke var for at det gjorde henne penere. 

Pff,janei hvem bryr seg om 10 år med migrene,det alene er jo ikke god nok grunn til å fikse problemet,er du gææren..

🙄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, jentefranorge skrev:

Jeg vil ikke påstå det, men jeg tror det kosmetiske har veid tyngre enn det kirurgiske. Hun har fortalt hele veien hvordan hun fremskyver underkjeven når hun tar bilder, og at hun gleder seg til hvordan hun blir seende ut i profil etter operasjonen.

Dessuten prøvde hun å unnskylde neseoperasjonen med at det var nødvendig pga skjev nesevegg (eller noe sånt..) 😏 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

Pff,janei hvem bryr seg om 10 år med migrene,det alene er jo ikke god nok grunn til å fikse problemet,er du gææren..

🙄

Har hun slitt med migrene?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@J.. Hvorfor har man migrene/hva er migrene? Migrene er en konkret diagnose, en nevrologisk sykdom, så her tror jeg spenningshodepine er mistolket som migrene. Den som har migrene vet hvor lammende det kan være, og jeg har ikke sett noe sted at SE har beskrevet migrenesmerter, men hvis hun har gått og skjøvet fram haken fordi hun hadde overbitt, vil dette fremkalle spenningshodepine. Ikke at det er å spøke med, det heller. 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, korallrev skrev:

Har hun slitt med migrene?

Det har jeg aldri lest at hun har sagt hun skal ta denne operasjonen pga migrene, men kan være jeg tar feil. Denne operasjonen er litt pga det kosmetiske og vil jeg tro.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Christy89 skrev:

Det har jeg aldri lest at hun har sagt hun skal ta denne operasjonen pga migrene, men kan være jeg tar feil. Denne operasjonen er litt pga det kosmetiske og vil jeg tro.

Jeg vet ikke om hun tar denne operasjonen pga det kosmetisk eller pga migrene. MEN en ting er sikkert, hadde hun slitt med migrene hadde alle fått høre om det. Migrene aktuelt i avisa? SE hadde ropt høyest av de alle om sin hverdag med migrene.. Så virker rart at ingen/få har hørt at hun har migrene. Just saying...

Endret av Anonym2467
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jeg vet ikke om hun tar denne operasjonen pga det kosmetisk eller pga migrene. MEN en ting er sikkert, hadde hun slitt med migrene hadde alle fått høre om det. Migrene aktuelt i avisa? SE hadde ropt høyest av de alle om sin hverdag med migrene.. Så virker rart at ingen/få har hørt at hun har migrene. Just saying...

Enig. Virker veldig merkelig 🤔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...