Christy89 Skrevet 15. oktober 2017 #5441 Del Skrevet 15. oktober 2017 15 minutter siden, Paprika91 skrev: Jeg lurer genuint på hvorfor hun ikke innrømmer operasjonen med rumpa si? Hun har vært åpen om alle de andre inngrepene sine. Hvorfor holde dette skjult? Altså hva er motivasjonen? Jeg tror mange hisser seg opp av dette, og som man ser i dette forumet så dannes det oppmerksomhet til henne. Er dette en av hennes motivasjoner for å holde det hemmelig? At det gir henne bensin på bålet når det gjelder oppmerksomhet? Jeg spør fordi jeg er rett og slett nysgjerrig, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om operasjonene hennes. Det er selve prinsippet om å late som at det ikke har vært noen Dr.rumpe inni bildet her som er det store spørsmålet. Det er som en stor elefant i rommet når hun publiserer bilde på bilde med rumpa si på bloggen. Er det snakk om skam? Skam for at man ser digg ut, men på bekostning av inngrep og at det ikke er naturlig? Slik at man egentlig ikke er digg? Eller er det snakk om at man er flau over å ha latt presset utenfra ta overhånd? At man har latt seg påvirke av andre og dermed lagt seg under kniven. For det konseptet handler jo om egen integritet. Hun ønsker jo å frontes som en "strong independent woman" som ikke lar seg påvirke av samfunnet og at hun går sin egen vei. Men alle inngrepene viser jo at hun nettopp ikke gjør det. I stedet gjør hun akkurat det samfunnet presser henne til; nemlig endre seg for å bli kjent og akseptert. Nei, jeg undrer mye. Noen andre som tenker på "hvorfor"? Tipper hun faktisk vil folk skal spekulere og snakke om ræva. Innrømmer hun det, så gidder vel ingen å snakke om den mer. Mindre oppmerksomhet til henne Mange venter på hun skal bekrefte det. Tror hun kanskje bekrefter det den dagen folk går lei og ikke orker å snakke om ræva mer. Da blir hun hyllet av media for å være tøff og ærlig 🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 15. oktober 2017 #5442 Del Skrevet 15. oktober 2017 6 minutter siden, Christy89 skrev: Tipper hun faktisk vil folk skal spekulere og snakke om ræva. Innrømmer hun det, så gidder vel ingen å snakke om den mer. Mindre oppmerksomhet til henne Mange venter på hun skal bekrefte det. Tror hun kanskje bekrefter det den dagen folk går lei og ikke orker å snakke om ræva mer. Da blir hun hyllet av media for å være tøff og ærlig 🙄 Jeg tror definitivt du har rett i at hun vil ha maksimum oppmerksomhet og prøver seg fram på hva som gir mest uttelling: Fortelle alt eller fortelle halvvegs ved å vise bilder - slik at det kan spekuleres og gi klikk. Vi ser jo at haken og rumpa er annerledes, vi er jo ikke dumme (selv om hun ser ut til å tro at hun er den smarteste her i verden), vi ser jo at ansiktsformen forandrer seg på magisk vis, og for den som har besøkt bloggen hennes ofte nok til å få med de fleste nesten-nakenbildene vet at de arrene hun sier er etter kikkhullsoperasjon - ikke dukket opp i den sammenhengen. Mens andre bloggere bruker fete overskrifter med feilinformasjon for å lokke folk til bloggen, bruker SE en metode der hun erter leserne med halve sannheter. Hvis hun er ærlig blir nyheten borte. Hun er flink til å skrive at «det spekuleres om at jeg har ...» når det har vært stille en stund og hun synker på blogglista. Hvis hun ikke vil ha spekulasjoner er det bare å la være å kommentere eller rippe opp i det folk sannsynligvis har glemt. Hvor er det det spekuleres? Her inne? Bloggen er jo stengt for kommentarer, på Instagram sletter hun slike kommentarer, på FB slettes det eller motargumentene det, og ingen andre enn henne selv vet hvilke meldinger eller mail hun får, ergo kan hun påstå hva som helst. Rosabloggerne bruker frasen «til alle dere som spør» når de legger ut intetsigende reklamefjas på SOME og blogg, men jeg lurer nå litt på hvor mange det er som spør ... Jeg har sett litt i kommentarfeltene til SE på FB og Insta, og det er altså ikke så «mange som spør». Jeg håper denne typen blogger dør hen, at norsk lov sparker dem i r*va fordi de lyver, og at bloggerne tar seg sammen og oppfører seg som folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprika91 Skrevet 15. oktober 2017 #5443 Del Skrevet 15. oktober 2017 Det er jo et interessant fenomen, og jeg tviler ikke på at slike blogger vil være en del av pensum om 100 år. At på samme måte som vi har måtte lære diktanalyse og tolkning av norske sagn så må folk tolkere bloggere i fremtiden, og deres metoder for å skape oppmerksomhet. Av denne grunn tror jeg ikke blogg forsvinner, men jeg tror "figurene" vil gradvis blekne. Altså: det skjer en kontinuerlig utskiftning, og det er klart at det er unge som drar flest lesere. Så fort man begynner å bli eldre vil man bli uinteressant. Dette gjelder Sofie Elise også. Man ser jo bare hvordan fotballfrue har gått fra å være the queen of blog til å være en "ingenting" i bloggverden. Misforstå meg rett: hun har fortsatt mye lesere, men hun er ikke interessant lenger slik hun en gang var. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprika91 Skrevet 15. oktober 2017 #5444 Del Skrevet 15. oktober 2017 2 hours ago, Christy89 said: Tipper hun faktisk vil folk skal spekulere og snakke om ræva. Innrømmer hun det, så gidder vel ingen å snakke om den mer. Mindre oppmerksomhet til henne Mange venter på hun skal bekrefte det. Tror hun kanskje bekrefter det den dagen folk går lei og ikke orker å snakke om ræva mer. Da blir hun hyllet av media for å være tøff og ærlig 🙄 Det kan godt hende. I såfall veldig taktisk. Hva med etter dette? Er hipdips det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 15. oktober 2017 #5445 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, Paprika91 skrev: Jeg lurer genuint på hvorfor hun ikke innrømmer operasjonen med rumpa si? Hun har vært åpen om alle de andre inngrepene sine. Hvorfor holde dette skjult? Altså hva er motivasjonen? Jeg tror mange hisser seg opp av dette, og som man ser i dette forumet så dannes det oppmerksomhet til henne. Er dette en av hennes motivasjoner for å holde det hemmelig? At det gir henne bensin på bålet når det gjelder oppmerksomhet? Jeg spør fordi jeg er rett og slett nysgjerrig, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om operasjonene hennes. Det er selve prinsippet om å late som at det ikke har vært noen Dr.rumpe inni bildet her som er det store spørsmålet. Det er som en stor elefant i rommet når hun publiserer bilde på bilde med rumpa si på bloggen. Er det snakk om skam? Skam for at man ser digg ut, men på bekostning av inngrep og at det ikke er naturlig? Slik at man egentlig ikke er digg? Eller er det snakk om at man er flau over å ha latt presset utenfra ta overhånd? At man har latt seg påvirke av andre og dermed lagt seg under kniven. For det konseptet handler jo om egen integritet. Hun ønsker jo å frontes som en "strong independent woman" som ikke lar seg påvirke av samfunnet og at hun går sin egen vei. Men alle inngrepene viser jo at hun nettopp ikke gjør det. I stedet gjør hun akkurat det samfunnet presser henne til; nemlig endre seg for å bli kjent og akseptert. Nei, jeg undrer mye. Noen andre som tenker på "hvorfor"? Tror i starten det handla om at hun nettopp hadde sakt offentøig at hun var ferdig med den tia, at operasjoner ikke løste noe og at hun hadde ganske heftig kritisert andre bloggere for å bruke operasjoner til å skaffe seg oppmerksomhet. Så i et desperat forsøk på å ikke være dobbeltmoralsk (dette skjedde ca samme uke som operasjonen) løy hun. Etterhvert har hun nok selv glemt dette og liker oppmerksomheten spekulasjonen gir henne. Nå gir det ikke så mye oppmerksomhet lenger, folk er lei og alle har skjønnt, så nå hinter hun så tydelig for igjen å skape oppmerksomhet rundt seg. Den dagen hun evnt står helt fram håper jeg selv at jeg tørr å skrive til avisene og hente frem hennes gamle innlegg hvor hun kritiserte andre bloggere for å gjøre eksakt det samme som henne selv, og faktisk kritiserte hun dette mens hun selv pakka kofferten for sin neste operasjon. Jeg tror dog ikke jeg kommer til å tørre fordi jeg ikke liker å delta offentlig i debatt som helsepersonell. Kanskje skal jeg skrive kronikken til noen som tørr å publisere den i sitt navn Endret 15. oktober 2017 av Hoppetau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deuces Skrevet 16. oktober 2017 #5446 Del Skrevet 16. oktober 2017 14 timer siden, Hoppetau skrev: Den dagen hun evnt står helt fram håper jeg selv at jeg tørr å skrive til avisene og hente frem hennes gamle innlegg hvor hun kritiserte andre bloggere for å gjøre eksakt det samme som henne selv, og faktisk kritiserte hun dette mens hun selv pakka kofferten for sin neste operasjon. Jeg tror dog ikke jeg kommer til å tørre fordi jeg ikke liker å delta offentlig i debatt som helsepersonell. Kanskje skal jeg skrive kronikken til noen som tørr å publisere den i sitt navn Ta screenshots, for de innleggene kommer garantert til å bli fjerna om en viss tid, godt kalkulert fra SE's side før det går et års tid til hun får nytt intervju på Lindmo (og i mellomtida sikkert prøver å slippe et "seriøst musikkalbum") og skryter nok en gang av å ha blitt så voksen og nok en gang snakker om at hun har innsett at utseendet ikke betyr alt og at hun har tatt avstand fra kroppslig press og operasjoner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 16. oktober 2017 #5447 Del Skrevet 16. oktober 2017 Så kommer hun ikke ut med flere sanger? Ikke særlig artist i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. oktober 2017 #5448 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Hun har lagt ut snapper av studiobilder, med teksten «mer musikk» (eller noe sånt) @Christy89 Denne gangen bør hun lytte til fagfolk og gjøre låta ferdig før den legges ut på nettet. De andre sangene hennes er uferdige og amatørmessige, lurer på hvorfor, - fordi andre z-kjendiser som lager musikk klarer faktisk å få tekst og melodi til å henge sammen og har musikk som virker gjennomtenkt og godt produsert. Noen bør lære henne at kvantitet er ikke det samme som kvalitet, og at det å lage er ikke det samme som å skape, men etter å ha fulgt bloggen hennes (hun er jo et fenomen som gjør meg nyskjerrig) og sett litt av henne på Bloggerne, aner det meg at det å innse at andre er bedre til noe, ikke er så lett. Endret 16. oktober 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. oktober 2017 #5449 Del Skrevet 17. oktober 2017 Mediastorm nå etter bildene hun la ut etter operasjonen. Ser flere skriver de også skal ha samme operasjon. Hva er greia? Få Kylie Jenner ansikt? Jeg forstår ikke. Underbitt? Hun var da fin som hun var, i 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. oktober 2017 #5450 Del Skrevet 17. oktober 2017 1 minutt siden, Xstrella skrev: Mediastorm nå etter bildene hun la ut etter operasjonen. Ser flere skriver de også skal ha samme operasjon. Hva er greia? Få Kylie Jenner ansikt? Jeg forstår ikke. Underbitt? Hun var da fin som hun var, i 2011. Overbitt som trigger migrene.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. oktober 2017 #5451 Del Skrevet 17. oktober 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Overbitt som trigger migrene.. Og kosmetisk. Aldri hørt om. Uansett. Håper hun blir fornøyd og plastiske kirurger tjener godt framover av usikre jenter som har bloggere som forbilde. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. oktober 2017 #5452 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) 2 minutter siden, Xstrella skrev: Og kosmetisk. Aldri hørt om. Uansett. Håper hun blir fornøyd og plastiske kirurger tjener godt framover av usikre jenter som har bloggere som forbilde. Nei. Hun hadde ett reelt svært markert overbitt som også trigget migrene. Så det var faktisk en oppriktig grunn til å operere.. De utfører vel heller ikke ortopediske inngrep på offentlige sykehus utelukkende for kosmetiske resultat.. Endret 17. oktober 2017 av J.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illnevertell Skrevet 17. oktober 2017 #5453 Del Skrevet 17. oktober 2017 45 minutter siden, Xstrella skrev: Mediastorm nå etter bildene hun la ut etter operasjonen. Ser flere skriver de også skal ha samme operasjon. Hva er greia? Få Kylie Jenner ansikt? Jeg forstår ikke. Underbitt? Hun var da fin som hun var, i 2011. Hvor ligger bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. oktober 2017 #5454 Del Skrevet 17. oktober 2017 Nettavisen, instagram osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 18. oktober 2017 #5455 Del Skrevet 18. oktober 2017 Lurer på hva neste operasjon blir? Hun kommer aldri til å fornøyd uansett hvor mye hun fikser på. Hun bør komme seg til psykolog og få fikset selvtilliten. Hun ser absolutt ikke ut som en jente på 22. Tenk på hvordan hun ser ut som 40 åring? 😨 Da har hun kanskje fikset på alt som kan fiskes på og litt til. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 18. oktober 2017 #5456 Del Skrevet 18. oktober 2017 8 timer siden, Ank skrev: Hvor ligger bildene? Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 18. oktober 2017 #5457 Del Skrevet 18. oktober 2017 Når man skal opereres, skal man ikke være helt uten sminke da? Så videoen på insta og det ser ut som vippene hennes har falt av og henger igjen under øyet. (Så bare veldig ubehagelig ut med alt det klisset) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 18. oktober 2017 #5458 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) 9 timer siden, J.. skrev: Nei. Hun hadde ett reelt svært markert overbitt som også trigget migrene. Så det var faktisk en oppriktig grunn til å operere.. De utfører vel heller ikke ortopediske inngrep på offentlige sykehus utelukkende for kosmetiske resultat.. Nettopp. Man kan ta SE for mye, men at hun velger å få fikset et medisinsk problem er ikke en av de tingene. Her kan man for øvrig lese historien til en annen som har gjennomgått det samme - virkelig ikke en dans på roser eller noe man gjør for moro skyld. Det innebærer mye smerter, ukesvis med kjevelås og maneder med tannregulering i etterkant og utseendet vil med stor sannsynlighet bli markant endret. Endret 18. oktober 2017 av Rosalie 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 18. oktober 2017 #5459 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) 4 timer siden, LeilaS skrev: Endret 18. oktober 2017 av Bambi1995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 18. oktober 2017 #5460 Del Skrevet 18. oktober 2017 41 minutter siden, Rosalie skrev: Nettopp. Man kan ta SE for mye, men at hun velger å få fikset et medisinsk problem er ikke en av de tingene. Her kan man for øvrig lese historien til en annen som har gjennomgått det samme - virkelig ikke en dans på roser eller noe man gjør for moro skyld. Det innebærer mye smerter, ukesvis med kjevelås og maneder med tannregulering i etterkant og utseendet vil med stor sannsynlighet bli markant endret. Amen! Makan til ting folk skal klage på altså Stakkars jente som får tyn og hets for å fikse noe slik! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå