elisaday Skrevet 23. august 2017 #5101 Del Skrevet 23. august 2017 6 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Det er flott at Gooding skriver om dette, for jeg og flere med meg la merke til at dette kom vel beleilig m.t.p. å skape bråk og blest rundt utgivelsen. Om dette stemmer så har faktisk dette stuntet generert mer rasisme og hat, og Sophie Elise har bidratt til å fremme akkurat det motsatte av hva hun tilsynelatende fronter av holdninger i bloggen. Jeg håper dette følges opp i media. Jeg håper med deg! På tide at disse menneskene får et annet fokus i media enn de har nå! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 23. august 2017 #5102 Del Skrevet 23. august 2017 Der står hun med enda en g-streng badedrakt med rumpa i hovedfokus som vanlig 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. august 2017 #5103 Del Skrevet 23. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og bilde med opphavsrett. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helhvete Skrevet 23. august 2017 #5104 Del Skrevet 23. august 2017 SE invaderte drømmen min i natt, jeg tror ikke jeg har godt av å lese her inne.. 🙊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 23. august 2017 #5105 Del Skrevet 23. august 2017 10 hours ago, elisaday said: http://gooding.blogg.no/1503298305_nyttige_rasistiske_troll.html 🙄 Helt enig med Gooding, og dette var vi flere som påpekte i denne tråden samme dag, men det ble slettet som spekulasjon. Forhåpentligvis får det stå nå, for det er faktisk legitimt å stille spørsmål ved hvordan dette ble et tema i utlandet, og så fort. Norske journalister bør slutte å fungere som et ukritisk pr-team og begynne å gjøre jobben sin isteden. Sophie Elise er et PR-geni (ja, virkelig) og har mange ganger vist at hun både er i stand til og villig til å kynisk iscenesette samfunnsaktuelle temaer og drama rundt egen person for å komme i fokus. Det finnes ingen logisk måte 4Chan "selv" oppdaget denne videoen på - SE er helt ukjent og uinteressant utenfor Norges grenser. Quote "a Norwegian slut singing about how she'll "fuck all your friends" Ja, nettopp. Hvem er det som liker å omtale seg selv som hore igjen? PS: Gooding både twitrer og blogger kritisk om Sophie Elise med jevne mellomrom, som en av få samfunnsdebattanter som tar henne på alvor - kudos. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 24. august 2017 #5106 Del Skrevet 24. august 2017 Synes det er veldig merkelig at det store utland skulle være så interessert i videoen hennes over natta. Bare tenk på hvor lang tid det tok før Skam slo an i utlandet. Det er noe som virker veldig merkelig med hele saken. Hvorfor skulle folk bry seg med hudfargen til en danser i videoen til en (for dem) ukjent blogger fra Norge? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 24. august 2017 #5107 Del Skrevet 24. august 2017 10 minutter siden, Kelsi skrev: Synes det er veldig merkelig at det store utland skulle være så interessert i videoen hennes over natta. Bare tenk på hvor lang tid det tok før Skam slo an i utlandet. Det er noe som virker veldig merkelig med hele saken. Hvorfor skulle folk bry seg med hudfargen til en danser i videoen til en (for dem) ukjent blogger fra Norge? Noe skurrer her. Begynner å tro det var planlagt. Sånn at hun kunne få oppmerksomhet og sympati "jeg er full av angst og redd for å gå ut døren" ja sikkert. Det er utrolig kynisk av henne. Kan ikke ta noe av det hun sier seriøst 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. august 2017 #5108 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg mistenker at både planting av video på rasismested og "valgkampvideoen" er rent PR-arbeid fra SE's side. Jeg har ikke sansen for dama, men må nesten beundre hvor god hun er på å få publisitet. Hun kunne gjort karriere i PR- eller reklamebransjen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dansestjerna Skrevet 24. august 2017 #5109 Del Skrevet 24. august 2017 18 timer siden, Christy89 skrev: Der står hun med enda en g-streng badedrakt med rumpa i hovedfokus som vanlig 🙄 Helt sinnsykt!! Trodde ikke jeg så riktig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. august 2017 #5110 Del Skrevet 24. august 2017 3 timer siden, Kelsi skrev: Synes det er veldig merkelig at det store utland skulle være så interessert i videoen hennes over natta. Bare tenk på hvor lang tid det tok før Skam slo an i utlandet. Det er noe som virker veldig merkelig med hele saken. Hvorfor skulle folk bry seg med hudfargen til en danser i videoen til en (for dem) ukjent blogger fra Norge? Ja i videoer laget i USA av hvite store stjerner er det jo mørkhudede med i omtrent ALLE musikkvideoene! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 24. august 2017 #5111 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg leser ikke bloggen til SE. Jeg synes hun fremstår som vulgær, på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. august 2017 #5112 Del Skrevet 24. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og omtale av kropp. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 24. august 2017 #5113 Del Skrevet 24. august 2017 Stemmer heller ikke FRP, men må si at dette var pinlig greier. Greit å sjekke fakta først. http://stavrum.blogg.no/1503403410_dette_er_pinlig_sophie_elise.html 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 25. august 2017 #5114 Del Skrevet 25. august 2017 17 timer siden, Kaktuspotte skrev: Jeg leser ikke bloggen til SE. Jeg synes hun fremstår som vulgær, på en måte. Ikke bare på en måte, hun fremstiller seg veldig vulgært rett og slett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 25. august 2017 #5115 Del Skrevet 25. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjon og svar til dette. Dark Angelina, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 26. august 2017 #5116 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Så har lille frøken dyrevern kjøpt seg nok en veske med skinndetaljer. Link til veske Link til blogginnlegg Enda godt hun kan bruke den for alltid, og at hennes fremtidige datter kan overta - som hun selv sier. Endret 26. august 2017 av BeverTramp 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. august 2017 #5117 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) 15 minutter siden, BeverTramp skrev: Så har lille frøken dyrevern kjøpt seg nok en veske med skinndetaljer. Link til veske Link til blogginnlegg Enda godt hun kan bruke den for alltid, og at hennes fremtidige datter kan overta. Også dette med miljø da.. (reise hit og ditt x ganger i året..) Miljø og dyrevern-entusiast meg i ræva.. Også slenger hun på "Jeg er ikke så glad i å shoppe masse unødvendig".. Mens i dette innlegget - http://m.sophieelise.blogg.no/1493916252_jeg_er_avhengig.html " Om jeg har to minutter til overs går jeg rett inn på appen, søker og scroller, oppdaterer ønskelistene mine, og kjøper masse rart. Jeg har shoppet og shoppet, vel vitende om at jeg for det første ikke trenger alt jeg kjøper, for det andre er det ikke bra for miljøet og sist men ikke minst, jeg har ikke engang plass i klesskapet til mer - men det satte ingen stopper for meg." Endret 26. august 2017 av J.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 26. august 2017 #5118 Del Skrevet 26. august 2017 Kanskje ikke så saklig, men der har hun fått seg en superfin kjerringveske. Skjønner ikke at noen gidder kjøpe noe så harry og vulgært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. august 2017 #5119 Del Skrevet 26. august 2017 5 minutter siden, orfeus skrev: Kanskje ikke så saklig, men der har hun fått seg en superfin kjerringveske. Skjønner ikke at noen gidder kjøpe noe så harry og vulgært. Hall-ooo,da kan hun svinge seg rundt med en enorm gucci pose for IG. Ser vel fint ut.. Veska var jo gyselig.. Tror neppe den matcher alle stringbadedraktene og rumpeshortsene hun tralter rundt i da men.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 26. august 2017 #5120 Del Skrevet 26. august 2017 3 timer siden, orfeus skrev: Kanskje ikke så saklig, men der har hun fått seg en superfin kjerringveske. Skjønner ikke at noen gidder kjøpe noe så harry og vulgært. Da har hun ihvertfall en veske som matcher seg selv, like vulgære og harry både hun og vesken. Den vesken var virkelig gyselig. Et godt eksempel på at dyrt ikke alltid betyr stilig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå