Pizzabakeren Skrevet 7. august 2017 #4781 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) 3 timer siden, frksølekopp skrev: Syntes det nesten er på kanten. Uansett hvis dårlig sangen er, så er det urelevant å kalle henne en sexdukke. Han kaller jo henne ikke mer en sex-dukke enn han kaller henne en humle. Han sier det hun synger er like følelsesløst som en sexdukke. Synes ikke det er en helt fjern sammenligning om en som synger om å ligge med alle vennene til ekskjæresten. Ikke at jeg er så spesielt fan av anmeldelser hvor man prøver å være morsom. Endret 7. august 2017 av Superbruker6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. august 2017 #4782 Del Skrevet 7. august 2017 25 minutter siden, NoDiggity skrev: Et utvalg av kommentarene fra yt-videoen: Virkelig trist å lese slike kommentarer. Hva feiler det folk? Overasker meg veldig at slike drøye ķommentarer får stå. Det er jo aldri noen som modererer i kommentarfeltet på YouTube. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 7. august 2017 #4783 Del Skrevet 7. august 2017 3 minutter siden, smalls skrev: Virkelig trist å lese slike kommentarer. Hva feiler det folk? Overasker meg veldig at slike drøye ķommentarer får stå. Det er jo aldri noen som modererer i kommentarfeltet på YouTube. på YouTube er det ingen moderator på samme måte som her. Om SE ikke ønsker at kommentarene skal stå der så kan hun fjerne dem selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 7. august 2017 #4784 Del Skrevet 7. august 2017 46 minutter siden, NoDiggity skrev: Et utvalg av kommentarene fra yt-videoen: "why would you touch a monkey" "Why are Scandi women so intent on throwing away and destroying their genes? No more blonde hair, no more blue eyes. Just brown skinned, brown haired, brown eyed mixed African children, is this what these women want?" "Kill yourself, you fucking trashy degenerate whore." "apekatta høre ikkje heime i norsk natur" "Norwegian women are next into the gas chamber. Hitler was right. Himmler was right. Everyone was right. We need to end Western civilisation and start again." "Whores are ruining society." "Holy fuck this girl is so ugly, the fuck she do to her face?" Det er ikke ofte jeg ser så mye hate på en musikkvideo... Og det meste er utenlandsk Jeg er sjokkert. Har knapt ord. Hvordan kan folk tenke slik? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 7. august 2017 #4785 Del Skrevet 7. august 2017 Gud i skranken, det kommentarfeltet på youtube er virkelig ikke noe for hverken sarte eller normale sjeler. Det beste hadde nok dessverre vært om hun stengte muligheten for å legge igjen kommentarer der også. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 7. august 2017 #4786 Del Skrevet 7. august 2017 Fy faen for et kommentarfelt på YouTube!! Stakkars Sophie. Håper hun stenger det, for der var det mye trist. Har ikke ord. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 7. august 2017 #4787 Del Skrevet 7. august 2017 2 timer siden, frksølekopp skrev: Syntes det nesten er på kanten. Uansett hvis dårlig sangen er, så er det urelevant å kalle henne en sexdukke. Enig. Og hvem bryr seg hva en avdanka melodi grand prix kommentator mener? Som om han har noe ekspertise å skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alcudia Skrevet 7. august 2017 #4788 Del Skrevet 7. august 2017 Anbefaller alle å gå inn på youtube og anmelde de rasistiske meldingene som hate speech. Det der er faen meg sjukt i hodet, jeg blir kvalm 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tratri Skrevet 7. august 2017 #4789 Del Skrevet 7. august 2017 Rapporterte flere av youtube-kommentarene i går, men de står fortsatt der i dag... Tror nok det er best at SE stenger kommentarfeltet, fordi de kommentarene kommer nok ikke til å stoppe å komme med det første. Noen har sikkert delt videoen med en nynazistisk eller alt-right side, og de folka kommer ikke til stoppe å kommentere tror jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 7. august 2017 #4790 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg må si jeg aldri egentlig har lest noen som helst av blogger, men har vært borti SEs blogg før. Gikk inn der igjen i dag pga denne tråden og videre inn YouTube. Altså...jeg blir jo helt sjokkert av kommentarene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 7. august 2017 #4791 Del Skrevet 7. august 2017 Vet ikke om denne linken er lagt inn fra før men dette er virkelig ikke greit, jeg blir helt sjokkert selv. Herrens nettidioter: http://www.dagbladet.no/kultur/sophie-elise-slar-tilbake-etter-rasehets---et-enormt-sjokk/68572060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 7. august 2017 #4792 Del Skrevet 7. august 2017 http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/sophie-elises-musikkvideo-faar-rasistiske-hatkommentarer-det-er-helt-sykt/a/24112739/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 7. august 2017 #4793 Del Skrevet 7. august 2017 Det her har hun i hvert fall rett i: Sitat Isachsen mener at kommentarene ikke bare handler om henne, men har fått en mye større betydning. Nå ble den plutselig mye viktigere enn jeg trodde. Det videoen skulle vise vår kjærlighet, men nå har den blitt et symbol på noe som er feil i vårt samfunn, sier hun og sikter til rasismen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepia Skrevet 7. august 2017 #4794 Del Skrevet 7. august 2017 Er det bare meg, eller har haken hennes blitt mye større enn før? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 7. august 2017 #4795 Del Skrevet 7. august 2017 1 time siden, hulillerunde skrev: på YouTube er det ingen moderator på samme måte som her. Om SE ikke ønsker at kommentarene skal stå der så kan hun fjerne dem selv. Kan ikke slette det, er du gal. Dette gav jo ytterligere publisitet og sikkert sympati også. Forøvrig: Det Jostein Pedersen gjør er akkurat det samme som Sophie Elise er ekspert på. Han har en mening om noe aktuelt, smeller på noen gloser for å provosere litt, får publisitet. Slik funker medieverden ;,Sophie Elise havnet på forsiden av VG.no nok en gang og Universal får valuta for pengene sine akkurat som forventet. Ja, ja. Sitatet fra SE om "vår kjærlighet" tok kaka for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 7. august 2017 #4796 Del Skrevet 7. august 2017 1 time siden, Sepia skrev: Er det bare meg, eller har haken hennes blitt mye større enn før? Det har den! Mye større 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 7. august 2017 #4797 Del Skrevet 7. august 2017 1 time siden, Sepia skrev: Er det bare meg, eller har haken hennes blitt mye større enn før? Og med en antydning til grop ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 7. august 2017 #4798 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 7. august 2017 #4799 Del Skrevet 7. august 2017 42 minutter siden, CecilieX skrev: Kan ikke slette det, er du gal. Dette gav jo ytterligere publisitet og sikkert sympati også. Forøvrig: Det Jostein Pedersen gjør er akkurat det samme som Sophie Elise er ekspert på. Han har en mening om noe aktuelt, smeller på noen gloser for å provosere litt, får publisitet. Slik funker medieverden ;,Sophie Elise havnet på forsiden av VG.no nok en gang og Universal får valuta for pengene sine akkurat som forventet. Ja, ja. Sitatet fra SE om "vår kjærlighet" tok kaka for min del. Ai ai ai. Frøken Sofie og Universal kunne bare slettet dritten og sperret for kommentarer, simple as that, men neida, her skal rasismegrumset brukes for hver krone det kan innbringe. Jeg kjenner det blir rent for meget. Tabloidavisene har forresten ikke nevnt noe om kvaliteten på hverken musikk eller video .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 7. august 2017 #4800 Del Skrevet 7. august 2017 14 minutter siden, orfeus skrev: Og med en antydning til grop ... Den er litt større, men gropen har alltid vært der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå