NoDiggity Skrevet 6. august 2017 #4761 Del Skrevet 6. august 2017 6 minutter siden, orfeus skrev: Jeg stiller spørsmålet engang til, nå når låta er ute og videoen på plass: Tror dere Universal ville gitt en kontrakt til SE dersom hun ikke hadde kjøpt seg et nytt utseende? Jeg syns det er uhyre interessant og ikke minst viktig å formidle til ungdommen at det er nødvendig å jobbe hardt for å nå sine mål. De middelmådige kan spille på kropp og sex, og på den måten "kjøpe" seg inn, men det betyr altså ikke at de er dyktige musikere. Tror du så mange folk ville hørt såpass mye på sangen hvis det var en i utgangspunktet helt ukjent person som ga den ut? Jeg tror dette har mer med publikummet hennes enn utseendet. At utseendet og valgene hun har tatt i forhold til det har påvirket antall følgere, det kan jeg si meg enig i. Så konklusjonen er vel nei. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 6. august 2017 #4762 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Tviler på at de sitter og ler av henne, instagrambildet var jo bare en spøk. Virker som SE og Thodesen har en god tone fortsatt Endret 9. august 2017 av justcurious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 6. august 2017 #4763 Del Skrevet 6. august 2017 16 minutter siden, NoDiggity skrev: Tror du så mange folk ville hørt såpass mye på sangen hvis det var en i utgangspunktet helt ukjent person som ga den ut? Jeg tror dette har mer med publikummet hennes enn utseendet. At utseendet og valgene hun har tatt i forhold til det har påvirket antall følgere, det kan jeg si meg enig i. Så konklusjonen er vel nei. Og jeg tror hun har fått sitt publikum nettopp på grunn av det utseendet hun har kjøpt og fordi hun spiller på det (vise hud, pupper, rumpe, etc). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 7. august 2017 #4764 Del Skrevet 7. august 2017 36 minutter siden, NoDiggity skrev: Synes videoen var interessant jeg. Kanskje mer eksperimentell enn noe annet. Det er jo forøvrig blitt veldig vanlig, det er ikke alle musikkvideoer som har en klar fortelling. For min del forteller sangen om å føle at noen leker med deg og eier deg, og at de ikke tar deg seriøst. Til og med at de bare er med deg for kroppen og utseendet ditt. Det at hun da skal ta igjen ved å bruke det "eneste" hun har og grunnen til at vedkommende er med deg (kropp og utseende) som hevn. Hvis det gir noe mening for noen andre enn meg. Jeg sier forøvrig altså ikke at Sophie ikke har noe annet å tilby enn kropp og utseende, men at jeg tolker historien slik. Enig med deg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 7. august 2017 #4765 Del Skrevet 7. august 2017 Synes ikke hun klarer å se dyp og mystisk ut på den videoen heller, ser bare furten ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 7. august 2017 #4766 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) 6 timer siden, TomineB skrev: De er venner ja, men henger ikke. Nå skal det sies at SE ikke mener at hun SKAL knulle alle vennene han, bare at hun kunne, om hun ville. Er det noe bedre da? Hun kan altså få han til å være utro mot dama, om hun vil. Syns fortsatt det sier mye om SE. Endret 7. august 2017 av Milio 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 7. august 2017 #4767 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) Har ikke lest gjennom alt her så vet ikke om det har blitt kommentert, men hva i fytti helvete er det som foregår i kommentarfeltet på YouTube???? Fullt av rasistisk oppgulp! Blir så trist og forbanna. Endret 7. august 2017 av kjøttkaker 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 7. august 2017 #4768 Del Skrevet 7. august 2017 58 minutter siden, Milio skrev: Er det noe bedre da? Hun kan altså få han til å være utro mot dama, om hun vil. Syns fortsatt det sier mye om SE. Det er bare en sangtekst, ikke noe man trenger ta så alvorlig 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 7. august 2017 #4769 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) ... Endret 14. november 2017 av icock 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 7. august 2017 #4770 Del Skrevet 7. august 2017 Fra en facebook side i dag. Dagens, kanskje ukens allerede, kommer fra Jostein Pedersen: "Inn-boksen er full av folk som lurer på hva jeg mener om Sophie Elises nyeste singel "All Your Friends" som egentlig burde hete "F*** All Your Friends" siden det er hva hun "synger". Avisene tør jo ikke å mene noe, men promoterer gjerne. Dette er bare ræl og holder du ut de 3 minutter 27 sekundene elendigheten varer, er du en tålmodighetens klippe. Hun høres som hun kommer fra Nebraska, har diksjon som en humle og alt er så følelsesløst og intetsigende som en sex-dukke fra diskret & privat avsender med 327 kroner i porto. Gi meg "Bordellmammos visor" nårsomhelst! Eller som min datter på 16, som er like stor popfantast som meg og bor i popens hjemland England, sa etter 1 minutt og 2 sekunder: "What's wrong with her, dad?" Svar: "Everything!". Og fy-ord på utenlandsk er megagigakleint. Nei, hold deg til løsvippene, brunkremen og stavekontrollen, du Harstads ukronede fyrstinne!" Sterke meninger på han gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 7. august 2017 #4771 Del Skrevet 7. august 2017 16 minutter siden, Solstråletårer skrev: Fra en facebook side i dag. Dagens, kanskje ukens allerede, kommer fra Jostein Pedersen: "Inn-boksen er full av folk som lurer på hva jeg mener om Sophie Elises nyeste singel "All Your Friends" som egentlig burde hete "F*** All Your Friends" siden det er hva hun "synger". Avisene tør jo ikke å mene noe, men promoterer gjerne. Dette er bare ræl og holder du ut de 3 minutter 27 sekundene elendigheten varer, er du en tålmodighetens klippe. Hun høres som hun kommer fra Nebraska, har diksjon som en humle og alt er så følelsesløst og intetsigende som en sex-dukke fra diskret & privat avsender med 327 kroner i porto. Gi meg "Bordellmammos visor" nårsomhelst! Eller som min datter på 16, som er like stor popfantast som meg og bor i popens hjemland England, sa etter 1 minutt og 2 sekunder: "What's wrong with her, dad?" Svar: "Everything!". Og fy-ord på utenlandsk er megagigakleint. Nei, hold deg til løsvippene, brunkremen og stavekontrollen, du Harstads ukronede fyrstinne!" Sterke meninger på han gitt Syntes det nesten er på kanten. Uansett hvis dårlig sangen er, så er det urelevant å kalle henne en sexdukke. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 7. august 2017 #4772 Del Skrevet 7. august 2017 Har ikke hørt sangen så kan ikke si noe om den. Men en ting kan den jenta og det er å få meninger fra folk. Noen ganske drøye å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 7. august 2017 #4773 Del Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, frksølekopp skrev: Syntes det nesten er på kanten. Uansett hvis dårlig sangen er, så er det urelevant å kalle henne en sexdukke. Enig med deg. Han prøver selvsagt å være skikkelig morsom, men det blir far too much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 7. august 2017 #4774 Del Skrevet 7. august 2017 om dere leser hva Jostein Pedersen skriver så sier har IKKE at hun ER en sex-dukke! Han sier at hun, i låten og videoen, viser like lite følelser som en sex-dukke til kr 327. Han kunne valgt andre ord, for akkurat de ordene, sex-dukke, er alt for lette å gripe etter og er unødvendige. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 7. august 2017 #4775 Del Skrevet 7. august 2017 Et utvalg av kommentarene fra yt-videoen: "why would you touch a monkey" "Why are Scandi women so intent on throwing away and destroying their genes? No more blonde hair, no more blue eyes. Just brown skinned, brown haired, brown eyed mixed African children, is this what these women want?" "Kill yourself, you fucking trashy degenerate whore." "apekatta høre ikkje heime i norsk natur" "Norwegian women are next into the gas chamber. Hitler was right. Himmler was right. Everyone was right. We need to end Western civilisation and start again." "Whores are ruining society." "Holy fuck this girl is so ugly, the fuck she do to her face?" Det er ikke ofte jeg ser så mye hate på en musikkvideo... Og det meste er utenlandsk 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 7. august 2017 #4776 Del Skrevet 7. august 2017 9 timer siden, orfeus skrev: Og jeg tror hun har fått sitt publikum nettopp på grunn av det utseendet hun har kjøpt og fordi hun spiller på det (vise hud, pupper, rumpe, etc). Det er jo det jeg skriver på slutten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 7. august 2017 #4777 Del Skrevet 7. august 2017 9 timer siden, justcurious skrev: Tviler på at de sitter og ler av henne, instagrambildet var jo bare en spøk. Virker som SE og Thodesen har en god tone fortsatt Tror heller han og kompisene har seg en god latter. Hvem ler ikke av at en jente som kompisen har ligget med, har skrevet en "breakup" sang som handler om han (og kompisene)? Til SE sier han sikkert at sangen er fet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 7. august 2017 #4778 Del Skrevet 7. august 2017 2 minutter siden, NoDiggity skrev: Et utvalg av kommentarene fra yt-videoen: "why would you touch a monkey" "Why are Scandi women so intent on throwing away and destroying their genes? No more blonde hair, no more blue eyes. Just brown skinned, brown haired, brown eyed mixed African children, is this what these women want?" "Kill yourself, you fucking trashy degenerate whore." "apekatta høre ikkje heime i norsk natur" "Norwegian women are next into the gas chamber. Hitler was right. Himmler was right. Everyone was right. We need to end Western civilisation and start again." "Whores are ruining society." "Holy fuck this girl is so ugly, the fuck she do to her face?" Det er ikke ofte jeg ser så mye hate på en musikkvideo... Og det meste er utenlandsk Det her var rett og slett trist 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 7. august 2017 #4779 Del Skrevet 7. august 2017 3 minutter siden, NoDiggity skrev: Et utvalg av kommentarene fra yt-videoen: "why would you touch a monkey" "Why are Scandi women so intent on throwing away and destroying their genes? No more blonde hair, no more blue eyes. Just brown skinned, brown haired, brown eyed mixed African children, is this what these women want?" "Kill yourself, you fucking trashy degenerate whore." "apekatta høre ikkje heime i norsk natur" "Norwegian women are next into the gas chamber. Hitler was right. Himmler was right. Everyone was right. We need to end Western civilisation and start again." "Whores are ruining society." "Holy fuck this girl is so ugly, the fuck she do to her face?" Det er ikke ofte jeg ser så mye hate på en musikkvideo... Og det meste er utenlandsk Dette er skremmende! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 7. august 2017 #4780 Del Skrevet 7. august 2017 3 minutter siden, NoDiggity skrev: Et utvalg av kommentarene fra yt-videoen: "why would you touch a monkey" "Why are Scandi women so intent on throwing away and destroying their genes? No more blonde hair, no more blue eyes. Just brown skinned, brown haired, brown eyed mixed African children, is this what these women want?" "Kill yourself, you fucking trashy degenerate whore." "apekatta høre ikkje heime i norsk natur" "Norwegian women are next into the gas chamber. Hitler was right. Himmler was right. Everyone was right. We need to end Western civilisation and start again." "Whores are ruining society." "Holy fuck this girl is so ugly, the fuck she do to her face?" Det er ikke ofte jeg ser så mye hate på en musikkvideo... Og det meste er utenlandsk Veldig drøyt 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå