Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest orfeus
2 minutter siden, J.. skrev:

"Men, så til refrenget. Selv om jeg generelt sett følte meg veldig nede og svak, hadde jeg små perioder hvor jeg satt hjemme med for eksempel venninner, eller bare for meg selv der jeg tenkte "nei FY FAEN jeg er bedre enn det her, nå må jeg slutte å være så svak, nå SKAL jeg komme meg over det, han er heldig som har meg, jeg kunne ha ligget med alle vennene hans, jeg er pen og smart, han kommer til å angre på dette". 

Sitat - SE.

Så.. hva sa du,sa du?

🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si jeg blei positivt overraska over musikkvideoen sjøl. Hadde forventa titts, ass & gangbang😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mystix skrev:

:fnise:

Tenker eksen til thodesen gladelig tok rollen  som SE her :fnise:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

"Men, så til refrenget. Selv om jeg generelt sett følte meg veldig nede og svak, hadde jeg små perioder hvor jeg satt hjemme med for eksempel venninner, eller bare for meg selv der jeg tenkte "nei FY FAEN jeg er bedre enn det her, nå må jeg slutte å være så svak, nå SKAL jeg komme meg over det, han er heldig som har meg, jeg kunne ha ligget med alle vennene hans, jeg er pen og smart, han kommer til å angre på dette". 

Sitat - SE.

Så.. hva sa du,sa du?

Really? Ja, hun kunne helt sikkert ligget med alle vennene hans :roll:  De ler vel bare av hvor innbilsk hun er

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, smalls skrev:

Really? Ja, hun kunne helt sikkert ligget med alle vennene hans :roll:  De ler vel bare av hvor innbilsk hun er

Ja,det gjør de.

20170806_224858.png

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, J.. skrev:

Ja,det gjør de.

20170806_224858.png

Ser at SE ler i kommentarfeltet.. at hun ikke innser det. 

Men en annen ting: Mener hun at hun kan ligge med alle vennene til thodesen, som for eksempel Odd Magnus? Han er jo sammen med venninna til SE. Er ikke det å pisse litt på vennskapet? "Jeg kan ligge med typen din fordi jeg er pen"?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Hvis det ikke er herr thodesen som er tema i sangen, er det hysterisk morsomt med bildet hans på insta og hennes reaksjon. Sånn egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, orfeus skrev:

Hvis det ikke er herr thodesen som er tema i sangen, er det hysterisk morsomt med bildet hans på insta og hennes reaksjon. Sånn egentlig. 

kanskje det er Mathias hun synger om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Milio skrev:

Ser at SE ler i kommentarfeltet.. at hun ikke innser det. 

Men en annen ting: Mener hun at hun kan ligge med alle vennene til thodesen, som for eksempel Odd Magnus? Han er jo sammen med venninna til SE. Er ikke det å pisse litt på vennskapet? "Jeg kan ligge med typen din fordi jeg er pen"?

Tror ikke SE og Tinashe er så gode venninner lengre. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Helt ærlig syntes jeg videoen var fin - ikke noe kropp eller sex.. natur og en historie som skildrer ulykkelig kjærlighet. Sophie må lære seg litt bedre mimikk og innlevelse, men jeg skjønte videoen og budskapet

tror nok dette kan bli en hit... enkel å synge med (selv om jeg ikke liker refrenget, da det er utroooolig provoserende og antifeministisk) og Ok beat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, J.. skrev:

Ja,det gjør de.

20170806_224858.png

Sinnsykt kleint om det er Thodesen sangen faktisk handler om, de ler seg sikkert i hjel :hoho:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
1 time siden, _Malene skrev:

Tror ikke SE og Tinashe er så gode venninner lengre. 

De er venner ja, men henger ikke. Nå skal det sies at SE ikke mener at hun SKAL knulle alle vennene han, bare at hun kunne, om hun ville. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TomineB skrev:

De er venner ja, men henger ikke. Nå skal det sies at SE ikke mener at hun SKAL knulle alle vennene han, bare at hun kunne, om hun ville. 

Det var hennes ord,ja.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Sinnsykt kleint om det er Thodesen sangen faktisk handler om, de ler seg sikkert i hjel :hoho:

All of his friends venter i spenning!! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest orfeus
5 minutter siden, TomineB skrev:

Vel, "No really I'm gonna fuck all your friends" kan altså ikke tolkes på så mange måter. At hun i etterkant forklarer det annerledes tyder på at teksten ikke holder mål  🙄🎶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
På 4.8.2017 den 22.51, orfeus skrev:

Det aller mest fascinerende er den totale forandringen hun har gått gjennom. Lurer på om den ukjente og uopererte jenta hadde fått kontrakt med Universal ... ?  

https://imgur.com/gallery/M5bi3

Jeg stiller spørsmålet engang til, nå når låta er ute og videoen på plass: Tror dere Universal ville gitt en kontrakt til SE dersom hun ikke hadde kjøpt seg et nytt utseende? Jeg syns det er uhyre interessant og ikke minst viktig å formidle til ungdommen at det er nødvendig å jobbe hardt for å nå sine mål. De middelmådige kan spille på kropp og sex, og  på den måten "kjøpe" seg inn, men det betyr altså ikke at de er dyktige musikere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 time siden, Vilunich skrev:

Helt ærlig syntes jeg videoen var fin - ikke noe kropp eller sex.. natur og en historie som skildrer ulykkelig kjærlighet. Sophie må lære seg litt bedre mimikk og innlevelse, men jeg skjønte videoen og budskapet

Botox! Botox gjør at man mister mimikk og evne til innlevelse. SE har en del botox i ansiktet.

http://www.nytimes.com/2011/06/19/fashion/botox-reduces-the-ability-to-empathize-study-says.html

http://www.scienceofpeople.com/2013/08/plastic-surgery-botox-and-facial-expressions/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes videoen var interessant jeg. Kanskje mer eksperimentell enn noe annet. Det er jo forøvrig blitt veldig vanlig, det er ikke alle musikkvideoer som har en klar fortelling. For min del forteller sangen om å føle at noen leker med deg og eier deg, og at de ikke tar deg seriøst. Til og med at de bare er med deg for kroppen og utseendet ditt. Det at hun da skal ta igjen ved å bruke det "eneste" hun har og grunnen til at vedkommende er med deg (kropp og utseende) som hevn. Hvis det gir noe mening for noen andre enn meg. Jeg sier forøvrig altså ikke at Sophie ikke har noe annet å tilby enn kropp og utseende, men at jeg tolker historien slik. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...