Meadow Skrevet 5. august 2017 #4661 Del Skrevet 5. august 2017 8 timer siden, Bloggleseren skrev: Tipper hun tenkte at "fuck all your friends" var kontroversielt og dirty nok til at det ville skape en del medieoppmerksomhet - litt som den mensen-t-skjorta. Og så blir hun litt skuffet når absolutt ingen beskylder henne for å være en hore. Neste sang: I can be your hoe 🤣 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 5. august 2017 #4662 Del Skrevet 5. august 2017 Alt hun gjør av nye ting er jo bare varianter av det samme. Hun fremstår som utrolig snever i alt hun gjør. Hun har bare et spor hun kan kjøre på og verken mer eller mindre. De seksuelle referansene er alltid tilstede. Alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 5. august 2017 #4663 Del Skrevet 5. august 2017 Dersom sangen handler om Thodesen vil jo sangen isåfall være utrolig respektløs mot bestevenninna til SE; Tinashe... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 5. august 2017 #4664 Del Skrevet 5. august 2017 40 minutter siden, Tarese skrev: Dersom sangen handler om Thodesen vil jo sangen isåfall være utrolig respektløs mot bestevenninna til SE; Tinashe... Tjaa. Virker på meg som om at det vennskapet rant ut i sanden, like fort som Thodesen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 5. august 2017 #4665 Del Skrevet 5. august 2017 25 minutter siden, BeverTramp skrev: Tjaa. Virker på meg som om at det vennskapet rant ut i sanden, like fort som Thodesen. Det trodde jeg også, men ser Tinashe har kommentert "endelig!🎉🎉🎉" på Sofies instagram angående sangen. SE nevnte jo de hele tiden på bloggen før, men lenge siden nå. Jeg burde ikke være det, men er litt nysgjerrig på hva som er greien der.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 5. august 2017 #4666 Del Skrevet 5. august 2017 Synes bare hun fremstår utrolig bitter og umoden med den hevnsangen. At hun kan pule alle vennene hans, skulle jeg likt å sett. Hun klarer sikkert å få Odd Magnus i seng liksom 🙄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 5. august 2017 #4667 Del Skrevet 5. august 2017 9 timer siden, smartbimbo skrev: "This ain't a stand-up show" - jeg tipper Thodesen Jeg tror også det er han, skjønner ikke helt hvem andre det kan være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. august 2017 #4668 Del Skrevet 5. august 2017 23 timer siden, Coolaid skrev: Rent musikalsk og tekstmessig så er låte ikke noe som jeg ønsker å høre igjen. Det var 3.27 minutter jeg aldri kommer til å få igjen av livet mitt. Finner ikke sangen på spotify jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyB Skrevet 5. august 2017 #4669 Del Skrevet 5. august 2017 13 timer siden, amativeReflection skrev: Sykt at syv personer kan komme på samme teksten. Men det bekrefter vel at 6 milliarder aper er shakespeare. Den er skrevet av fire personer, inkludert beyonce, hvorav to av de andre produserte også med henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 5. august 2017 #4670 Del Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, BeautyB skrev: Den er skrevet av fire personer, inkludert beyonce, hvorav to av de andre produserte også med henne. Produserte hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyB Skrevet 5. august 2017 #4671 Del Skrevet 5. august 2017 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Produserte hva? Single ladies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 5. august 2017 #4672 Del Skrevet 5. august 2017 5 minutter siden, BeautyB skrev: Single ladies Sorry, det var dette bildet jeg husket 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 5. august 2017 #4673 Del Skrevet 5. august 2017 Med andre ord feil sang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 5. august 2017 #4674 Del Skrevet 5. august 2017 Hun tilfører jo absolutt ingenting til det norske musikkbildet. Snork. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dacini Skrevet 5. august 2017 #4675 Del Skrevet 5. august 2017 19 timer siden, Snuppah00 skrev: Haha, de gir garantert 6. De vil jo ikke få frøken Sophie sur 🙄 Elsker når folk tør å gi sin ærlige mening Jeg tror dessverre du har rett, men jeg tror de heller bare lar være å anmelde låta for å unngå å sette seg i en vrien situasjon. Jeg syns SE var på vei et sted for en stund tilbake, hun fremsto mer reflektert og voksen. Vet ikke hva som fikk henne til å gå tilbake til å bruke kroppen og/eller psyken for å fremme innlegg og holde seg relevant, men det er dessverre slik i Norge at det er de bloggene med drøyest innhold i en eller annen variant som holder seg på toppen (med noen hederlige unntak, selvfølgelig). Det er et gjennomgående tema hos alle disse at man bare 'er seg selv', 'er unik og velger min egen vei' og 'nekter å la meg forme av det samfunnet mener er riktig'. Problemet med det er at det er så mange av dem nå, det blir som når alle plutselig skulle være emo. Blir ikke noe spesielt, egent eller edgy, de er i en stor gruppe som uttrykker seg og fremstår ganske like, men de ser det ikke selv. -dacini- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 5. august 2017 #4676 Del Skrevet 5. august 2017 1 time siden, Mystix skrev: Finner ikke sangen på spotify jeg. Kanskje den er så dårlig at den måtte bort av musikalske grunner..... Her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg elisaday Skrevet 5. august 2017 Populært innlegg #4677 Del Skrevet 5. august 2017 Ganske ironisk at en person som påstår å være en gammel sjel, en dyp, filosofisk tenker, mer moden enn alle andre, superspesiell og megaunik og såååå plaget av eksistensiell angst og de store problemene i verden skriver noe SÅ dårlig, banalt, vulgært og uintelligent. Synes teksten viser hvor modenhetsnivået og intelligensen ligger. Viser hva hun egentlig er, en middelmådig wannabe som er desperat etter å være relevant "kjendis". Hvis hun er så smart som hun selv påstår hadde hun vært istand til å skape noe mye bedre. Flaut hele greia (spesielt sutringen på bloggen etter dårlig anmeldelse) og jeg har bare lest teksten. Orker ikke høre stemmen hennes. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 5. august 2017 #4678 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Altså jeg mener "I really wish that I could care less but I'm not" I hvilken virkelighet henger det på greip? +ble gjort oppmerksom på at denne teksten er feilsitert. Uffda. Endret 5. august 2017 av elisaday + 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 5. august 2017 #4679 Del Skrevet 5. august 2017 15 minutter siden, elisaday skrev: Ganske ironisk at en person som påstår å være en gammel sjel, en dyp, filosofisk tenker, mer moden enn alle andre, superspesiell og megaunik og såååå plaget av eksistensiell angst og de store problemene i verden skriver noe SÅ dårlig, banalt, vulgært og uintelligent. Synes teksten viser hvor modenhetsnivået og intelligensen ligger. Viser hva hun egentlig er, en middelmådig wannabe som er desperat etter å være relevant "kjendis". Hvis hun er så smart som hun selv påstår hadde hun vært istand til å skape noe mye bedre. Flaut hele greia (spesielt sutringen på bloggen etter dårlig anmeldelse) og jeg har bare lest teksten. Orker ikke høre stemmen hennes. Er helt enig med deg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 5. august 2017 #4680 Del Skrevet 5. august 2017 Den greia med jeg-er-så-dyp-og-smart-så-verden-skjønner-ikke-meg kjøper jeg ikke:p 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå