Gjest orfeus Skrevet 4. august 2017 #4641 Del Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, Snuppah00 skrev: Hvor sier hun dette hen, på bloggen? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. august 2017 #4642 Del Skrevet 4. august 2017 13 minutter siden, orfeus skrev: Hun skriver at hun har lest i forum at hun er hore fordi hun skriver fuck; da må hun ha lest i et annet forum enn Rampelyset. Har noen et tips om hvilket forum det kan være? Hun er også vonbroten over at det kommer kritikk til kvaliteten på låta, javel, men hva med å VIRKELIG jobbe med musikken? Det blir dessverre ikke kvalitet av å leke popstjerne noen få timer, musikk krever hardt arbeid, som all annen kunst. God fantasi, tror jeg, for googlesøk på "Sophie Elise hore" for siste 24 timer ga ingen forumtreff, se Imgur. Imgur 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 4. august 2017 #4643 Del Skrevet 4. august 2017 12 minutter siden, Rosalie skrev: God fantasi, tror jeg, for googlesøk på "Sophie Elise hore" for siste 24 timer ga ingen forumtreff, se Imgur. Imgur Ikke overraskende. Vesentlig lettere å få sympati og medieoppmerksomhet hvis man blir kalt hore på nett enn hvis det bare er kritikk for en dårlig låt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 4. august 2017 #4644 Del Skrevet 4. august 2017 17 minutter siden, Rosalie skrev: God fantasi, tror jeg, for googlesøk på "Sophie Elise hore" for siste 24 timer ga ingen forumtreff, se Imgur. Imgur Når man dikter opp at man blir kalt hore bare for å få oppmerksomhet er det ikke håp... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 4. august 2017 #4645 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) 15 minutter siden, JessicaL skrev: Når man dikter opp at man blir kalt hore bare for å få oppmerksomhet er det ikke håp... Dette er en del av MO-en hennes, som jeg husker fra den gang hun hadde åpent kommentarfelt. Hvis hun hadde kommet med en kontroversiell uttalelse (som det var en del av på den tiden), brukte hun - for å få sympati med fansen - å skrive et innlegg etterpå om at hun var fortvilet fordi hun fikk inn så mange slemme kommentarer om at hun var stygg og horete. Hvis man leste gjennom kommentarfeltet under det innlegget hun viste til, var det ingen kommentarer om at hun var stygg eller hore (derimot andre, hvor hun fikk til dels hard kritikk for det hun hadde sagt.) Særlig brukte hun å påstå ofte at andre sa at hun var stygg (selv om de ikke gjorde det), og i ettertid har hun sagt at hun hadde store komplekser for utseendet. Jeg får aldri helt bestemt meg når det gjelder henne: Sier hun ting hun vet ikke stemmer med vilje for å få sympati, eller klarer hun å lure seg selv til å tro på det hun sier? Endret 4. august 2017 av Bloggleseren Skrivefeil og oppdatering 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 4. august 2017 #4646 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) 52 minutter siden, orfeus skrev: Hun skriver at hun har lest i forum at hun er hore fordi hun skriver fuck; da må hun ha lest i et annet forum enn Rampelyset. Har noen et tips om hvilket forum det kan være? Hun er også vonbroten over at det kommer kritikk til kvaliteten på låta, javel, men hva med å VIRKELIG jobbe med musikken? Det blir dessverre ikke kvalitet av å leke popstjerne noen få timer, musikk krever hardt arbeid, som all annen kunst. Det er nok Rampelyset hun mener, selv om hore ikke står nevnt her. Tror hun leser "hore" og "stygg" hver gang hun ser kritikk. Endret 4. august 2017 av Bloggleseren 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 4. august 2017 #4647 Del Skrevet 4. august 2017 Observerer det samme; kritikk = ufine kommentarer? Og uttalelsen om at hun må få en "fair sjanse" hun óg, slik som "alle andre som gir ut musikk" reagerer jeg litt på. Sofie Elise fra Harstad ville ikke fått gitt ut denne sangen hadde det ikke vært for at hun ikke "bare" er Sofie Elise fra Harstad, for eksempel med et stort talent innen sang/musikk, men derimot Sophie Elise, toppblogger/allerede kjendis. Godt mulig den blir streamet en del, selv om sangen er platt og stemmen likeså (hørte den i dag da en venn absolutt ville sjekke den ut, så slipper jeg å bruke egen Spotify i alle fall ) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 4. august 2017 #4648 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Får helt fnatt av den jentungen. "Buhuu, stakkars meg" 😭 🙄 Endret 4. august 2017 av Snuppah00 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 4. august 2017 #4649 Del Skrevet 4. august 2017 13 timer siden, JackIost skrev: Sandra Lyng har jo skapt en OK karriere uten å kunne synge rent, så det trenger ikke ha så mye å si Sandra Lyng har også tatt sangtime og bodd i LA for å forberede engelsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 4. august 2017 #4650 Del Skrevet 4. august 2017 4 timer siden, NoDiggity skrev: Ja, men det er svært mange som ikke skriver teksten en gang. Tenker f.eks på "single ladies", mener jeg leste at sånn 7 stk hadde skrevet den sangen Siden hun er forfatter mener jeg, hadde det ikke vært helt unaturlig om hun skrev lyricsen selv, så det var mest nysgjerrighet fra min side! Sykt at syv personer kan komme på samme teksten. Men det bekrefter vel at 6 milliarder aper er shakespeare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 4. august 2017 #4651 Del Skrevet 4. august 2017 7 timer siden, Sitronmelis skrev: Hahaha, kanskje litt innbilsk også når man tror at alle kompisene til eksen vil pule deg? Utrolig KLEINT MEN jeg likte sangen utenom refrenget. Hadde refrenget vært noe annet kunne sangen vært mye bedre, syns jeg da. Tipper hun tenkte at "fuck all your friends" var kontroversielt og dirty nok til at det ville skape en del medieoppmerksomhet - litt som den mensen-t-skjorta. Og så blir hun litt skuffet når absolutt ingen beskylder henne for å være en hore. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 4. august 2017 #4652 Del Skrevet 4. august 2017 13 timer siden, JackIost skrev: Bare det at sangen nevnes her på forumet har skapt bøttevis av flere lyttinger enn hva ellers ville vært tilfelle Jeg mener at man må høre sangen selv før man bestemmer om den er bra eller ikke. Men tipper den flopper😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 4. august 2017 #4653 Del Skrevet 4. august 2017 6 minutter siden, amativeReflection skrev: Sykt at syv personer kan komme på samme teksten. Men det bekrefter vel at 6 milliarder aper er shakespeare. ..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 4. august 2017 #4654 Del Skrevet 4. august 2017 11 timer siden, BlackCloud skrev: På bildet til "all your friends" står hun på et fjell i Lofoten i hvert fall. Kjenner godt igjen nøyaktig der hun står. Hun burde ikke en gang få lov til å dra til et så vakkert sted kun med den hensikt å tjene penger Hva søren er det du sier?? Skal man ikke få ferdes dit man vil? Dummeste jeg har hørt, i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 4. august 2017 #4655 Del Skrevet 4. august 2017 Det aller mest fascinerende er den totale forandringen hun har gått gjennom. Lurer på om den ukjente og uopererte jenta hadde fått kontrakt med Universal ... ? https://imgur.com/gallery/M5bi3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 4. august 2017 #4656 Del Skrevet 4. august 2017 Hun hørt rykter om at hun har planer om å bli "artist". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 4. august 2017 #4657 Del Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, orfeus skrev: Det aller mest fascinerende er den totale forandringen hun har gått gjennom. Lurer på om den ukjente og uopererte jenta hadde fått kontrakt med Universal ... ? https://imgur.com/gallery/M5bi3 Det var da et hyggelig gjensyn. Sånn så hun ut da hun begynte å blogge, og da var hun noe av det søteste jeg hadde sett. Huff, så trist, det er ingenting igjen av den naturlige skjønnheten. Kan dere fatte at hun selv syntes hun var stygg? Hun trenger hjelp med det som er inni hodet; ikke det som er utenpå. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 4. august 2017 #4658 Del Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, Bloggleseren skrev: Det var da et hyggelig gjensyn. Sånn så hun ut da hun begynte å blogge, og da var hun noe av det søteste jeg hadde sett. Huff, så trist, det er ingenting igjen av den naturlige skjønnheten. Kan dere fatte at hun selv syntes hun var stygg? Hun trenger hjelp med det som er inni hodet; ikke det som er utenpå. Ja, en gang for ikke så lenge siden var hun ei søt jente med litt særegne, litt samiske trekk, nå er det bare ... en etterligning av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 4. august 2017 #4659 Del Skrevet 4. august 2017 "This ain't a stand-up show" - jeg tipper Thodesen 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 4. august 2017 #4660 Del Skrevet 4. august 2017 10 timer siden, Snuppah00 skrev: Jeg tenkte først på Robin jeg, men lurer på hvem hun synger om 🤔 Les VG så skjønner dere hvem det er Thodesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå