^littletoomuch Skrevet 4. august 2017 #4601 Del Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, Snuppah00 skrev: Enig. Jeg klarer ikke å ta henne seriøst etter en så idiotisk sangtekst. Hadde eksen min kommet ut med en sang der teksten var at han kunne pule alle veninnene mine hvis han ville, så hadde jeg virkelig ledd meg ihjel 😂 Noe så tragisk Kan sammenlignes med å skrive en tåpelig "hevn"kommentar på veggen på fb til eksen, som aaalle som følger deg, skjønner er så falsk. Bare at dette er ikke vegg på fb- men alle som hører på musikk. Villt kleint! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 4. august 2017 #4602 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg synes de to forrige sangene hennes var litt mer catchy, men den nye var jo helt merkelig. Føles litt wannabe og try hard, men det tar sikkert litt tid å finne seg selv og sin stil i musikkverdenen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 4. august 2017 #4603 Del Skrevet 4. august 2017 1 time siden, Snuppah00 skrev: Enig. Jeg klarer ikke å ta henne seriøst etter en så idiotisk sangtekst. Hadde eksen min kommet ut med en sang der teksten var at han kunne pule alle veninnene mine hvis han ville, så hadde jeg virkelig ledd meg ihjel 😂 Noe så tragisk Hahaha, kanskje litt innbilsk også når man tror at alle kompisene til eksen vil pule deg? Utrolig KLEINT MEN jeg likte sangen utenom refrenget. Hadde refrenget vært noe annet kunne sangen vært mye bedre, syns jeg da. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 4. august 2017 #4604 Del Skrevet 4. august 2017 Håper det faktisk ikke ER thodesen det handler om..jeg liker han:p 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 4. august 2017 #4605 Del Skrevet 4. august 2017 26 minutter siden, Butternut skrev: Håper det faktisk ikke ER thodesen det handler om..jeg liker han:p Jeg tenkte først på Robin jeg, men lurer på hvem hun synger om 🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMiMy Skrevet 4. august 2017 #4606 Del Skrevet 4. august 2017 (Verse)I'm doing shots before I meet youCan't be sober when I greet youYou drink tequila by the literAnd I'm just following the leaderAnd I can ? but I can't winI'm a ? your a husbandAnd this time you getting biggerGotta moving ? with youYou know(Pre-chorus) This ain't a stand-up showWhat would you laughing forNothing, only but the way you make me feelThis ain't like pianoI'm gonna do you wrongThink it's funny maybe you should wait and see(Chorus)Fuck all your friendsNo, really, I'm gonna fuck all your friendsFuck all your friends yeah uhFuck all your friendsNo baby I'm gonna fuck all your friendsFuck all your friends yeah ah ahFuck all your friendsNo really I'm gonna fuck all your friendsFuck all your friends yeah (Verse)I think ? ? old habitGot addicted to the tragicAnd I know you wanna play toughSo loving you is gonna be roughYou used to have it all togetherYou and me that could be cleverI always think about you undressedI really wish that I could care less but I'm not(Pre-chorus)This ain't a stand-up showWhat would you laughing forNothing, only but the way you make me feelThis ain't like pianoI'm gonna do you wrongThink it's funny maybe you should wait and see(Chorus)Fuck all your friendsNo, really, I'm gonna fuck all your friendsFuck all your friends yeahReally I'm gonna fuck all your friendsFuck all your friendsNo baby I'm gonna fuck all your friendsFuck all your friends yeahFuck all your friendsNo, really, I'm gonna fuck all your friendsFuck all your friends yeah? ? think about it all the timeand know that you don't think about me at all(Chorus)Fuck all your friendsNo, really, I'm gonna fuck all your friendsFuck all your friends yeahReally I'm gonna fuck all your friendsFuck all your friendsNo baby I'm gonna fuck all your friendsFuck all your friends yeah ah ahFuck all your friendsNo, really, I'm gonna fuck all your friendsFuck all your friends yeah ah ah Teksteb til sangen hennes, hørte den en gang nå og kan ikke si at det er noe jeg kommer til og høre på igjen. Synger fuck all your friends er så og si hele teksten. Og dessuten tror jeg ikke stemmen hennes er så "bra" som i sangen. Kan tenke meg at det er en del autotune inn i bildet her. Forstår ikke hvorfor hun skal prøve seg som artist? Håper hun på en karriere innenfor musikk for og droppe rosabloggen. Hehe jaja Read more: https://www.letssingit.com/sophie-elise-lyrics-all-your-friends-t1gf82v#ixzz4on4Wzfyf LetsSingIt - Your favorite Music Community 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 4. august 2017 #4607 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg syntes sangen var grei nok helt til det "fuck all your friends"-gnålet begynte, da stoppet jeg sangen og satte på musikk jeg faktisk liker... livet er for kort. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dacini Skrevet 4. august 2017 #4608 Del Skrevet 4. august 2017 Ikke en sang jeg ønsker å høre mer enn en gang...NRK har anmeldt singelen: http://p3.no/musikk/umodent-foleri/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 4. august 2017 #4609 Del Skrevet 4. august 2017 Syns også stemmen kan minne litt om Selena Gomez sin i starten av sangen, men jeg har alltid tenkt at Selenas stemme blir fikset på når hun synger, fordi den er så ulik snakke-stemmen hennes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. august 2017 #4610 Del Skrevet 4. august 2017 32 minutter siden, Dacini skrev: Ikke en sang jeg ønsker å høre mer enn en gang...NRK har anmeldt singelen: http://p3.no/musikk/umodent-foleri/ Hahahahahaa 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 4. august 2017 #4611 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Hun prøvde seg som "artist" for et par år siden og det funker dårlig. Hadde noen sanger (som hun ikke fremførte live en gang) og så ble det stille. Nå skal hun liksom prøve seg igjen? Javel 🙄 Refrenget er helt krise og ødelagte hele sangen. Du kan pule alle kompisene til eksen, så flott da. Endret 4. august 2017 av Christy89 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 4. august 2017 #4612 Del Skrevet 4. august 2017 17 timer siden, LeilaS skrev: På den "love like that" sangen høres det ut som hun synger "spinning like å tomato" 😂😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 4. august 2017 #4613 Del Skrevet 4. august 2017 37 minutter siden, Dacini skrev: Ikke en sang jeg ønsker å høre mer enn en gang...NRK har anmeldt singelen: http://p3.no/musikk/umodent-foleri/ Kunne ønske at Sandeep Singh anmelder låta, i samme stil som da han anmeldte Tone Damli 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 4. august 2017 #4614 Del Skrevet 4. august 2017 46 minutter siden, Dacini skrev: Ikke en sang jeg ønsker å høre mer enn en gang...NRK har anmeldt singelen: http://p3.no/musikk/umodent-foleri/ 👍👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 4. august 2017 #4615 Del Skrevet 4. august 2017 53 minutter siden, Dacini skrev: Ikke en sang jeg ønsker å høre mer enn en gang...NRK har anmeldt singelen: http://p3.no/musikk/umodent-foleri/ Bravo NRK 👏🏻 Jeg spår dog terningskast 6 fra VG 🙄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 4. august 2017 #4616 Del Skrevet 4. august 2017 7 minutter siden, Anonym2467 skrev: Bravo NRK 👏🏻 Jeg spår dog terningskast 6 fra VG 🙄 VG og Dagbladet kommer til å gi terningkast 6 😂🎲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 4. august 2017 #4617 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) 18 minutter siden, Anonym2467 skrev: Bravo NRK 👏🏻 Jeg spår dog terningskast 6 fra VG 🙄 Haha, de gir garantert 6. De vil jo ikke få frøken Sophie sur 🙄 Elsker når folk tør å gi sin ærlige mening Endret 4. august 2017 av Snuppah00 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 4. august 2017 #4618 Del Skrevet 4. august 2017 Uff jeg kan bare se for meg hvordan det blir fremover..lunkne eller til dels slakt i anmeldelser, sophie tar et kraftig oppgjør med musikkritikerne på bloggen, blir norges mest leste blogger, til jul kommer se og hør for å intervjue henne om den "vanskelige" tiden, så kommer den nye boken hennes ut og vi er i gang igjen... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 4. august 2017 #4619 Del Skrevet 4. august 2017 1 time siden, Soeuh skrev: Syns også stemmen kan minne litt om Selena Gomez sin i starten av sangen, men jeg har alltid tenkt at Selenas stemme blir fikset på når hun synger, fordi den er så ulik snakke-stemmen hennes. Selena sin stemme blir fikset veldig på så vidt jeg vet - bare søk på youtube. Verken Sophie eller Selena har spesielle sangstemmer. Vil si de er helt ok. Musikk er ikke noe annet enn kunst og derfor synes jeg det er helt ok å leke seg med teksten også. Man trenger ikke å ta alt så bokstavelig. Tror ikke hun mener at hun faktisk skal knulle alle vennene til eksen. For min del ble nesten dette litt ironisk dog, hun spiller så mye på sex på blogg, instagram etc og sangen viser at hun er slik i privatlivet også. Er enig i at dette var veldig Selena inspirert dog. Men dette er virkelig lite drøyt i forhold til de fleste andre artister. Men at det var lite kreativt kan jeg si meg enig i i forhold til refrenget. Vet noen om hun skrev hele sangen selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. august 2017 #4620 Del Skrevet 4. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå