Gjest TomineB Skrevet 31. juli 2017 #4501 Del Skrevet 31. juli 2017 10 minutter siden, Emmelise skrev: AVISA? Det er en sladreblogg som gjemmer seg bak satire. Skjerpings. Du får ikke innbilt meg at de følger Vær Varsom-plakaten. Jeg prøver ikke innbille deg noen ting, chill! Avisa mente jeg skriv slik: "avisa" Poenget var at hvis du dater en kjendis så kommer trynet ditt på trykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 31. juli 2017 #4502 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Hvorfor kan ikke SE holde tett om at det er noe på gang, og hvorfor lar han seg filme og legge ut på snap / hun filmer ham og legger ham ut på snap ...? Jeg tror hun (og han?) elsker at det spekuleres. HVIS hun ville ha fred og ro rundt dette hadde hun IKKE hintet om kjæreste og lagt ut snapper. Hun forer Bloggomtoppbloggere med akkurat det de vil ha. Endret 31. juli 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 31. juli 2017 #4503 Del Skrevet 31. juli 2017 22 minutter siden, orfeus skrev: Hvorfor kan ikke SE holde tett om at det er noe på gang, og hvorfor lar han seg filme og legge ut på snap / hun filmer ham og legger ham ut på snap ...? Jeg tror hun (og han?) elsker at det spekuleres. HVIS hun ville ha fred og ro rundt dette hadde hun IKKE hintet om kjæreste og lagt ut snapper. Hun forer Bloggomtoppbloggere med akkurat det de vil ha. Så klart vil hun at folk skal spekulere. Ellers hadde hun ikke lagt opp til spekulasjoner og sladder. Alt for å holde seg relevant. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassenach Skrevet 31. juli 2017 #4504 Del Skrevet 31. juli 2017 Sophie Elise skriver idag at hvis det var én ting hun skulle ønske hun kunne endre ved seg selv, så er det høyden: http://m.sophieelise.blogg.no/1501510948_om_jeg_kunne_endre_en_ting.html ...er det så mye annet igjen som kan endres? Vil legge til at jeg syns høyden hennes er fin og at hun ser velproporsjonert ifht. høyden sin (altså armer, bein vs. overkropp), så jeg der ikke noe gærent i den - humrer bare av ironien i utsagnet hennes. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 31. juli 2017 #4505 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Herlighet,t hun har da selv lagt opp til spekulasjoner, trengte vell ikke nevne hun datet noen hvis hun ikke vil det skal spekuleres rundt? Bloggomtoppbloggere har ikke akkurat funnet frem til en skjult hemmelighet . Hun har selv hintet til dette. Er slik alle bloggere holder seg oppe, spekulasoner. og jeg forstår heller ikke hvorfor folk er sjokkerte sophie bruker dyretetestet sminke, hun bryr seg ikke om dyr. Hun bare er det som den kult å være, de som gir henne lesere. Endret 31. juli 2017 av jentefranorge 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 1. august 2017 #4506 Del Skrevet 1. august 2017 Hun nevner miljø igjen, i forhold til at hun kjøper brukte skinnvesker - fordi kjøttindustrien forurenser så veldig... det å fly hver eneste uke, handle ekstremt mye billig drit på eBay etc., dét nevner man ikke. Hun framstår så lite moden og reflektert at jeg faktisk blir flau, og enda mer flau blir jeg når jeg vet hvor mange som sluker alt dette rått. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 1. august 2017 #4507 Del Skrevet 1. august 2017 http://www.dagsavisen.no/innenriks/sa-mye-forurenser-flyturene-dine-1.434165 https://www.eta.co.uk/environmental-info/air-travels-impact-on-climate-change/ Legger ved litt lesestoff ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 1. august 2017 #4508 Del Skrevet 1. august 2017 Hva er dette nye greiene hun skal i gang med, som hun har jobbet så masse med siste halvåret? Ellers er det vel liten tvil om at den selverklærte miljøbevisste Sophie, forurenser betydelig mer enn enn de aller fleste andre i samfunnet, gjennom sine utallige flyreiser og øvrige livsstil. Dobbeltmoralen lenge leve. Fatter ikke hvorfor ingen medier er litt mer kritiske til henne og stiller spm ved alle selvmotsigelsene i alt hun foretar seg. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 1. august 2017 #4509 Del Skrevet 1. august 2017 Sophie Elise dytter nok en gang rumpa i kamera på den nye snappen🙄 Også de fæle buksene da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 1. august 2017 #4510 Del Skrevet 1. august 2017 4 timer siden, Anonym90059005 skrev: Hva er dette nye greiene hun skal i gang med, som hun har jobbet så masse med siste halvåret? Ellers er det vel liten tvil om at den selverklærte miljøbevisste Sophie, forurenser betydelig mer enn enn de aller fleste andre i samfunnet, gjennom sine utallige flyreiser og øvrige livsstil. Dobbeltmoralen lenge leve. Fatter ikke hvorfor ingen medier er litt mer kritiske til henne og stiller spm ved alle selvmotsigelsene i alt hun foretar seg. Hva med den såkalte "flyskrekken" hennes da? Du er ikke livredd (hennes ord) for å fly når du flyr 100 + ganger i året... Jeg er livredd for å fly og det innebærer: Dårlig i det jeg bestiller flybilletten Dårlig i 1-2 uker før jeg skal fly Må ta valium Fast sete på flyet Flyr aldri(!) alene Sjekker været konstant Kjører heller dersom det er mulig, har kjørt tur/retur Spania flere ganger. Lurer også på hvorfor hun "skryter" på seg en så "vanlig" skrekk, er da så ulikt henne.. Hun skal jo ha det færrest mulig har. NB: Jeg vet jeg burde gå i terapi for flyskrekken min 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 365vinter Skrevet 1. august 2017 Populært innlegg #4511 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Jeg oppfatter innlegget hvor hun skriver om rumpen sin - og mer eller mindre indirekte innrømmer at hun kan ha gjort noe med den - som ganske belærende og dels moraliserende. Hun tar seg selv i å spørre hvorfor vi "for faen" ikke kan snakke om viktigere ting enn hvor stor rumpen hennes er. Men når alt kommer til alt: Hva er egentlig verst? Er det folk som bruker noen minutter av livet sitt på å diskutere hvordan hun har forsøkt å fremstille en kroppsdel som ekte når den er uoppnåelig uten operasjon og som har rettet et kritisk blikk mot en stadig større avstand mellom hva Sophie Elise sier om kroppsfokus og hva hun faktisk gjør? Eller er det kanskje verre å gjennomgå en risikabel operasjon for å prøve å se bedre ut, publisere bilder av bakdelen dag inn og dag ut, snakke om hvordan man skal bli kvitt "hip dips" (som mange ikke visste hva var før hun nevnte det), generelt ha et helt ufattelig stort fokus på eget utseende, for så i neste åndedrag å belære alle andre om hvordan de for faen må bry seg om de viktige tingene i livet? Bry deg om det selv for faen, Sophie Elise. Endret 1. august 2017 av 365vinter 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 1. august 2017 #4512 Del Skrevet 1. august 2017 Hip dips sa hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
365vinter Skrevet 1. august 2017 #4513 Del Skrevet 1. august 2017 14 minutter siden, TomineB skrev: Hip dips sa hun Stemmer det! Gikk fort i svingene her Endret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 1. august 2017 #4514 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) 1 time siden, Anonym2467 skrev: Hva med den såkalte "flyskrekken" hennes da? Du er ikke livredd (hennes ord) for å fly når du flyr 100 + ganger i året... Jeg er livredd for å fly og det innebærer: Dårlig i det jeg bestiller flybilletten Dårlig i 1-2 uker før jeg skal fly Må ta valium Fast sete på flyet Flyr aldri(!) alene Sjekker været konstant Kjører heller dersom det er mulig, har kjørt tur/retur Spania flere ganger. Lurer også på hvorfor hun "skryter" på seg en så "vanlig" skrekk, er da så ulikt henne.. Hun skal jo ha det færrest mulig har. NB: Jeg vet jeg burde gå i terapi for flyskrekken min Tror jeg har til gode å lese en blogg hvor ikke det er flyskrekk/angst involvert. Og generelt mange andre issues de liksom har. Henger vel sammen med narsissismen de alle lider av. PS: God bedring til deg Endret 1. august 2017 av Anonym90059005 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LinusMR Skrevet 1. august 2017 #4515 Del Skrevet 1. august 2017 Jeg tror at "den store nyheten hun har jobbet så lenge med" er en egen sminkekolleksjon eller noe i den dur. Hun må jo holde seg aktuell ved å gjøre det "alle andre" gjør, er ikke nok å gi ut singel og skrive bok vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K91 Skrevet 2. august 2017 #4516 Del Skrevet 2. august 2017 Det "hemmelige prosjektet" er ny singel med musikkvideo filmet i Lofoten. Noen som spurte i en kommentar på YouTube hvor hun og Joakim skulle i Lofoten, og hun sa at det var hemmelig fordi de skulle filme musikkvideo. Derfor hun har vært så mye i Stockholm også, for å jobbe med ny musikk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 2. august 2017 #4517 Del Skrevet 2. august 2017 10 timer siden, 365vinter skrev: Bry deg om det selv for faen, Sophie Elise. Amen! Hun er så forbanna dobbelmoralsk at jeg får helt makk!! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 2. august 2017 #4518 Del Skrevet 2. august 2017 Jeg kan ikke fatte å begripe hvordan media sluker alt hun sier rått. Hun har så mye lidelser og diagnoser/fobier at vi dødelige omtrent ikke ville klart å fungere med alt det der, i hvertfall ikke fartet rundt og blottet oss selv i den grad hun gjør. Jeg skulle ønske media begynte å grave litt i det de skriver om, gi henne et skikkelig tøft intervju hvor hun blir stilt spørsmål rundt alt hun påstår. -Hvorfor reklamerer du for sminke som er dyretestet når du sier du brenner for dyrs rettigheter? -hvorfor velger du ikke heller å kjøre der det er mulig når du lider av så alvorlig flyskrekk og samtidig er veldig opptatt av miljøet? -hvilke øvelser og hvor mye vekt brukte du for å bygge rumpe så fort? -hvorfor reklamerer du for designervesker i skinn på bloggen din? -har du fått stilt papirfobi-diagnosen hos en psykolog og er det mulig å få det bekreftet? -kan du utdype hvordan du kom deg ut av depresjonen/alkohol-avhengigheten helt uten hjelp fra andre? Har du tips til andre rusmisbrukere/alkoholikere som sliter med det samme? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 2. august 2017 #4519 Del Skrevet 2. august 2017 Media Norge ELSKER jo den jenta der. Kan ikke fatte hvorfor 🙄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 2. august 2017 #4520 Del Skrevet 2. august 2017 Den logikken hun har rundt skinnvesker er jo helt på trynet! Ja til gjenbruk, MEN! Når hun kjøper en skinnveske, så fjerner hun en skinnveske fra markedet for en annen potensiell kjøpe. Dette kan føre til at den potensielle kjøperen velger å kjøpe en ny veske. Ta-daa, så har SE bidratt til en økt forespørsel på nye skinnvesker. Dessuten har hun jo flere vesker som bare henger hjemme hos henne, og altså ikke er i bruk. Jeg vet ikke hvor mange vesker hun har, men hvis man tenker at hun har 10 vesker av skinn, så har hun økt forespørselen med 10 vesker. Uavhengig om veskene hun har kjøpt er nye eller brukte. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå