allenavneropptatt Skrevet 30. juli 2017 #4481 Del Skrevet 30. juli 2017 Tatt fra dette innlegget: http://sophieelise.blogg.no/1500809328_next_up__paris.html " Jeg anbefaler alle å sjekke ut en nettside som heter Secret Escapes, jeg sjekker alltid innom der før jeg booker ferier. Hvem takker vel nei til 5-stjerners hoteller til gode priser? I sure as hell dont! Dette er ikke reklame, i tilfelle noen skulle tro det" dagen etter skriver anna rasmussen et blogginnlegg om secret escapes, merket som annonse. driti ut av sofie da eller? tatt i løgn der ja. falske kvinnemenneske. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 30. juli 2017 #4482 Del Skrevet 30. juli 2017 10 minutter siden, K91 skrev: Haha, tro hva du vil! (Vet at hun bruker parykk, men det er jo åpenbart fortsatt hair extensions hun sikter til) Ja, hun satte extensions når hun farget håret sitt sist. Men nå er det tilbake til parykk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 30. juli 2017 #4483 Del Skrevet 30. juli 2017 25 minutter siden, K91 skrev: Haha, tro hva du vil! (Vet at hun bruker parykk, men det er jo åpenbart fortsatt hair extensions hun sikter til) Så du mener at det er OK av henne å skrive "ingen extensions" når hun bruker PARYKK? Du vet vel at det er akkurat det samme(kind of)? Synes du er litt hårsår nå 😆 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 30. juli 2017 #4484 Del Skrevet 30. juli 2017 Der var det ute nytt sminkeinlegg med stort sett BARE dyre testede produkter. Huff, blir hun ikke flau? Hvorfor inviterer hun ikke i de trygge merkene som hun bruker noe av? Hun har jo råd til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 30. juli 2017 #4485 Del Skrevet 30. juli 2017 1 time siden, K91 skrev: Unødvendig å si at hun har påstått ting hun overhodet ikke har påstått, mener jeg. Så det er ikke essensen i å poengtere at det verken er sminke eller extensions på bildet; at det er "sånn hun ser ut" hun vil fram til? Jeg skjønner ikke hva annet som skal være hensikten, og da er det også helt feil å i det hele tatt gjøre en sak ut av det ved å skrive det hun gjør, når så mye i ansiktet er endret på. Det er fint hun er fornøyd, det unner jeg alle å være, men budskapet blir ikke helt heldig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 31. juli 2017 #4486 Del Skrevet 31. juli 2017 noen som har fått med seg hvem hun er forelska i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allenavneropptatt Skrevet 31. juli 2017 #4487 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) 5 minutter siden, TomineB skrev: noen som har fått med seg hvem hun er forelska i? Kasper Kristoffersen var det ikke det han het? fra harstad men bor i danmark. Endret 31. juli 2017 av allenavneropptatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 31. juli 2017 #4488 Del Skrevet 31. juli 2017 4 minutter siden, TomineB skrev: noen som har fått med seg hvem hun er forelska i? er innlegg om det på bloggomtoppbloggere så jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 31. juli 2017 #4489 Del Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, allenavneropptatt skrev: Kasper Kristoffersen var det ikke det han het? fra harstad men bor i danmark. Er det sant?Hvirdan vet du det? Har jo vært mange spekulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. juli 2017 #4490 Del Skrevet 31. juli 2017 11 timer siden, førstedamen skrev: Der var det ute nytt sminkeinlegg med stort sett BARE dyre testede produkter. Huff, blir hun ikke flau? Hvorfor inviterer hun ikke i de trygge merkene som hun bruker noe av? Hun har jo råd til det. Fy faen! Jeg blir så sint og lei meg! Hun er en gjerrigknark, rett og slett! Kan ikke gå glipp av så mye som en krone og da er det ikke så nøye at dyrene lider. Hun har RÅD til å takke nei til Max Factor og andre dyretestede merker. Syns hun skulle skrevet et innlegg om trygge merker selv om hun kanskje ikke fikk penger for akkurat det innlegget jeg, da hadde hun fått masse respekt og det er sikkert flere trygge, dyrevennlige merker som også vil samarbeide med henne. Tenk om hun hadde vraket Max Factor og sagt at hun ikke vil samarbeide med dem fordi de tester på dyr, da hadde hun fått masse respekt av meg ihvertfall! Jeg har lyst til å skrive en mail til henne (saklig selvsagt og ikke noe angrep) og spørre hvorfor hun er så dobbeltmoralsk og hvorfor hun mener det er greit å reklamere for dyretestet sminke når hun egentlig er imot dyretesting. Hvorfor penger betyr mer enn dyrevelferd. Jeg får neppe noe svar, men fristende å skrive til henne. Hadde jeg hatt blogg skulle jeg skrevet et åpent brev til henne og sendt henne linken. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 31. juli 2017 #4491 Del Skrevet 31. juli 2017 15 minutter siden, Salka skrev: Fy faen! Jeg blir så sint og lei meg! Hun er en gjerrigknark, rett og slett! Kan ikke gå glipp av så mye som en krone og da er det ikke så nøye at dyrene lider. Hun har RÅD til å takke nei til Max Factor og andre dyretestede merker. Syns hun skulle skrevet et innlegg om trygge merker selv om hun kanskje ikke fikk penger for akkurat det innlegget jeg, da hadde hun fått masse respekt og det er sikkert flere trygge, dyrevennlige merker som også vil samarbeide med henne. Tenk om hun hadde vraket Max Factor og sagt at hun ikke vil samarbeide med dem fordi de tester på dyr, da hadde hun fått masse respekt av meg ihvertfall! Jeg har lyst til å skrive en mail til henne (saklig selvsagt og ikke noe angrep) og spørre hvorfor hun er så dobbeltmoralsk og hvorfor hun mener det er greit å reklamere for dyretestet sminke når hun egentlig er imot dyretesting. Hvorfor penger betyr mer enn dyrevelferd. Jeg får neppe noe svar, men fristende å skrive til henne. Hadde jeg hatt blogg skulle jeg skrevet et åpent brev til henne og sendt henne linken. Hvorfor? Fordi hun er dobbelmoralsk, uærlig, gjerrig og driter i dyrevern. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. juli 2017 #4492 Del Skrevet 31. juli 2017 8 minutter siden, JessicaL skrev: Hvorfor? Fordi hun er dobbelmoralsk, uærlig, gjerrig og driter i dyrevern. Ja, jeg vet jo det, men vil hun innrømme det? Neppe. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 31. juli 2017 #4493 Del Skrevet 31. juli 2017 36 minutter siden, Salka skrev: Fy faen! Jeg blir så sint og lei meg! Hun er en gjerrigknark, rett og slett! Kan ikke gå glipp av så mye som en krone og da er det ikke så nøye at dyrene lider. Hun har RÅD til å takke nei til Max Factor og andre dyretestede merker. Syns hun skulle skrevet et innlegg om trygge merker selv om hun kanskje ikke fikk penger for akkurat det innlegget jeg, da hadde hun fått masse respekt og det er sikkert flere trygge, dyrevennlige merker som også vil samarbeide med henne. Tenk om hun hadde vraket Max Factor og sagt at hun ikke vil samarbeide med dem fordi de tester på dyr, da hadde hun fått masse respekt av meg ihvertfall! Jeg har lyst til å skrive en mail til henne (saklig selvsagt og ikke noe angrep) og spørre hvorfor hun er så dobbeltmoralsk og hvorfor hun mener det er greit å reklamere for dyretestet sminke når hun egentlig er imot dyretesting. Hvorfor penger betyr mer enn dyrevelferd. Jeg får neppe noe svar, men fristende å skrive til henne. Hadde jeg hatt blogg skulle jeg skrevet et åpent brev til henne og sendt henne linken. Helt enig. Blir så kvalm av de som KUN tenker penger og penger er alt. Hun gir en stor faen i dyrene. Penger er mer viktig 🙄 Synes du skal sende mail til henne. Hun svarer neppe, men viktigste er at hun leser den. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. juli 2017 #4494 Del Skrevet 31. juli 2017 13 minutter siden, Christy89 skrev: Helt enig. Blir så kvalm av de som KUN tenker penger og penger er alt. Hun gir en stor faen i dyrene. Penger er mer viktig 🙄 Synes du skal sende mail til henne. Hun svarer neppe, men viktigste er at hun leser den. Ja, det eneste som står i hodet på henne er penger. Ja, akkurat det jeg tenkte også, hun leser den forhåpentligvis ihvertfall. Skal sende mail til henne en dag. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 31. juli 2017 #4495 Del Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, TomineB skrev: noen som har fått med seg hvem hun er forelska i? ... seg selv? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 31. juli 2017 #4496 Del Skrevet 31. juli 2017 5 minutter siden, Anonym2467 skrev: ... seg selv? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 31. juli 2017 #4497 Del Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, TomineB skrev: Er det sant?Hvirdan vet du det? Har jo vært mange spekulasjoner https://bloggomtoppbloggere.com/2017/07/31/breaking-news/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 31. juli 2017 #4498 Del Skrevet 31. juli 2017 23 minutter siden, Rosalie skrev: https://bloggomtoppbloggere.com/2017/07/31/breaking-news/ Og der mistet Bloggomtoppbloggerne meg fullstendig. Det var dette med retten til privatliv. SE lever kanskje offentlig, det gjør IKKE han. Også barnebilder er gravd fram.. Men altså... Christ. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 31. juli 2017 #4499 Del Skrevet 31. juli 2017 45 minutter siden, Emmelise skrev: Og der mistet Bloggomtoppbloggerne meg fullstendig. Det var dette med retten til privatliv. SE lever kanskje offentlig, det gjør IKKE han. Også barnebilder er gravd fram.. Men altså... Christ. Ja du sier noe. Men barnebilde? Han er 15 år. Når man dater en kjendis må man vel regne med å komme i avisa😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 31. juli 2017 #4500 Del Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, TomineB skrev: Ja du sier noe. Men barnebilde? Han er 15 år. Når man dater en kjendis må man vel regne med å komme i avisa😊 AVISA? Det er en sladreblogg som gjemmer seg bak satire. Skjerpings. Du får ikke innbilt meg at de følger Vær Varsom-plakaten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå