BlackCloud Skrevet 4. juli 2017 #4201 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, Hangover skrev: Hun har virkelig gjort mye! Ikke bare nesa og leppene hun har gjort noe med i ansiktet hvertfall. Nei og jeg blir ganske oppgitt av at hun ikke kan være ærlig om det. Masse småjenter som leser bloggen hennes og synes hun er helt perfekt. Hadde hun fortalt det at hun faktisk ikke er perfekt, men har operert seg til det, så hadde det vært lettere for dem å akseptere at de ikke nådde dette "idealet", tror jeg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 4. juli 2017 #4202 Del Skrevet 4. juli 2017 2 timer siden, Hangover skrev: Har hun bekreftet at rumpa er operert? Er det noen før og etterbilder? Nei og det kommer hun aldri til å gjøre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. juli 2017 #4203 Del Skrevet 4. juli 2017 4 timer siden, Hangover skrev: Hun har virkelig gjort mye! Ikke bare nesa og leppene hun har gjort noe med i ansiktet hvertfall. Enorme mengder fillers. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 4. juli 2017 #4204 Del Skrevet 4. juli 2017 5 timer siden, BlackCloud skrev: Og forskjellen på ansiktet hennes de siste årene... Heeelt vilt! Pen hun var på det første bildet. På det andre bildet ser hun skummel ut 😱 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 4. juli 2017 #4205 Del Skrevet 4. juli 2017 Dei får ett problem når naturlig skjønnhet er mote igjen 🤔 Gode gamle pinup modeller 😍😍😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 4. juli 2017 #4206 Del Skrevet 4. juli 2017 9 minutter siden, LeilaS skrev: Pen hun var på det første bildet. På det andre bildet ser hun skummel ut 😱 Jeg synes faktisk hun er penere nå. Og jeg synes det er utrolig trist at jeg synes det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 4. juli 2017 #4207 Del Skrevet 4. juli 2017 6 minutter siden, BlackCloud skrev: Jeg synes faktisk hun er penere nå. Og jeg synes det er utrolig trist at jeg synes det. Kan jeg spørre hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 4. juli 2017 #4208 Del Skrevet 4. juli 2017 10 minutter siden, LeilaS skrev: Pen hun var på det første bildet. På det andre bildet ser hun skummel ut 😱 Hun er alt annet enn pen nå.. og det er trist. Trist å følge denne utviklingen i helt feil retning. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 4. juli 2017 #4209 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, LeilaS skrev: Kan jeg spørre hvorfor? Hvorfor jeg synes hun ser penere ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 4. juli 2017 #4210 Del Skrevet 4. juli 2017 Ansiktet hennes er penere nå... puppene syntes jeg kan være pent, men det hun har gjort der bak er virkelig synd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 4. juli 2017 #4211 Del Skrevet 4. juli 2017 6 minutter siden, BlackCloud skrev: Hvorfor jeg synes hun ser penere ut? Ja, synes du leppene og nesa ser bedre ut nå? Jeg spør fordi jeg synes det er litt merkelig at du synes hun penere nå, men smak og behag 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 4. juli 2017 #4212 Del Skrevet 4. juli 2017 2 minutter siden, LeilaS skrev: Ja, synes du leppene og nesa ser bedre ut nå? Jeg spør fordi jeg synes det er litt merkelig at du synes hun penere nå, men smak og behag For meg ser hun ut som en skummel sexdukke med leppene til en and, men som du sier, smak og behag. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 4. juli 2017 #4213 Del Skrevet 4. juli 2017 1 minutt siden, Vilunich skrev: Ansiktet hennes er penere nå... Er du ornitolog? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hangover Skrevet 4. juli 2017 #4214 Del Skrevet 4. juli 2017 2 minutter siden, LeilaS skrev: Ja, synes du leppene og nesa ser bedre ut nå? Jeg spør fordi jeg synes det er litt merkelig at du synes hun penere nå, men smak og behag Eneste jeg synes er at nesa ser finere ut forfra nå, men den er blitt litt for svai etter operasjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 4. juli 2017 #4215 Del Skrevet 4. juli 2017 1 minutt siden, Speedmaster skrev: Er du ornitolog? Ha ha. Den var litt bra. Leppene er litt store kanskje, men.. syntes faktisk hun er penere nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. juli 2017 #4216 Del Skrevet 4. juli 2017 Merkelig det der hvordan hun klaget på at noen kalte henne knulledukke for noen år siden, nå gjør hun alt for å se ut som en. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 4. juli 2017 #4217 Del Skrevet 4. juli 2017 8 minutter siden, Vilunich skrev: Ha ha. Den var litt bra. Leppene er litt store kanskje, men.. syntes faktisk hun er penere nå... Litt store kanskje? De er alt for store nå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 4. juli 2017 #4218 Del Skrevet 4. juli 2017 1 minutt siden, LeilaS skrev: Ja, synes du leppene og nesa ser bedre ut nå? Jeg spør fordi jeg synes det er litt merkelig at du synes hun penere nå, men smak og behag Leppene hennes synes jeg har vært ekstreme siden hun begynte med restylane, som jo er mange år siden, naturlig har hun jo relativt små lepper, og jeg synes det er finere enn restylanelepper, da de ser så sprengte og unaturlige ut. Hun har finere bryn, en renere og finere hud og er ikke like oransje. Nesa synes jeg er vanskelig å si. Hun er ekstremt flink til å sminke den mindre, og pose slik at den ser mindre ut. Når jeg ser på gamle videoer av henne ser jeg ingenting galt med nesa hennes slik den var før. Ser at hun hadde den samme nesa som mora si. Selv jeg har jeg en kopi av den lille nesa til pappa, og synes det hadde vært utrolig trist å endre på noe jeg har fått fra min forelder. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 5. juli 2017 #4219 Del Skrevet 5. juli 2017 13 timer siden, BlackCloud skrev: Nei og jeg blir ganske oppgitt av at hun ikke kan være ærlig om det. Masse småjenter som leser bloggen hennes og synes hun er helt perfekt. Hadde hun fortalt det at hun faktisk ikke er perfekt, men har operert seg til det, så hadde det vært lettere for dem å akseptere at de ikke nådde dette "idealet", tror jeg. Hun har absolutt ikke operert seg til det perfekte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marion Skrevet 5. juli 2017 #4220 Del Skrevet 5. juli 2017 Sofie Elise...superkjendis i Norge. Har hun noen unike spesielle talent som gjør at hun stjeler så mye overskrifter? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå