LeilaS Skrevet 1. juni 2017 #3741 Del Skrevet 1. juni 2017 7 minutter siden, JessicaL skrev: Tror hun at snap er et speil? 🤣 Lille speil i mobilen der, hvem er vakrest på nettet her? (Cue duckface, slenge med håret og vise frem pupper/rumpe.) 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 1. juni 2017 #3742 Del Skrevet 1. juni 2017 8 minutter siden, JessicaL skrev: Tror hun at snap er et speil? 🤣 Lille speil i mobilen der, hvem er vakrest på nettet her? (Cue duckface, slenge med håret og vise frem pupper/rumpe.) Jeg tror du er inne på noe der. De som lever av selfier og kroppsbilde av seg selv, de tenker på kamera som speil. De tenker ikke på at det er mange som ser dem før etterpå. Da sitter de å studerer bildet av seg selv og tenker på hva som kan forbedres, hvordan bli penere og deiligere. De er så hekta på seg selv at de rett og slett verken har tid eller ork til annen kunnskap. Skummel utvikling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weekend Skrevet 1. juni 2017 #3743 Del Skrevet 1. juni 2017 6 timer siden, J.. skrev: Hun har allerede gjort det der.. http://m.sophieelise.blogg.no/1394295901_08032014.html Hun så helt nydelig ut på disse bildene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 1. juni 2017 #3744 Del Skrevet 1. juni 2017 2 timer siden, JessicaL skrev: Tror hun at snap er et speil? 🤣 Lille speil i mobilen der, hvem er vakrest på nettet her? (Cue duckface, slenge med håret og vise frem pupper/rumpe.) Og drar til Kirgisistan med NRK for å vise fram rumpa i profil på Snapchat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. juni 2017 #3745 Del Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, Weekend skrev: Hun så helt nydelig ut på disse bildene. Hun hadde jo allerede startet å operere seg på disse bildene. Hva er nydelig med det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 2. juni 2017 #3746 Del Skrevet 2. juni 2017 10 timer siden, J.. skrev: Hun hadde jo allerede startet å operere seg på disse bildene. Hva er nydelig med det? Jeg har også operert nesen min, betyr det at jeg ikke kan være nydelig, søt eller pen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. juni 2017 #3747 Del Skrevet 2. juni 2017 49 minutter siden, Pipa skrev: Jeg har også operert nesen min, betyr det at jeg ikke kan være nydelig, søt eller pen? For all del. Tenkte faktisk på at de fleste synes hun var så pen/søt FØR operasjonene. Derfor påpekte jeg nettopp det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 2. juni 2017 #3748 Del Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, J.. skrev: For all del. Tenkte faktisk på at de fleste synes hun var så pen/søt FØR operasjonene. Derfor påpekte jeg nettopp det. Da er jeg med.. da må vi vel enda ett år tilbake for å se henne helt naturell 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. juni 2017 #3749 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) 8 minutter siden, Pipa skrev: Da er jeg med.. da må vi vel enda ett år tilbake for å se henne helt naturell Helt tilbake til 18 desember 2012,faktisk. Da hun opererte seg for første gang (på sin egen 18 årsdag..) og benektet det i.. hva var det? 2-3 mnd? http://m.sophieelise.blogg.no/1360264011_svar_silikon.html Men restylane/fillers tok hun jo fra hun var 17.. http://m.sophieelise.blogg.no/1364985312_svar_p_sprsml__restyl.html Endret 2. juni 2017 av J.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. juni 2017 #3750 Del Skrevet 2. juni 2017 Restylane og fillers når man er 17 er intet annet enn galskap. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 2. juni 2017 #3751 Del Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, J.. skrev: Helt tilbake til 18 desember 2012,faktisk. Da hun opererte seg for første gang (på sin egen 18 årsdag..) og benektet det i.. hva var det? 2-3 mnd? http://m.sophieelise.blogg.no/1360264011_svar_silikon.html Men restylane/fillers tok hun jo fra hun var 17.. http://m.sophieelise.blogg.no/1364985312_svar_p_sprsml__restyl.html "Toppløs kommer jeg aldri til å vise meg, uansett sammenheng" lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. juni 2017 #3752 Del Skrevet 2. juni 2017 34 minutter siden, Vilunich skrev: "Toppløs kommer jeg aldri til å vise meg, uansett sammenheng" lol Samme med restylane.. "Er så fort gjort å se seg blind på størrelsen." 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weekend Skrevet 2. juni 2017 #3753 Del Skrevet 2. juni 2017 16 timer siden, J.. skrev: Hun hadde jo allerede startet å operere seg på disse bildene. Hva er nydelig med det? Hun var pen før operasjonene, som du sier (i et annet svar her), men hun var vel likevel nydelig her. Det var før hun fikk den veldig unaturlige looken som hun har nå. Jeg syns Kim K også er helt nydelig - og hun er jo operert så det holder. Skjønner ikke helt greia med at noen mener man bare kan være flott om man er helt naturlig? Det var ikke noen hyllest til plastikk-operasjoner, akkurat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. juni 2017 #3754 Del Skrevet 2. juni 2017 6 minutter siden, Weekend skrev: Hun var pen før operasjonene, som du sier (i et annet svar her), men hun var vel likevel nydelig her. Det var før hun fikk den veldig unaturlige looken som hun har nå. Jeg syns Kim K også er helt nydelig - og hun er jo operert så det holder. Skjønner ikke helt greia med at noen mener man bare kan være flott om man er helt naturlig? Det var ikke noen hyllest til plastikk-operasjoner, akkurat. Syns hun ser ganske morsom ut i det innlegget også,med de enorme tegnefilm puppene. Utover det ser hun helt normal/gjennomsnittlig ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. juni 2017 #3755 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Jeg synes hun var pen for noen år tilbake selv om hun hadde begynt å gjøre ting med utseende sitt. Problemet er at hun har gått for langt og er tydeligvis blitt helt blind på eget utseende. Så hun fyller på mer og mer. Det blir sjeldent bra. Hun er bare 22, men ser eldre ut. Tør ikke å tenke på hvordan hun blir seende ut som 40 åring Endret 2. juni 2017 av smalls 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. juni 2017 #3756 Del Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, Salka skrev: Restylane og fillers når man er 17 er intet annet enn galskap. BH: "During teen years, particularly between the age of 16 and 18, lips are naturally at their plumpest as our collagen production only begins to decrease after the age of 25. This collagen loss decreases by 1.5 per cent each year and comes as a result of the natural ageing process, which is why individuals may consider a Lip Enhancement treatment later on in life to regain former volume. The depletion of collagen in the lip area can also be accelerated by other factors such as smoking and sun damage." So is there a long-term impact? BH: "Undergoing lip fillers at a young age can risk lasting damage to the natural lip line as the natural shape of the lips is still developing. If a practitioner does treat a younger patient with Lip Fillers you can also risk ‘over-correction’, where the lips will lose their natural appearance and begin to look artificial. As a general rule, the bottom lip should be one third larger than the top lip." http://www.independent.co.uk/news/people/kylie-jenner-lip-fillers-experts-explain-the-medical-and-ethical-minefield-around-injecting-a-17-10232072.html 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 2. juni 2017 #3757 Del Skrevet 2. juni 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og kommentarer om kropp. Hanne Mari, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 4. juni 2017 #3758 Del Skrevet 4. juni 2017 I det siste innlegget hennes hvor hun "henger ut" Trump framstår hun jo bare like bastant og bombastisk som han selv. Også avslutter hun såklart med "at vi må lære av våre feil"... Hun klarer jo ikke det selv engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. juni 2017 #3759 Del Skrevet 4. juni 2017 14 minutter siden, Sejekk skrev: I det siste innlegget hennes hvor hun "henger ut" Trump framstår hun jo bare like bastant og bombastisk som han selv. Også avslutter hun såklart med "at vi må lære av våre feil"... Hun klarer jo ikke det selv engang? Og igjen drar hun i gang miljø/klima debatten.. Noe hun bryr seg midt i ræva med! Med å fly Norge rundt allerede 50+ ganger bare i år,storforbruk av alt som kan kjøpes for penger,Úber istedet for å gå,blablabla.. Og dette med Trump er igjen bare billige poeng hun har plukket opp fra media.. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 4. juni 2017 #3760 Del Skrevet 4. juni 2017 Det Trump-innlegget er bare......Heeeeerregud for et trainwreck du er, Sophie-Elise. Selvinnsikt, much? Knis. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå