Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11
10 timer siden, naivsuper skrev:

Gud så sexy jeg hadde følt meg hvis jeg skulle ha sex med noen og hadde parykk!!! Det er helt utrolig, hun prøver å være en sexbombe. Men finnes det egentlig noe mindre sexy enn parykk?

Kan man sove med parykk? Tar man parykken av før sex eller når man skal sove? Hmmm, blir bare veldig usexy´e scenarioer i hodet mitt. Mulig jeg tar feil.

Jeg hadde ikke turt å hatt sex med parykk! Herregud, tenk hvis han tar meg i doggy og finner på å dra meg i håret? Eh wops, der har han hele parykken i hånda :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Rose11 skrev:

Jeg hadde ikke turt å hatt sex med parykk! Herregud, tenk hvis han tar meg i doggy og finner på å dra meg i håret? Eh wops, der har han hele parykken i hånda :sprettoy:

Dette hadde skjedd med SE en gang, fortalte hun i en video. :fnise: Liker at hun har litt selvironi.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, Scoop skrev:

Dette hadde skjedd med SE en gang, fortalte hun i en video. :fnise: Liker at hun har litt selvironi.

Haha seriøst? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Bloggleseren skrev:

Thank God! Begynte å frykte at jeg måtte gå en hel dag uten å se rumpeballene til Sophie Elise:

http://sophieelise.blogg.no/1492093497_wet_hair_no_makeup.html

Klarte å få vist rumpa igjen ja... Og at hun skriver at hun tar solarium 3 ganger i uka i Harstad er bekymringsfullt. Er det noe en blir gammel og skrukkete av, pluss hudkreftfare så er solarium SISTE sort!! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Hei a er dette for en tråd? Håper virkelig ikke noen jeg kjenner sitter sånn her å dilter etter noen de tydeligvis hater på et nettforum. Voks opp, finn en annen tråd, og slutt å les bloggen hennes om den bare gjør dere til ekle slimete kommentatorer på nett. Så fordi hun har valgt å forandre på sitt utseende og være åpen om det skal hun ikke få si at hun synes hun er pen de dagene hun ikke bruker to timer foran speilet? Mister hun retten til å synes og si at hun selv ser bra ut bare pga det? Da bør vi gå litt løs på hverandre også i så tilfelle. Hvis mange her inne gar ikke silikon fordi de synes de har små papirer,  skal de nektes å gå i utregning? Enn nese operasjon eller folk som spiser for mye kake og har noen kilo ekstra? Får ikke de føler at de ser bra ut til tider de heller da Finnes 1000 scenarioer og dere er jo helt loka hele gjengen. Skaff dere hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, førstedamen skrev:

Hei a er dette for en tråd? Håper virkelig ikke noen jeg kjenner sitter sånn her å dilter etter noen de tydeligvis hater på et nettforum. Voks opp, finn en annen tråd, og slutt å les bloggen hennes om den bare gjør dere til ekle slimete kommentatorer på nett. Så fordi hun har valgt å forandre på sitt utseende og være åpen om det skal hun ikke få si at hun synes hun er pen de dagene hun ikke bruker to timer foran speilet? Mister hun retten til å synes og si at hun selv ser bra ut bare pga det? Da bør vi gå litt løs på hverandre også i så tilfelle. Hvis mange her inne gar ikke silikon fordi de synes de har små papirer,  skal de nektes å gå i utregning? Enn nese operasjon eller folk som spiser for mye kake og har noen kilo ekstra? Får ikke de føler at de ser bra ut til tider de heller da Finnes 1000 scenarioer og dere er jo helt loka hele gjengen. Skaff dere hjelp!

Små papirer?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen
2 minutter siden, J.. skrev:

Små papirer?

Haha, du skjønte vel at det skulle stå pupper  (nå ble det nesten til pepper) Satan's auto korrekt på min Samsung 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, førstedamen skrev:

Haha, du skjønte vel at det skulle stå pupper  (nå ble det nesten til pepper) Satan's auto korrekt på min Samsung 😂

Ja,det gjorde jeg.

Burde kansje ha kastet på ett ironiflagg eller noe,men trodde det var opplagt hvor jeg ville med kommentaren..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
6 minutter siden, J.. skrev:

Ja,det gjorde jeg.

Burde kansje ha kastet på ett ironiflagg eller noe,men trodde det var opplagt hvor jeg ville med kommentaren..

Nå mistet liksom "sinte" innlegget mitt all betydning pga noen små papirer, haha, jaja 😅

Endret av førstedamen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
9 timer siden, førstedamen skrev:

Jeg tror du har misforstått litt. Kritikken dreier seg om forhøyet selvbilde, dobbeltmoral og løgn. Spørs hvem som er mest loka her, de som kritiserer selvdiggerne som omtaler seg selv som deilig og juger om sminke, eller de som støtter den typen uttalelser og driter i at det sitter småjenter og tror på vaset til rosabloggerne.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
3 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg tror du har misforstått litt. Kritikken dreier seg om forhøyet selvbilde, dobbeltmoral og løgn. Spørs hvem som er mest loka her, de som kritiserer selvdiggerne med omtaler seg selv som deilig og juger om sminke, eller de som støtter den typen uttalelser og driter i at det sitter småjenter og tror på vaset til rosabloggerne.

Trenger man i det hele tatt kritisere noen som helst? Kan ikke en rosa blogg bare få være en rosa blogg? 

Endret av førstedamen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, førstedamen skrev:

Så fordi hun har valgt å forandre på sitt utseende og være åpen om det....

Åpen om det er hun i alle fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen

hun har innlegg opp og ned om operasjoner ol.  Det kalles å være ganske åpen. Hva har hun gjort med sin kropp som hun IKKE HAR fortalt fansen om? Og hvis det er slik så må det jo være filleting som de fleste ikke gidder å legge seg oppi uansett. Hun skal heller ikke trenger å dele hele livet sitt selvom hun er blogger 

Endret av førstedamen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, førstedamen skrev:

Netthatet mot flere av de mest populære bloggerne har da eksistert her i årevis, og det kommer nok til å fortsette, misunnelse fra kvinne til kvinne ligger i (den norske) menneskenaturen :)

Men hjelp tror jeg ikke folk her trenger, de trenger bare et sted å få utløp for sin frustrasjon :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, J.. skrev:

Hun har også selv sagt at man "bør" være åpen om alle operasjoner/endringer,da "alle ser det uansett".

Så hva med å følge eget råd.

Dette sa hun i starten, ja. Så begynte Isabel Raad å operere seg og var veldig åpen om det. Det ble veldig mye debatt rundt dette, og hvor dårlig forbilde det var å vise hvor lett det var å operere seg. I den perioden skrev SE et innlegg(jeg finner det ikke igjen) hvor hun også gikk ut mot dette. Hun sa at hvis hun noen gang kom til å operere seg igjen,(ikke at hun hadde noe spesifikk plan om det) så ville hun ikke gå ut med det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, førstedamen skrev:

Trenger man i det hele tatt kritisere noen som helst? Kan ikke en rosa blogg bare få være en rosa blogg? 

Hørt om å være en kritisk forbruker?  Ikke sluke alt som serveres  rått i sosiale medier, men å stille spørsmål til ting man reagerer på? Følge litt med på utviklingen i samfunnet og hva som påvirker oss?

Ikke alle går rundt som lobotomerte sauer i flokk og synes at alt bare er fint og flott, og hvis det er noe man ikke liker så sier man bare la-la-la og ser en annen vei?

Lykke til videre i livet på din rosa sky.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
49 minutter siden, naivsuper skrev:

Hørt om å være en kritisk forbruker?  Ikke sluke alt som serveres  rått i sosiale medier, men å stille spørsmål til ting man reagerer på? Følge litt med på utviklingen i samfunnet og hva som påvirker oss?

Ikke alle går rundt som lobotomerte sauer i flokk og synes at alt bare er fint og flott, og hvis det er noe man ikke liker så sier man bare la-la-la og ser en annen vei?

Lykke til videre i livet på din rosa sky.

Haha absolutt ikke det det handler om. Som jeg har skrevet tidligere, når ble dette bloggernes ansvar? De har da ikke ansvar for at media i hele vesten er skakk kjørt? Finnes der en midtsidepike som ikke er photoshoppet?  Eller en dr greve såpe reklame med en kvinne med normal kropp.  Shampoo for vanlige folk finnes heller ikke utifra hva jeg ser i kampanjer, reklamer osv.  Jeg mener det finnes en ufattelig lang liste med saker som må taes tak i, diskuteres og snakkes om, men sofie Elise er ikke engang kvalifisert for den listen. Har nok ingenting med rosa skyer å gjøre, men om å ta problemet,  og ikke bare prate om bivirkninger rundt selve problemet.  

Endret av førstedamen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, førstedamen skrev:

Haha absolutt ikke det det handler om. Som jeg har skrevet tidligere, når ble dette bloggernes ansvar? De har da ikke ansvar for at media i hele vesten er skakk kjørt? Finnes der en midtsidepike som ikke er photoshoppet?  Eller en dr greve såpe reklame med en kvinne med normal kropp.  Shampoo for vanlige folk finnes heller ikke utifra hva jeg ser i kampanjer, reklamer osv.  Jeg mener det finnes en ufattelig lang liste med saker som må taes tak i, diskuteres og snakkes om, men sofie Elise er ikke engang kvalifisert for den listen. Har nok ingenting med rosa skyer å gjøre, men om å ta problemet,  og ikke bare prate om bivirkninger rundt selve problemet.  

Hvis  det er et problem for deg at folk i denne tråden ikke diskuterer de viktigste problemene i samfunnet,  samtidig som  du uttaler  "er det nødvendig å kritisere noen ting som helst", så skjønner jeg ikke hvorfor du bruker av din tid til å kritisere oss som har lyst til å diskutere enkelte bloggeres dobbeltmoral. 

Burde du da ikke være i et annet forum og diskutere viktigere ting en SE? 

Er du 14 eller 65?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...