Daudaferd Skrevet 16. oktober 2016 #2241 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hører gjennom podcasten nå, og den praten om selvskading der kan være triggende som bare juling. *oppgitt* 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. oktober 2016 #2242 Del Skrevet 16. oktober 2016 4 timer siden, JessicaL skrev: Å misbruke ritalin pleier å gi vektnedgang jo. Både pga at man mister matlysten men ffa fordi kroppen går på høygir hele tiden. Det kan også gi angst og hallusinasjoner. Misbruk av ritalin er farlig og jeg håper hun har hatt vett på å fremstille det slik i boken. Okey, ikke opplevd dette. Går på ritalin. Mange myter ute å går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 16. oktober 2016 #2243 Del Skrevet 16. oktober 2016 26 minutter siden, Keikolina skrev: Okey, ikke opplevd dette. Går på ritalin. Mange myter ute å går. Jeg har også gått på Ritalin. Makan til drittmedisin, altså. Kjentes ut sommer huet var fullt av ull hele tiden. Mistet ikke matlysten, og ble ikke spes høyt giret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 16. oktober 2016 #2244 Del Skrevet 16. oktober 2016 1 time siden, Keikolina skrev: Okey, ikke opplevd dette. Går på ritalin. Mange myter ute å går. 55 minutter siden, Rosalie skrev: Jeg har også gått på Ritalin. Makan til drittmedisin, altså. Kjentes ut sommer huet var fullt av ull hele tiden. Mistet ikke matlysten, og ble ikke spes høyt giret. Det har vel ganske mye å gjøre med at dere er forskrevet medisinen pga en diagnose. Det vil virke individuelt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 16. oktober 2016 #2245 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jeg blir veldig skuffet når hun bagateliserer det å bruke ritalin på bloggen sin. Hun brukte ritalin for å "holde seg gående", og for hennes del virket det prestasjonsfremmende. Virkelig trist at hun mener det ikke er et misbruk fordi at det er reseptbelagt medisin, og at hun ikke har sittet med "sprøyta i armen". Uavhengig av hvor ironisk SE synes det er å bli kalt forbilde, fordi hun ikke anser seg selv som det, så er det ikke hennes valg. Det er andre som definerer hvem de vil ha som forbilde, ikke forbildet selv. Med en av Norges mest leste blogger burde hun se at hun har et ansvar. Det blir for platt å avskrive seg alt fordi at man ikke vil være forbilde. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. oktober 2016 #2246 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) 1 time siden, Monky skrev: Det har vel ganske mye å gjøre med at dere er forskrevet medisinen pga en diagnose. Det vil virke individuelt. Ja, det vet jeg. Gjorde nok av undersøkelser før jeg gikk til skrittet å begynne med de. Vektnedgangen et veldig forbigående. Er nok mye placebo effekter om denne medisinen og myter. Ingen mirakel medisin. Endret 16. oktober 2016 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 16. oktober 2016 #2247 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hvordan kan hun si at hun "har vært" sykelig opptatt av utseendet? Hun er jo like "ille" nå? Hvis hun skal overbevise meg om at hun ferdig med det der må hun jammen meg fjerne løsvipper, løshår, Restylane i kinn og lepper, botoxen, og ta ut diverse implatater. Nesen får hun ikke reversert, så den må hun leve med. Det jeg prøver å si er at hun snakker med to tunger, og det om et emne som hun åpenlyst ikke er så ferdig med som hun påstår. Men, det kan jo hende at folk som opererer seg til et nytt utseende til slutt innbiller seg at det er slik de ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Introverted Skrevet 17. oktober 2016 #2248 Del Skrevet 17. oktober 2016 http://www.tv2.no/v/1075088/ Det er stor forskjell på bilder som hun tar av seg selv, og filmopptak hun er med på. Hun sa i den Harm og Hegseth podcasten at hun var redd for at folk skulle synes hun var styggere i virkeligheten, enn på bloggen, og det er kanskje ikke så rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 17. oktober 2016 #2249 Del Skrevet 17. oktober 2016 22 timer siden, Keikolina skrev: Okey, ikke opplevd dette. Går på ritalin. Mange myter ute å går. Da regner jeg med at du har ADHD og har fått medisin utskrevet a legen din? Ritalin har en helt motsatt effekt på mennesker som ikke har ADHD. Du blir rolig, de som misbruker det blir speeda. Det er ingen myte, det er veldokumentert fakta. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 17. oktober 2016 #2250 Del Skrevet 17. oktober 2016 20 timer siden, BeverTramp skrev: Jeg blir veldig skuffet når hun bagateliserer det å bruke ritalin på bloggen sin. Hun brukte ritalin for å "holde seg gående", og for hennes del virket det prestasjonsfremmende. Virkelig trist at hun mener det ikke er et misbruk fordi at det er reseptbelagt medisin, og at hun ikke har sittet med "sprøyta i armen". Uavhengig av hvor ironisk SE synes det er å bli kalt forbilde, fordi hun ikke anser seg selv som det, så er det ikke hennes valg. Det er andre som definerer hvem de vil ha som forbilde, ikke forbildet selv. Med en av Norges mest leste blogger burde hun se at hun har et ansvar. Det blir for platt å avskrive seg alt fordi at man ikke vil være forbilde. Enig, det er mange mennesker som har fått livet sitt ødelagt av pillemisbruk. Enklete reseptbelagde medisiner har veldig stort misbrukspotensiale. Ritalin er en av dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. oktober 2016 #2251 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 17. oktober 2016 #2252 Del Skrevet 17. oktober 2016 1 time siden, Introverted skrev: http://www.tv2.no/v/1075088/ Det er stor forskjell på bilder som hun tar av seg selv, og filmopptak hun er med på. Hun sa i den Harm og Hegseth podcasten at hun var redd for at folk skulle synes hun var styggere i virkeligheten, enn på bloggen, og det er kanskje ikke så rart... Oi! Hadde ikke kjent henne igjen om jeg hadde møtt henne på gata. Vakker uansett, men ser ut som to forskjellige jenter 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 17. oktober 2016 #2253 Del Skrevet 17. oktober 2016 16 minutter siden, Lerke987 skrev: Oi! Hadde ikke kjent henne igjen om jeg hadde møtt henne på gata. Vakker uansett, men ser ut som to forskjellige jenter http://www.side2.no/underholdning/sophie-elises-strste-frykt-er-a-ikke-bety-noe/3423272076.html Når hun ikke har de lange extensionene mer blir hun helt annerledes også. Men i den lille videosnutten (fra Bloggerne?) er hun også helt ulik fotografiene på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. oktober 2016 #2254 Del Skrevet 17. oktober 2016 Flere avsløringer fra boken. 14 år og gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. oktober 2016 #2255 Del Skrevet 17. oktober 2016 6 minutter siden, Xstrella skrev: Flere avsløringer fra boken. 14 år og gravid. Er ikke det gammelt nytt? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 17. oktober 2016 #2256 Del Skrevet 17. oktober 2016 Så når hun nå sier st hun forteller om misbruket fordi hun vil alt skal fortelles så bør virkelig sannheten alle lurer på komme frem også i boken. Ellers lyver hun i det intervjuet, igjen. Ellers kunne hun jo latt være å sagt noe om dette også, misbruk er ikke noe man trenger skryte av uansett spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 17. oktober 2016 #2257 Del Skrevet 17. oktober 2016 21 timer siden, medeus skrev: Hvordan kan hun si at hun "har vært" sykelig opptatt av utseendet? Hun er jo like "ille" nå? Hvis hun skal overbevise meg om at hun ferdig med det der må hun jammen meg fjerne løsvipper, løshår, Restylane i kinn og lepper, botoxen, og ta ut diverse implatater. Nesen får hun ikke reversert, så den må hun leve med. Det jeg prøver å si er at hun snakker med to tunger, og det om et emne som hun åpenlyst ikke er så ferdig med som hun påstår. Men, det kan jo hende at folk som opererer seg til et nytt utseende til slutt innbiller seg at det er slik de ser ut? Applaus! My thoughts exactly. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 17. oktober 2016 #2258 Del Skrevet 17. oktober 2016 23 minutter siden, Onbothsides skrev: Så når hun nå sier st hun forteller om misbruket fordi hun vil alt skal fortelles så bør virkelig sannheten alle lurer på komme frem også i boken. Ellers lyver hun i det intervjuet, igjen. Ellers kunne hun jo latt være å sagt noe om dette også, misbruk er ikke noe man trenger skryte av uansett spør du meg. Bravo! Hun kunne fint holdt det for seg selv. Eller fortalt sannheten. Dere som skal lese boken må fortelle: Hvordan man får Kardashianrumpe i løpet av fjorten dager? Siden alle sannheter skal fram kommer vel avsløringen av trikset også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 17. oktober 2016 #2259 Del Skrevet 17. oktober 2016 2 timer siden, Lerke987 skrev: Oi! Hadde ikke kjent henne igjen om jeg hadde møtt henne på gata. Vakker uansett, men ser ut som to forskjellige jenter Tror hun nok hun photoshopper bildene sine veldig. Kjenner flere som er annerledes på bilder pga de photoshopper bildene veldig. Jeg så henne på Oslo City for noen år tilbake og da var hun veldig oversminket. Fikk se henne på H&M 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 17. oktober 2016 #2260 Del Skrevet 17. oktober 2016 16 minutter siden, medeus skrev: Bravo! Hun kunne fint holdt det for seg selv. Eller fortalt sannheten. Dere som skal lese boken må fortelle: Hvordan man får Kardashianrumpe i løpet av fjorten dager? Siden alle sannheter skal fram kommer vel avsløringen av trikset også. Det var dette jeg siktet til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå