Sandin Skrevet 16. juli 2016 #1661 Del Skrevet 16. juli 2016 Dette var jo to fluer i ett smekk. For det første fikk hun fortalt hele verden at hun har sex, og folk kan ha noe å spekulere i hvem det er. Dernest fikk hun sympati for å ha blitt utsatt for, tja hva vil hun kalle det, sexisme? Offerrollen er inntatt for lenge siden, psykiske problemer er et fint krydder, litt selvdiagnostisering på toppen (hun har selv sagt hun er høysensitiv og bipolar og nå eksistensiell angst) så har du blogginntektene gående en god stund til bare på etterdønningene av dette. Skavland neste? 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalkun89 Skrevet 16. juli 2016 #1662 Del Skrevet 16. juli 2016 Ah, jeg har begynt å miste sansen for sophie Elise... Noe jeg syns er synd, for jeg likte henne så godt. Men etter hele denne rumpe-greia, og nå innlegget om legen, som bare var.. Teit? Jeg holder litt med legen, hvordan klarer hun ha sex hvis hun er så dårlig at hun tvinger seg selv innlagt neste dag. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. juli 2016 #1663 Del Skrevet 16. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 16. juli 2016 #1664 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) 4 timer siden, Llise skrev: Hun sier i et intervju i VG at hun ikke har gått til psykolog eller blitt medisinert for angsten sin, fordi da ville hun mistet "edgen" sin. Jeg gir opp. Denne romantiseringen av psykiske lidelser må ta slutt, dette er skremmende. Leste ikke den delen av artikkelen, men ja det er skremmende. Hun lever jo av å påvirke barn og ungdom. Endret 16. juli 2016 av Summers 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 16. juli 2016 #1665 Del Skrevet 16. juli 2016 Fy. Fader. Så. Lei. Jeg. Er. Av. Å. Se. Sophie. Elise. I. Media. SLUTT å skrive om henne! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. juli 2016 #1666 Del Skrevet 16. juli 2016 Til vippe/hårdiskusjonen; jeg tror alle mine venninner har/har hatt extensions, vipper, negler o.l. Vi er alle rundt 30 år, fra en av Norges største byer og er en helt vanlig gjeng med både høy/lav utdannelse, familie/barn/single osv. Helt vanlig her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 16. juli 2016 #1667 Del Skrevet 16. juli 2016 Skjønner ikke hvorfor det diskuteres vipper og extensions. Noen liker å pynte seg, andre ikke. Noen kler seg for stil, andre kler seg for komfort. Noen liker stramme bukser, andre liker baggy. Noen har langt hår, andre har kort. Noen har tatoveringer, andre har ikke. Samme gjelder piercings, ørepynt osv. Miljø spiller en rolle, men det er ikke alt. Skal alle gå rundt å være like? Noen rynker på nesa av langt hår, velstelte negler og vippeextensions. Andre rynker på nesa av tatoveringer, piercings og colaflaska som stikker ut av baklomma. Men hva så? Skal man gå rundt å tilfredstille andre sine preferanser? Herregud så kjedelig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 16. juli 2016 #1668 Del Skrevet 16. juli 2016 Lurer på om hun kommer til å si den egentlige grunnen til at hun ble lagt inn på sykehus. Har hatt pasienter som har blitt sendt hjem fra sykehus etter noen timer med full lungebetennelse og generelt veldig dårlig form, mens hun fikk være der i 5 døgn grunnet betennelse i bekkenet? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 17. juli 2016 #1669 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Har hun virkelig sagt at hun VIL ha angst? Jebus. Tror aldri jeg har hatet livet mitt så mye som de årene jeg slet med sterk angst. Skjønner virkelig ikke hvordan folk kan ønske seg noe sånt, det er så lite "edgy" som du får det. Har forsåvidt sett folk skrive at de ønsker de hadde anoreksi også, så de kunne gå ned i vekt, men fellesnevneren var at INGEN av disse folkene faktisk visste hva det innebærer å ha en spiseforstyrrelse. Endret 17. juli 2016 av Fnisu 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 17. juli 2016 #1670 Del Skrevet 17. juli 2016 8 timer siden, frk91 skrev: Lurer på om hun kommer til å si den egentlige grunnen til at hun ble lagt inn på sykehus. Har hatt pasienter som har blitt sendt hjem fra sykehus etter noen timer med full lungebetennelse og generelt veldig dårlig form, mens hun fikk være der i 5 døgn grunnet betennelse i bekkenet? I følge Isachsen selv så hadde hun hatt svært høy feber i dagevis og følte seg ute av stand til å ta vare på seg selv. Hun ble forespurt om noen kunne passe på henne hjemme men avkreftet dette, til tross for venninnefølge til legevakten og svært nylig sexpartner. Da har ikke sykehuset noe valg, selv om innleggelsen koster skattebetalerne mye penger. Hun lå på sykehuset i tre døgn og fikk i følge egenpubliserte bilder en standard bredspektret antibiotikabehandling 3-4 ganger i døgnet pga ukjent infeksjonsfokus. Hun forteller videre om daglige blodprøver, noe som også er standard for å sjekke at infeksjonsparametrene faller tilfredsstillende. Så var det i følge Isachsen selv over på antibiotika i tablettform. Ikke noe dramatikk med dette. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 17. juli 2016 #1671 Del Skrevet 17. juli 2016 Nyrebekkenbetennelse? Kan være grusomt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nydelig Skrevet 17. juli 2016 #1672 Del Skrevet 17. juli 2016 12 timer siden, FantasDick skrev: Til vippe/hårdiskusjonen; jeg tror alle mine venninner har/har hatt extensions, vipper, negler o.l. Vi er alle rundt 30 år, fra en av Norges største byer og er en helt vanlig gjeng med både høy/lav utdannelse, familie/barn/single osv. Helt vanlig her. Jeg har ingen venner med extentions. Det er på ingen måte vanlig i min by. (Er også fra en av Norges største byer) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 17. juli 2016 #1673 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) I september 2014 hadde hun også betennelse i bekkenet Link til blogg Husker dette godt fordi at vanligste grunnen til bekkeninfeksjon er klamydia, noe som gjorde at kommentarfeltet "tok av" for 2 år siden. (Til mod. Dette er en tillleggsopplysning til hvorfor jeg finner frem et blogginnlegg fra 2014. Jeg påstår ikke at noen har eller har hatt klamydia) Endret 17. juli 2016 av BeverTramp Om infeksjon 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 17. juli 2016 #1674 Del Skrevet 17. juli 2016 44 minutter siden, BeverTramp skrev: I september 2014 hadde hun også betennelse i bekkenet Link til blogg Husker dette godt fordi at vanligste grunnen til bekkeninfeksjon er klamydia, noe som gjorde at kommentarfeltet "tok av" for 2 år siden. (Til mod. Dette er en tillleggsopplysning til hvorfor jeg finner frem et blogginnlegg fra 2014. Jeg påstår ikke at noen har eller har hatt klamydia) Eller at man tar den fra brunt til rosa uten rens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 17. juli 2016 #1675 Del Skrevet 17. juli 2016 Æsj. Stygge bilder i hodet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 17. juli 2016 #1676 Del Skrevet 17. juli 2016 22 timer siden, hippyskippy skrev: Fy. Fader. Så. Lei. Jeg. Er. Av. Å. Se. Sophie. Elise. I. Media. SLUTT å skrive om henne! Enig Hun er jo OVERALT hele tiden. Jeg trykker aldri inn på linkene om henne, men er lei av å se henne overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 17. juli 2016 #1677 Del Skrevet 17. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 17. juli 2016 #1678 Del Skrevet 17. juli 2016 Jeg liker denne jenta veldig godt, jeg! Just saying 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 17. juli 2016 #1679 Del Skrevet 17. juli 2016 4 minutter siden, tweet skrev: Jeg liker denne jenta veldig godt, jeg! Just saying Jeg og! Selv om jeg liker henne,så liker jeg ikke alt hun sier/gjør. Men det er noe ved henne som jeg liker altså Pen er hun og! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 17. juli 2016 #1680 Del Skrevet 17. juli 2016 14 timer siden, Ultiva skrev: I følge Isachsen selv så hadde hun hatt svært høy feber i dagevis og følte seg ute av stand til å ta vare på seg selv. Hun ble forespurt om noen kunne passe på henne hjemme men avkreftet dette, til tross for venninnefølge til legevakten og svært nylig sexpartner. Da har ikke sykehuset noe valg, selv om innleggelsen koster skattebetalerne mye penger. Hun lå på sykehuset i tre døgn og fikk i følge egenpubliserte bilder en standard bredspektret antibiotikabehandling 3-4 ganger i døgnet pga ukjent infeksjonsfokus. Hun forteller videre om daglige blodprøver, noe som også er standard for å sjekke at infeksjonsparametrene faller tilfredsstillende. Så var det i følge Isachsen selv over på antibiotika i tablettform. Ikke noe dramatikk med dette. Klarer ikke å tro at hun var så dårlig når hun i dag er på fylla igjen. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå