Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Sophie Elise er blitt proff. Jeg synes hun svarte veldig godt for seg på de aller fleste spørsmålene. Hun er ydmyk og beskriver svakheter - men er det ekte? Det tror jeg ikke. Hun er ikke lenger jenta på pikerommet som var åpen, ærlig og spontan. Vi kan nok ikke lengre regne med at det hun legger ut er kortreiste tanker - alt hun skriver er gjennomarbeidet og bevisst plassert i tid og rom, slik hun selv beskriver at hun holder ting inni seg til den rette anledningen byr seg - den rette anledningen der det vil gi mest blest og diskusjon.

Jeg synes hun er dyktig, men ikke lengre sjarmerende. Det har hun mistet på veien.

Angående rompa så ligger nok også den publiseringen der og venter på rette tidspunktet. Det at hun ikke sa et ord om det nå, på tross av alle spørsmålene er nok også en brikke i spillet. Hun har makt over oss ... vi vil vite, men hun bestemmer når.

Jeg pleier å lese bloggen, men det er med bismak. Det er ikke lengre SE som er interessant, men spillet rundt. Hvordan er det mulig å tjene så mye på noe så trivielt som sitt eget liv? 

Og hvor forferdelig usunt må det ikke være å bli så til de grader opptatt av seg selv og sitt? Ingen tvil om at SE er og stadig blir mer høy på seg selv.

Nei, takke meg til en joint ... (det var bare en dårlig spøk :fnise:)

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Betrakteren skrev:

Og hvor forferdelig usunt må det ikke være å bli så til de grader opptatt av seg selv og sitt? Ingen tvil om at SE er og stadig blir mer høy på seg selv.

Veldig bra innlegg, og enig i dette. Tipper at det kommer noen masteroppgaver i sosiologi etter hvert som gransker hvordan unge jenter påvirkes av å iscenesette seg selv og ha seg selv som salgsprodukt år etter år. Det virker logisk at oppmerksomheten og fokuset på en selv vil kunne føre til nokså ekstrem selvbevissthet etter hvert.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går hun i kosedress på fest og hva har skjedd med ansiktet hennes?  Hun ser ut som hun er 15 år eldre. 

Endret av DreamOn
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, DreamOn skrev:

Hvorfor går hun i kosedress på fest og hva har skjedd med ansiktet hennes?  Hun ser ut som hun er 15 år eldre. 

Hun burde hvertfall droppe den sminkøren!/fillers!! Hun er jo naturlig kjempesøt i ansiktet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, DreamOn skrev:

For mye botox og fillets tydeligvis  (ja,kommentaren min blir sikkert slettet men) Synes hun var penere før. Nå har hun tatt helt av. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det er jo dette som skjer etterhvert når man bruker slikt i ansiktet. Det er som å fikse litt og litt på noe, du får aldri tilbake utgangspunktet. Når du skal reparere på en reparasjon så blir det slik. Alle vet dette, det er bare å ta en titt på litt eldre kjendiser, så ser du hvor galt det går. Om ti år kommer de av bloggerne som bruker slike injeksjoner til å se ut som en animasjon av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun begynner å ligne litt på fotballfrue. Store øyne, fillerkinn, contouring og store lepper. Dog er dette trenden i resten av kjendisverdenen også, så de følger bare strømmen.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, frk91 skrev:

Hun begynner å ligne litt på fotballfrue. Store øyne, fillerkinn, contouring og store lepper. Dog er dette trenden i resten av kjendisverdenen også, så de følger bare strømmen.

Skjønner ikke at de ønsker å se 10-15 år eldre ut..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

Hm. Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv. Er journalistene ironiske eller seriøse når de skriver om/intervjuer SE? Noen ganger aner jeg en intelligent snert i det de sier/skriver, andre ganger syns jeg det er helt uten substans og på linje med bloggen/bloggeren. 

Men. Det er ikke viktig, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medlemmet

Irriterende å se at hun fremdeles bruker produkter som er testet på dyr. I et innlegg fra 2012 sier hun: "Jeg personlig eier produkter hjemme som er testet på dyr, ting jeg har fått i gave og slikt, men det er aldri noe jeg ville kjøpt selv eller skrevet produktomtale om for å reklamere." (blogglink: http://sophieelise.blogg.no/1343832064_hvilke_merker_tester_.html) Men om det er unnskyldningen for produktene i badromsskapet i det nyeste innlegget hennes, så blir den veeeldig tynn. Tviler på at noen har gitt henne en Colgate-tannkrem i gave, liksom.. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 123Sol
1 time siden, Medlemmet skrev:

Irriterende å se at hun fremdeles bruker produkter som er testet på dyr. I et innlegg fra 2012 sier hun: "Jeg personlig eier produkter hjemme som er testet på dyr, ting jeg har fått i gave og slikt, men det er aldri noe jeg ville kjøpt selv eller skrevet produktomtale om for å reklamere." (blogglink: http://sophieelise.blogg.no/1343832064_hvilke_merker_tester_.html) Men om det er unnskyldningen for produktene i badromsskapet i det nyeste innlegget hennes, så blir den veeeldig tynn. Tviler på at noen har gitt henne en Colgate-tannkrem i gave, liksom.. :sprettoy:

Innlegget er fra 2012...Kanskje hun har endret mening siden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lise T Fjell skrev:

Er det bare meg som syns hun høres psykotisk ut i det nyeste innlegget? Haha

Det er bare et av de sedvanlige "se hvor dyp jeg er"-innleggene hennes. Verdt å nevne at hun for bare en uke siden kritiserte andre jenter for å ville virke mørke og dype.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det virker litt som at Sophie vil være som Linnea Myhre. Mystisk, dyp og rett frem. Dessverre synes jeg Sophie bare virker negativ og bitter, mens Linnea er sjarmerende.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
14 timer siden, Mortem skrev:

Innlegget er fra 2012...Kanskje hun har endret mening siden da?

Eller blitt gladere for cash enn prinsipper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Lise T Fjell skrev:

Er det bare meg som syns hun høres psykotisk ut i det nyeste innlegget? Haha

Det innlegget kunne jeg skrevet selv - og jeg er IKKE psykotisk (så vidt jeg vet ... sånt vet man jo ikke selv :lete:) Ikke det at innlegget var så bra altså, men jeg kjente meg godt igjen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Betrakteren skrev:

Det innlegget kunne jeg skrevet selv - og jeg er IKKE psykotisk (så vidt jeg vet ... sånt vet man jo ikke selv :lete:) Ikke det at innlegget var så bra altså, men jeg kjente meg godt igjen!

De fleste jeg kjenner har eller har hatt det slik

"Hva er en tanke"

"Hvordan kan jeg tenke akkurat det jeg tenker"

"Ville jeg fortsatt eksistert men bare i en annen kropp hvis mamma og pappa hadde fått meg litt tidligere" 

"Hvordan "visste" cellene hvor de skulle for å lage meg"

"Hvordan kan man vite at man ser for seg det samme når man snakker om samme ting"

"Tenk hvis din blå er min rød. At vi ser forskjellige farger men har LÆRT at det heter det samme"

Osvosv. De fleste jeg kjenner vokser også dette av seg. Min erfaring rundt SE sine filosifiske innlegg er at jeg hadde samme/lignende tanker som barn og tenåring

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...