lille humla Skrevet 14. juni 2016 #1421 Del Skrevet 14. juni 2016 1 time siden, helobaby skrev: Men for faen. Det er da bedre å gjøre noe enn ingenting, eller? Når hun som vegetarianer får kjeft for å ikke gjøre nok, når hun gjør så innmari mye mer enn mange. Hun spiser fisk.Ikke vegitarianer... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2016 #1422 Del Skrevet 14. juni 2016 2 timer siden, helobaby skrev: Men for faen. Det er da bedre å gjøre noe enn ingenting, eller? Når hun som vegetarianer får kjeft for å ikke gjøre nok, når hun gjør så innmari mye mer enn mange. Nei, DET gjør hun ikke! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helobaby Skrevet 14. juni 2016 #1423 Del Skrevet 14. juni 2016 6 minutter siden, DreamOn skrev: Nei, DET gjør hun ikke! Hva gjør hun ikke? Gjør ikke nok? Samma det, hun gjør da langt bedre enn de fleste, i tillegg til å inspirere mange. Ja vel så spiser hun fisk, egg, gelatin og drikker melk, men hun spiser ikke kjøtt, noe de fleste som spiser fisk, egg, gelatin og drikker melk gjør. Hun sier at palmeolje er dumt og gjør de 14 år gamle leserne sine obs på det. BRA. Hun gjør så mye mer enn de fleste, og det burde hun få ros og ikke kritikk for. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. juni 2016 #1424 Del Skrevet 14. juni 2016 2 timer siden, medeus skrev: Kanskje det, dersom man tar utgangspunkt i at hun har sagt at privatlivet (= kjærester) I K K E skal være et tema i bloggen. Så da er det det konstruktivt å si at Thodesen har tatt til fornuft? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu88 Skrevet 14. juni 2016 #1425 Del Skrevet 14. juni 2016 41 minutter siden, helobaby skrev: Hva gjør hun ikke? Gjør ikke nok? Samma det, hun gjør da langt bedre enn de fleste, i tillegg til å inspirere mange. Ja vel så spiser hun fisk, egg, gelatin og drikker melk, men hun spiser ikke kjøtt, noe de fleste som spiser fisk, egg, gelatin og drikker melk gjør. Hun sier at palmeolje er dumt og gjør de 14 år gamle leserne sine obs på det. BRA. Hun gjør så mye mer enn de fleste, og det burde hun få ros og ikke kritikk for. Så det er "gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør" som er tingen da? Selve definisjonen på hyklersk faktisk. "Hykleri er når man utgir seg for å ha dyder, moraler, religiøse syn, prinsipper, etc., som man ikke egentlig har. Hykleri innebærer bedrag av andre og er derfor en type løgn." Om hun inspirerer de 14 år gamle leserene sine, tror du ikke de blir mye mer påvirket av det hun sier hun bruker av sminke, spiser osv, mer en de blir av de innleggene der hun preker. Tipper 14 åringene tenker mer i den gaten at "er det greit for SE, så er det greit for meg". 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helobaby Skrevet 14. juni 2016 #1426 Del Skrevet 14. juni 2016 45 minutter siden, lulu88 skrev: Så det er "gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør" som er tingen da? Selve definisjonen på hyklersk faktisk. "Hykleri er når man utgir seg for å ha dyder, moraler, religiøse syn, prinsipper, etc., som man ikke egentlig har. Hykleri innebærer bedrag av andre og er derfor en type løgn." Om hun inspirerer de 14 år gamle leserene sine, tror du ikke de blir mye mer påvirket av det hun sier hun bruker av sminke, spiser osv, mer en de blir av de innleggene der hun preker. Tipper 14 åringene tenker mer i den gaten at "er det greit for SE, så er det greit for meg". Nei, på ingen måte. Hun sier hun ikke spiser kjøtt, og hun spiser, så vidt jeg vet, ikke kjøtt. Hun liker ikke palmeolje og sier ekstra i fra når et produkt hun reklamerer for ikke har det. Greit nok mye av det hun kritiseres for her, men jeg synes det blir alt for dumt å kritisere henne for dette. Hun spiser egg, melk, gelatin, bruker noe sminke med palmeolje, kjøper noen skinnvesker, men det er ikke greit FORDI hun ikke spiser kjøtt og sier at palmeolje er dumt. Jeg skjønner virkelig ikke greia. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. juni 2016 #1427 Del Skrevet 14. juni 2016 13 minutter siden, helobaby skrev: Nei, på ingen måte. Hun sier hun ikke spiser kjøtt, og hun spiser, så vidt jeg vet, ikke kjøtt. Hun liker ikke palmeolje og sier ekstra i fra når et produkt hun reklamerer for ikke har det. Greit nok mye av det hun kritiseres for her, men jeg synes det blir alt for dumt å kritisere henne for dette. Hun spiser egg, melk, gelatin, bruker noe sminke med palmeolje, kjøper noen skinnvesker, men det er ikke greit FORDI hun ikke spiser kjøtt og sier at palmeolje er dumt. Jeg skjønner virkelig ikke greia. Noen MÅ ta SE uansett hva hun gjør. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 15. juni 2016 #1428 Del Skrevet 15. juni 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FriCol Skrevet 15. juni 2016 #1429 Del Skrevet 15. juni 2016 Hadde hun ikke en periode der hun annenhver uke skulle være veganer? Hva skjedde med det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. juni 2016 #1430 Del Skrevet 15. juni 2016 Man er vel ikke vegetarianer hvis man spiser fisk? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 15. juni 2016 #1431 Del Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, smalls skrev: Man er vel ikke vegetarianer hvis man spiser fisk? Det heter vel pescetarianer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 15. juni 2016 #1432 Del Skrevet 15. juni 2016 N Å begynner det å bli latterlig hvordan hun hekter seg på det som er i nyhetsbildet for å holde interessen for bloggen (og henne selv) oppe. I denne omgangen er det på grensen til det makabre. Jeg trodde det var et lite snev av anstendighet i henne, men der tok jeg feil. En ting er å uttrykke empati med pårørende og sorg over de døde, men å gjøre seg selv til "en av dem" er å tråkke over en grense. Og VG biter på og slenger henne opp på førstesiden, ingen anstendighet der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 15. juni 2016 #1433 Del Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, medeus skrev: N Å begynner det å bli latterlig hvordan hun hekter seg på det som er i nyhetsbildet for å holde interessen for bloggen (og henne selv) oppe. I denne omgangen er det på grensen til det makabre. Jeg trodde det var et lite snev av anstendighet i henne, men der tok jeg feil. En ting er å uttrykke empati med pårørende og sorg over de døde, men å gjøre seg selv til "en av dem" er å tråkke over en grense. Og VG biter på og slenger henne opp på førstesiden, ingen anstendighet der heller. Jeg tviler ikke på at hun er bi hvis hun sier det, men jeg tenkte også at timingen for denne "avsløringen" ikke var noen tilfeldighet - ikke denne gangen heller. Og ja, hun er kynisk, det viser hun igjen og igjen. Jeg satt også og funderte over timingen ved å legge ut et avslørende bilde av seg selv uka etter oppslagene om at bilder av henne blir misbrukt på nett. Men jeg kom i grunnen ikke frem til noe. Er usikker på om hun prøver å gjøre et oppegående poeng ut av forskjellen på bilder hun samtykker til og bilder hun ikke samtykker til, eller om hun bare har glemt hva forrige ukes nyhetsoppslag handlet om. Ikke så lett å si med henne. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 16. juni 2016 #1434 Del Skrevet 16. juni 2016 Enig i at hun også denne gangen har dratt det for langt. Hadde hun skrevet et innlegg der hun hyller homofili f.eks dedikere et innlegg til Joachim eller noe så hadde det vært noe helt annet. Totalt unødvendig å blande inn at hun har hatt et crush på to jenter, det fremmer ikke saken i det hele tatt men det skaper jo helt klart overskrifter og det er jo det hun ønsker. Får litt følelsen fra da jeg var 18 og jenter på byen klinte med andre jenter for å få oppmerksomhet. Ingen av dem som er gift med ei dame i dag for å si det sånn.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lysestake Skrevet 16. juni 2016 #1435 Del Skrevet 16. juni 2016 Ikke veggis nok Ikke skeiv nok Ikke forulempet nok Haha, dette er helt utrolig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 16. juni 2016 #1436 Del Skrevet 16. juni 2016 1 minutt siden, Lysestake skrev: Ikke veggis nok Ikke skeiv nok Ikke forulempet nok Haha, dette er helt utrolig. Hva er det hun ikke er egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lysestake Skrevet 16. juni 2016 #1437 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Jeg trodde vi var i 2016, men jeg skjønner vi er i en versjon av femtitallet på internett her. Det er en ganske dårlig skjult hemmelighet at en del skeive/bi damer velger hetero-livet fordi det er minste motstands vei, blant annet fordi det finnes mennesker som dere som avfeier seksualiteten og følelsene til folk som attention whoring, ikke støtter dem, og gir masse negativ oppmerksomhet. Håper bare alle som leser dette klarer å lese dette som hva det er: Hatefulle ytringer fra små og stusselige mennesker. Normale mennesker bryr seg nemlig ikke om hvem dere er forelsket i Endret 16. juni 2016 av Lysestake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asdas123 Skrevet 16. juni 2016 #1438 Del Skrevet 16. juni 2016 4 minutter siden, Lysestake skrev: Jeg trodde vi var i 2016, men jeg skjønner vi er i en versjon av femtitallet på internett her. Det er en ganske dårlig skjult hemmelighet at en del skeive/bi damer velger hetero-livet fordi det er minste motstands vei, blant annet fordi det finnes mennesker som dere som avfeier seksualiteten og følelsene til folk som attention whoring, ikke støtter dem, og gir masse negativ oppmerksomhet. Håper bare alle som leser dette klarer å lese dette som hva det er: Hatefulle ytringer fra små og stusselige mennesker. Normale mennesker bryr seg nemlig ikke om hvem dere er forelsket i Det er vel ikke det kritikken går på her?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrustrertFlue Skrevet 16. juni 2016 #1439 Del Skrevet 16. juni 2016 Nesten så jeg tror Sophie Elises No.1 fan jobber i redaksjonen hos VG. Jeg driter i hvem hun ligger med. Sophie har nada med massakren i Orlando å gjøre. Skal jeg lese VG så er det om det, ikke hvem hun pulte sist. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 16. juni 2016 #1440 Del Skrevet 16. juni 2016 43 minutter siden, Lysestake skrev: Jeg trodde vi var i 2016, men jeg skjønner vi er i en versjon av femtitallet på internett her. Det er en ganske dårlig skjult hemmelighet at en del skeive/bi damer velger hetero-livet fordi det er minste motstands vei, blant annet fordi det finnes mennesker som dere som avfeier seksualiteten og følelsene til folk som attention whoring, ikke støtter dem, og gir masse negativ oppmerksomhet. Håper bare alle som leser dette klarer å lese dette som hva det er: Hatefulle ytringer fra små og stusselige mennesker. Normale mennesker bryr seg nemlig ikke om hvem dere er forelsket i Her er det tydelig at poenget har gått deg hus forbi. Poenget er at SE gang på gang kaster seg inn i nyhetsaktuelle saker og prøver å dreie oppmerksomheten over på seg selv. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå