Gå til innhold

Ullklær til 3-åring; hvilken størrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han blir snart 3 og er vel 95-98 cm et sted. Ganske standard 3-åring med andre ord. Reflex selger ull i str 98/104, så det er jo greit, bør passe bra. Men joha som selger i str 100 og 110 cm, hva bør jeg gå for? Ser for meg at 110 blir aaaaltfor stort? Ull skal jo helst ikke være for stort, da det får dårligere egenskaper? 

Anonymkode: 8a4b3...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidligere ville jeg faktisk anbefalt deg å gå opp en str i reflex- for de har vært små i str. Men i dag kjøpte jeg de som er på kampanje til 129kr til min 3åring, i 110- ettersom hu alltid har trengt større str i den ulla+at 98/104 fra i fjor er smått/knapt. Hu drukna😂 Så tydeligvis gjort noe med størrelsene 😆 så gå for 98/104 - værtfall i tightsen! Jeg vurderer å beholde genserene i 110/116, og kun bytte underdelene. Litt stor genser funker- men funker dårlig å måtte gå og dra opp tightsen hele dagen😆

I joha ville jeg gått for 100- de er større i str etter min erfaring. Fikk akkurat et sett fra Joha i gave i str 100- var mer enn stort nok, og jenta mi er lang for alderen :)

Anonymkode: 14ec9...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere ville jeg faktisk anbefalt deg å gå opp en str i reflex- for de har vært små i str. Men i dag kjøpte jeg de som er på kampanje til 129kr til min 3åring, i 110- ettersom hu alltid har trengt større str i den ulla+at 98/104 fra i fjor er smått/knapt. Hu drukna😂 Så tydeligvis gjort noe med størrelsene 😆 så gå for 98/104 - værtfall i tightsen! Jeg vurderer å beholde genserene i 110/116, og kun bytte underdelene. Litt stor genser funker- men funker dårlig å måtte gå og dra opp tightsen hele dagen😆

I joha ville jeg gått for 100- de er større i str etter min erfaring. Fikk akkurat et sett fra Joha i gave i str 100- var mer enn stort nok, og jenta mi er lang for alderen :)

Anonymkode: 14ec9...d55

Tuuuusen takk for svar! ❤️ 

Anonymkode: 8a4b3...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...