Gå til innhold

Er litt usikker på hvordan jeg bør gå framover. Føler meg ekkel og trenger å få det ut.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beklager lengden. Jeg har aldri vært i en sånn her situasjon før i hele mitt liv og for øyeblikket har jeg dårlig tilgang til innputt fra andre.

Var ute for første gang i helgen på et år fordi jeg ble kjørt på av en bil. Jeg knakk 11 bein men kunne vært dø om det ikke var større fart så hadde vel flaks der. Har ikke vært på dating markedet siden eksen min, og i realiteten var jeg vel aldri på markedet da vi var sammen over en lang periode men uansett jeg var først på hjemmefest med 2 venner kjærestene sine og noen av venninene deres. Det var lissom ikke noe tegn på at noen av dem var interessert men var gøy å bare kunne være sosial igjen å bli kjent med nye folk. For å komme fram til det som skjedde, mot slutten av kvelden hadde veinnene funnet seg noe å dra hjem med foruten om en som bare klinte litt med en random. Jeg var fortsatt der igjen da jeg merkelig nok hadde kommet i kontakt med dama som tok imot jakkene, jeg bare tok motet til meg og sa til henne at jeg var sikker på at hun sikkert blir spurt om å gå på date av fulle menn hele tiden. Jeg ville bare ikke angre på å ikke ta en sjanse og om hun ikke var interessert så kom jeg... Fikk ikke fullført resten før hun sa at hun ville bli med meg hjem om jeg ventet tils de hadde stengt. 

Trodde det kom til å bli en fin kveld før jeg kom tilbake til bordet vi hadde hatt, ene vennina som var der igjen var ganske så full så fyren følte seg sikkert trygg på at ingen ikke kom til å legge merke til det. Men jeg så han putte noe i drinken hennes, og jeg bare tente på alle plugger glemte bort at jeg hadde hatt null sjanse om det hadde blitt en seriøs kamp, er for det meste leget men vil aldri være 100% igjen. Jeg bare på rent instinkt brølte til han, han fikk panikk og løp nå så inn i de helvetes fort ut av lokalet via nødutgangen. Vakter kom løpende bort mot meg siden de ikke hadde rukket å se han og naturlig nok var de litt nervøs når det gjaldt meg. Så stengte av sinnet så mye det gikk å gjøre, hendene i været og sa til dem at jeg var rolig men at de trengte å se til venninnen. 

Skjedde masse ting etter det, oppsummeringen er at hun hadde blitt gitt noe lettere greier iløpet av kvelden og at han nok bare hadde ventet med å gi henne det siste slik at det kom til å se ut at hun vare utrolig full og trengte hjelp hjem. Hun var naturlig nok ganske sjokkert over det hele, hun følte seg redd for å sove og ville ikke dra hjem å gå igjennom hele historien med venninnen mens hun holdt på med hvem det nå en var hun tok med seg hjem. Hun ba om hun kunne få være hos meg for natta. Jeg var litt nervøs for å ta henne med hjem, følte meg bare ikke kompetent nok til å hjelpe noen i en sånn situasjon, men ville ikke presse henne til noen hun ikke ville gjøre eller si nei der og da. Dama som skulle bli med meg hjem sa at det var greit at hun ble med oss, tror hun skjønte jeg ikke hadde vært helt komfortabel med å ta hjem venninna alene rett etter noe slikt. 

Fikk tilslutt venninna til sengs ved å overtale henne om at vi kunne ta praten når alt var ute av systemet. Takket så dama for at hun var der, og beklaget at ting gikk så skeis. Vi pratet en stund før vi ble trøtte selv og når vi la oss trodde jeg at jeg kunne få ta henne ut på en ordentlig date senere, når vi voknet igjen derimot så sa dama at hun ikke ville møte meg igjen. Hun var egentlig bare ute etter et enkelt ONS men så skjedde alt. Og hun ble med meg hjem fordi hun syntes jeg virker som en snill type og skjønte at jeg var satt i en komplisert situasjon, hun følte også at jeg virket mer interessert i henne enn det hun var ute etter og hun ville ikke at det skulle komme følelser inn i bilde hvor noen ble såret. 

Så hun dro og kort tid etter voknet vennina. Jeg spurte henne med en gang hva hun ville gjøre, om hun ville at jeg skulle kjøre henne hjem men hun spurte om hun kunne få bli en stund, så skulle hun heller ringe om å bli hentet når hun følte seg klar. Gjorde det jeg kunne for at hun skulle føle seg komfortabel og trygg, for å være helt ærlig tok jeg alt på sparket og følte at jeg ikke hadde noen peiling på hva jeg gjorde rett eller feil. Men fikk henne ihvertfall til å spise litt og hjalp der jeg kunne når hun begynte å ville gå igjennom historien, ble noe gråting men fikk henne til å le litt også når jeg beskrev hvor panisk drittsekken ble. Hun endte opp med å være hos meg hele dagen tils venninnen hennes kom å hentet henne på kvelden. Trodde alt var ferdig men så kom hun på døren min dagen etter og vi endte opp med å sitte å snakke i flere timer, så en film før hun så dro hjem. Skjønte dagen etter at hun hadde prøvd å sende litt signaler både under samtalen og filmen, men jeg hadde ikke lagt merke til det.

Delvis fordi jeg fortsatt tenkte på dama jeg møtte og syntes det var synd hun ikke ville gi det å bli kjent med hverandre en sjanse. Ikke at jeg hadde planer om å kontakte henne igjen, jeg respekterte at hun var ærlig om intensjonene sine. Men jeg trengte bare litt tid for å prøve å komme over henne selv om vi hadde kjent hverandre i så kort stund.Jeg kan vel ikke være den første som har opplevd at det kan være vanskelig å bli kjent med nye mennesker iblant, men så plutselig treffer man bare noen hvor alt klaffer uten at man trenger å anstrege seg overhode å komme på noe å snakke om som ikke føles som standard høfflighetsprat. Og de situasjonene setter man som regel bestandig ekstra pris på.

Men hoved grunnen til at jeg ikke la merke til det var mest fordi jeg tenkte ikke på interaksjonene med veninnen til å lede til noe. Fordi jeg følte det passanede fokuset burde være på å bare være der når hun trengte å gå igjennom hva nå en slags stadiet hun måtte føle i øyeblikket. Jeg sier normalt sett ikke dette ordet da jeg synes det har fått en dårlig betydning når folk sier det, men enklest mulig måte for meg å si der er at jeg ikke var interessert i å være noen "white knight" som utnytter situasjonen. 

Jeg skjønte derimot at når hun kom igjen og denne gangen hadde laget en violet shadetip i håret, noe hun viste at jeg likte da vi snakket litt om meg angående eksen og damer generelt. Hun kom knapt inn før hun sa rett ut at hun følte seg trygg hos meg, at enkelte ting kommer til å ta litt tid å prosessere, men hun vil gjerne bli mer kjent med meg og for å ikke skape noe forvirring å være helt klar, ikke en venne ting. Hun hadde opplevd flere ganger å gå inn i situasjoner som ble rotete og ville derfor være ærlig om hva hun er ute etter. Trengte ikke å sette noen lapp på det med en gang, og bruke tiden til å finne ut om det kan være noe der. Vi koste litt på sofaen foran tv etterpå og en kort stund før hun måtte dra fikk jeg litt ordentlig godnatt kyssing, noe jeg må helt ærlig si at jeg har savnet. 

Jeg aner fred og ingen fare, jeg hadde ikke trodd at jeg kom til å være i den situasjonen for en uke siden og kunne aldri trodd det neste som kom. Fikk melding av dama fra kvelden, og endten er hun utrolig manipulerende eller så er hun lei seg på ordentlig. Fordi hun begynte å beklage seg for at ting kanskje endret seg så brått selv om hun var offentlig når vi våknet, kvelden hadde bare ikke gått som hun hadde forventet og i tillegg sa hun at hun sa det hun sa fordi hun var vant med å bli flørtet med, men hun følte ikke at når jeg gav henne et kompliment at det var en mening med å si nøyaktig det jeg tror hun ville ha hørt for å få henne til sengs. Hun følte jeg utfordret henne også ved å ikke være redd for å stå på mine meninger og ikke endre dem bare for å komme i hennes favør samtidig som det ikke virket at jeg var så låst at jeg ikke kunne ta inn ny informasjon og justere deretter. Og hun ble helt ærlig redd når ting for det første virket som at det gikk veldig fort, ikke at jeg hadde stresset henne på noe vis, men at hun hadde sagt mer til meg den kvelden en mange på det året, så at det tok en så hard retning og ble alvorlig samtidig når hele fokuset skiftet.

 

Jeg fortalte at jeg allerede er i startfasen av noe, og som svar fikk jeg "vi kan vel ha en egen startfase, dobler jo sjansen for at du kan ende opp med noe mer enn en startfase". Jeg freaker helt ærlig talt fullstendig ut, slike her ting bare ikke skjer meg, og jeg har dårlig samvittighet for at tingene endte opp som de gjorde for jeg mente virkelig å aldri forårsake hendelser til å få dette utfallet. Det er allerede langt nok og jeg har fått ut mye som bare har sittet inne, føles faktisk veldig godt å bare få det sagt, så andre hjerner enn min egen til å se på dette problemet er vel det jeg trenger nå og så kan jeg eventuelt svare på ting som kanskje er uklart. 

Om du har lest dette, takk det betyr mye, det samme til de som svarer, kanskje jeg vil klare å løse det jeg er ute etter. 

Anonymkode: c90b6...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem av dem liker du best? Hvem vil ser du for deg at du helst være sammen med en helt vanlig kveld?

Anonymkode: d1256...330

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«... så sa dama at hun ikke ville møte meg igjen. Hun var egentlig bare ute etter et enkelt ONS men så skjedde alt. Og hun ble med meg hjem fordi hun syntes jeg virker som en snill type og skjønte at jeg var satt i en komplisert situasjon, hun følte også at jeg virket mer interessert i henne enn det hun var ute etter og hun ville ikke at det skulle komme følelser inn i bilde hvor noen ble såret. »

Mener du at du er i startfasen med henne også? Virker på meg som at hun ikke er interessert i noe startfase med deg. Jeg har selv jobbet i utelivsbransjen, og tro meg, ble hun kun med deg for et ons, så var det kun det hun ønsket. 

Anonymkode: bfa0c...988

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

«... så sa dama at hun ikke ville møte meg igjen. Hun var egentlig bare ute etter et enkelt ONS men så skjedde alt. Og hun ble med meg hjem fordi hun syntes jeg virker som en snill type og skjønte at jeg var satt i en komplisert situasjon, hun følte også at jeg virket mer interessert i henne enn det hun var ute etter og hun ville ikke at det skulle komme følelser inn i bilde hvor noen ble såret. »

Mener du at du er i startfasen med henne også? Virker på meg som at hun ikke er interessert i noe startfase med deg. Jeg har selv jobbet i utelivsbransjen, og tro meg, ble hun kun med deg for et ons, så var det kun det hun ønsket. 

Anonymkode: bfa0c...988

Var det jeg trodde også, tils hun så kontaktet meg igjen. Og har iløpet av dagen prøvd å overbevise meg at hun angret på at hun sa det. Hun følte situasjonen ble veldig komplisert og at hun har brukt det som standard svar før fordi hun har opplevd at det kan bli problem hvor menn har fått feil inntrykk for å så begynne å plage henne på jobb. 

Men når hun kom hjem og begynte å tenke på hvordan kvelden hadde gått før alt snudde så følte hun at hun hadde taklet situasjonen helt feil. Hun gikk til og med så langt at hun tok kontakt med noen venner av meg for å høre litt rundt om jeg "var for real eller om jeg bare spilte uskyldig" (hennes ord). Når jeg spurte om hun kanskje bare ikke følte seg frustrert over at kvelden ikke gikk som planlagt og hun egentlig ikke ville noe mer sa hun at hun grunnen til at hun dro så tidlig var at hun faktisk likte meg fra starten av, og ja hun hadde ønsket at jeg hadde tatt initiativ når vi var alene i stua. Men hun skjønte hvorfor jeg ikke gjorde det, og fikk mer respekt for meg pga det etter hun hadde fått tid til å prosessere det hele for seg selv. 

Jeg sa til henne at jeg er bare ikke typen som sjonglerer damer, og selv om det ikke akkurat er som at jeg er i noe forhold akkurat nå. Så føles det fortsatt som at jeg gjør noe feil og har dårlig samvittighet for hva nå en slags situasjon dette er. Hun sa hun mistenkte at jeg kom til å si noe slikt, men at hun følte hun fortsatt måtte prøve å gripe sjansen når hun føler at noe bra kommer foran henne så hun sa at hun ville at jeg skulle tenke på det i noen dager. Før hun så sendte meg en del snaps som "bevis" for at hun mente det hun nå hadde sagt. Og en video hvor jeg... vel la oss bare si jeg hørte navnet mitt ble sagt på en fin måte. 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av dem liker du best? Hvem vil ser du for deg at du helst være sammen med en helt vanlig kveld?

Anonymkode: d1256...330

Sliter med å komme med noe svar på det akkurat nå, jeg klarer heller ikke å la være å tenke på at det kan bli feil uansett hvem jeg velger. Jeg har ikke noen problemer med å snakke med dem, og jeg kan lett se for meg å bare kose meg med det å kan ligge å slappe av på sofaen på kvelden etter en lang dem med begge. Føler meg også kjip over at jeg kommer til å må skuffe en av dem, og er samtidig redd for å velge feil. Om at jeg for eksempel for den ene egentlig ikke er den type mann hun hadde kommet til å gå etter men er interessert fordi akkurat nå føler hun seg trygg på meg og så vil hun angre seg. Mens den andre er jeg usikker på om hun bare vil ha meg ut av systemet sitt, eller faktisk mener de tingene hun har sagt om at hun synes at hun er en bra fyr og vil utforske om det kan lede til noe. 

 

Jeg er bare helt ræva når det kommer til dating markedet, jeg har vært utrolig ensom i lang tid nå. Jeg er flink til å være alene, og jeg gjør nok ulike ting til å holde meg sysselsatt. Men jeg savner den trygghetsfølelsen av å ha en partner å kunne støtte seg på og også føle at man er en støtte tilbake for noen annen. 

Anonymkode: c90b6...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...