Gå til innhold

Utrolig slitsomt at det ikke går t-bane, jeg blir så sliten!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I 2 uker nå så er livet mitt på vent. Jeg må på jobb selvsagt, men ellers er jeg stuck her jeg bor, pga det ikke går t-bane siden de driver med  arbeid i tunnel. 

Vet det ikke er så mye jeg får gjort med det, men må si at dette er utrolig SLITSOMT, og i stad begynte jeg å gråte for jeg var så lei. Tar meg 1,5 - 2 timer å komme meg hjem til/fra jobb, og alt jeg orker å gjøre når jeg kommer hjem er å kollapse på sofaen. Bussene er stappfulle, og jeg blir dytta hit og dit. Har dsv ikke noe mer ferie jeg kan ta ut heller :( 

Er det bare jeg som blir så utslitt av dette her, eller? Dere som bor langs t-banelinja som er rammet, hvordan kommer dere dere på jobb? 

Altså, jeg forstår at vedlikehold må til på banen innimellom, men SÅ lenge?! 

Anonymkode: 5e83c...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har begynt å busse/sykle/busse/sykle for å komme meg til jobb fremfor tbane/T-bane. Hater at det er så jævligt mange arrangementer som Norway cup og øya festivalen i tillegg til de vanlige oppusnings greiene på t-banen. 

Bruker nesten 2 timer selv hver vei. Er døden.

Anonymkode: 2945f...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh buhu på deg. Bruker 2 timer HVER vei til jobb med fysisk krevende jobb. Stakkar deg som må holde ut med dette i to hele uker

Anonymkode: e9cbd...5c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh buhu på deg. Bruker 2 timer HVER vei til jobb med fysisk krevende jobb. Stakkar deg som må holde ut med dette i to hele uker

Chill! Snakk om å ha ingen empati! 

Anonymkode: 25bb7...be8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde nok ikke slete så mye med det fordi jeg er vant med sånn siden jeg var liten. Ikke så voldsomt med 2 timer hver dag men 1,5 timer hver vei. 

Men vi alle er forskjellig og om du synes det er slitsomt så er det sånn det er for deg. Dumt du må gå igjennom det. Er vel ingen annen løsning enn å pine seg igjennom det vel og vente på bedre dager 😬  Jeg har selv pint meg igjennom mange situasjoner fordi jeg ikke har hatt noen andre valg. Det er grusomt! Håper du kommer igjennom det. Er ingen som kjører som du kan sitte på med? 

Anonymkode: 25bb7...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel kanskje valg lang reisetid/vei selv? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det tar en liten halvtime å spasere fra Brynseng til Tøyen. Vurder det alternativet.

Anonymkode: 34cc4...a9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da har du jo valgt det selv. Når man velger å bosette seg langs tbanelinja er det jo for en grunn. Jeg hadde f.eks. ikke orket å pendle to timer til jobb hver vei, og derfor har jeg valgt en jobb som er nært der jeg bor og hadde flyttet om jeg ble tvunget til å jobbe et annet sted. For meg hadde det også vært ganske krise om tbanen ikke gikk i to uker, men jeg bor heldigvis ikke på samme strekning som TS.

Anonymkode: 12687...81a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tar ikke mer enn ca. 20 minutter ekstra med buss for bane. Hvis du bruker 2 timer hver vei har du ganske lang reisevei i utgangspunktet. 

Ja, det er slitsomt, men det er bare to uker og de må nesten arbeide på skinnene innimellom. 

Anonymkode: 48ec5...644

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går fra Furuset til sentrum hver dag. Hvordan er mulig å bli sliten????

Anonymkode: 99081...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sykler til og fra jobb, gubben sykler deler av strekningen og tar sykkelen med på banen deler av strekningen (han jobber utenom de verste rush-tidene, så det er god plass på banen)

Å sykle mellom Tøyen og Brynseng går ganske fort.

Anonymkode: c4551...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis123

Jeg bor rett ved T banen, syns disse to ukene er litt herk. Tar i stedet en buss som det er lengre å gå til og som er stappfull. Prøver å glede meg over at jeg da får hørt mer på lydboken min og får flere skritt i løpet av dagen. Litt bry, men er tross alt bare 14 dager! Dette klarer vi😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...