Gå til innhold

Chatte i påvente av å få livet på stell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du skulle bare møtt dem når de sier de vil fortsette å snakke med deg, selv om du brukte fakeprofil?

 

Anonymkode: 6665d...b2c

Neida de er aldri interessert i noe seksuelt, de bare synes jeg er god å snakke med.

Anonymkode: 5cb8a...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.8.2019 den 20.29, AnonymBruker skrev:

Jeg er for stygg for å få meg dame så jeg bruker ofte å lage meg tinder med fake profilbilde slik at jeg iallfall får snakket litt med jentene. Ender ofte opp med å ha lange gode samtaler og få god kontakt, men det blir alltid sårt om jenta blir mistenksom og avslutter.

Av og til har jeg til og med avslørt at jeg ikke er fyren på bildet, men jenta sier de vil fortsette å prate med meg fordi de liker det så godt. Har også hatt jenter kontakte meg sånn 1 år etter vi mistet kontakten for å fortsette å snakke.

Det er vondt at det er sånn, men dette gir meg iallfall litt mulighet til å bonde med jenter som jeg ellers aldri får

Anonymkode: 5cb8a...e93

Hvorfor mener du at du er for stygg?

Anonymkode: 52a26...1f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres nesten ut som det kan være min eks. Han har brent seg mange ganger på at alle gjør det slutt med han etter noen mnd for han bor hjemme,har økonomiske problemer og han har en skokk med unger.

så hvis det er et lignende tilfelle kan jeg godt forstå at utsetter å møtes å ønsker bare noen å snakke med.

Anonymkode: dba25...b00

Oi, det kan jo være sant, ja. At fyren har ISSUES.

Jeg tok det for gitt at han jeg prata med, bare var gått lei sia han ikke tok initiativ til å møtes 😅

Anonymkode: e3f96...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neida de er aldri interessert i noe seksuelt, de bare synes jeg er god å snakke med.

Anonymkode: 5cb8a...e93

Da kan du jo likegodt få deg en brevvenn på KG.

Anonymkode: e3f96...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...