Gå til innhold

Bloggerne sesong 11


Elevbruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Adrielle skrev:

Det tror jeg du har helt rett i.

Legger også merke til at under presentasjonen av neste sesongs bloggere så skifter musikken fra lett, til seig og dramatisk når AB skrider fram. Tror ikke det er tilfeldig😏

TV2 vet nok hva de gjør.

Det blir jo der samme som Gunilla i svenske Hollywoodfruer. Hun er med for å lage engasjement, pute-tv og humor/latterliggjøring. 

Jeg syns ikke noe om det. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, Halle-Palle skrev:

Det blir jo der samme som Gunilla i svenske Hollywoodfruer. Hun er med for å lage engasjement, pute-tv og humor/latterliggjøring. 

Jeg syns ikke noe om det. 

Fantastisk flott sammenligning 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Halle-Palle skrev:

Det blir jo der samme som Gunilla i svenske Hollywoodfruer. Hun er med for å lage engasjement, pute-tv og humor/latterliggjøring. 

Jeg syns ikke noe om det. 

De har jo flere "kvaliteter" til felles, det har jeg aldri tenkt på før 😂

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Flisespikker skrev:

Anne Brith... Hun må så hardt  spoles over i den sesongen . Skuffende, TV2

Tydelig at de mangler interesserte bloggere. Ikke bare pga at de caster Anne Brith... Også hun i Trondheim og et par andre som jeg har glemt.

Ellers er jeg glad for at Linnéa og Martine fortsetter. Martine er så sprudlende, nysgjerrig på livet, omsorgsfull og ikke minst naturlig vakker. Linnea er hennes motstykke personlighetsmessig, men like naturlig vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overrasket over å se CBE uten sminke (når hun sminkes til Elle-fest). Hun må bruke mye tid på å sminke seg til vanlig 😦

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Sally-Go-Round skrev:

Overrasket over å se CBE uten sminke (når hun sminkes til Elle-fest). Hun må bruke mye tid på å sminke seg til vanlig 😦

ja og bruker alle redigeringsapper som finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

ja og bruker alle redigeringsapper som finnes?

Hehe, ja, det glemte jeg å tenke på 😛

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 23.41, Vipser skrev:

De der jævla spennene til CBE altså. I siste episode var de på venninna til Pilotfrue. Har de alle blitt bedt om å snikreklamere for Coverbrands, vel vitende om at spennene kom til å bli lansert to dager før sesongpremiere?

Det er enten et halvt år umerket reklame for spennene i alle deler av blogglandia (#bestiklassen), ellers betyr det at hele blogglandia har brukt spenner fra Coop extra og CBE er ekstremt utdatert hva gjelder trend. 🤷‍♀️

Håper og tror noen dokumenter fortløpende og bringer det til de rette instanser. 

Jeg så de eksakt samme hårklemmene til salgs for 129,- pr stk på Bjørklund. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Viking-girl skrev:

Jeg så de eksakt samme hårklemmene til salgs for 129,- pr stk på Bjørnlund. 

Ja, vi har alle sett de overalt, og det er tullete og naivt av CBE/Coverbrands å tro at noen vil kjøpe spenner som allerede finnes i butikken, bare dyrere.

Likevel er det en kobling mellom at nettopp denne spennekolleksjonen ble lansert av CBE to (?) dager før premieren på Bloggerne 11, hvor både CBE og flere andre deltakere er iført nevnte spennekolleksjon. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Vipser skrev:

Ja, vi har alle sett de overalt, og det er tullete og naivt av CBE/Coverbrands å tro at noen vil kjøpe spenner som allerede finnes i butikken, bare dyrere.

Likevel er det en kobling mellom at nettopp denne spennekolleksjonen ble lansert av CBE to (?) dager før premieren på Bloggerne 11, hvor både CBE og flere andre deltakere er iført nevnte spennekolleksjon. 

Helt sykt at Coverbrands og managementet opplever det som ok med snikreklame. Ser at eksponering  av mindreårige er populært på IG story, som at det er mer innafor 🤷🏼‍♀️

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 19.09, lillesnøfnugg skrev:

ja og bruker alle redigeringsapper som finnes?

Er vel bare lys og skygge, i følge LKE i alle fall :plystre:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sool skrev:

Ser på reprisen av bloggerne. Episoden hvor Anniken får klærne sine. Hun får utrolig mye fint å alt spons men hun er så utrolig negativ å utakknemlig.

Er det mulig. Å si at «det er det styggeste hun har sett. Jeg nekter. Jeg ser ut som en 12 åring eller oldemor på strikkeklubb» syns jeg er meget uhøflig ovenfor både han som hadde ansvar for henne og egentlig Ulvang og leverandørene selv. 

Hva med å bare si «er det mulig å få en annen farge? Eller denne var ikke helt min stil» uten å slenge dritt. Nei uff. Som han ansvarlige sa til henne «du har grønn ullgenser men er kritisk til grønn turbukse? Du vil ikke ha noe rosa men har rosa joggesko med deg?»

Men det var tydeligvis feil rosa. 

Nei hva kan man si 😛 

Er egentlig glad for at hun ikke deltok da jeg ikke hadde orket å se energien hennes der inne tror jeg. 

Enig i det med energien hennes. Hun er så uendelig negativ og potte sur. Blir sliten av all negativiteten og hvordan hun behandler andre mennesker som dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Sool skrev:

Ser på reprisen av bloggerne. Episoden hvor Anniken får klærne sine. Hun får utrolig mye fint å alt spons men hun er så utrolig negativ å utakknemlig.

Er det mulig. Å si at «det er det styggeste hun har sett. Jeg nekter. Jeg ser ut som en 12 åring eller oldemor på strikkeklubb» syns jeg er meget uhøflig ovenfor både han som hadde ansvar for henne og egentlig Ulvang og leverandørene selv. 

Hva med å bare si «er det mulig å få en annen farge? Eller denne var ikke helt min stil» uten å slenge dritt. Nei uff. Som han ansvarlige sa til henne «du har grønn ullgenser men er kritisk til grønn turbukse? Du vil ikke ha noe rosa men har rosa joggesko med deg?»

Men det var tydeligvis feil rosa. 

Nei hva kan man si 😛 

Er egentlig glad for at hun ikke deltok da jeg ikke hadde orket å se energien hennes der inne tror jeg. 

Jeg reagerte også på den scenen.

Og når hun etter gjentatte ganger stirrer inn i kamera og forteller hvor mye hun trenger dette Farmen-oppholdet, komme bort fra SoME en tid osv., og så er det SÅ utrolig viktig at hun skal ha klær med riktig farge og snitt. Tydelig misfornøyd.

Får meg til å lure på om hun egentlig var klar for en sånn utfordring, med lite utseendefokus, og der mulighetene til personlig pleie er sterkt begrenset.

Tipper det hadde endt med sykdom og hjemsendelse uansett, så like greit hun ikke dro.

Deilig at hun er ute av Bloggerne, omsider. Hun har en negativ og nesten litt utmattende energi, som man faktisk merker gjennom skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Adrielle skrev:

Jeg reagerte også på den scenen.

Og når hun etter gjentatte ganger stirrer inn i kamera og forteller hvor mye hun trenger dette Farmen-oppholdet, komme bort fra SoME en tid osv., og så er det SÅ utrolig viktig at hun skal ha klær med riktig farge og snitt. Tydelig misfornøyd.

Får meg til å lure på om hun egentlig var klar for en sånn utfordring, med lite utseendefokus, og der mulighetene til personlig pleie er sterkt begrenset.

Tipper det hadde endt med sykdom og hjemsendelse uansett, så like greit hun ikke dro.

Deilig at hun er ute av Bloggerne, omsider. Hun har en negativ og nesten litt utmattende energi, som man faktisk merker gjennom skjermen.

Ja sant. Ironisk at hun egentlig er så tydelig på at hun ikke bryr seg om utseendet eller det overfladiske men så viser hun det stikk motsatte på bloggerne. 

Ja tror faktisk hun hadde valgt å gå hjem selv eller lignende. For om man allerede før man sjekker inn sliter med humøret sitt og er negativ så vil man få det utrolig tøft der inne. 

Man merker det veldig gjennom skjermen den utmattende energien. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sool skrev:

Ser på reprisen av bloggerne. Episoden hvor Anniken får klærne sine. Hun får utrolig mye fint å alt spons men hun er så utrolig negativ å utakknemlig.

Er det mulig. Å si at «det er det styggeste hun har sett. Jeg nekter. Jeg ser ut som en 12 åring eller oldemor på strikkeklubb» syns jeg er meget uhøflig ovenfor både han som hadde ansvar for henne og egentlig Ulvang og leverandørene selv. 

Hva med å bare si «er det mulig å få en annen farge? Eller denne var ikke helt min stil» uten å slenge dritt. Nei uff. Som han ansvarlige sa til henne «du har grønn ullgenser men er kritisk til grønn turbukse? Du vil ikke ha noe rosa men har rosa joggesko med deg?»

Men det var tydeligvis feil rosa. 

Nei hva kan man si 😛 

Er egentlig glad for at hun ikke deltok da jeg ikke hadde orket å se energien hennes der inne tror jeg. 

Hvilken energi? 

Men enig, veldig mye klaging over de flotte klærne hun fikk. Er veldig glad for at hun trakk seg, selv om det hadde vært nyttig med en SoMe detox. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...