Gå til innhold

Bygdedyret og Bygdelivet?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som Kongsvinger, et realt høl. Flytter ikke tilbake dit.

Anonymkode: 40f11...651

Hahaha.......  Kongsvinger er jo en by for pokker.  Vet du hva definisjonen på ei bygd er ?  Ser du på alt utenfor Ring 3 som bygd ??   Ja, da sliter du litt.

Anonymkode: 2261e...026

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.8.2019 den 13.06, TotalAlkoholist skrev:

Jeg er oppvokst litt både på bygda og i byen. Har kun bodd i byen i voksen alder, og det er mye bedre enn bygda. Man blir anonym i byen og ingen bryr seg om hvem du er og hva du gjør. På bygda vet folk alt om alle og bryr seg med ting de ikke har noe med. 

Skulle ønske det fantes en mellomting. Det er så jævla irriterende å bo nær byer når det er turistsesong. Man går jo og vasser i folkemasser. På bygda er det sånn som du sier. Hvorfor kan det ikke bare finnes et perfekt sted hvor ikke noe av det ekstisterer? 😕

Anonymkode: af402...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2019 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Trodde bygda ville bli glad for nytt liv og tilflyttere, et nytt barn, men skjønner jeg tok så inderlig feil..

Anonymkode: 9902b...5d3

Men hva er det liksom du opplever som er så grusomt? Er det at bygdekvinenne prater om deg? Sier de noe direkte eller får du høre det av andre? Hva gjør mennene mot deg?

Bare synes dette er interessant fordi jeg er selv oppvokst på bygd og kan ikke kjenne meg mye igjen denne baksnakkingen fra andre. Blir knapt lagt merke til, de fleste bare holder seg for seg selv her. Jeg tror rett og slett du har vært uheldig

Anonymkode: af402...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske det fantes en mellomting. Det er så jævla irriterende å bo nær byer når det er turistsesong. Man går jo og vasser i folkemasser. På bygda er det sånn som du sier. Hvorfor kan det ikke bare finnes et perfekt sted hvor ikke noe av det ekstisterer? 😕

Anonymkode: af402...b80

På den tiden av året det er turistsesong kan man heller reise bort til et mindre sted der ingen kjenner deg, leie et hus eller en hytte. Og reise tilbake til byen når sesongen er over. På den måten, så slipper man begge deler. Folk på bygda bryr seg ikke noe om deg hvis du bare ferierer der en liten stund, utfordringen er å bo der fast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...