Gå til innhold

Sirkas Sirkus fortsetter...

sirka

Anbefalte innlegg

Jammen er det godt du er tilbake Sirka,

har savnet deg som bare det jeg ;)

Her hos meg går det i marsvin for tiden.

Håper faktisk å starte mitt eget lille hobbyoppdrett med tiden, og har satt sammen mitt første par for bare to dager siden :) Gleder meg til marsvinsmåttiser.

Ellers så drar Mannen snart til Afghanistan. Blir borte til midten av mars, men kommer hjem til jul. Siden vi trenger grunkene når vi skal bygge hus, så må det bli sånn... - Jeg er jo forsåvidt vant til det og klarer meg fint, så det går nok greit..

Nå har jeg bare middagen igjen så har jeg vært riktig flink i dag også...

So long :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ikke så flink til å oppdatere lenger.... :fred:

Tusen takk til dere som er inne og hilser på.

Nå har jeg fått satt meg i sofaen med laptopen mens Sara ligger og leker i lekegrinda...(eller..... nå ser det ut som hun ligger og ser på tv som står på konstant her om kveldene..... :rodme: ).

Ser det har kommet juleforum her på KG. I fjor, da jeg var sykemeldt p.g.a. svangerskapet, var jeg helt med på forberedelsene alt tidlig i oktober. I år henger jeg litt etter.... :ler:

Men jeg gleder meg veldig. Første julen med Sara, og så skal vi til MINE foreldre!!! :klappe:

Til helgen skal jeg og mannen ta en tur med den nye Color Fantasy ferja....

Skikkelig cruise... :ler: Vi skal ha barnevakt og bare kose oss med hverandre.... ;)

:perebrus:

Kanskje jeg skal ta meg en tur innom juleforumet.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du koser deg på cruise nå!! Spennende å høre hvordan du har hatt det, har så lyst til å ta den turen selv.. Deilig å bare nyte hverandre en helg da :hjerter:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow

Håper dere hadde en super helg Sirka, det hørtes veldig fristende ut med en barnefri helg ja :roll:

Dessverre har vi ikke barnevakter som kan ta seg av de to gutta våre - ingen som henger med i svingene skjønner du....

Men gjett da, med tiden ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På tide å ta en tur innom igjen....

:klem: til alle som har vært her med hilsen.

I morgen blir jeg 31 år. :overrasket:

Synes jeg akkurat ble 30.... :sjenert: Hvor blir tiden av?

I år er det den første bursdagen som mamma... :sjarmor: Det blir spesielt.

Sitter her under pleddet og er forkjølet. Heldigvis skal jeg ikke ha noe selskap før til helgen, så jeg har god tid til å komme meg på.

*sukk* Jeg er alltid syk rundt bursdagen min. Slik er det å være november-barn.

SKORPION:

Du er hengiven, fascinerende, kjærlig, ekstremt godhjertet , utrolig ekspressiv, absolutt synsk, fullstendig positiv og glad, svært temperamentsfull. Du er også meget kreativ og kunstnerisk, utrolig sjarmerende, veldig engasjert, resolutt i dine handlinger, svært idealist, litt følsom.

Du lykkes best når du er praktisk og målbevist, reflektert.

Dette er det åttende tegnet i zodiaken. Skorpionen symboliserer de dype, intense følelsene. Tegnet kombinerer vannets intuisjon, fasthet i følelser og en innadvendt holdning,, med Plutos intense, dype, mørke makt. Skorpionen manipulerer andre og har behov for følelsesmessig kontroll. Stjernetegnet gjemmer og hemmeligholder sine følelser, og utsonder en enorm erotisk tiltrekningskraft. En Skorpion har det bra når hun kontrollerer sin partner seksuelt og vet hva andre føler.

Der har dere meg...... :forvirret: ........ ;)

Forresten..... Vi hadde en fin tur med Color Fantasy-ferien. Deilig å bare ha tid til hverandre. Vi slappet godt av, men må innrømme at vi lengtet veldig etter Sara. :grine:

Må få oppdatert avataren snart. Hun har bare blitt så nydelig altså... (helt objektivt.... ;) )

:kyss:

Endret av sirka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

1. advent alt. :overrasket:

Har fått opp adventstakene og stjerna på Saras rom. Har akkurat drikke en kopp med gløgg for å få den riktige før-jul-stemningen. Nå er jo ikke akkurat mangel på julestemning noe problem for meg. Pleier å få det når sommerferien slutter..... :ler::nissekonekyss:

Noen av julegavene er alt i hus, selv om vi ennå skriver november. Det er bra for å være meg. Pleier ALDRI å begynne før desember, men nå må jeg kjøpe gaver fra Sara også, så det er godt å ha litt bedre tid.

Jeg og Sara har vært noen dager på "ferie" hos en venninne av meg og hennes datter (som er på samme alder som Sara). Kjempekoselig, men det er deilig å komme hjem (slik at mannen kan avlaste meg litt....) :sove:

Til helgen skal jeg (og de andre konene i bandet) være med på spillejobb. Håper å få tid til litt julegaveshopping og litt party.. :perebrus: Sara skal være hos sine besteforeldre.

Neste helg er det "venne-julebord" og da får jeg også barnevakt. Litt party :perebrus: da også regner jeg med.... :rodme:

Mye å glede seg til i desember. Min yndlingsmåned! :danse:

GOD ADVENT TIL DERE ALLE! :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...