Gå til innhold

Den store løpetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og prøver å få løpt litt. Begynte for noen år siden , men da var det lite og usammenhengende ,og hadde noen måneder uten for å så løpe litt igjen og sånn holdt jeg på i noen år. Nå blir det rundt 5-6 mil i uken ,mer de ukene jeg dropper sykling og svømming. Elsker å løpe ,både terreng og andre veier . Er med på noen konkurranser innimellom,men bare på gøy og for og konkurrere mot meg selv 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.8.2019 den 17.28, Møretausa skrev:

. Har hatt en tendens til lapskausløping, der alle turer ender opp I omtrent samme fart. Merker jeg klarer å yte mer under kvalitetsøktene når jeg klarer å holde pulsen nede på roligturene. 

Ja! Sånn har jeg det også. Merker så utrolig godt at jeg blir friskere i bena av rolige økter. Leser bloggen til Ingrid Kristiansen, hun skriver en del om dette. Kan anbefales :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hei, bare lurer på om noen vet om det finnes en løperekord fra Lindesnes - Nordkapp? Vet at den raskeste tiden mellom Nordkapp - Lindesnes ble tatt i 2021 av Simen Holvik 2600 km på 25 dager, 15 timer og 20 minutter. Gjelder denne rekorden kun fra nord til sør, eller en annen fra sør til nord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...