Gå til innhold

Den store løpetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger også tips til å finne gode løpesko

Hei! Løper med Hoka (Clifton) som jeg er veldig godt fornøyd med! Dyre sko, men en god investering synes jeg. 

Ellers er det ikke så mye utstyr du trenger for å løpe, det er jo noe av det beste med løping! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Trening skrev:

Hvordan fordeler du mellom hvor mye/ofte du trener styrke, og hvor ofte du løper?

Ja, det er jo ikke enkelt å få helt optimalt føler jeg. Styrke styrer alltid, og siden jeg kjører et relativt hardt program som går over i utgangspunktet 5 dager i uka, blir det å tilpasse løpinga til det. Trener alltid styrke på formiddagen, så når jeg skal løpe samme dag, blir det oftest en kveldstur. Som tidligere aktiv syklist, blir det om sommeren også noe sykling (nå terreng) som da går på bekostning av løping.   

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker som du er sprek, du burde prøve å delta i et løp, f eks et turløp! Det å måle seg mot andre er en ting, men det er gøy når man løper sammen med likesinnede :) 

Anonymkode: bb306...9c9

He he, takk for det :). Tja, vet ikke riktig, en skal aldri si aldri, men etter å ha syklet aktivt i hele ungdomstiden opp mot 20årsalderen samt vært innom og konkurrert litt i fitness føler jeg det deilig å ikke skulle konkurrere hele tiden. Et løp er selvsagt relativt enkelt sånn sett å stille opp i, men med familie og slikt blir det litt vanskelig å bruke helger på slikt nå. Jeg er litt perfeksjonist så det blir ofte omfattende når jeg bestemmer meg for å gjøre noe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, LeneXCII skrev:

Ja, det er jo ikke enkelt å få helt optimalt føler jeg. Styrke styrer alltid, og siden jeg kjører et relativt hardt program som går over i utgangspunktet 5 dager i uka, blir det å tilpasse løpinga til det. Trener alltid styrke på formiddagen, så når jeg skal løpe samme dag, blir det oftest en kveldstur. Som tidligere aktiv syklist, blir det om sommeren også noe sykling (nå terreng) som da går på bekostning av løping.   

Jeg sliter litt med dette også, føler jeg ofte har for lite energi til begge deler. 

Anonymkode: 33e0e...a15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy tråd! Regner med det er flere her som liker å stille til start på maraton/halvmaraton? 

Selv har var jeg med på halvmaraton i Bergen i vår også blir det Oslo nå i september. Har lyst å prøve meg på full maraton i mitt neste løp etter Oslo. Noen som har noen tips om hvor jeg bør stille? Gjerne i utlandet(men kom med tips fra Norge og), og gjerne én løype (og ikke 2x halvmaraton slik som feks i Bergen). 

Anonymkode: 46c25...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, fru.Smae skrev:

Løping er gøy, den signerer jeg 😄 
At det brenner kalorier er det heller ingen tvil om! 

Jeg føler løping kanskje er den formen for trening som faktisk brenner mer kalorier en folk flest egentlig tror og vet. 
Eksempel: Meg på 54 kilo og 163 cm forbrenner 1000 kcal på 1 mil løping i litt terreng dersom tempoet mitt er på 55 minutter. 
Eksempel 2: 3 timer løping i fjellet, ca 15 km, forbrenner nesten 1600 kcal. 
Det er en god del. 
Jeg løper mye og ofte langt, og har stort sett ett minimum på 70 km i uken, ofte mer. I tillegg kommer styrketrening og en veldig aktiv jobb. 
For at jeg skal opprettholde vekt og styrke så må jeg ligge høyt på kalorier. Ett sted mellom 3000 og 4000 kcal daglig, avhengig av hvor mye jeg har løpt den aktuelle dagen. 
Jeg følger også 5:2 som innebærer at jeg har 2 dager faste i uken og dermed naturlig nok må spise mer disse 5 spisedagene for å beholde vekten. 

 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Jeg forbrenner bare 650 kalorier på 1 time løping i tempo 12 km/t, og jeg er 58 kg/166 cm. 

Anonymkode: 19a55...3e0

Jeg stusser også på dette. For å forbrenne 1000 kcal må jeg løpe  i 1,5 time. Da løper jeg rundt 17 km. (11 km/t)

Er 165/55 kg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2019 den 13.00, Ild skrev:

Mine vanlige løpeuker forandrer seg litt i perioder, nå hadde jeg en periode jeg likte veldig bra før ferien som jeg skal inn i igjen. Da ser uka sånn ut:

*En intervalltrening

*En langtur

*To rolige korte turer 

*En 10 km 

Nå er det langturen som er pain!

Denne uka blir sånn:

Tirsdag: 5km

Onsdag: intervall

Torsdag: 5km

Fredag: 10 km

Søndag: langtur

 

I ferien har jeg løpt 5 km ca hver dag, så beina/skader er jeg ikke redd for. Men trenger å få bedre sammenhengende lengre turer.

Kan jeg spørre hva du løper 5km/10km på? :)

Jeg løp også en del før og da mest 5km samt ulike typer intervaller, men nå som jeg er gravid, kvalm og kaster opp hele døgnet, har det ikke vært mulig de siste ukene :laugh:

Satser på at jeg får begynt igjen når jeg blir i bedre form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Cleopatra. skrev:

Kan jeg spørre hva du løper 5km/10km på? :)

Jeg løp også en del før og da mest 5km samt ulike typer intervaller, men nå som jeg er gravid, kvalm og kaster opp hele døgnet, har det ikke vært mulig de siste ukene :laugh:

Satser på at jeg får begynt igjen når jeg blir i bedre form :)

Jeg er ikke så rask 🙈 Jeg har en komfort-fart på 10 km/t, dvs 6 min per km. Liker å løpe ute og gjerne kupert.

På korte restitusjonsturer ligger jeg helst saktere -men det er ikke så lett, så oftest blir det 6 min/km (for å få maks ut av de "ekte" øktene). På langturer over 15 km ligger jeg på 6-6:15 min per km. På intervaller er jeg oppe i 16 km/t. 

Konkurransefart er ikke spesielt raskt, når man tar med at jeg løper ganske mye: 53 min på 10 km og 2 t på 21 km. Jeg er dårlig på å pushe meg fartsmessig. 

-men så har jeg heller aldri vært skadet, kan jo lure på om det har noe med saken å gjøre.

Til uka blir dette programmet:

10 km mandag

10 km onsdag

10 km fredag

16 km søndag

Litt ensformig, men får gå tilbake til å kjøre langtur, restitusjonsturer, intervall, og en 10 km uka etter 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ild skrev:

Jeg er ikke så rask 🙈 Jeg har en komfort-fart på 10 km/t, dvs 6 min per km. Liker å løpe ute og gjerne kupert.

På korte restitusjonsturer ligger jeg helst saktere -men det er ikke så lett, så oftest blir det 6 min/km (for å få maks ut av de "ekte" øktene). På langturer over 15 km ligger jeg på 6-6:15 min per km. På intervaller er jeg oppe i 16 km/t. 

Konkurransefart er ikke spesielt raskt, når man tar med at jeg løper ganske mye: 53 min på 10 km og 2 t på 21 km. Jeg er dårlig på å pushe meg fartsmessig. 

-men så har jeg heller aldri vært skadet, kan jo lure på om det har noe med saken å gjøre.

Til uka blir dette programmet:

10 km mandag

10 km onsdag

10 km fredag

16 km søndag

Litt ensformig, men får gå tilbake til å kjøre langtur, restitusjonsturer, intervall, og en 10 km uka etter 👍

Tusen takk for utfyllende svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2019 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Gøy tråd! Regner med det er flere her som liker å stille til start på maraton/halvmaraton? 

Selv har var jeg med på halvmaraton i Bergen i vår også blir det Oslo nå i september. Har lyst å prøve meg på full maraton i mitt neste løp etter Oslo. Noen som har noen tips om hvor jeg bør stille? Gjerne i utlandet(men kom med tips fra Norge og), og gjerne én løype (og ikke 2x halvmaraton slik som feks i Bergen). 

Anonymkode: 46c25...c78

Alle de større byene I Europa har marathon, og alle har vel kun en runde. 

Jeg kan anbefale Berlin og Amsterdam nå på høsten, men det blir kanskje for kort tid etter Oslo?

Min absolutte favoritt er Barcelona marathon. Det går I mars og er en fantastisk løype, ikke helt flatt, noe kupert, men det er bare fint for bena synes jeg. 

Har ikke løpt Stockholm marathon selv, men den står på bucket listen min. Ellers så er det bare å velge og vrake av marathon I Europa nesten hele året. 

I Norge vet jeg sannelig ikke, jeg vurderer å løpe hel I Oslo I år, siden det er kun 2 runder. Må vel være den som jeg tror er best I Norge hvis du vil unngå mange runder.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fulgte live track på Berghem Ultra Trail i helgen? :)
For en prestasjon fra hele gjengen! 
Ekstremvær over vidda og tykk tåke gjennom natten i tillegg til enorme mengde nedbør, stier som var blitt elver og vading til navelen omtrent på flere partier. 
Deltagerene hadde kun en stasjon (etter 60k) hvor det var mulig med enkel påfyll av mat, utenom det så bar alle med seg mat,drikke og klær etter behov. 
Lengden totalt på løpet var 130, ikke merket (deltagere må løpe etter kart og GPS) 2500D5 og hadde cut-off på 36 timer. 
Gjennom natten i går så løp Øyunn feil i tilsammen 20 kilometer, men fortsatte likevel og kom i mål på rett under 38 timer. 
Slik jeg forsto det har det blitt noe feil tolkning eller feilmelding på GPS/kartlesing og hun fulgte egentlig løypa perfekt, men snudde å løp tilbake i 10k før hun igjen snudde og måtte løpe samme vei tilbake. 
Dette var på ett tidspunkt med ekstrem tåke og store mengder nedbør midt på natten. 

Jeg blir altså så imponert av de som kommer i mål på dette løpet. 
Absolutt ett mål å løpe dette løpet om ett år eller to :) Har du deltatt på dette @Møretausa?
Ikke rart man elsker ultraløp :) 😄 Jeg satt med tårer i øynene å fulgte med livesending og GPS track når de kom i mål. Tilogmed mannen lurte på om jeg hadde det greit :P Engasjementet lenge leve!
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fru.Smae skrev:

Noen som fulgte live track på Berghem Ultra Trail i helgen? :)
For en prestasjon fra hele gjengen! 
Ekstremvær over vidda og tykk tåke gjennom natten i tillegg til enorme mengde nedbør, stier som var blitt elver og vading til navelen omtrent på flere partier. 
Deltagerene hadde kun en stasjon (etter 60k) hvor det var mulig med enkel påfyll av mat, utenom det så bar alle med seg mat,drikke og klær etter behov. 
Lengden totalt på løpet var 130, ikke merket (deltagere må løpe etter kart og GPS) 2500D5 og hadde cut-off på 36 timer. 
Gjennom natten i går så løp Øyunn feil i tilsammen 20 kilometer, men fortsatte likevel og kom i mål på rett under 38 timer. 
Slik jeg forsto det har det blitt noe feil tolkning eller feilmelding på GPS/kartlesing og hun fulgte egentlig løypa perfekt, men snudde å løp tilbake i 10k før hun igjen snudde og måtte løpe samme vei tilbake. 
Dette var på ett tidspunkt med ekstrem tåke og store mengder nedbør midt på natten. 

Jeg blir altså så imponert av de som kommer i mål på dette løpet. 
Absolutt ett mål å løpe dette løpet om ett år eller to :) Har du deltatt på dette @Møretausa?
Ikke rart man elsker ultraløp :) 😄 Jeg satt med tårer i øynene å fulgte med livesending og GPS track når de kom i mål. Tilogmed mannen lurte på om jeg hadde det greit :P Engasjementet lenge leve!
 

Helt sykt rått! Forstår ikke hva de er laget av! Jeg hadde sikkert dødd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 8.33, Møretausa skrev:

Alle de større byene I Europa har marathon, og alle har vel kun en runde. 

Jeg kan anbefale Berlin og Amsterdam nå på høsten, men det blir kanskje for kort tid etter Oslo?

Min absolutte favoritt er Barcelona marathon. Det går I mars og er en fantastisk løype, ikke helt flatt, noe kupert, men det er bare fint for bena synes jeg. 

Har ikke løpt Stockholm marathon selv, men den står på bucket listen min. Ellers så er det bare å velge og vrake av marathon I Europa nesten hele året. 

I Norge vet jeg sannelig ikke, jeg vurderer å løpe hel I Oslo I år, siden det er kun 2 runder. Må vel være den som jeg tror er best I Norge hvis du vil unngå mange runder.. 

Berlin hadde vært fantastisk! Blir nok for dårlig tid å rekke det i år, til neste år kanskje. Har derimot inntrykk av at det er veldig vanskelig å få billett.

 

Jeg trodde Oslo hadde bare én runde på helmaraton, men det er jo faktisk to som du sier! Da må jeg sikkert til utlandet hvis jeg ikke orker å løpe i sirkel😅

Anonymkode: 46c25...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 17.57, fru.Smae skrev:

Noen som fulgte live track på Berghem Ultra Trail i helgen? :)
For en prestasjon fra hele gjengen! 
Ekstremvær over vidda og tykk tåke gjennom natten i tillegg til enorme mengde nedbør, stier som var blitt elver og vading til navelen omtrent på flere partier. 
Deltagerene hadde kun en stasjon (etter 60k) hvor det var mulig med enkel påfyll av mat, utenom det så bar alle med seg mat,drikke og klær etter behov. 
Lengden totalt på løpet var 130, ikke merket (deltagere må løpe etter kart og GPS) 2500D5 og hadde cut-off på 36 timer. 
Gjennom natten i går så løp Øyunn feil i tilsammen 20 kilometer, men fortsatte likevel og kom i mål på rett under 38 timer. 
Slik jeg forsto det har det blitt noe feil tolkning eller feilmelding på GPS/kartlesing og hun fulgte egentlig løypa perfekt, men snudde å løp tilbake i 10k før hun igjen snudde og måtte løpe samme vei tilbake. 
Dette var på ett tidspunkt med ekstrem tåke og store mengder nedbør midt på natten. 

Jeg blir altså så imponert av de som kommer i mål på dette løpet. 
Absolutt ett mål å løpe dette løpet om ett år eller to :) Har du deltatt på dette @Møretausa?
Ikke rart man elsker ultraløp :) 😄 Jeg satt med tårer i øynene å fulgte med livesending og GPS track når de kom i mål. Tilogmed mannen lurte på om jeg hadde det greit :P Engasjementet lenge leve!
 

Jeg syns det er så kult at kvinner stiller på samme nivå som menn i ultraløp, og ofte vinner, når distansene er lange nok. https://www.runultra.co.uk/Articles/March-2017/Why-do-women-win-ultras

Anonymkode: 7c0de...7f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg løper 1-2 ganger i uka. Har ikke noe mål for treningen utenom å holde seg noenlunde i form, samt holde vekta i sjakk. Noe som forøvrig ikke er noe problem for en som har forbrenning som en vedovn!

Løper mye på asfalt, så sørger for å ha god demping på skoene. Liker best langkjøringer på rundt mila, men hender jeg kjører 4x4 intervaller for å sørge for at den anaerobe treningen får sitt. Spiller jo litt fotball også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
På 4.8.2019 den 12.05, AnonymBruker skrev:

En diskusjonstråd for alle oss som løper, både de som stiller til start i kortere eller lengere løp og de som løper i skog og fjell uten å konkurrere. 
Det overhode ingen krav til at man må løpe i en hvis fart eller en spesifikk distanse. 
Løping er løping, om det er 1 kilometer eller ett ultraløp på over 50k. 
Her kan det diskuteres alt fra kommende løp, valg av sko, terreng, treningstanker, hverdagskabalen med løping, hvordan spise nok i lenger løp osv osv. 

Løper du? 
Hvor mye og hvilke mål har du? 
Hvordan begynte du og hva gir det deg?

Fyr løs med løpeprat 😄 

Anonymkode: 3ad6d...0ae

Løp daglig mellom 5-10 km frem til poden ble 1 år. Så ble det en lang pause frem til nylig.

Jeg elsker å jogge og har satt meg mål om å løpe minst 3 ganger i uka.

Jeg gjør det for kosens skyld. Det å bare koble av med musikk og bare forsvinne inn i min egen lille boble.

Jeg løper ikke mer enn 4-5 km frem til kroppen er vant med å løpe igjen for å unngå skader. Men kommer nok ikke til å løpe like mye og hardt som før da jeg gjerne løp 4-6 mil i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver få til en løperutine igjen etter å ha fått mitt første barn. Sliter litt med tiden... 

Jeg ønsker å trene styrke to ganger i uken, og helst løpe 2-3 ganger i uken også. Jeg MÅ ha minst en av styrkeøktene, så de blir prioritert over løpingen. 

Nå prøver jeg å løpe hjem fra jobb en gang i uken. Men det er litt dritt.... Det er ikke så langt, bare 7,5 km, men det er veldig mye stigning. 200 m høydestigning, og det er i én lang, jævlig bakke, som kommer helt på starten av løpeturen. Får ikke blitt skikkelig varm, og bakken tar jo aldri slutt.. I tillegg er det kjedelig å løpe der. Og så er det nesten like mye nedover på andre siden av haugen, og det sliter skikkelig på knærene, som ikke er superdupre fra før. 

Ellers har jeg prøvd å få til en intervalløkt på bane ila lørdagen. 

Skulle ønske jeg hadde mølle hjemme, men det har vi ikke plass til (jeg har allerede brukt halve kjellerstuen på styrkeutstyret mitt..). 

Anonymkode: 30da8...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver få til en løperutine igjen etter å ha fått mitt første barn. Sliter litt med tiden... 

Jeg ønsker å trene styrke to ganger i uken, og helst løpe 2-3 ganger i uken også. Jeg MÅ ha minst en av styrkeøktene, så de blir prioritert over løpingen. 

Nå prøver jeg å løpe hjem fra jobb en gang i uken. Men det er litt dritt.... Det er ikke så langt, bare 7,5 km, men det er veldig mye stigning. 200 m høydestigning, og det er i én lang, jævlig bakke, som kommer helt på starten av løpeturen. Får ikke blitt skikkelig varm, og bakken tar jo aldri slutt.. I tillegg er det kjedelig å løpe der. Og så er det nesten like mye nedover på andre siden av haugen, og det sliter skikkelig på knærene, som ikke er superdupre fra før. 

Ellers har jeg prøvd å få til en intervalløkt på bane ila lørdagen. 

Skulle ønske jeg hadde mølle hjemme, men det har vi ikke plass til (jeg har allerede brukt halve kjellerstuen på styrkeutstyret mitt..). 

Anonymkode: 30da8...c2b

Finnes det en omvei rundt denne toppen? Kan du eventuelt løpe etter at barnet har lagt seg istedenfor? Eller gå opp bakken som oppvarming og løpe resten, eventuelt med en liten omvei om det blir for kort? Jeg har brukt hele kjellerstua til løping og styrkeutstyr :ler:  Kanskje ikke like populært hos alle i husstanden, men  da mannen tidvis reiser mye og jeg blir sprø om jeg ikke får trent forsto han behovet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, miore skrev:

Finnes det en omvei rundt denne toppen? Kan du eventuelt løpe etter at barnet har lagt seg istedenfor? Eller gå opp bakken som oppvarming og løpe resten, eventuelt med en liten omvei om det blir for kort? Jeg har brukt hele kjellerstua til løping og styrkeutstyr :ler:  Kanskje ikke like populært hos alle i husstanden, men  da mannen tidvis reiser mye og jeg blir sprø om jeg ikke får trent forsto han behovet. 

Omveien rundt er 12 km, men slutter i en 1 km lang veldig bratt bakke. Slipper ikke unna motbakker, bor på Vestlandet. Omveien er enda mer utrivelig, da det innebærer å løpe i veldig tett trafikk, med mye støy og forurensing. Og så tar det mye lengre tid, så jeg må avspasere enda mer fra jobb og jobbe om kvelden.. 

Å gå opp bakken går ikke, det er jo flere km med bakke, så da tar det også kjempelang tid. Jeg går litt i starten som oppvarming, de første fem minuttene ca. 

Løping etter leggetid går, men det er det ikke så mye tid til. To kvelder går med til styrketrening, og så er det husarbeid og hagearbeid og handling og ærender, og så må jo mannen også få fri om kveldene, så jeg må være hjemme. 

Skulle gjerne brukt hele kjellerstuen til treningsrom, men det går ikke mannen med på :p Han synes det er ille nok som det er. 

Anonymkode: 30da8...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 17.57, fru.Smae skrev:

Noen som fulgte live track på Berghem Ultra Trail i helgen? :)
For en prestasjon fra hele gjengen! 
Ekstremvær over vidda og tykk tåke gjennom natten i tillegg til enorme mengde nedbør, stier som var blitt elver og vading til navelen omtrent på flere partier. 
Deltagerene hadde kun en stasjon (etter 60k) hvor det var mulig med enkel påfyll av mat, utenom det så bar alle med seg mat,drikke og klær etter behov. 
Lengden totalt på løpet var 130, ikke merket (deltagere må løpe etter kart og GPS) 2500D5 og hadde cut-off på 36 timer. 
Gjennom natten i går så løp Øyunn feil i tilsammen 20 kilometer, men fortsatte likevel og kom i mål på rett under 38 timer. 
Slik jeg forsto det har det blitt noe feil tolkning eller feilmelding på GPS/kartlesing og hun fulgte egentlig løypa perfekt, men snudde å løp tilbake i 10k før hun igjen snudde og måtte løpe samme vei tilbake. 
Dette var på ett tidspunkt med ekstrem tåke og store mengder nedbør midt på natten. 

Jeg blir altså så imponert av de som kommer i mål på dette løpet. 
Absolutt ett mål å løpe dette løpet om ett år eller to :) Har du deltatt på dette @Møretausa?
Ikke rart man elsker ultraløp :) 😄 Jeg satt med tårer i øynene å fulgte med livesending og GPS track når de kom i mål. Tilogmed mannen lurte på om jeg hadde det greit :P Engasjementet lenge leve!
 

Nei nei...dette er nok et godt stykke unna de løpene jeg har deltatt I så langt. 

Foreløpig har jeg holdt meg til 50 og 60 km trail løp med oppmerka sti! Tror ikke noen skal slippe meg oppi skauen kun med kart og GPS enda😅

De to tøffeste jeg har løpt foreløpig er KrsUltra 60k, 2300hm  (2 ganger) og MoldeUltra7topper (50k, 3000hm). Det var først nr 4 (UltraBirken) jeg følte kroppen holdt fint hele veien og jeg faktisk koste meg, så det tar tid å tilvenne seg så mange timer ute... hvertfall for meg🙄

Har løpt 5 I denne sjangeren de siste to årene og tenker på å avansere til enten Ecotrail 80k eller Ultravasan 90k neste år. Leeeeenge til jeg kan tenke på et løp som Bergheim Ultra!

Men det er syyyykt imponerende hva de klarer altså😀 Helt rått er det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Berlin hadde vært fantastisk! Blir nok for dårlig tid å rekke det i år, til neste år kanskje. Har derimot inntrykk av at det er veldig vanskelig å få billett.

 

Jeg trodde Oslo hadde bare én runde på helmaraton, men det er jo faktisk to som du sier! Da må jeg sikkert til utlandet hvis jeg ikke orker å løpe i sirkel😅

Anonymkode: 46c25...c78

Berlin er fantastisk! Har vært der 2 ganger. Det er ikke så ille å få plass egentlig. Du blir med I loddtrekningen nå I høst, så trekker de I desember. Jeg ble med 1 av de to gangene jeg har deltatt. 

Den andre gangen ble jeg med gjennom en reiseoperatør. Ble faktisk ikke noe særlig dyrere det heller. Så det er en mulighet hvis du ikke kommer med. 

Berlin er en opplevelse:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...