Gå til innhold

Hvor i Oslo kunne du IKKE bodd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 hours ago, AnonymBruker said:

Haugenstua er i Stovner bydel ;) og jeg bor ikke der

Anonymkode: 97946...355

Ikke vær så smålig! Det er vel ingen som har påstått at du bor der? Men istedenfor sagt at om du ikke liker stedet så står du fritt til og flytte andre steder?

 

14 hours ago, AnonymBruker said:

Haugenstuen?

Anonymkode: b3a7d...27f

Hvorfår så nøye? Du forstår vel hva anonym c61 mener? 

Anonymkode: e78bf...d11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe, da passer vel du godt inn. :)

Anonymkode: 23e66...133

Passer vel ikke godt inn der da brukeren du siterer sier at h*n passer best inn i bydel oslo øst? 

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

Ønsker ikke bo på vestkanten pga lite mangfold og heller ikke plasser med mye blokk/fattige, type Stovner. 

Anonymkode: 93889...ba5

Jøss kjenner mange jeg som bor i stovner og har god økonomi en trenger ikke og være fattig selvom en bor på stovner eller andre steder i bydel oslo øst.

Anonymkode: e78bf...d11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke tenkt meg å bodd på Skillebekk, Uranienborg eller Frogner. Vil heller ikke bo usentralt. Trives veldig godt på Løkka, Grønland, Tøyen og Gamlebyen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, TrekStar said:

Dette mangfoldet du prater om, er det inkludert knivstikkinger, voldtekter og drap, eller snakker du bare om den koselige biten, dvs. det eventyret om multikultur som vi alle blir proppet full av, men som vi innerst inne vet at ikke fungerer helt?!

Har selv bodd 11 år på Grorud, og kan ikke si at jeg ønsker meg tilbake dit. Jeg har fått opplevd min dose multikultur, og mener jeg har opplevd nok. Nå holder jeg meg til Oslo Vest, og trives bedre her. Her slipper jeg også rasistiske holdninger mot oss hvite, som en kunne oppleve komme ut av innvandrere på Østkanten.

Ja fordi i bydel oslo vest er det 100%perfekt og bo med null fordommer og diskriminasjon og rassisme? Tull! Oslo vest er ett av de verste stedet en kan bosette seg spessielt om en ikke er 100%etnisk norsk og ikke har "vestkant" holdninger. Er en litt anderledes en de andre som kommer fra vestkanten blir en diskriminert. Det har jeg aldri blitt ved alle de årene jeg har bodd i oslo øst! Oslo øst er mye bedre en oslo vest!

Anonymkode: e78bf...d11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vær så smålig! Det er vel ingen som har påstått at du bor der? Men istedenfor sagt at om du ikke liker stedet så står du fritt til og flytte andre steder?

 

Hvorfår så nøye? Du forstår vel hva anonym c61 mener? 

Anonymkode: e78bf...d11

Det er faktisk nøye. Det er rett og slett feil. Det heter Haugenstua. 

Anonymkode: 3b5e1...3f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er faktisk nøye. Det er rett og slett feil. Det heter Haugenstua. 

Anonymkode: 3b5e1...3f0

Jadajada for enkelte så er det viktig og rette og pirke på skrivefeil en og la vær og være helt idiot alle forstår at anonym c61 mente haugenstua! 

Anonymkode: e78bf...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke tenke meg å bo i nabolag hvor folk ikke hilser eller bryr seg om hverandre.

Anonymkode: 664ff...100

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jadajada for enkelte så er det viktig og rette og pirke på skrivefeil en og la vær og være helt idiot alle forstår at anonym c61 mente haugenstua! 

Anonymkode: e78bf...d11

Ahem.

Selv kunne jeg bodd hvor som helst, så lenge jeg hadde masse kule venner og en god slump penger.

Anonymkode: c850e...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Ahem.

Selv kunne jeg bodd hvor som helst, så lenge jeg hadde masse kule venner og en god slump penger.

Anonymkode: c850e...051

?

Anonymkode: e78bf...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri mer Oslo Øst. Der vil jeg aldri bo igjen. Opplevde daglig trakassering, og etter 2 ran på gata, utallige trusler av barn og ungdom med kniver og balltre, og 1 innbrudd i leiligheten vår, så pakket vi og flyttet til Oslo Vest. Endelig føler jeg meg trygg igjen.

Anonymkode: 6d909...a92

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo øst er der de ekte folka bor 😀👍🏽

Anonymkode: 7b120...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke bodd rett ved siden av en motorvei - enten den ligger øst eller vest i byen. 

Det frister og lite å bo på Aker brygge, Sørenga og Tjuvholmen. For mye folk og liv og røre hele tida. Vil ha muligheten til å trekke meg tilbake. 

Vil helst ikke bo et sted der jeg er avhengig av buss. Liker best å ta banen. Vil heller ikke bo for langt unna t-banen. 

Anonymkode: 78a7a...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Oslo øst er der de ekte folka bor 😀👍🏽

Anonymkode: 7b120...a69

Dette!

Anonymkode: e78bf...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke bodd på Romsås, Søndre Nordstrand, Holmenkollen, Tjuvholmen eller Sørenga. Jeg trivdes ikke da jeg bodde på Skøyen, så jeg ville heller ikke bodd der. 

Anonymkode: de7f3...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Ville ikke bodd noe sted i Oslo.

 

53 minutter siden, Luna Llena skrev:

Oslo er ikke en by jeg kunne bodd i.

Har dere ikke lest hovedinnlegget? Ts ønsker ikke svar fra folk som ikke vil bo i Oslo. 

Anonymkode: de7f3...c2b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av nysgjerrighet. Jeg er født og oppvokst på Bekkelaget og på Ekeberg, men flyttet fra Oslo for snart 35 år siden. Da var Bekkelaget Oslo Øst. Er det det fremdeles? Og i så fall, hvorfor høres det ut som det er et område ingen vil bo i?

Bare lurer altså :-)

Anonymkode: 9b593...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri bodd på Oslo øst. Ville følt meg utrygg. Vil bo et sted jeg føler meg trygg og hvor ikke kriminelle reker rundt i gatene. Vil bo på vestkanten hvor man skjønner at man bor i Norge og deler kultur, moral og religion med likesinnede som også gidder jobbe.

Anonymkode: 10f20...15f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2019 den 3.13, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor?

jeg ville ikke bodd på

Haugenstua; grått og trist, og ingen nordmenn. Er ikke rasist, men føler ikke jeg kanskje hadde vært så trygg og hadde blitt eksludert i nabolaget der.

Stovner: bedre enn førstnevnte, men et ødelagt strøk.

Vil ikke ha svar fra oslohatere som ikke vil bo i Oslo

Anonymkode: 97946...355

Alt som er øst for Oslo city er off limits, det lærte jeg av bestemor ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...