Gå til innhold

Dere som har høydekrav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3.8.2019 den 14.04, bloody skrev:

Og jeg går bare på de med 30cm midje og MINST F cup.

Nomin! Hvor kort er du som tar deg så nær av andres høydekrav?

Anonymkode: 9f12e...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Nomin! Hvor kort er du som tar deg så nær av andres høydekrav?

Anonymkode: 9f12e...ba9

Nommin hvor små pupper har du som tar deg nær av at jeg syns høydekrav er tåpelig

Endret av bloody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Thyra said:

Ikke helt sammenlignbart. Tror faktisk det er like utbredt at menn ønsker at dama skal være lavere enn dem som at kvinner ønsker at mannen skal være høyere enn dem. 

Forskjellen er nok at menn ønsker at dama er lavere, mens det er mange damer som har som krav at mannen skal være mye høyere. Type dame på. 160 som skal ha mann på 185+

Det er nok vanskelig for høye kvinner og, men langt fra like vanskelig som det er for lave menn

Anonymkode: 18f15...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye menn er det som er attraktivt. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 8cd6a...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/3/2019 at 12:50 PM, AnonymBruker said:

Ett spørsmål, om alt klaffer med kjemi, personlighet, interesser osv, men det er kun høyden som er feil, dumpere dere da personen ?

Anonymkode: 55420...13a

Jeg har gått fra minst 180 i krav ned til 175. Med årene blir det mindre og mindre viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her sier at mannen må være samme høyde eller høyere. Men så vet vi at selv små kvinner liker høye menn. De liker også menn med kraftige overkropper, flotte rumper, levende øyne, pen munn osv. 

Men når det gjelder å tiltrekkes noen, bli forelsket, så handler det om kjemi og noe udefinerbart, og da kommer høyde langt ned på lista for de aller fleste. 

Jeg er 165 og synes de høye mennene er flotte. Samtidig vet jeg at en mann på 173 ser ok høy ut ved siden av meg. Så jeg stresser ikke med høyden, bare han ikke er mindre, og det har jeg så langt aldri opplevd.

 

Anonymkode: f0631...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har høyde krav til damer.. alle må være over 177-178 da jeg er 190cm selv😎 er lov å ha krav 😊

Anonymkode: bc4c1...2c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2019 den 15.40, NBA skrev:

Spenstig hvordan det er sosialt akseptert at kvinner krever en viss høyde hos menn (noe man ikke kan gjøre noe med), mens det er uhørt å kreve en viss størrelse på puppene eller rumpen fra mannens side.

Dobbeltmoral kalles det på godt norsk.

Vi har vel alle våre preferanser når det kommer til hva vi tiltrekkes av? Jeg er en dame som er over 180... det er ikke alle menn som tiltrekkes av det, min mann elsker at jeg er lang og slank. Hadde jeg funnet en mann på 160 så hadde det sett rart ut. Og som noen sier i tråden, man vil oftest som kvinne føle at man har en mann som kan beskytte, og som er sterkere enn seg selv...

Alle mine mannlige bekjentskaper har hatt «regler» i forhold til hva de foretrekker med damer... pupper, rumpe, høyde osv. Er det så galt at damer ønsker feks en viss høyde på mannen? 

Er man kort og mann så får man finne en dame som liker det da? Evt kompensere med å være jævlig god i senga...

Anonymkode: a8c14...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2019 den 0.20, AnonymBruker skrev:

Hvilke grunner da? Er noen ute etter deg? 

Anonymkode: 933f2...f06

Du kødder ikke med den russiske mafiaen, for å si det sånn.

Neida. Jeg har alltid klart meg selv, er tøff i trynet, selvstendig, alt det der. «Alle» tror jeg er så sterk, og det er jeg også. Men jeg har vokst opp med omsorgssvikt og jeg har blitt voldtatt, og selv om jeg har lagt det bak meg, så har jeg et «hemmelig» ønske om og et behov for å føle meg trygg og at noen har ryggen min. Og å få være liten/svak i blant, ikke minst. Så hvis en større mann er det jeg føler at jeg trenger, så synes jeg faktisk det er innafor :) 

Anonymkode: 648b9...fe8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 14.28, Thyra skrev:

Du kunne ha tatt fram målebåndet på date og sagt at dessverre, du er 4 mm for lav....? 

Jeg hadde jo spurt om høyden før vi hadde møttes. Jeg risikerer ikke å treffe en lav mann. 

Anonymkode: 8cd6a...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har høyde krav til damer.. alle må være over 177-178 da jeg er 190cm selv😎 er lov å ha krav 😊

Anonymkode: bc4c1...2c9

Er ingenting galt med det. Hver sin smak. 

Anonymkode: 8cd6a...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 7.28, AnonymBruker skrev:

Du kødder ikke med den russiske mafiaen, for å si det sånn.

Neida. Jeg har alltid klart meg selv, er tøff i trynet, selvstendig, alt det der. «Alle» tror jeg er så sterk, og det er jeg også. Men jeg har vokst opp med omsorgssvikt og jeg har blitt voldtatt, og selv om jeg har lagt det bak meg, så har jeg et «hemmelig» ønske om og et behov for å føle meg trygg og at noen har ryggen min. Og å få være liten/svak i blant, ikke minst. Så hvis en større mann er det jeg føler at jeg trenger, så synes jeg faktisk det er innafor :) 

Anonymkode: 648b9...fe8

Skjønner den :)

Anonymkode: 933f2...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2019 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Jeg er 1.65 og mannen må være fra 1.80 og oppover. Min mann er 1.82.

Jeg hadde aldri tatt meg tid til å bli kjent med noen lavere så jeg hadde aldri komt i den situasjonen du beskriver.

Anonymkode: 8cd6a...854

Veldig, veldig overfladisk. Og jeg er over gjennomsnittlig høy selv, så jeg sier ikke dette fordi jeg er kortvokst selv. 

Det er selvsagt drøssevis med attraktive menn under 180 cm. Hvis mannen må være minst 180 cm, så er det kanskje på tide å reflektere over hva som egentlig betyr noe. Blir litt som å si at damer med 38+ i skostørrelse er uaktuelle, eller at hun må være sørlending. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, OnFire skrev:

Veldig, veldig overfladisk. Og jeg er over gjennomsnittlig høy selv, så jeg sier ikke dette fordi jeg er kortvokst selv. 

Det er selvsagt drøssevis med attraktive menn under 180 cm. Hvis mannen må være minst 180 cm, så er det kanskje på tide å reflektere over hva som egentlig betyr noe. Blir litt som å si at damer med 38+ i skostørrelse er uaktuelle, eller at hun må være sørlending. 

Det er slettes ikke overfladisk.

Folk har forskjellig smak kalles det.

En mann ville ikke ha meg siden jeg trente for mye. Helt ok det.

En mann syntes 1.65 var for lavt. Helt ok det. Da var ikke jeg den rette.

En mann ville ikke ha meg for jeg har for mye silikon. Ja vel.

Hva er problemet? Smaken er som baken. Respekter det.

 

Anonymkode: 8cd6a...854

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, OnFire skrev:

Hvis mannen må være minst 180 cm, så er det kanskje på tide å reflektere over hva som egentlig betyr noe. Blir litt som å si at damer med 38+ i skostørrelse er uaktuelle, eller at hun må være sørlending. 

Jeg har fått høre at jeg som jente på 170 cm er for høy, jeg som normalvektig er for tjukk, og folk veldig enten for eller imot dialekta mi. Helt greit det. Er nok folk som liker meg :) Jeg liker jo ikke alle romantisk jeg heller :)

Anonymkode: 933f2...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått høre at jeg som jente på 170 cm er for høy, jeg som normalvektig er for tjukk, og folk veldig enten for eller imot dialekta mi. Helt greit det. Er nok folk som liker meg :) Jeg liker jo ikke alle romantisk jeg heller :)

Anonymkode: 933f2...f06

Tullete å si at du er for høy. Jeg er 182 cm og kunne fint vært sammen med en dame på 185 cm. Sier ikke at jeg foretrekker høye damer. Dama kan like gjerne være 160 cm. 140 cm eller 200 cm, da begynner det å bli et problem. 

Endret av OnFire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er slettes ikke overfladisk.

Folk har forskjellig smak kalles det.

En mann ville ikke ha meg siden jeg trente for mye. Helt ok det.

En mann syntes 1.65 var for lavt. Helt ok det. Da var ikke jeg den rette.

En mann ville ikke ha meg for jeg har for mye silikon. Ja vel.

Hva er problemet? Smaken er som baken. Respekter det.

 

Anonymkode: 8cd6a...854

Opp til hver enkelt naturligvis. Jeg sier bare at mange preferanser er helt tullete, som for eksempel at 165 cm er for lavt eller at 185 cm er for høyt. Det er i utgangspunktet også for dumt å si at en dame er for godt trent, hvis hun ikke er bodybuilder (det er ekstremt). 

Silikon derimot blir noe helt annet, som er ekstremt på samme måte som å være bodybuilder. Da har man tuklet med to ganske vesentlige kroppsdeler, som kan være en seksuell dealbreaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri brydd meg om høyde. Og kommer den en flott fyr så Spiller høyden eksakt 0 rolle. Men jeg hadde en flørt nylig som var endel høyere enn meg, og klemmene han ga, og at jeg kunne hvile hodet på brystet hans..det var godt. 

Anonymkode: 89ca8...918

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, OnFire skrev:

Tullete å si at du er for høy. Jeg er 182 cm og kunne fint vært sammen med en dame på 185 cm. Sier ikke at jeg foretrekker høye damer. Dama kan like gjerne være 160 cm. 140 cm eller 200 cm, da begynner det å bli et problem. 

De har lov til å ha sine preferanser. Hvis en mann på 175 synes jeg er for høy, så synes han det, da. Jeg har hatt ons med menn på 190 og synes de er for høye for å være kjæreste med meg. Laveste kjæresten min var 160. Han jeg er sammen med nå, er 182. 10-12 cm en vei er max for meg, ellers blir de "et hode" høyere eller lavere. Andre kan få sette grenser der de vil.

Anonymkode: 933f2...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2019 den 14.09, AnonymBruker skrev:

🤮🤮 slutt å mas om høyde, aldri oppleved at det er noe problem.

hilsen mann på 190cm, bry meg svært lite at flere av mine venner er 195+.. 

Anonymkode: bc4c1...2c9

Kunne du tenkt deg dame som er høyere enn deg da...? ( Ja, de finnes)

Jeg er 183 selv og blir ikke tiltrukket av menn som er lavere enn meg, de som er lavere pleier også ofte å ikke ønske å være en mann som er lavere enn daten/dama si.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...