Gå til innhold

Dere som har høydekrav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke dumpet om hn var like høy/litt høyere enn meg

Anonymkode: 249c9...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 159, min mann er 186, min eks er 164, jeg kjenner meg mere stolt av min mann😍

Anonymkode: 31c7d...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke klaffet med en som er lavere enn meg (er 1.61), og det er en enkel sak. Det er fordi jeg hadde følt meg maktesløs, liten og svak rundt en slik mann. Det er psykologisk. ifølge psykologen så er det fordi jeg har ekstrem lav selvfølelse og frykt for å være "stor" blant andre, ta plass, være høyere oppe på rangstigen enn andre. Det at en mann er for lav, gjør at jeg føler meg større, tar større plass, vises mye bedre og føler meg tvunget til å ta lederrollen, noe jeg ikke passer til i det hele tatt. 
Jeg må føle meg liten og svak, for å føle meg trygg blant folk. Fordi det er det jeg er på innsiden, liten og svak. 

Anonymkode: 845d2...57c

Altså, nå ble det forvirrende her. 
Jeg hadde følt meg liten og svak, dersom jeg ble tvunget til å være større og sterkere. Å ta styring i forholdet, være "sjefen" og det er det høyde representerer for svært mange, det er psykologisk. Det er derfor lave menn føler seg liten og svak når dama er høyere enn han. 

Jeg føler meg bra, når jeg ER liten og svak (når jeg er lavest). Når jeg ikke må ta styring, være sjef og alt det der. Da har jeg det bra, fordi da er jeg på min rettmessige plass. Jeg er liten og svak og når jeg blir behandlet som det, så går det bra fordi da er alt OK i verden, fordi jeg anser meg selv som liten og uverdig menneske med ingen verdi. 
Jeg hadde følt meg liten og svak på en negativ måte, altså følt meg utilpass i forholdet, dersom jeg blir tvunget til å være størst, leder, selvsikker og alt det som kommer ved å være høyest. Så ved å være høyest og det å bli tvunget til å ta en lederrolle jeg ikke takler, så føler jeg mer lite, svak, mislykket og utilpass på en negativ måte. 

Håper det ga mening. 

Anonymkode: 845d2...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som mange prøver å "rettferdiggjøre" høydekravet med at lave menn er så fæle, har lav selvtillit etc 😂 Hvorfor ikke bare være ærlige? 

Anonymkode: 18f15...16e

Hva får deg til å tro at vi ikke er ærlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde ikke dumpet noen pga høyden. Men tviler på jeg hadde følt meg sexy ved siden av en på 20cm lavere enn meg

Anonymkode: 1b234...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig hvordan det er sosialt akseptert at kvinner krever en viss høyde hos menn (noe man ikke kan gjøre noe med), mens det er uhørt å kreve en viss størrelse på puppene eller rumpen fra mannens side.

Dobbeltmoral kalles det på godt norsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som mange prøver å "rettferdiggjøre" høydekravet med at lave menn er så fæle, har lav selvtillit etc 😂 Hvorfor ikke bare være ærlige? 

Anonymkode: 18f15...16e

Hvor leser du at noen skriver at lave menn generelt er fæle? Det er fæle menn uansett høyde, men jeg gidder ikke date en en gang til som er usikker på høyden sin og skal kontrollere hva slags sko jeg skal bruke. Det er det som er ærlig.

Anonymkode: e35e7...661

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NBA skrev:

Spenstig hvordan det er sosialt akseptert at kvinner krever en viss høyde hos menn (noe man ikke kan gjøre noe med), mens det er uhørt å kreve en viss størrelse på puppene eller rumpen fra mannens side.

Dobbeltmoral kalles det på godt norsk.

Jeg vil ikke ha en mann som ikke liker meg for den jeg er, og håper ikke at menn heller blir sammen med kvinner som ikke tar dem som de er. Så nei, det er ikke dobbeltmoral for min del ihvertfall. Om en mann vil ha en tynn dame med melonpupper så er det ikke verre enn å holde seg langt unna meg :)

Anonymkode: e35e7...661

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bloody
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ikke ha en mann som ikke liker meg for den jeg er, og håper ikke at menn heller blir sammen med kvinner som ikke tar dem som de er. Så nei, det er ikke dobbeltmoral for min del ihvertfall. Om en mann vil ha en tynn dame med melonpupper så er det ikke verre enn å holde seg langt unna meg :)

Anonymkode: e35e7...661

Fordi du er utynn med myggstikkpupper? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bloody skrev:

Fordi du er utynn med myggstikkpupper? 😂

Nei, fordi jeg er tynn med pupper som naturlig nok matcher resten av kroppen og ikke er interessert i å bli sammen med noen som ikke liker meg som jeg er, da jeg aldri kommer til å operere meg for å gjøre en mann fornøyd. Det er så mange menn som er gal etter meg at jeg trenger virkelig ikke at menn som vil ha en tynn dame med melonpupper skal prøve seg på meg også. :) Hva som er morsomt med det forstår jeg ikke. Jeg personlig synes jo jeg har en flott kropp, og det synes tydeligvis menn også. 

Anonymkode: e35e7...661

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja høyden er viktig. Dessuten skal jeg ikke ha en "lav" sønn. Så vondt ønsker jeg ikke et menneske.

Anonymkode: 2eec5...41a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bloody
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, fordi jeg er tynn med pupper som naturlig nok matcher resten av kroppen og ikke er interessert i å bli sammen med noen som ikke liker meg som jeg er, da jeg aldri kommer til å operere meg for å gjøre en mann fornøyd. Det er så mange menn som er gal etter meg at jeg trenger virkelig ikke at menn som vil ha en tynn dame med melonpupper skal prøve seg på meg også. :) Hva som er morsomt med det forstår jeg ikke. Jeg personlig synes jo jeg har en flott kropp, og det synes tydeligvis menn også. 

Anonymkode: e35e7...661

Absolutt. Silikonmelonpupper kan dra det er jeg fullstendig enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke rart menn med lav høyde får dårlig selvtillit slik som dere holder på. Skjønner ikke hva som er galt med å være høyere enn den man dater? Jeg er over 170 og kunne fint vært sammen med en på 160 f.eks

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha en mann som ikke liker meg for den jeg er, og håper ikke at menn heller blir sammen med kvinner som ikke tar dem som de er. Så nei, det er ikke dobbeltmoral for min del ihvertfall. Om en mann vil ha en tynn dame med melonpupper så er det ikke verre enn å holde seg langt unna meg :)

Anonymkode: e35e7...661

Men nå snakket jeg om de som faktisk har høydekrav, så hvorfor skulle det være relevant at du ikke anser deg selv som dobbeltmoralsk?🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen mann med respekt for seg selv hadde blitt sammen med en kvinne som deg.

Anonymkode: 2c0df...f8d

Jeg har høyde krav for damer, vill ikke ha noen lavere en 180... vill ha høye barn. Er selv 192 😎

Anonymkode: bc4c1...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

celebs-difference-height-pic2-531x800.jp

 

Kjekk nok, da er ikke høyde noe problem.

 

Anonymkode: 645e0...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, NBA skrev:

Men nå snakket jeg om de som faktisk har høydekrav, så hvorfor skulle det være relevant at du ikke anser deg selv som dobbeltmoralsk?🙄

Jeg har jo høydekrav, det er 158. Men jeg er ikke dobbeltmoralistisk for det ;)

Anonymkode: e35e7...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker lave menn! Er 168, så ganske gjennomsnittlig, men min favoritthøyde på menn er rett over 170. Liker at vi er på samme "nivå", på en måte. Har aldri skjønt den der greia med at damer vil føle seg små og beskyttet. 

Men legger sef vekk høydekrav om det klaffer med andre måter. Eksen min er 190, en fantastisk mann, men syntes det var fryktelig upraktisk å bøye nakken for å se opp på han hele tiden.

Anonymkode: 69044...dd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo høydekrav, det er 158. Men jeg er ikke dobbeltmoralistisk for det ;)

Anonymkode: e35e7...661

Såklart er du det, dersom du ikke synes det er greit at menn setter krav til din kropp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...