Gå til innhold

Dere som har høydekrav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bryr meg lite om høyde. Andre ting er viktigere. Jeg Er 168cm selv. 

Anonymkode: cd2b1...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt denne oppfatningen om at det er bare kvinner som har høydekrav. Som kvinne på 1.75 opplevde jeg stadig å bli oversett av menn fordi JEG var for høy. Så dette med høydekrav går vel begge veier..

Anonymkode: 288b0...730

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ett spørsmål, om alt klaffer med kjemi, personlighet, interesser osv, men det er kun høyden som er feil, dumpere dere da personen ?

Anonymkode: 55420...13a

Nei er 180 cm selv, har vært sammen med to menn som var 170 cm, den ene av dem i mange år!

Anonymkode: b4d96...ff7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt denne oppfatningen om at det er bare kvinner som har høydekrav. Som kvinne på 1.75 opplevde jeg stadig å bli oversett av menn fordi JEG var for høy. Så dette med høydekrav går vel begge veier..

Anonymkode: 288b0...730

175 er ikke spesielt høyt da.. foretrekker noe høyere damer

Anonymkode: bc4c1...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som mange prøver å "rettferdiggjøre" høydekravet med at lave menn er så fæle, har lav selvtillit etc 😂 Hvorfor ikke bare være ærlige? 

Anonymkode: 18f15...16e

Vi er ærlige.

Vi er tiltrukket av lavere menn, og har erfaring med å date dem, men det virker ikke som de på sikt er tiltrukket av høyere kvinner/å være lavest. 

Jeg er ikke spesielt tiltrukket av høye menn, selv om jeg nylig hadde ons med en på 190. Er 170 selv og synes forskjell på 20 cm er litt i overkant. Har ekser på 180-160.

Anonymkode: 933f2...f06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

celebs-difference-height-pic2-531x800.jp

 

Kjekk nok, da er ikke høyde noe problem.

 

Anonymkode: 645e0...da0

Han er IKKE kjekk.

Anonymkode: 55420...13a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er IKKE kjekk.

Anonymkode: 55420...13a

Det sier du nå, når du ser hvor lav han egentlig er. HEHE.

Anonymkode: 645e0...da0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk forbi en mann på butikken i går og etter denne tråden, så ble jeg ops på høyden hans. Antagelig ikke mye over 170, men han var veldig kjekk og flott allikevel. Nå er han langt yngre enn meg så hadde ikke vært aktuelt, men han var altså helt innafor selv om høyden ikke var der.

Anonymkode: 3da41...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hadde ikke det, men pga alt høyde-styret så er j en smule skeptisk til høyere kvinner. Prøver å ikke generalisere, men kvinner som er høyere må uansett passere et "er hun en av de som bryr seg" filteret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sier du nå, når du ser hvor lav han egentlig er. HEHE.

Anonymkode: 645e0...da0

Viste han var lav fra før, aldri likt den fyren :)

Anonymkode: 55420...13a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt ekstreme høydekrav. 

Men så jobbet jeg med verdens fineste fyr, som jeg etterhvert ble ekstremt forelsket i. Han er like høy som meg. Og vi er kjærester og ekstremt lykkelige. 😊

Anonymkode: 60ef6...4f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2019 den 15.28, sofie777 skrev:

Jeg er 168 og mitt ønske (absolutt ikke krav) er at min man er like høy eller litt høyere. Jeg synes 170-185 er ok, men høyere enn det hadde blitt for høyt. Jeg går sjelden/aldri med høye sko, så han kommer til å være høyere enn meg uansett. Man er jo oftest sammen hjemme og da er det koselig å gli inn i armkroken til en som er noenlunde samme høyde. Tenker ikke på høyhælte sko i det hele tatt når det gjelder å finne en mann.

Samme her 😁 Er like høy som deg. Føler meg rar som i teorien foretrekker menn som ikke er særlig høyere enn meg. Men jeg hadde jo ikke avvist en fyr på 190 cm, som jeg likte godt, bare fordi jeg i utgangspunktet synes han er for høy.

Anonymkode: ecea7...96a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2019 den 15.08, AnonymBruker skrev:

Jeg liker høye menn, men da jeg falt for en på 173cm, kun 3 cm høyere enn meg, så falt jeg for ham, og lot ikke dette med høyde utgjøre noe. 

Det frister imidlertid ikke så mye til gjentakelse. Jeg fikk ikke lov til å gå med sko med hæler, for det var flaut for ham at jeg da ble høyere enn ham. Han ble ekstra sjalu dersom høye menn snakket med meg. Veldig tydelig at HAN hadde komplekser for høyden, og det ble anstrengende. 

Hadde ikke han gjort et poeng ut av dette med høyde hadde jeg ikke ofret det en tanke, når jeg først hadde falt for ham. 

Anonymkode: 4ed7a...723

Jeg tør påstå at dere ikke hadde spesielt store problemer om toppen av konflikt var for eller imot høye heler. 

#Norge2019 #iLandsproblemer #Synkendefødselsrate #Ensomhetsomsamfunnsproblem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.8.2019 den 15.40, NBA skrev:

Spenstig hvordan det er sosialt akseptert at kvinner krever en viss høyde hos menn (noe man ikke kan gjøre noe med), mens det er uhørt å kreve en viss størrelse på puppene eller rumpen fra mannens side.

Dobbeltmoral kalles det på godt norsk.

Det er ikke akseptert! Det er skikkelig harry, og dårlig gjort av småknøtt å bruke opp de høye mennene for oss damer på ca 180.

Ellers er det i enkelte ekstreme tilfeller ganske kvalmt å se på, når dama har størrelse som en tolvåring og mannen er 190....

Anonymkode: 73957...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjonen er nok at er du mann og under 180 kan du slette tinder umiddelbart. Helst bør du være en del over 180 og. Så får du heller søke lykken andre plasser. Eventuelt andre land om det skulle bli helt umulig 😊

Anonymkode: 18f15...16e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DHG skrev:

Jeg tør påstå at dere ikke hadde spesielt store problemer om toppen av konflikt var for eller imot høye heler. 

#Norge2019 #iLandsproblemer #Synkendefødselsrate #Ensomhetsomsamfunnsproblem

Ikke så gøy å bli fortalt hva en skal gå i. Den lave eksen min var ihvertfall ikke en drittsekk på skoene. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke akseptert! Det er skikkelig harry, og dårlig gjort av småknøtt å bruke opp de høye mennene for oss damer på ca 180.

Anonymkode: 73957...f3c

Dakar...

Anonymkode: 933f2...f06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er selv en høy kvinne på 179 cm. Jeg har ikke spesifikt cm-krav, men mannen må være høyere enn meg. Det er ikke slik at jeg hadde dumpet noen, det er bare sånn at jeg fra starten ikke forelsker meg eller blir tent på menn som er lavere enn meg selv. Det har aldri vært noe problem i real life, alltid datet høyere menn. Min mann er 10 cm høyere enn meg og det liker jeg veldig godt ☺️

Anonymkode: 9cb9d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 177 cm. Var i mange år sammen med en mann som var 2 cm lavere. Var kjempe slitsomt, han følte så sinnsykt på det. Var han som hadde problemer med det, ikke jeg. 

Anonymkode: f2244...104

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2019 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Mitt høydekrav er at han skal være like høy eller høyere enn meg. Jeg er 158, så det er ikke særlig vanskelig. Jeg har hatt en kjæreste som bare var litt høyere enn meg da jeg var ungdom, og han ble sur på meg om jeg brukte hæler innimellom. Det er ikke hyggelig.

Anonymkode: e35e7...661

Jeg er nok litt høyere men syntes personlig det er sexy med en dame som er litt høyere en meg så lenge hun er slank og pen, har gode verdier og ikke overfladisk. 

Anonymkode: b9363...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2019 den 17.32, AnonymBruker skrev:

Konklusjonen er nok at er du mann og under 180 kan du slette tinder umiddelbart. Helst bør du være en del over 180 og. Så får du heller søke lykken andre plasser. Eventuelt andre land om det skulle bli helt umulig 😊

Anonymkode: 18f15...16e

Jeg er rundt 170 og fått 100 matcher på noen uker. 

Ikke svipet noe særlig og sagt nei til en rekke damer. 

De jentene jeg vet hvem er som har høydekrav opplyst det er sjelden noe man satser på og flere av de er billige og jeg har fått høre historier om hvor lause de har vært med kompiser.  

Anonymkode: b9363...03b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...