AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #61 Del Skrevet 6. august 2019 Hvis absolutt alt annet klaffet, kunne jeg kanskje vært sammen med en som er ca like høy som meg, så lenge han ikke var spinkel/hipstertynn. Men aldri lavere. Jeg trenger at mannen er størst. Jeg trenger den følelsen av at jeg er beskyttet. Det har jeg mange grunner til, og ingen av dem er overfladiske. Anonymkode: 648b9...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #62 Del Skrevet 6. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger den følelsen av at jeg er beskyttet. Det har jeg mange grunner til, og ingen av dem er overfladiske. Anonymkode: 648b9...fe8 Hvilke grunner da? Er noen ute etter deg? Anonymkode: 933f2...f06 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #63 Del Skrevet 6. august 2019 Jeg er kvinne, og 182 cm høy. Jeg må innrømme at menn under 170+ cm ikke kommer inn under radaren min😁 Heldigvis bor jeg i Skandinavia, så det er ikke noe problem. Anonymkode: 25513...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #64 Del Skrevet 7. august 2019 Er 165cm, har tidligere vært sammen med en som.var 170cm (da vsr jeg 16 år og jeg har fått "høyere" krav siden den gang 😅) og siste eksen min var 178cm. 178cm var egenrtig helt perfekt, men nå har jeg møtt en på 185cm, og det er jo enda bedre 😃 men ja, syntes 178 var veldig passende for meg men litt "kult" å ha en stor kjæreste da 😅 Anonymkode: 78878...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #65 Del Skrevet 7. august 2019 Hva har vi lært av denne tråden? Jo vi har lært at lave menn er verdiløse ifølge kvinner. Anonymkode: 2c0df...f8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #66 Del Skrevet 7. august 2019 "Dumper" blir nok feil. Kunne sikkert blitt sammen med en lav mann om vi kjente hverandre over tid og kjemien stemte. Men det skal mye til for å kompensere for høyden for min del. Jeg føler 0 seksuell interesse for lavere menn. De kan være så kjekke og pene de bare vil, men det virker bare ikke for meg. Vil heller ha en mindre pen høy mann enn en lav pen mann (om kjemien var den samme). Har ingen problem med at menn har lignende krav for kvinner. Er helt naturlig. Anonymkode: bf070...6c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #67 Del Skrevet 7. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har vi lært av denne tråden? Jo vi har lært at lave menn er verdiløse ifølge kvinner. Anonymkode: 2c0df...f8d Nei, dere har lært at mange kvinner ønsker en mann som er ca 13+ cm høyere enn seg selv, som tilsvarer forskjellen mellom ei gjennomsnittlig kvinne og en gjennomsnittlig mann (167 vs 180). Er du altså lavere enn snittet, er det smart å søke ei dame som også er lavere enn snittet, eller ei dame som er mer beskytter enn har ønske om å bli beskyttet. Anonymkode: 933f2...f06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #68 Del Skrevet 7. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har vi lært av denne tråden? Jo vi har lært at lave menn er verdiløse ifølge kvinner. Anonymkode: 2c0df...f8d Og hvor står det? Og hvorfor betyr det noe hva fremmede random kvinner på internett måtte tenne på? Anonymkode: bf070...6c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #69 Del Skrevet 7. august 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har vi lært av denne tråden? Jo vi har lært at lave menn er verdiløse ifølge kvinner. Anonymkode: 2c0df...f8d Ja for lave menn er jo SÅ interessert i høye kvinner liksom. Herregud dere får 1 krav mot dere og klikker i vinkel men vi kvinner må være 100% perfekte for at dere skal gidde si hei... Anonymkode: 71eec...bc2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #70 Del Skrevet 7. august 2019 På 3.8.2019 den 18.49, AnonymBruker skrev: 175 er ikke spesielt høyt da.. foretrekker noe høyere damer Anonymkode: bc4c1...2c9 Samme her, kona er 1,85. Det er passe Det viktigste er at de har god selvfølelse, uansett høyde. Damer som vil ha høye menn fordi de føler seg små og svake er svært lite attraktive i mine øyne. Anonymkode: 5b980...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #71 Del Skrevet 7. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja for lave menn er jo SÅ interessert i høye kvinner liksom. Herregud dere får 1 krav mot dere og klikker i vinkel men vi kvinner må være 100% perfekte for at dere skal gidde si hei... Anonymkode: 71eec...bc2 Man skal ikke veldig langt inn i en samtale med en kåt mann før han kommer med "du er glatt, vel?". Jeg har lagt ned vanvittig mye tid og penger til voksing og laserbehandling tidligere bare fordi den glattheten stadig har vært tatt opp. Og så liker de pene, lange, lakkerte negler, må vite, og de aner ikke hvor mye den kostnaden er på. Så skal håret være langt og fyldig, og man skal helst gå rundt i sexy blondeundertøy døgnet rundt. Og kjoler er visst veldig så lekkert, så pass på at du har nok kjoler å rullerer på dersom det blir mer enn én date. Ellers får i hvert fall jeg stadig høre at jeg har så slank og pen kropp, men dette virker mer som en trussel mot å ikke bli tykk, enn et kompliment. Absolutt alt ved kroppenene våre skal kunne komplimenteres eller kritiseres, mens menn ser ut til å tro at det holder at de har en pikk festet på kroppen. (Sist fyr jeg datet var lav, dvs et par cm lavere enn meg. Han var også skallet og chubby, men med en overraskende god selvtillit. Det var ikke pga høyden i seg selv at jeg ikke tente på ham, men hele komboen av lav, skallet, chubby og litt for selvgod. Kunne tålt lav om han var mer trent f eks/ikke så rund rundt livet). Anonymkode: 4ce6f...373 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #72 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg har i utgangpunktet et høydekrav, eller rettere sagt høydeønske, på rundt 185 fordi jeg selv er høy, men om alt annet klaffet og mannen var flott kunne jeg nok firet på det kravet. Anonymkode: f9363...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #73 Del Skrevet 11. august 2019 På 4.8.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev: Jeg er selv en høy kvinne på 179 cm. Jeg har ikke spesifikt cm-krav, men mannen må være høyere enn meg. Det er ikke slik at jeg hadde dumpet noen, det er bare sånn at jeg fra starten ikke forelsker meg eller blir tent på menn som er lavere enn meg selv. Det har aldri vært noe problem i real life, alltid datet høyere menn. Min mann er 10 cm høyere enn meg og det liker jeg veldig godt ☺️ Anonymkode: 9cb9d...97a Leser du i gjennom hva du selv skriver? Anonymkode: 2eec5...41a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #74 Del Skrevet 11. august 2019 På 7.8.2019 den 3.25, AnonymBruker skrev: Ja for lave menn er jo SÅ interessert i høye kvinner liksom. Herregud dere får 1 krav mot dere og klikker i vinkel men vi kvinner må være 100% perfekte for at dere skal gidde si hei... Anonymkode: 71eec...bc2 Jeg har aldri sett lave menn omtale høye kvinner som verdiløse, noe man ofte ser kvinner gjør med lave menn. Anonymkode: 2c0df...f8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #75 Del Skrevet 11. august 2019 På 7.8.2019 den 9.47, AnonymBruker skrev: Man skal ikke veldig langt inn i en samtale med en kåt mann før han kommer med "du er glatt, vel?". Jeg har lagt ned vanvittig mye tid og penger til voksing og laserbehandling tidligere bare fordi den glattheten stadig har vært tatt opp. Og så liker de pene, lange, lakkerte negler, må vite, og de aner ikke hvor mye den kostnaden er på. Så skal håret være langt og fyldig, og man skal helst gå rundt i sexy blondeundertøy døgnet rundt. Og kjoler er visst veldig så lekkert, så pass på at du har nok kjoler å rullerer på dersom det blir mer enn én date. Ellers får i hvert fall jeg stadig høre at jeg har så slank og pen kropp, men dette virker mer som en trussel mot å ikke bli tykk, enn et kompliment. Absolutt alt ved kroppenene våre skal kunne komplimenteres eller kritiseres, mens menn ser ut til å tro at det holder at de har en pikk festet på kroppen. (Sist fyr jeg datet var lav, dvs et par cm lavere enn meg. Han var også skallet og chubby, men med en overraskende god selvtillit. Det var ikke pga høyden i seg selv at jeg ikke tente på ham, men hele komboen av lav, skallet, chubby og litt for selvgod. Kunne tålt lav om han var mer trent f eks/ikke så rund rundt livet). Anonymkode: 4ce6f...373 Så når menn har krav så er det galt, lenge leve kvinnelig hykleri. Anonymkode: 2c0df...f8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #76 Del Skrevet 11. august 2019 På 5.8.2019 den 10.40, AnonymBruker skrev: Jeg er 177 cm. Var i mange år sammen med en mann som var 2 cm lavere. Var kjempe slitsomt, han følte så sinnsykt på det. Var han som hadde problemer med det, ikke jeg. Anonymkode: f2244...104 Nettopp, det går begge veier 🤷♀️ menn vil ofte ikke ha høye kvinner. Er selv 180 og forteller bere hvor høy jeg er og omtrent samtidig under trekker seg unna. Anonymkode: ce90b...600 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #77 Del Skrevet 11. august 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sett lave menn omtale høye kvinner som verdiløse, noe man ofte ser kvinner gjør med lave menn. Anonymkode: 2c0df...f8d Ikke verdiløse, men tjukk svær kjempe mann Osv. Anonymkode: 933f2...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 11. august 2019 #78 Del Skrevet 11. august 2019 På 3.8.2019 den 15.40, NBA skrev: Spenstig hvordan det er sosialt akseptert at kvinner krever en viss høyde hos menn (noe man ikke kan gjøre noe med), mens det er uhørt å kreve en viss størrelse på puppene eller rumpen fra mannens side. Dobbeltmoral kalles det på godt norsk. Ikke helt sammenlignbart. Tror faktisk det er like utbredt at menn ønsker at dama skal være lavere enn dem som at kvinner ønsker at mannen skal være høyere enn dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 11. august 2019 #79 Del Skrevet 11. august 2019 På 3.8.2019 den 13.58, AnonymBruker skrev: Jeg er 1.65 og mannen må være fra 1.80 og oppover. Min mann er 1.82. Jeg hadde aldri tatt meg tid til å bli kjent med noen lavere så jeg hadde aldri komt i den situasjonen du beskriver. Anonymkode: 8cd6a...854 Du kunne ha tatt fram målebåndet på date og sagt at dessverre, du er 4 mm for lav....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #80 Del Skrevet 11. august 2019 Jeg har ikke noe absolutt høydekrav. Er 175 cm selv, og vil helst at en mann skal være rundt min høyde eller høyere..... Anonymkode: 195ae...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå