Gå til innhold

hva skal jeg gjøre.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa

er fem måneder gravid med mannen i mitt liv. problemet er bare det at han ikke føler det på samme måte. han flyttet i fra meg for en måned siden nå. åi går kveld så var vi sammen på en penere tilstelning i en forening som vi begge to er aktive i, å vi var sammen hele kvelden. i den forstand at vi var i samme lokale under middagen å det sosiale som var etterpå.

han var nesten ikke villig til å ofre et ord med meg på hele kvelden.

at jeg elsker han det er det ikke tvil om i mitt hjerte.

det gikk forholdsvis bra hele kvelden, var deppa men ville ikke vise det til han, men når han begynnte i bli litt vel full å skulle til å bynne å flørte med andre damer som var på stedet så tok jeg kveld å gikk hjem.

er det nødvendig å gjøre sånt når han vet at jeg er gla i han å er tilstedet når han holder på på denne måten.

jævla dust.

jeg vet at jeg ikke kommer til å ta det noe særlig bra visst han får seg ny dame. ihvertfall ikke nå mens jeg går gravid å greier.

er vel bare nødt til å konfrontere han med det å spørre hvorfor i all verden han oppfører seg sånn som han gjør

han må jo skjønne at han sårer meg når han gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er trist aa elske en som ikke elsker deg, og det maa vaere ekstra vanskelig naar du er gravid. Likevel, han kan vel mote andre? selv om det saarer deg? Han har vel en rett paa aa leve livet sitt som han vil, akkurat som du bestemmer over ditt liv. Og siden han ikke har valgt deg, saa maa du nesten bare slikke saarene og komme deg videre -har du egentlig noe valg?

Du kan dromme om at det blir dere likevel = seigpining av deg selv

eller

Aapne opp oynene og komme deg videre

det er ingen som har sagt at det skal vaere lett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er dessverre i sin "fulle rett", men det er jo veldig ufølsomt da. Du bærer tross alt hans barn. Det er selvsagt dumt også at dere har samme interesser og møter hverandre hele tiden i sosial sammenheng, men så lenge det er sånn, så vil du fortsatt møte ham, han vil fortsatt sjekke damer i fylla, og du vil fortsatt være lei deg for det.

Kanskje du for din egen skyld skulle holde deg unna sånne sammenhenger? Eller håper du fortsatt...?

Du har det selvsagt veldig vondt nå, særlig siden du er gravid, men dessverre tror jeg ikke han kommer til å se din side av denne saken her, og det viktigste du akn gjøre, er å passe på deg selv.

Trøsteklem er herved sendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...