AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Del Skrevet 1. august 2019 Kan jeg bytte fornavn til Bergen? Eller New York? Bergen Hansen New York Larsen Anonymkode: 47052...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. august 2019 #2 Del Skrevet 2. august 2019 Ville du forventet å bli tatt seriøst om du het New York?? Nei, jeg tror ikke du kan hete det samme som en storby. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Del Skrevet 2. august 2019 Vil tro det er lov. Særlig hvis du har amerikansk tilknytning. Da kan du argumentere med tradisjon hvis du får nei. I USA er det mange som heter Chicago, Austin, Reno, Dallas osv til fornavn. Men jeg tror ikke du får nei på New York. Ikke glem Espen Thoresen Hværsågodtakkskalduha. Anonymkode: 65a88...9ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #4 Del Skrevet 3. august 2019 Hva med "Trondheim"? "Å våffå twå dwu det eddeduddedei?" Anonymkode: 00db2...837 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå