Gå til innhold

Røyking på fotballcup for barn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

«JEG har gitt beskjeder» 👏

 

Jeg gir beskjed som trener og ansatt i klubben ja.

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da blir det som:

»Jeg vet at røyk er en lovlig handelsvare i Norge, men siden JEG er i mot det så har ikke du som røyker noe her å gjøre -selv om det går på det rent visuelle og ingen tar skade av det. Røykere får holde seg hjemme, de kan ikke være en av oss»

 

Dette er en overdrivelse av deg. Jeg støtter røykeforbudet klubben har satt og har aldri bedt noen om å holde seg hjemme. Man blir ikke usynlig av å stå på området utenfor så man er fremdeles  synlig, så det har ikke noe med saken å gjøre at en ikke skal ses eller vise seg som røyker.

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Faktisk ganske fascinerende 🤔

 

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva synes du om at ungene oppsøker husene til folk som røyker for å selge lodd, syltetøy og dasspapir da? 

 

Anonymkode: a2c2a...2d1

Du vet like godt som meg at det ikke er poeng i å diskutere andre ting for vi kommer ikke til å være enig i likevel. Jeg forholder meg til hva tråden handler om.

Anonymkode: 518fe...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd at treneren til sønnen min sto å vapet under kamp😅 Var kanskje litt upassende,men vi tok det med et smil🤣

Anonymkode: 14a2b...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker, eller det er vel mer smugrøyker for tiden. Jeg ville aldri turt å gjøre det åpenlyst på et barnearrangement, men blir kjempeglad når jeg ser noen driter i slike forbud utendørs. Jeg ville sikkert snakket med og forsøkt å bli kjent med vedkommende. Har fått gode bekjente og til og med venner på den måten etter foreldremøter, mammatreff osv. 

Anonymkode: 08f89...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle tro alle dere som svarer er røykere, siden dere ble så provosert og krenket, over at jeg ikke liker at noen røyker på et idrettsanlegg.

Anonymkode: 646c8...5ad

Jeg er ikke røyker, og synes at det ikke er helt greit/bra å røyke på et idrettsanlegg. Men samtidig er jeg imot et sånt hysterisk kontroll-samfunn hvor ingenting er lov, og alle bare observerer andre for å kunne anmelde å lage kvalme for andre. Jeg foretrekker en viss frihet. Det er ikke greit å røyke på idrettsanlegg men det er enda verre å observere og fordømme andre folk. It's not a big deal. Get over it.

Anonymkode: 19ee3...f96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke røyker, og synes at det ikke er helt greit/bra å røyke på et idrettsanlegg. Men samtidig er jeg imot et sånt hysterisk kontroll-samfunn hvor ingenting er lov, og alle bare observerer andre for å kunne anmelde å lage kvalme for andre. Jeg foretrekker en viss frihet. Det er ikke greit å røyke på idrettsanlegg men det er enda verre å observere og fordømme andre folk. It's not a big deal. Get over it.

Anonymkode: 19ee3...f96

Aldri opplevd at folk blir fordømt, heller ikke av en beskjed om å stumpe røyken eller ta den med seg x antall meter utenfor området. 

 

VerbRediger

fordømme (bokmål/riksmål/nynorsk)

  1. uttrykke sterk motstand mot (en handling)
  2. (religion) dømme noen til evig straff

 

Snakk om å overdrive en enkel beskjed om regelen som gjelder på området de befinner seg på. 

Anonymkode: 518fe...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...