Gå til innhold

Hva gjør folk egentlig når de henger med venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt å gå turer med en slektning av kameraten til samboeren min siden hun bor nært oss, men det er ikke alle dager det passer å gå tur.. og jeg merker at jeg ikke vet hva jeg skal si eller gjøre når vi henger sammen.

Dette går igjen med flere «venner». Men føler jeg har spesielt lite til felles med hun her. Hun virker også innstilt på at vi skal henge sammen i flere timer mens jeg klarer meg mer enn godt nok med 3 timer.

Jeg liker å lage mat, det gjør ikke hun.

Hun er flink til å trene, det er ikke jeg, og jeg bruker nesten heller tiden på solitære hobbyer.

Jeg liker serier og filmer med mye fantasi og sci-fi og hun ser på serier ALA Dynastiet. Begge liker Friends da. Hun er lettskremt og liker ikke for mye action. 

Hun hører på techno og noe hun kaller mood.. eller «flow» eller noe slik. Jeg hører på alternativ rock og blues

Vi er begge litt usosiale, med få venner så det har vi felles.. men.. altså hva gjør folk egentlig når de henger sammen?

Anonymkode: 588e5...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg henger med venner så er vi på café, pub, konsert, stand up, kino, spiser ute, lager mat sammen hjemme, går tur i skogen og fjellet, shopping, fotballkamp, jogger. Som oftest så tar vi oss et glass vin ute eller hjemme hoven av oss, hører på bra musikk, ler og skravler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å møtes på restaurant eller cafe, svømme, turer, ski om vinteren, se netflix, kino. Jeg inngår ofte kompromiss når vi ser filmer/serier da det sosiale er viktigere enn selve filmen. 

Anonymkode: bbff0...0f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går på kafé, ut og spiser lunsj/middag en gang innimellom, går turer, går på kino, bowler, shopper litt av og til, går på kunstutstillinger +++. 

Anonymkode: d8348...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen hadde vi spontan vannkrig oppi et tjern langt utpå natten.

Ellers går det i film og serier, prater om alt mellom himmel og jord, spillkvelder, fester, går på arrangement (konserter, kino, musikkbingo, standup, foredrag, sport, osv), reiser på hytteturer, bilturer, bading, matlaging, trening, shopping, festival, utenlandsturer, sightseeing, juleverksted, spiller bowling/biljard/volleyball/kubb++, lager interne konkurranser som drinkmiksingkveld, ler, rådfører oss med hverandre, hjelper der det trengst, bare ligger i sofaen med mobilene, og mye mer. Alt vi har lyst, tid og råd i de aktuelle periodene. En god blanding av seriøst og morro.

Endret av Moonwalker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Fungerer sikkert litt dårlig siden vi er såpass forskjellige. Hvor lenge henger dere sammen?

Anonymkode: 588e5...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hmm. Fungerer sikkert litt dårlig siden vi er såpass forskjellige. Hvor lenge henger dere sammen?

Anonymkode: 588e5...658

Det varierer veldig etter hva vi gjør, så ett sted mellom 20 minutter og 9 timer. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saltomortale

Vi spiser mat eller tøysemat, ligger henslengt i sofaen, hører på musikk, ser på film eller serie, spiller brettspill eller bare prater om alt mulig. Noen ganger surrer vi litt med hver vår mobil mens vi er helt stille også.

Av og til trener vi eller drar på byen eller kino eller bowling eller på hyttetur. I blant kjeder vi oss og er mega-hjernedøde, og da finner vi på fjerne ting, som «ok, hvilken konge, dronning og knekt i denne kortstokken ville du helst ligget med?»

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser mat/kake/godis enten ute på restaurant eller hjemme, griller, brenner bål, ser film, spiller brettspill, rydder i barskapet og blander drinker, går tur, går på kino, eller bare sitter og skravler enten hjemme i stua hos en av oss eller på kafe (på sommeren kan også fjæra være et alternativ) :)

Anonymkode: ea034...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...