Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

💚💚Da har jeg dratt fra mannen, og ting ordner seg videre. Tar et skritt om gangen. Lykke😉

Anonymkode: 6f666...987

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ts. 😊

Kvinne, 30.
Jeg har hatt et vanskelig liv og er mye isolert. Jeg hadde en gjensidig forelskelse med en mann som var veldig varm og kald med meg hele tiden, jeg kuttet kontakt for et år siden. Men jeg klarer ikke slutte å tenke på ham. Jeg har aldri hatt slike følelser og tror aldri jeg opplever det igjen. Savner han meg også? Burde jeg ta opp kontakten igjen, eller klarer jeg å komme over ham en gang?

Anonymkode: 6ae48...a9a

Skrevet

Hei. Kvinne 32 her.

jeg mistet min kjæreste bestemor for 6 år siden, og etter at hun var gått bort oppdaget jeg at bunaden min var forsvunnet. Eneste arven etter henne. Nå var det hun som hadde «ansvaret» for den når den ikke var i bruk, etter hennes ønske siden hun ville ha kontroll på sølv og alt. Jeg har lett høyt og lavt, og ingen av de som var med å tømme huset hennes har funnet den under tømmingen.. i 6 år har jeg forsøkt å finne den uten hell. Den eneste personen som kanskje vet hvor den er finnes jo ikke mer,så jeg er ganske rådvill..😭 jeg klarer såvidt å huske siste gangen jeg brukte den,men husker ikke om jeg leverte den til henne, glemte den igjen der jeg brukte den osv.. er så redd for at jeg aldri skal se den mer..og viten om at jeg har «mistet» det hun brukte så mye tid og penger på for å lage til meg er som et gnagsår som aldri vil gro. 

Anonymkode: 922b4...847

Skrevet

Kvinne, 25. 

Er jeg sammen med han jeg kommer til å være sammen med resten av livet? Kommer vi til å få barn, og evt når kommer det til å skje? 

Kommer vi til å flytte til hjembyen min hvor jeg savner å bo? Og i såfall når? 

Burde jeg bytte jobb nå? 

Anonymkode: 3ebc1...630

Skrevet

Kvinne, 32. Har via dyrebeskyttelsen blitt fostermor til en katt. Den er veldig veldig redd og svært sky. Klarer du å se hvordan denne katten har hatt det tidligere?

Anonymkode: a161c...c6f

Skrevet

Kvinne 28. Hvordan ser 2020 ut for meg? Vil jeg få den interne stillingen jeg har søkt? Har jeg i det heletatt sjans? Hvordan vil husbyggingen gå? Hva med forsøk på barn nr 2 midt oppi alt? (Har forsøkt i 6 mnd uten hell). ❤️

Anonymkode: 215f4...77b

Skrevet

Kvinne, 36.

Vært i en svært vanskelig livssituasjon i 5 år nå. Det er barn i bildet, jeg er bekymret for dem. Og for eget liv som blir satt på vent. Et system som burde ha hjulpet oss sviktet. Hva gjør jeg nå? Får du opp noe som kan gi litt håp? Kort fortalt dette her, altså.

Anonymkode: 633ba...071

Skrevet

Jente/kvinne på 27 her. 

Kanskje et klassisk spørsmål, men vil jeg finne kjærligheten? Har en sånn nagende følelse på at jeg kommer til å være alene resten av livet..

På forhånd: takk for svar :) 

Anonymkode: c3106...1f5

Skrevet

Kvinne 34.

Kommer jeg til å gifte meg? I såfall, ca når?

Anonymkode: 04d3e...795

Skrevet

«Kan hende du trenger å bryte denne barrieren i livet ditt og kan hende, ved å utforske følelsene videre, selv om du egentlig ikke "bør",så vil du lære mer om deg selv og andre, og livet kan ta en litt ny vending som til og med kan gjøre deg godt. Skjønner?«

Jeg skjønner. Noen tips til hvordan jeg kan gjøre dette? Og eventuelt hvordan det vil bli møtt? 

Tusen takk for tilbakemeldingen! ❤️ Jeg håper så inderlig du har rett! Det gir meg hvertfall håp for fremtiden!

Anonymkode: 0cb8c...786

Skrevet

Hei igjen TS.

Du traff så godt på det du skrev om meg tidligere. Og ikke minst ble nysgjerrigheten min vekket da du nevnte en blond kvinne som jeg skal bli introdusert for i fremtiden en gang. Kan du se noe mer rundt dette, eller kanskje hva jeg kan legge til rette for at dette skal kunne skje? Eventuelt det som skjer, det skjer er kanskje mest realistisk. Uansett, takk så mye for svar.

Mann 44 

Skrevet

Herregud, tror dere virkelig på sånn svada... Jises.... 

Skrevet

Kvinne, 32. Har en del konflikter på arbeidsplassen. Jeg er ikke direkte involvert, men berøres av det fordi det skaper dårlig stemning blant mange. Jeg vet at flere er på nippet til å slutte, de fleste er på aktiv leting etter ny jobb. Hva bør jeg gjøre her? Vil konfliktene stoppe? Vil jeg finne en bedre jobb?

Skrevet
52 minutter siden, Gumman87 skrev:

Herregud, tror dere virkelig på sånn svada... Jises.... 

Ikke døm andre så konsekvent. Jeg har opplevd mye, og er åpen for alternative impulser. Det siste ordet du skrev skjønner jeg lite av, uansett vær åpen og mottakelig, du vet aldri.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, OCB skrev:

Ikke døm andre så konsekvent. Jeg har opplevd mye, og er åpen for alternative impulser. Det siste ordet du skrev skjønner jeg lite av, uansett vær åpen og mottakelig, du vet aldri.

Best å ikke svare og gi oppmerksomhet til sånne svar, la det passere i stillhet😊 

Anonymkode: ce11b...acc

• Liker 5
Skrevet

Tror Ts har meldt seg ut av denne tråden nå...

Anonymkode: a161c...c6f

• Liker 1
Skrevet

Er du der, TS? Jeg har en ganske fæl oppdatering å komme med 😞

- Psykologistudenten

Anonymkode: 6bcd0...626

Skrevet

Jeg er her men er nødt til å prioritere noe som står på på hjemmebane. Kommer tilbake når jeg kan. 

Ts

Anonymkode: 4b496...35b

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du der, TS? Jeg har en ganske fæl oppdatering å komme med 😞

- Psykologistudenten

Anonymkode: 6bcd0...626

Oida...hva har skjedd med deg? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er her men er nødt til å prioritere noe som står på på hjemmebane. Kommer tilbake når jeg kan. 

Ts

Varm klem til deg 💚💚💚💚

Anonymkode: 6f666...987

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...