Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er litt vondt  å høre, at denne mannen har vært og er så av og på ift deg, fordi det tærer på deg og energien din. Men klok av skade, så skal du ikke gå inn i en hjelperolle. Han er usikker, han liker deg, er forelsket, men ikke helt i kontakt med sine følelser, klarer ikke helt bestemme seg, vet ikke sitt eget beste. han har utfordringer i livet han ikke tar tak i og bærer på noe ubearbeidet. Dette preger ham i hans forhold til deg. Jeg ser ikke så mye mer, dessverre, men jeg tror en closure vil komme. Ikke helt enda, men snart. Føles som det er en endring på vei, på et vis. Vet ikke om det gir mening...? Ønsker deg alt godt. 

Anonymkode: 4b496...35b

Tusen tusen takk ❤️ Ble helt kvalm da du skrev at en closure vil komme, for i helgen har jeg hørt fra han igjen, og fått tilbake håpet. Håper jeg får sett han en siste gang før han gir meg en avslutning, det trenger jeg virkelig :( ga mye mening, han sliter med fortiden, og da mest pga eksen sin, mye vonde følelser for han der som jeg merker går utover meg. Hadde ikke trodd han var forelsket i meg i det hele tatt jeg, da han blir veldig kald mot meg i perioder når jeg er åpen og god mot han, som føles veldig smertefullt ut. Vet ikke hva denne endringen kan være snakk om, enda. 

Anonymkode: b2607...fe9

Jeg v et ikke hvorfor du ble kvalm, men hvis det var fordi du tenkte at en closure betyr avslutnig, så var det ikke det jeg mente. Jeg mente, med closure, at du vil få en oppklaring/klarhet i ting, uansett hvilken retning dette tar. Det ante meg at du kom til å høre fra ham igjen, han klarer ikke gi slipp på deg fordi han begynner få disse følelsene for deg. Han er av og på fordi han er redd, han må ha kontroll. Du bekrefter at han har et tungt forhold bak seg og eksen hans har gjort mye med ham, og satt dype spor i ham - i negativ forstand. Håper kan du bære i hjertet ditt. Dette er ikke over enda, og du styrer i høy grad hvilken retning det skal ta. Men igjen, du vil en closure - i form av en avslutning, om du ønsker det, eller i form av en oppklaring/forklaring på hans væremåte . Håper det ga mening og at kvalmen ga seg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, og tusen hjertelig takk for svar atter en gang 😍

Wow, jeg kjenner veldig igjen det du skriver. Alt stemmer. Oppdateringen er at jeg har fått vridd hodet ganske kraftig de siste dagene, også på grunn av hvordan denne fyren har respondert og oppført seg (som er i tråd med hva du skriver om hans lynne). Det har skjedd en del siden sist jeg skrev (kan man trygt si). Han kom med tidenes kjærlighetserklæring ovenfor meg, og jeg ble ganske satt ut.. Jeg må innrømme at jeg liker ham, men jeg liker partneren min også. Ergo: Jeg kommer ikke videre. Det er nok sant at han senser at jeg ikke er helt ærlig, men det samme har jeg følt ovenfor ham også. Jeg vet ikke. 

Så i alt: Jeg er visst blitt helt evneveik og klarer ikke lenger å ta valg. Jeg klarer ikke å følge hjertet eller magefølelsen, fordi de/det sier alt og ingenting. Så jeg bare venter på en åpenbaring, og håper at jeg ikke kaster bort alt. 

Du er super, TS!

Anonymkode: 6bcd0...626

Takk for oppdatering. Tenkte det kom til å skje....ser du, han hadde ikke mistet interesse, han er bare "annerledes" enn de andre du har falt for. Han her har en væremåte du må på sett og vis lære deg  å kjenne, med tiden. Han er på mange måter en nøtt, men det gjør ham også spennende. 

Du har noen valg å ta, du kan ikke ri to hester samtidig, ikke for lenge. Det vil gå utover det forholdet du er i. Jeg sa til deg for nokså lenge siden at dette kom til å skje, og det er "more to come"....du har noe å lære i dette. Hvem er du, hva vil du, hva er bra for deg, hvordan ønsker du at livet ditt skal se ut....du har en del spørsmål å stille deg selv. Og det at du sier du ikke ønsker kaste bort alt, er en liten pekepinn. Men det må være i tråd med ditt hjerte. Jeg pleier alltid å si, at om du følger fornuften får du det bra, godt, ok, men på mange måter kjedelig, traust og lidenskapen vil mange. Følger du hjertet vil lidenskapen være der og du vil kjenne på hva det virkelig er å elske. Jeg hadde valgt hjertet, men valget er ditt. Jeg ønsker deg alt godt :) (ps. hold meg oppdatert, da! Og du? han er ikke uærlig mot deg. )

Skrevet

Og der gir meg jeg for denne gang. God ny uke til alle ❤️ ts

• Liker 3
Skrevet

Det har vært mye for deg siste halve året spesielt. Ting som tærer og tynger deg, du er full av bekymring og du er sliten. 

Når det gjelder din far, ønsker jeg ikke gå inn på dette som har med helse å gjøre, jeg vet han er syk, men det kan se ut som han får oppfylt et ønske. Vi må bare håpe at han opplever det, jeg tør ikke være for bastant med dette.  

Men ja, det vil gå bra med din nærmeste familie og hver og en av dem har sin egen styrke. Du skal ikke bære dem, dere skal bære hverandre. 

Mannen din...jeg ser ikke arbeidsledighet for ham, men jeg kan ta feil. Men det ser ikke slik ut altså...?Og ja,dere har styrke i dere, nok til å komme gjennom dette. Dere er sterkere sammen enn alene. Ønsker deg alt godt. 

Tusen takk ❤️ Du har helt rett. Jeg bekymrer meg veldig for alt. Føler ikke at noe ordner seg for tiden. Og er sliten av alle bekymringer. 

Glad for at du ikke ser arbeidsledighet for mannen min, men han står i fare for å miste jobben sin, hvertfall for en periode. 

Kan du si noe om  du ser for framtiden min?  Mann, unger, jobb får jeg det bra? 

Anonymkode: 8045b...3da

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg v et ikke hvorfor du ble kvalm, men hvis det var fordi du tenkte at en closure betyr avslutnig, så var det ikke det jeg mente. Jeg mente, med closure, at du vil få en oppklaring/klarhet i ting, uansett hvilken retning dette tar. Det ante meg at du kom til å høre fra ham igjen, han klarer ikke gi slipp på deg fordi han begynner få disse følelsene for deg. Han er av og på fordi han er redd, han må ha kontroll. Du bekrefter at han har et tungt forhold bak seg og eksen hans har gjort mye med ham, og satt dype spor i ham - i negativ forstand. Håper kan du bære i hjertet ditt. Dette er ikke over enda, og du styrer i høy grad hvilken retning det skal ta. Men igjen, du vil en closure - i form av en avslutning, om du ønsker det, eller i form av en oppklaring/forklaring på hans væremåte . Håper det ga mening og at kvalmen ga seg. 

Dette innlegget ditt har betydd vanvittig mye, ts, du aner ikke ❤️ jeg har jo gått rundt å trodd at han har vært avvisende og kald fordi jeg selv har avtent han og ødelagt alt, og det har virkelig tært på selvtilliten min. Ja, fikk kanskje litt panikk som skapte denne kvalmen, føler veldig sterkt for denne mannen. Og det du skrev om at han ikke tar tak i problemene sine, han sliter med jobbrelaterte ting som egentlig er litt håpløst. Og tviler ikke på at eksen hans har berørt han negativt, han har vært helt avstengt og rar når han har nevnt henne. 

Anonymkode: b2607...fe9

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er fortsatt spent på om du hørte mer fra eksen....? Han har dårlig samvittighet for at han avlyste.....men har ikke helt gutsen til å selv ta kontakt. Våger du ta kontakt igjen?

Han andre du nevner syns det var like hyggelig som deg å møtes igjen. Han ble også glad/oppglødd av å treffe deg og skulle ønske dere hadde lenger tid sammen. Det skader ikke ta kontakt med ham, være litt freidig. Han er en litt ettertraktet kar fordi han er så positiv av natur. han ser på deg som et hyggelig menneske det var godt å møte igjen, men dette kan endre seg med mer kontakt. :) 

Hei😊 Tusen takk igjen for så fine og gode svar😊 Jeg har ikke hørt noe fra eksen enda, men holder på å «kvinne» meg opp til å spørre han igjen. Syns bare det er så vanskelig siden jeg føler det bestandig er jeg som tar initiativet, uten at det blir noe treff. Hadde det ikke vært for deg, så hadde jeg kastet inn håndkle, men du gir meg håp! Kanskje jeg skal tørre å sende en melding imorra😊 Vil så gjerne ha kontakt med han, savner han sånn, men samtidig er ikke magefølelsen riktig enda i forhold til å skulle kunne bestemme seg for om jeg vil tilbake eller ei. Jeg må evt i første omgang finne tilbake til en vennskapelig kontakt, og ta det derfra, tror jeg. Den arven du snakker om vil nok evt ikke komme på lang, lang tid. Økonomien er et stort problem, jeg hat hittil mer eller mindre måttet forsørge han, og det har jeg ikke råd til😔

Så hyggelig at han jeg traff igår syns det var like hyggelig å møtes som jeg syns! Nå ble jeg glad☺️

Mye av det du sier om søsteren min kan stemme, men når det kommer til misunnelse, så skjønner jeg det ikke helt. Kan du ha plukket opp følelsene hennes fra mange år tilbake? For her og nå, og mange av de siste årene, så har det ikke vært så mye å være misunnelig på. Jeg er jo singel og barnløs, men ønsker meg så inderlig både mann og barn, det vet hun. Og hun har en fantastisk god mann som hun er kjempeglad i og som behandler henne bra (sånn det ser ut utenfra iallfall), og de har flotte barn sammen, så familieidyllen hennes er komplett, selv om det er mange utfordringer som kommer og går langs veien, gjennom mange år. Men det er jo helt forferdelig grusomt hvis det stemmer at hun kjenner på en smerte når vi er sammen! Isåfall er jo kanskje dette årsaken til at vi ikke sees så ofte? Hva kan jeg gjøre med dette? For sånn kan vi selvfølgelig ikke ha det, ble skikkelig lei meg nå. Vil så gjerne at hun skal ha det bra og at vi skal ha et bra forhold❤️

Tusen takk igjen, TS! Håper du har fine dager😊

Anonymkode: ce11b...acc

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for oppdatering. Tenkte det kom til å skje....ser du, han hadde ikke mistet interesse, han er bare "annerledes" enn de andre du har falt for. Han her har en væremåte du må på sett og vis lære deg  å kjenne, med tiden. Han er på mange måter en nøtt, men det gjør ham også spennende. 

Du har noen valg å ta, du kan ikke ri to hester samtidig, ikke for lenge. Det vil gå utover det forholdet du er i. Jeg sa til deg for nokså lenge siden at dette kom til å skje, og det er "more to come"....du har noe å lære i dette. Hvem er du, hva vil du, hva er bra for deg, hvordan ønsker du at livet ditt skal se ut....du har en del spørsmål å stille deg selv. Og det at du sier du ikke ønsker kaste bort alt, er en liten pekepinn. Men det må være i tråd med ditt hjerte. Jeg pleier alltid å si, at om du følger fornuften får du det bra, godt, ok, men på mange måter kjedelig, traust og lidenskapen vil mange. Følger du hjertet vil lidenskapen være der og du vil kjenne på hva det virkelig er å elske. Jeg hadde valgt hjertet, men valget er ditt. Jeg ønsker deg alt godt :) (ps. hold meg oppdatert, da! Og du? han er ikke uærlig mot deg. )

Må felle en tåre nå, fordi jeg har aldri hatt et så vanskelig valg foran meg noen gang. Føler meg helt forferdelig. Jeg setter veldig pris på den hjelpen du gir meg nå! Jeg gir deg en full oppdatering hvis du orker å lese.

Først: Når du sier "more to come", hva tenker du da med tanke på den nye fyren jeg nå har kontakt med? At han ikke er "verdt" det? Jeg må innrømme at jeg liker han nye og at jeg vil ha mer med ham å gjøre, men to hester kan jeg ikke ri. Jeg hadde ordene dine i bakhodet hele tiden, men føler nok at jeg har latt meg rive med av han "nye", jeg har sagt for mye til ham, og nå ønsker jeg liksom ikke å miste verken ham eller kjæresten min (ja, det høres sinnsykt ut ...). Jeg tør ikke stole på at jeg klarer meg alene om jeg slår opp med min partner, og jeg vet at han nye (ut ifra det han sier), er veldig interessert i å bli min NYE partner - det har han sagt rett ut. Jøss, dette ble litt av et sirkus. 

Han "andre" vet nå at jeg er i en slags separasjon, eller ja.. At jeg ikke er helt uinvolvert i en annen, da. Han virker sjalu, og har forsøkt å gjøre meg det også, til en viss grad. Han vil være den som blir valgt.. Men jeg vet ikke selv om jeg egentlig er i en separasjon, fordi jeg blir stiv av skrekk av tanken på å skilles fra en jeg har levd så lenge sammen med. Det er helt grusomt! 😥Det er fornuft mot følelser, men jeg blir lei meg når jeg føler det iskalde gufset av å tenke på at kanskje vi tar avskjed. 

Hva tenker du? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må felle en tåre nå, fordi jeg har aldri hatt et så vanskelig valg foran meg noen gang. Føler meg helt forferdelig. Jeg setter veldig pris på den hjelpen du gir meg nå! Jeg gir deg en full oppdatering hvis du orker å lese.

Først: Når du sier "more to come", hva tenker du da med tanke på den nye fyren jeg nå har kontakt med? At han ikke er "verdt" det? Jeg må innrømme at jeg liker han nye og at jeg vil ha mer med ham å gjøre, men to hester kan jeg ikke ri. Jeg hadde ordene dine i bakhodet hele tiden, men føler nok at jeg har latt meg rive med av han "nye", jeg har sagt for mye til ham, og nå ønsker jeg liksom ikke å miste verken ham eller kjæresten min (ja, det høres sinnsykt ut ...). Jeg tør ikke stole på at jeg klarer meg alene om jeg slår opp med min partner, og jeg vet at han nye (ut ifra det han sier), er veldig interessert i å bli min NYE partner - det har han sagt rett ut. Jøss, dette ble litt av et sirkus. 

Han "andre" vet nå at jeg er i en slags separasjon, eller ja.. At jeg ikke er helt uinvolvert i en annen, da. Han virker sjalu, og har forsøkt å gjøre meg det også, til en viss grad. Han vil være den som blir valgt.. Men jeg vet ikke selv om jeg egentlig er i en separasjon, fordi jeg blir stiv av skrekk av tanken på å skilles fra en jeg har levd så lenge sammen med. Det er helt grusomt! 😥Det er fornuft mot følelser, men jeg blir lei meg når jeg føler det iskalde gufset av å tenke på at kanskje vi tar avskjed. 

Hva tenker du? 

Må legge til at når jeg sier fornuft mot følelser, så føler jeg på en slags galskap i å følge hjertet med han nye, men samtidig er jeg redd for at fornuften har redd. Helt umulig. 

Skrevet
På 21.9.2019 den 9.19, AnonymBruker skrev:

"Jeg ser at det vil snu og at det som  er avgjørende, vil falle på plas, men det betyr ikke at det blir helt lett. Det vik kreve mye jobbing for dere, kanskje må dere våge dele noe itl noen god venner,,,,men ja alt i alt, det blir bedre, alt sammen. "

Anonymkode: bdadc...b4b

Takk for svar! Når man famler i blinde, betyr det mye at "en ukjent" bryr seg.

Det har begynt å snu. I hvertfall for en periode. Har gjort mange tiltak, og famler av og til litt i blinde. Men har nå lagt mye penger i å få ting til å fungere på vårt nye bosted. Og føler at ting faller litt på plass.

Du hadde helt rett i at ikke alle var klar for store avgjørelser nå. Så vi har satt dem på vent.

Må nok innse at vi lå leve med kronisk sykdom. Det er bare så innmari vanskelig å forholde seg til, når det er barnet ditt.

Anonymkode: bdadc...b4b

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil finne ut av det, men du klarer ikke helt lande det enda. Det føles som det er litt for mye  å tenke på for deg for tiden? Litt overload i hodet ditt, på en måte. Da tenker du ikke klart, og kanskje er det ikke tiden for å ta de store avgjørelsene heller ift dette med utdanning. Det er viktigere, nå, å fokusere på livet ditt , det nye livet ditt med barna dine. De trenger deg. Mer enn noen gang, og det er her du skal sette inn alle dine krefter, så langt det lar seg gjøre. Også må du, når du har mulighet , prøve å hente deg inn. Det trenger du. Du trenger også noen å snakke med, noen som passer litt på deg, hjelper deg gjennom. Jeg ser et menneske som er veldig god for deg...en mor eller en søster, tror jeg? Samarbeidet med far er vanskelig skriver du. Ja, han har satt seg på bakbeina, han er ikke velvillig, han er trassig og sint på hele situasjonen og blir en bitter mann om han ikke endrer kurs. Det kan vare en stund dessverre, men vil gradvis løsne. Du skal ikke gi opp, vær der alt du kan for dine skjønne skatter, og ta vare på deg selv så godt du kan i dette. Alt godt. 

Jeg er litt skjelven, litt satt ut og utrolig takknemmelig for at du svarte meg. Jeg følte du kunne lese meg og min situasjon tvers igjennom med svaret ditt. Takk igjen.

Du har helt rett, i at hodet er fullt, at jeg bør hente meg inn når jeg har muligheten og at jeg har en mor som hjelper og støtter meg igjennom dette. Min søster også, på litt sin egne måte men likevell er viktig for meg. Og når det kommer til han, og hvordan du beskriver han, er det akkuratt slik det er. Mine barn er alt i verden for meg og det er ingen jeg setter høyere enn dem. Jeg gjør alt for at de skal ha det bra og det har vært en lang kamp for at de skulle få ha det slik som det er best for dem i denne situasjonen, selv om jeg måtte gi etter for mye. 

Ang utdannelse har jeg fundert om det kunne vært nyttig for meg og ta tak i noe, da jeg sliter mye når barna er borte. Men om jeg klarer og fordype meg i studier, er kanskje og ta meg vann over hodet akkurratt nå. Alt er så vanskelig og ta en avgjørelse på merker jeg.

Jeg har lyst og spørre deg om så mye mer, men ser det er mange som skriver til deg. Jeg spør deg likevell  2 spørsmål, helt på slutten men får du ikke mulighet forstår jeg. Er jeg kommet meg over de værste bakketoppene eller vil det bli mer? Jeg har også fått en ny person inn i livet mitt relativt kort tid etter. Denne personen er verdens snilleste mot meg og det er så mye som klaffer. Likevell er det noe jeg ikke helt klarer og sette fingeren på. Bør jeg avslutte det hele? Håper du får en fin kveld. ❤️

Anonymkode: ea36b...46e

Skrevet

Jente 33 år

Tok et tøft valg for å få orden på livet for 1,5 år siden. Siden har alt føltes som om ting bare har blitt værre og det baller på seg. Når jeg trur jeg har fått nok dukket det opp noe nytt. Samlivsbrudd, nettstudier jeg ikke får prioritert godt nok, uhell i jobb, krangler med Nav om å få økonomisk hjelp til mine 2 barn osv. 

Jeg vil gjerne at du ser framover for meg og hva som eventuelt dukker opp, uansett hva. Kjærlighet, økonomi, jobb, osv..

Tusen takk ❤

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kjære deg, JA fremtiden din har mange lyspunkt. Du vil klare deg helt fint. Å si at alt vil gå helt bra blir en løgn, for slik er ikke livet. det er ikke bra til enhver tid, du vil ha opp og nedturer som alle andre, men i hovedsak vil livet ditt bli stabilt og godt. Bedre enn det er i dag. Din mor...jeg får ikke tydelig opp hva det er..noe med helsa? kan ikke gå inn i det og si noe om hvordan veien videre blir, men jeg ser henne som et godt og omsorgsfullt menneske. Du er veldig glad i henne? Vis henne det og bare støtte henne i det hun gjennomgår. Det betyr alt. Og familien din og problemene.....det er litt rot her, noen som oppleves som svært stolte/sta. Det kan ta tid å løsne opp i det som er vanskelig, men sakte men sikkert ser jeg lysere tider komme....Hold fast på det håpet. Ga det mening? (Må innrømme dette ble litt vanskelig for meg å se, vet ikke helt hva det kommer av...)

Takk for at du ville svare meg :) Min mor sliter ikke med helsen, nei. Hun er et godt og omsorgsfullt menneske men mistet seg selv på veien. Hun er alt for meg og keg bekymrer meg mye for henne. Det er ikke rus hun sliter med heller. Og ja, det med stolthet/sta stemmer. Jeg håper virkelig det kommer lysere tider da det har vært nok av mørke oppigjennom årene. Er det slik at du kan ta kontakt med de som har gått over til andre siden egentlig? 

Anonymkode: 3b143...ebf

Skrevet

Kjære deg, ja jeg vet hva som er omstendighetene her, og når han har bedt deg, slik jeg antok, at han trenger tid ut året, så gi ham den tiden. Hvis du klarer. Du skal ikke gå på akkord med ditt hjerte. Hvis dette tar for mye energi, krefter og glede, så vurder å kutt ham ut, for din egen del. Men om du virkelig vil ha ham, så må du faktisk gi ham tid for som du vet har han valg å ta og han må få bruke tid på det. 

Jeg tror dessverre ikke det er lurt å kutte kontakten de ukene. Jeg tror ikke det er sunt for noen av dere, dere kommer til å kjenne på savnet. Følelsene vil derimot ikke dempes av den tiden, de kan forsterkes, men jeg tror det vil tære desto mer på ditt hjerte å ikke være i kontakt med ham. Tenker du at du kan revurdere den avgjørelsen?  Takk for gode ord forresten og hold meg oppdatert. Det er en vanskelig situasjon dere er i, men følelsene dere har for hverandre er reelle, det skal du ikke lure på. 

Tusen takk for nok ett svar! 🙏🏼 Takknemmlig for tiden din!

Det finnes ikke ett tvil i mitt hjerte at dette er mannen i mitt liv. Jeg gir han ut året, jeg vet at uansett hvor vondt det gjør, så er det vi har vært det. Når man treffer sjelevennen sin så bare vet man, å det er verdt å kjempe for. Jeg tror og håper alt det vonde jeg føler er verdt det til slutt. Jeg har tenkt at å ikke ha kontakt vil få avgjørelsen hans til å bli enklere. Jeg vet det er ekstremt vanskelig for han også og han sier hodet hans snart eksploderer. Han bruker så og si hvert våkne minutt på å finne ut av hva han skal gjøre. Tenkte at å ikke ha kontakt fikk han til å innse at savnet etter oss er så stort at det ikke lenger er noen tvil, eller at han finner ut at han ikke savner oss og at han da kan klare å si det til meg, så vi begge kan ta steget videre. Selvom sistnevnte vil knuse meg, er det bedre å vite noe, ha noe å forholde seg til. Men jeg kjenner jo hvor vondt det å ikke ha kontakt med han er. Jeg fortsetter å gi han tiden han trenger jeg forstår at skal dette bli bra, må han være helt sikker på følelsene og hva han vil også får jeg revurdere om jeg skal svare han, for etter jeg leste her, så jeg plutselig at det hadde tikket inn en melding fra han. 

Nok engang takk for tiden din 🙏🏼

Anonymkode: 03e89...fd7

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er fortsatt spent på om du hørte mer fra eksen....? Han har dårlig samvittighet for at han avlyste.....men har ikke helt gutsen til å selv ta kontakt. Våger du ta kontakt igjen?

Hei igjen😊 Må bare legge til dette: Når han avlyste, så skrev jeg at han kunne si fra neste gang han hadde lyst til å møtes, og det er også derfor jeg er litt avventende, for å unngå å mase. Ballen ligger jo egentlig hos han nå? 

Anonymkode: ce11b...acc

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

u lever i altfor mye usikkerhet. Kjenner du hvordan det påvirker deg? det setter seg i kroppen din i form av stramme muskler og slitenhet/tretthet. Jeg tror du er nødt til å ta noen litt tunge valg for å få det bedre i livet ditt. Kjæresten din er et usikkerhetsmoment, og jeg ser dessverre at dette forholdet ikke gjør deg godt lenger. Jo han er glad i deg, kanskje han til og med elsker deg, men det er noe med ham jeg ikke helt får tak i, noe som han bærer på eller har opplevd og som han ikke har tatt tak i. Dette preger deres relasjon/kommunikasjon. Jeg tror dessverre du vil få det bedre uten ham. Beklager så mye om jeg nå sier ting du ikke ønsker høre, men jeg kan ikke annet enn å være ærlig. Jeg ønsker deg alt godt. 

På 3.10.2019 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Virker som at absolutt alt går galt for tiden. 

Ting gikk litt bra, men nå virker alt å gå galt. Huff 

Anonymkode: d281d...381

På 29.9.2019 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke engang om kjæresten min elsker meg, selv om han sier han gjør det. Det er så mye usikkerhet. Ser du noe der? 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det gjør ikke det. Det oppleves slik, men det er allerede på vei til å snu for deg igjen. Fokuser på det som er bra i livet ditt, for det er faktisk nokså mye :) ikke sant? 

Hei , som du ser svarte du meg på mine to innlegg (litt feil m siteringen her men du ser sammenhengen) 

jeg oppfatter svaret som litt motstridende ettersom du i det ene sier jeg burde avslutte forholdet og i det andre svaret på at jeg synes alt i livet går galt for tiden skriver du at det ikke gjør det- men det føles jo sånn da ettersom jeg henger etter med studier pga sykdom (studier som ikke interesserer meg), jeg trives ikke på den nye jobben, helseutfordringer og ja problemer i forholdet. Litt vanskelig å fokusere på det som er bra ettersom det ikke er så mye akkurat! 😕 økonomien stuper også 😥

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei , som du ser svarte du meg på mine to innlegg (litt feil m siteringen her men du ser sammenhengen) 

jeg oppfatter svaret som litt motstridende ettersom du i det ene sier jeg burde avslutte forholdet og i det andre svaret på at jeg synes alt i livet går galt for tiden skriver du at det ikke gjør det- men det føles jo sånn da ettersom jeg henger etter med studier pga sykdom (studier som ikke interesserer meg), jeg trives ikke på den nye jobben, helseutfordringer og ja problemer i forholdet. Litt vanskelig å fokusere på det som er bra ettersom det ikke er så mye akkurat! 😕 økonomien stuper også 😥

Så håper virkelig du har rett i at alt holder på å snu nå.... til det bedre. 

• Liker 1
Skrevet

Kjære TS. Tusen hjertelig takk for tilbakemelding, du er virkelig unik! ❤️ Det du sier om å legge fra meg samvittigheten er så sant, jeg tynges stadig av dårlig samvittighet for alt mulig. Det er det verste med denne situasjonen jeg har rotet meg borti er at jeg må leve et dobbelt liv, jeg må lyve for mange mennesker pga at dette kan aldri komme ut.. Det føles nesten som jeg er utro selv om vi begge er single og har vært det lenge. Jeg elsker stundene med han og han behandler meg som en prinsesse. Det er mange følelser i sving på en gang, lykke, glede, men samtidig en vond følelse av at jeg gjør noe galt.. Setter pris på om du kan gi meg et råd om hvordan dette skal løse seg. Jeg ønsker jo og ha en kjæreste som jeg kan reise med og være med i offentligheten, men det kan jeg ikke nå dessverre. 

Anonymkode: 26b3f...2fe

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjære TS. Tusen hjertelig takk for tilbakemelding, du er virkelig unik! ❤️ Det du sier om å legge fra meg samvittigheten er så sant, jeg tynges stadig av dårlig samvittighet for alt mulig. Det er det verste med denne situasjonen jeg har rotet meg borti er at jeg må leve et dobbelt liv, jeg må lyve for mange mennesker pga at dette kan aldri komme ut.. Det føles nesten som jeg er utro selv om vi begge er single og har vært det lenge. Jeg elsker stundene med han og han behandler meg som en prinsesse. Det er mange følelser i sving på en gang, lykke, glede, men samtidig en vond følelse av at jeg gjør noe galt.. Setter pris på om du kan gi meg et råd om hvordan dette skal løse seg. Jeg ønsker jo og ha en kjæreste som jeg kan reise med og være med i offentligheten, men det kan jeg ikke nå dessverre. 

Anonymkode: 26b3f...2fe

Ooops, ble visst anonym. Det var ikke meningen ☺️

Skrevet
På 22.9.2019 den 16.18, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, så "godt" (faktisk!!) å få høre at jeg også tar feil - for da kan jeg korrigere meg selv og prøve kjenne etter på en litt bedre måte en annen gang. Men så er jeg bare et menneske vet du, og vet ikke sikkert alltid...Ingen må basere livet sitt på hva jeg skriver her, men ta med i betraktningen at jeg kan se feil.... :)

Uansett, så flott at dere kom sammen igjen - og du virker veldig glad og positiv. Det er det all grunn til. Ingen grunn til å mistenke eller tro noe annet. Ja han er endret og ønsker å forbli slik. Han er veldig glad i deg, og det ser lyst ut for dere fremover. Jeg tror dere på sikt vil lande sammen, at avstandsutfordringene vil gi seg selv etterhvert, dere vil gå litt lei det og ha ønske om være nærmere. Ikke enda, men på sikt. Ønsker dere alt godt :)

Takk for en fin tilbakemelding!😍

Jeg har hatt en liten perode nå som jeg har fått tilbake litt angst og vært urolig for at han har begynt å falle tilbake til " gamle synder" . Han er litt mere laidback og litt mere sjølfokusert enn akkurat i starten etter vi kom sammen igjen.  Føler litt mere på det at han vil ha litt mere egentid, og har han jo siden vi bor litt fra hverandre. Nå treffes vi stort sett annenhver helg, og det er vel sånn det blir.. Men jeg er vel litt på vakt, og er redd for at han kjenner at han fått dekt behovet sitt ( mener det at vi har blitt sammen og fått nyte hverandres selskap) , og nå har han lyst å være mere fri? Jeg kjenner at jeg har begynt å få tanker om å trekke meg unna..

Greier du å se litt mere på det ? Dette  er en enkemann som hadde tøft i og med at de hadde mange år sammen, og hun døde altfor tidlig.. Det har preget han mue, og det var derfor det skjærte seg mellom oss tidligere...

Takk snille du om du orker og har tid ❤ 

Anonymkode: f5248...07d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for en fin tilbakemelding!😍

Jeg har hatt en liten perode nå som jeg har fått tilbake litt angst og vært urolig for at han har begynt å falle tilbake til " gamle synder" . Han er litt mere laidback og litt mere sjølfokusert enn akkurat i starten etter vi kom sammen igjen.  Føler litt mere på det at han vil ha litt mere egentid, og har han jo siden vi bor litt fra hverandre. Nå treffes vi stort sett annenhver helg, og det er vel sånn det blir.. Men jeg er vel litt på vakt, og er redd for at han kjenner at han fått dekt behovet sitt ( mener det at vi har blitt sammen og fått nyte hverandres selskap) , og nå har han lyst å være mere fri? Jeg kjenner at jeg har begynt å få tanker om å trekke meg unna..

Greier du å se litt mere på det ? Dette  er en enkemann som hadde tøft i og med at de hadde mange år sammen, og hun døde altfor tidlig.. Det har preget han mue, og det var derfor det skjærte seg mellom oss tidligere...

Takk snille du om du orker og har tid ❤ 

Jeg har sagt litt forsiktig at jeg av og til har hatt litt angst for at han skal bli sånn igjen, og da sa han at det forstod han.. Er det noen dtor fare for det.. Jeg er litt redd og sår pga de tankene som kommer av og til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...